Få tillbaka "visa skrivbordet"-knappen.

Permalänk
Medlem

Få tillbaka "visa skrivbordet"-knappen.

Jag råkade ta bort min underbara visa skrivbordet och nu undrar jag kort och konsist hur man får tillbaka den bland snabbknapparna.

// Jacob

Permalänk
Medlem

öppna notepad...

skriv:

[Shell]
Command=2
IconFile=explorer.exe,3
[Taskbar]
Command=ToggleDesktop

spara som "Show desktop.scf"

flytta den till:

C:\Documents and Settings\ditt användarnamn\Application Data\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch

OT: Kalmar var det ja...Larmgatan sitter jag på...

Visa signatur

Har varit på detta forum på tok för länge...

Permalänk
Medlem

schysst! Där satt den. du vet inte hur jag gör något liknande så jag får datorn att trycka windows key+d när jag trycker ner mitt scroll hjul?

Permalänk

fan, jag har ingenting som heter "application data" i min burk...

Visa signatur

Lian Li PC73-SL | Tagan 480W | MSI K8N Neo Platinum nForce3 | AMD 3500+ + Swiftech MCX6400-V | PNY GeForce 6800 GT + Zalman VF700-CU | Corsair TWINX 2x512 MB Seagate Barracuda 200 GB | NEC 3540A | Creative SB Audigy 2 ZS | Logitech Z-5500 | Samsung SyncMaster 913B | Logitech MX510

Permalänk

I mappen:
Verktyg > Mappalternativ > Visning > Visa dolda filer.

Visa signatur

Citera.mig.för.svar.][resaomkring.blogspot.com][ Intel I5 2.66GHz.4GB DDR3.ATI HD4670][ @Twitter
'We would like to see most of the human race killed off because it is unworthy, it is unworthy of the gift of life' - Behemoth - Antichristian Phenomenon.

Permalänk

ah, tackar så mycket gubbar!

Visa signatur

Lian Li PC73-SL | Tagan 480W | MSI K8N Neo Platinum nForce3 | AMD 3500+ + Swiftech MCX6400-V | PNY GeForce 6800 GT + Zalman VF700-CU | Corsair TWINX 2x512 MB Seagate Barracuda 200 GB | NEC 3540A | Creative SB Audigy 2 ZS | Logitech Z-5500 | Samsung SyncMaster 913B | Logitech MX510