Permalänk
Medlem

Någon som köpt kameran till 360 föresten? Undrar lite vart sjutton man pluggar in den, usb porten bak på min låda använder jag till det trådlösa nätverket.

Spela poker och uno med video samt det där rulla bollspelet vore väl måtligt roande men att mappa sitt ansikte in i Rainbow Six Vegas såg ju fränt ut.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 0koll0
Nu är det såhär att jag precis köpt FIFA 07 till Xbox360. Till min fasa upptäcker jag att Allsvenskan inte går att finna bland spelbara ligor. Har jag gjort något fel när jag kollar efter Allsvenskan eller finns den bara inte? Den finns nänligen på PC-versionen.

Om den inte finns kommer den komma som nedladdning?

Tack på förhand!

Nej det finns ingen Allsvenska på 360. Du slipper korpligan i år! Var glad och spela med något storlag som Arsenal istället för 50öres proffs från Kenya & Zimbawe...;)

Permalänk
Medlem

Faktiskt ingen som vet hur stor updaten är? Tänkte om den ryms på minneskortet?

Visa signatur

Fractal Design Ridge | Ryzen 5 5600X | Asus STRIX B550-I | Asus RTX 3060 Ti Dual | Corsair 16GB 3000MHz | Crucial P1 1TB Nvme | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 64AthloN
Faktiskt ingen som vet hur stor updaten är? Tänkte om den ryms på minneskortet?

Den nya dashboarden? Den läggs in i det interna minnet på konsolen, inget läggs in på varesig Minneskort eller hårdisk.

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bi99uy
Den nya dashboarden? Den läggs in i det interna minnet på konsolen, inget läggs in på varesig Minneskort eller hårdisk.

Okej..Tänkte mest på senaste updaten med stöd för 1080p osv. eller kanske det är samma?

Visa signatur

Fractal Design Ridge | Ryzen 5 5600X | Asus STRIX B550-I | Asus RTX 3060 Ti Dual | Corsair 16GB 3000MHz | Crucial P1 1TB Nvme | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 64AthloN
Okej..Tänkte mest på senaste updaten med stöd för 1080p osv. eller kanske det är samma?

Det är just det som är dashboarden.

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bi99uy
Det är just det som är dashboarden.

Ok. Tack så mycket!

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lind78
Någon som köpt kameran till 360 föresten? Undrar lite vart sjutton man pluggar in den, usb porten bak på min låda använder jag till det trådlösa nätverket.

Spela poker och uno med video samt det där rulla bollspelet vore väl måtligt roande men att mappa sitt ansikte in i Rainbow Six Vegas såg ju fränt ut.

Du har usb portar där fram ochså;)

Permalänk
Medlem

Btw, vart är Sweclockers Klubben i TDU?? Jag vill komma med

Dvärgen ja om man överdriver ja Jag vet inte om det har med lagg o göra men jag "studsar Inte som en boll" iaf
Det är självklart att om man kommer körandes med en lotus elise eller en motorcyckel i 250km/h att nåt överhuvudtaget händer när man kör på en vertikal hög trottoarkant!! Dock är det mer att jag tappar kontrollen lite och får släppa gasen och räta upp mig.

Hah antingen är jag en superbra förare eller så är det nåt som har med lagg o göra eller så. Har sett en del andra mänskliga förare studsa runt här och där, men det har aldrig hänt mig själv!

Spelade ju iofs e3 demot riktigt mycket, sålänge man lär sig spelet så lär man sig att man inte kan hålla på och ta genvägar över trottoarer i över 150km/h, precis som i verkligheten. Visst man kanske inte får lika dramatiskt uppstuds som i spelet, men likförbannat kommer du märka trottoarkanten.
Vid närmare eftertanke, om din bil är lika låg som många av bilarna i TDU då kommer det gå ännu värre IRL när det slår i trottoarkanten..
Om du t.ex. kör en Gallardo eller dylikt i 200km/h och försöker ta en genväg över trottoarhörnan som är högre än din bil, då går det illa IRL också! Lita på det!

Så jaa, det enda tipset jag kan ge är att kör det som du skulle kört IRL, håll inte på och lek Colin McRae så kommer du nästan aldrig märka av sådana studsigheter. De enda gångerna jag märkte av det va i början när man precis börjat spela e3 demot och inte fattade fysiken än.

Visa signatur

CPU: Ryzen 7 5800H RAM: 32gb DDR4 GPU: nVidia 3070 8gb vRam

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Baleur
Btw, vart är Sweclockers Klubben i TDU?? Jag vill komma med

Dvärgen ja om man överdriver ja Jag vet inte om det har med lagg o göra men jag "studsar Inte som en boll" iaf
Det är självklart att om man kommer körandes med en lotus elise eller en motorcyckel i 250km/h att nåt överhuvudtaget händer när man kör på en vertikal hög trottoarkant!! Dock är det mer att jag tappar kontrollen lite och får släppa gasen och räta upp mig.

Hah antingen är jag en superbra förare eller så är det nåt som har med lagg o göra eller så. Har sett en del andra mänskliga förare studsa runt här och där, men det har aldrig hänt mig själv!

Spelade ju iofs e3 demot riktigt mycket, sålänge man lär sig spelet så lär man sig att man inte kan hålla på och ta genvägar över trottoarer i över 150km/h, precis som i verkligheten. Visst man kanske inte får lika dramatiskt uppstuds som i spelet, men likförbannat kommer du märka trottoarkanten.
Vid närmare eftertanke, om din bil är lika låg som många av bilarna i TDU då kommer det gå ännu värre IRL när det slår i trottoarkanten..
Om du t.ex. kör en Gallardo eller dylikt i 200km/h och försöker ta en genväg över trottoarhörnan som är högre än din bil, då går det illa IRL också! Lita på det!

Så jaa, det enda tipset jag kan ge är att kör det som du skulle kört IRL, håll inte på och lek Colin McRae så kommer du nästan aldrig märka av sådana studsigheter. De enda gångerna jag märkte av det va i början när man precis börjat spela e3 demot och inte fattade fysiken än.

Den finns kvar, lägg till mig så skickar jag en inbjudan till dig. Alucard136Och nej det ör inte lagg jag menar, och nej det ändra inte att man flyger mil när man träffar en trotar kant i 0,001 sek;)

I alla fall här är lite Gears of war filmer, vet inte fall dom är nya.

http://www.xbox.com/NR/rdonlyres/F0CA90A1-3264-466A-84A3-0FAB...

http://www.xbox.com/NR/rdonlyres/DCAC309B-3A2B-4392-A2C1-6606...

http://www.xbox.com/NR/rdonlyres/0B85CDC3-D528-4A40-B028-BD1F...

Permalänk
Medlem

Nån mer som fick meddelande om att ett nytt paket fanns att hämta, ingame alltså? Jag fick trycka bort det för jag va mitt uppe i ett uppdrag, men hittar inget nytt ute i xbox live menyn :/

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dvärgen
Du har usb portar där fram ochså;)

Jo men visst, fast där sitter mina 2 kontrollers (fanns inte Premium att köpa när jag letade xbox så det blev en Core med sladdosan och sedan en hd på det).

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lind78
Jo men visst, fast där sitter mina 2 kontrollers (fanns inte Premium att köpa när jag letade xbox så det blev en Core med sladdosan och sedan en hd på det).

Köp trådlösa kontrollers istället, helt klart att föredra.

Visa signatur

Loading signature. Please wait........

Permalänk
Avstängd

Kommer sakna er alla men jag kommer bannas fort nu efter mitt inlägg i PS3 tråden... men jag kunde bara inte hålla mig mera.

PUSS på er alla och vi ses på LIVE.

Visa signatur

mBr76 @ XBL, My 360 blog
LIVE-spel: Gears of war, Call of duty 3, NHL 07, Fifa 07, TDU, Splinter cell:DA, DoA4, Halo 2, UNO, Street fighter 2, - Övriga Spel: Lego Starwars 2, TES IV: Oblivion, Viva pinata
---Wii spel: Zelda, Rayman, Ice age 2, Wii sports

Permalänk
Medlem

Film från Lost Planet; Extreme Condition (givet köp)
http://www.xboxyde.com/stream_3305_en.html

Permalänk
Medlem

Jo alltid velat veta lite om storyn av Lost planet och nu får man äntligen veta något

Hoppas själv innerligt att storyn kommer vara bra. Spelet har ju ganska bra "settings" för att ha en bra story i alla fall.

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 5090
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck, Rog Ally + de fiesta konsoler.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mBr
Kommer sakna er alla men jag kommer bannas fort nu efter mitt inlägg i PS3 tråden... men jag kunde bara inte hålla mig mera.

PUSS på er alla och vi ses på LIVE.

Änn lever du.

Permalänk
Medlem

bara pinsamt mbr att du försöker framstå som en martyr. Shit, försök hitta ett liv utanför sweclockers och dina " live kompisar "

Nu får du väl ett ypperligt tillfälle troligtvis.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Furir
Film från Lost Planet; Extreme Condition (givet köp)
http://www.xboxyde.com/stream_3305_en.html

http://i45.photobucket.com/albums/f95/jarosh-gaf/lostplanet2....

använder spelet Ageia Physics X i grafiken?

Permalänk
Medlem

Ikväll blir det spela av, har köpt tillbaka min gamla 360

Hoppas bara det är den som ligger i paketet jag skall hämta på posten, och inte 8.2kg gammal frukt som säljaren påstod...

Edit: Nu är den här, mohahaw :E

Visa signatur

Permalänk
Medlem

jonnyl adda mig så lirar vi nåt mBr du med! lycan du med! Dvärgen jag har lagt till dig och kommer skicka en klubinvite-förfrågan ikväll

Visa signatur

Permalänk
Sötast
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jonnyl
Ikväll blir det spela av, har köpt tillbaka min gamla 360

Hoppas bara det är den som ligger i paketet jag skall hämta på posten, och inte 8.2kg gammal frukt som säljaren påstod...

Edit: Nu är den här, mohahaw :E

Hahaha Hoppas du inte kallsvettades allt för mycket Ångrar mig grymt mycket att jag inte la en clemmis i lådan =/ (också)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Allexz
Hahaha Hoppas du inte kallsvettades allt för mycket Ångrar mig grymt mycket att jag inte la en clemmis i lådan =/ (också)

Jag räknade med nått hyss i lådan faktiskt, men icke då.
Förutom pepparkakorna i kylflänsen då, men det var bara trevligt.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Pepparkakorna?

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Pepparkakorna?

Hur raderar man den befintliga profilen i boxen?
Utan att allt annat försvinner.

Edit: nevermind

Visa signatur

Permalänk
Medlem

http://www.xboxyde.com/news_3770_en.html

Film på hela Lost Odysset demot, riktigt grymt snyggt må jag säga, fixar de lite små problem som riktigt lång loading time så lär det nog bli ganska bra

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 5090
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck, Rog Ally + de fiesta konsoler.

Permalänk
Sötast
Citat:

Pepparkakorna?

Mums

Permalänk
Citat:

Fattar inte varför alla tjötar så om Gears of War!
Vad vet vi om spelet? Man kommer springa, huka sig, skjuta från cover, springa till nytt cover. Osv.

CO-OP!

Visa signatur

Intel Core 2 DUO 3.0ghz, 4.00gb RAM, HIS Raedeon HD 4870

Permalänk
Medlem

Usch vilken tearing jag får när jag kör med vga-kabeln.
Speciellt i dead rising, tearingflimmer i mitten av skärmen längs hela bilden.

Inte samma problem med scart.

Blir väl o kasta min 42" o tjacka ny nu då =P

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Fattar inte varför alla tjötar så om Gears of War!
Vad vet vi om spelet?

tillräckligt mycket för att inse att spelet kommer att bli bra;)

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer