lite hjälp med gta san andreas!

Permalänk

lite hjälp med gta san andreas!

hejsan. har spelat det spelet ett tag nu, men nu är jag trött på det, och vill fuska. frågan är nu, jag har laddat ner en 100% klarad savegame, men jag inte var jag ska lägga den. nån som kan hjälpa mig?

mvh//drulen

Visa signatur

Dator1: MOBO: asrock x570 taichi razer edition - CPU: Ryzen 5950x - GPU: Asrock 6900 XT Phantom Gaming - RAM: Corsair Vengeance LPX Black 64GB 3600 CL18 - PSU: Corsair RM1000x V3 1000W - Kylning: nzxt kraken x73 360mm AIO - Chassi: lian li pc-o11 XL.

Dator2: Asus bärbar med ryzen 4800h+rtx2060

Permalänk
Avstängd

Mina dokument\GTA San Andreas User Files kanske

Visa signatur

Ta inte mina inlägg som seriösa och allvarliga.

Permalänk
Medlem

C:\Documents and Settings\[Ditt användarnamn]\Mina dokument\GTA San Andreas User Files\

Visa signatur

A few years ago I hated life. Now I understand it was mutual

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pepsi15
Mina dokument\GTA San Andreas User Files kanske

hittar inget där :S, så var det ju på gta vice-city. men det verkar inte som att det är så nu?

Visa signatur

Dator1: MOBO: asrock x570 taichi razer edition - CPU: Ryzen 5950x - GPU: Asrock 6900 XT Phantom Gaming - RAM: Corsair Vengeance LPX Black 64GB 3600 CL18 - PSU: Corsair RM1000x V3 1000W - Kylning: nzxt kraken x73 360mm AIO - Chassi: lian li pc-o11 XL.

Permalänk
Medlem

Såhär ser det ut för mig:
C:\Documents and Settings\save\My Documents\GTA San Andreas User Files\

Slå på att du vill se dolda filer och mappar, fast den kanske inte är dold kom jag på. Då vet jag icke

Visa signatur

i7 920 | 12GB DDR3 | GTX 480 | GA-X58A-UD7 | 160GB SSD X25-M G2 | 1TB F3 HD103SJ | W7 64-bit | Mac Mini
Webb: bluekitestudios.com

Permalänk
Medlem

Jo det är där, har du ens provat?

Visa signatur

infowars - prisonplanet

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LeRonk
Jo det är där, har du ens provat?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tonasty4u
hittar inget där :S, så var det ju på gta vice-city. men det verkar inte som att det är så nu?

med andra ord, ja jag har provat!. men vilken är savefilen av dom?

EDIT: är det kanske så att man måste gå in i spelet och göra en savegame innan se den i "mina dokument?"

Visa signatur

Permalänk
Medlem

GTASAsf1.b är första sparfilen. Antagligen säger 1:an var i listan den blir placerad.

Visa signatur

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RealZion
GTASAsf1.b är första sparfilen. Antagligen säger 1:an var i listan den blir placerad.

och vart hittade jag den?

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Den finns ju bara om du redan sparat en gång. Varför lägger du inte bara in save gamen som du laddat ner? Förstår inte problemet, lägg den där bara under user files.
Finns inte ens katalogerna så måste man väl spara spelet eller iaf starta det en gång först.

Visa signatur

infowars - prisonplanet

Permalänk
Avstängd

Men lägg bara in savefilen i mappen och loada skiten.

Visa signatur

Ta inte mina inlägg som seriösa och allvarliga.

Permalänk
Medlem

Om katalogerna inte finns kan man skapa de annars
right click->create folder

Visa signatur

Permalänk

ok, tack för den trevliga hjälpen

edit: jag är inte dum i huvudet om ni tror det!

Visa signatur

Permalänk

Nääää, Vem fan skulle kunna tro det?

Visa signatur

Argaste

Permalänk