Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mangemani
bara för att en TV är dyr så betyder det ej att den är bäst eller klarar av det mesta.
nu vill jag inte vara en smartass,men du skulle nog ha kollat upp det hela innan du köpte;)

jojo vist kast av mig, men när det står att den är "Top of the Line" så tar man ju förgivet att den har den senaste tekniken och alla tillgängliga funktioner och då inräknat 1080p

Visa signatur

"There's no such thing as gravity, the earth sucks!.
"we all know George Bush is an imbecill. He loves dick but he hates homosexuals.

Permalänk
Medlem

Man ska aldrig ta något förgivet när det gäller sånt där! Sony KDL-40W2000 däremot har 1080p!

http://www.minhembio.com/produkt/121287

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk

"Top of the Line produkt som har allt och lite till." (från on off's hemsida)

ska fan ha pengarna tillbaka dom ljuger ju, jag är ingen teknik guru så jag går ju på vad dom säger

Visa signatur

"we all know George Bush is an imbecill. He loves dick but he hates homosexuals.

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bowler hat
jojo vist kast av mig, men när det står att den är "Top of the Line" så tar man ju förgivet att den har den senaste tekniken och alla tillgängliga funktioner och då inräknat 1080p

Du ska inte böla över 1080P. En TV i den klassen din ligger har nog lika bättre bild än de flesta av de billigare 1080p tvna. Det där är trots allt bara upplösningen på bilden, allt kan se ut som skit även om den e hög!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 64AthloN
Vilket rollspel till XB360 ser ni mest fram emot?

blue dragon!
hua vad jag längtar efter detta spel:)

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av W|ckerMan
Du ska inte böla över 1080P. En TV i den klassen din ligger har nog lika bättre bild än de flesta av de billigare 1080p tvna. Det där är trots allt bara upplösningen på bilden, allt kan se ut som skit även om den e hög!

jo absolut bilden är klockren men man blir så sur när säljarna säger att den är bra och att den har allt sen har den inte det

hatar att jag är så blåögd...

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dvärgen
Vilken kabel är det man ska ha för att få fina färger?

komponent eller VGA?

Visa signatur

Fractal Design Ridge | Ryzen 5 5600X | Asus STRIX B550-I | Asus RTX 3060 Ti Dual | Corsair 16GB 3000MHz | Crucial P1 1TB Nvme | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem
Citat:

Jag har mer "tryck" i färgerna med komponent. Använder jag VGA så är färgerna lite dassigare men bilden lite mjukare.

Permalänk
Medlem
Citat:

hänger mycket på TVn det där också,färgdjup osv,men visst,liten skillnad blir det med VGA.

Visa signatur

Permalänk

Är det så att Saints Row updateringen installeras då man går in på en Xbox-live server, eller installeras den automatiskt?

Visa signatur

Intel Core 2 DUO 3.0ghz, 4.00gb RAM, HIS Raedeon HD 4870

Permalänk
Medlem

Kan inte svara specefikt på det spelet men vet att andra spel, att de updateras så fort man är connectad till xbox live samt startar spelet.

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 5090
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck, Rog Ally + de fiesta konsoler.

Permalänk
Inaktiv

Kolla upp vad er TV pixelmappar via. Och kör det, ger överlägset bäst bild! Här finns en lista! http://pixelmapping.wikispaces.com/

Permalänk
Medlem

Pixelmappar Är ju bara samma som native res? Iaf på alla samsung modeller, kollade inte på några andra.

Hua vad bra känsla Test Drive Unlimited har. Nog ett av de spel som har överlägset bäst fartkänsla Pontiac Firebird = underbart vrål.

Visa signatur

CPU: Ryzen 7 5800H RAM: 32gb DDR4 GPU: nVidia 3070 8gb vRam

Permalänk
Medlem
Citat:

hänger mycket på TVn det där också,färgdjup osv,men visst,liten skillnad blir det med VGA.

Tv är där inga problem med, det är bara lite såna bensin färger på sina ställen, oftast i mörka färger. Det är det jag vill ha bort. Så vilken få man bäst bild och färg med? Kompnet eller VGA?

@Baleur: Är det bara jag som tycker att TDU skanar mycket att känsla Pgr3 hadde? Visst farten är härlig men bilarna flyger runt som dom väger 5 gram. Och vägaran har omjämnheter som man inte kan se så ibland flyger man 8 mil up i fluten plötsligt och liknade.

Föresten någon som vet när trade ska börja fungera?

Permalänk
Medlem

Jo har hört andra klaga på att bilarna "flyger". Jag håller dock inte alls med
Jag kanske är bättre att hålla mig ifrån trottoarerna än andra
De enda gångerna mina bilar "flyger" är vid enorma stup i 250km/h, då de bör "flyga".
Faktum är att många sportbilar har mer än fart nog för att kunna flyga, det är bara aerodynamiken som fattas
Bilarna i Flatout 2 flyger väl dock ännu mer, men det känns ändå realistiskt

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Jag har denna tv.

http://www.netonnet.se/item.asp?iid=74251&sid=1003766&SpaceCo...

På specen står det tydligt att den har ingång för komponentvideo. Ursäkta min noobhet men betyder detta att jag kommer kunna få ut 720p (ja tvn klarar det) genom att använda mig av den medföljande komponentsladden i Premiumpaketet?

Permalänk
Medlem
Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Baleur
Pixelmappar Är ju bara samma som native res? Iaf på alla samsung modeller, kollade inte på några andra.

Hua vad bra känsla Test Drive Unlimited har. Nog ett av de spel som har överlägset bäst fartkänsla Pontiac Firebird = underbart vrål.

Jodå det är "typ" det, men många TVs e så korkat programmerade att även om du matar dom med native upplösning skalar dom bilden fram och tillbaka. :/

Permalänk

Wee snart blir det dags för Gears of War!

Visa signatur

Intel Core 2 DUO 3.0ghz, 4.00gb RAM, HIS Raedeon HD 4870

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av spunk92
Wee snart blir det dags för Gears of War!

Ah, du får det att låta som om det är ett par timmar kvar, men det är ju mer än två veckor! Och efter all hype så är det väl bara att förbereda sig på att bli besviken.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gekk
Ah, du får det att låta som om det är ett par timmar kvar, men det är ju mer än två veckor! Och efter all hype så är det väl bara att förbereda sig på att bli besviken.

Who's the bitterest man in the living room? The bitterest man in the living room?..

Visa signatur

Loading signature. Please wait........

Permalänk
Medlem

En jäkla massa bra spel på gång nu. Lirar Splinter Cell för fullt och väntar på att Call of Duty 3, Rainbow Six Vegas och Gears of War ska dyka upp och totalt krossa all min fritid.

Permalänk
Medlem

borde la dyka upp ett dome på GOW snart tycker jag..börjar ju närma sej nu:)

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Hur stor var senaste updaten?

Visa signatur

Fractal Design Ridge | Ryzen 5 5600X | Asus STRIX B550-I | Asus RTX 3060 Ti Dual | Corsair 16GB 3000MHz | Crucial P1 1TB Nvme | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 64AthloN
komponent eller VGA?

måste man ha M$ vga kabel för att det ska funka?
för det går inte med nån annan...

Visa signatur

^^^
@¿@
o

Permalänk
Medlem

Fattar inte varför alla tjötar så om Gears of War!
Vad vet vi om spelet? Man kommer springa, huka sig, skjuta från cover, springa till nytt cover. Osv.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Nu är det såhär att jag precis köpt FIFA 07 till Xbox360. Till min fasa upptäcker jag att Allsvenskan inte går att finna bland spelbara ligor. Har jag gjort något fel när jag kollar efter Allsvenskan eller finns den bara inte? Den finns nänligen på PC-versionen.

Om den inte finns kommer den komma som nedladdning?

Tack på förhand!

Visa signatur

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination

Permalänk
Medlem

Kommer ej att släppas något demo enligt skaparna själva!

Citat:

borde la dyka upp ett dome på GOW snart tycker jag..börjar ju närma sej nu:)

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Baleur
Jo har hört andra klaga på att bilarna "flyger". Jag håller dock inte alls med
Jag kanske är bättre att hålla mig ifrån trottoarerna än andra
De enda gångerna mina bilar "flyger" är vid enorma stup i 250km/h, då de bör "flyga".
Faktum är att många sportbilar har mer än fart nog för att kunna flyga, det är bara aerodynamiken som fattas
Bilarna i Flatout 2 flyger väl dock ännu mer, men det känns ändå realistiskt

Jo visst ska dom flyga, men inte på de ställen de inte ska flyga. Typ kör man på en vanlig raksträcka så plötsligt kommer ett osynligt fart gubb och man flygger iväg. Nuddar däcket trotaren är man körd och stutsar runt som en boll. Det änder inte i verkligenheten;)