Permalänk
Sötast
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jonnyl
Usch vilken tearing jag får när jag kör med vga-kabeln.
Speciellt i dead rising, tearingflimmer i mitten av skärmen längs hela bilden.

Inte samma problem med scart.

Blir väl o kasta min 42" o tjacka ny nu då =P

Ahh va trist, inget jag märke på min skärm...
Kanske är pepparkakorna ändå? hmm =/

Permalänk
Medlem

Du har sålt honom en FÖR bra xbox
Såå, Dvärgen kan du komma online nån gång?? Eller nån annan som är med i sweclockers klubben i Test Drive som kan bli min friend och släppa in mig?

Visa signatur

CPU: Ryzen 7 5800H RAM: 32gb DDR4 GPU: nVidia 3070 8gb vRam

Permalänk

Jag kan släppa in dig, vilket namn har du?

Visa signatur

i7 920 | HD 5870 Xfire| Asus P7TD Deluxe | RAM - 6 gb 1866 mhz |
(X) Accuratea

Permalänk
Medlem

Baleur Nu?

Visa signatur

Permalänk

Vad kostar en 360 beggad tror ni? 3000?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Allexz
Ahh va trist, inget jag märke på min skärm...
Kanske är pepparkakorna ändå? hmm =/

mmm

Nä men det är min tv. Billig 42" (Centrum apollo).
Ska se mig om efter en Högupplöst plasma tror jag.

Hmm, Panasonic PV60, intressant...

Visa signatur

Loading signature. Please wait........

Permalänk
Medlem

Köpte en Xbox360 åt brorsan i födelsedagspresent, till det även Dead or Alive 4 samt Fifa 07. Är ute efter ett sjysst racing-spel man kan lira splitscreen på (kanske går på alla, har inte lirat konsol sen Mega Drive ). NFS Carbon var en riktig besvikelse efter att ha lirat demoversionen. Dålig fps och känsla i allmänhet. Tips på något annat racingspel som finns som demoversion? Känns lite tungt att ladda ner alla som finns för att testlira dem i 5 minuter styck. Fartkänsla är viktigt!

While we're at it, NHL 2k7 eller NHL 07? Motivera!

Visa signatur

SWECLOCKERS
AMD 5800X, Gigabyte GeForce RTX 3080 AORUS MASTER, G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB 3600MHz, Gigabyte X570 AORUS MASTER, Noctua NH-D15, Corsair HX1000 V2, Fractal Design Define 7 TG
Lenovo Legion 5 Pro - 16" | Ryzen 7 5800H | 16GB | RTX 3070 | 165Hz | QHD

Permalänk
Medlem

PGR3 är det klara valet om man vill ha ett riktigt bra bilspel till 360.

Visa signatur

Gigabyte P35 DS3 -- Intel Core2Quad 8300 @ 3GHz-- XFX 5830 1GB -- Corsair Dominator 4096MB 1066mhz -- Fractal Design Define R2 -- 60GB OCZ SSD - 320GB Samsung -- Fractal Design 550W

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mothman
PGR3 är det klara valet om man vill ha ett riktigt bra bilspel till 360.

Håller med bra spel, fast har bara kört en timme eller nåt då jag just köpt min 360

Visa signatur

Fractal Design Ridge | Ryzen 5 5600X | Asus STRIX B550-I | Asus RTX 3060 Ti Dual | Corsair 16GB 3000MHz | Crucial P1 1TB Nvme | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem

Gamereactor har bra (gratis) recensioner på massor av spel, bl.a. NHL07 och NHL2k7:

http://www.gamereactor.se/recensioner/8641/
http://www.gamereactor.se/recensioner/8814/

Bäst är ju dock såklart om du testar demosarna (plural av demo?).

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.

Permalänk
Medlem
Citat:

Also of interest, the Xbox 360's general purpose CPU allows for more ease and versatility in game creation. The Playstation 3, which is relying on streaming floating point work, which is generally useless in game development. Games must access the memory of the system at random times and depend almost entirely on integer and vector math. Floating-point math work is done in game creation, but account for at maximum about thirty percent of the overall game code. The Playstation 3 has devoted almost 87% of it's processing power to this floating-point math, which makes it extremely difficult for developers to produce games for it. Xbox 360 has the clear advantage in the versatility of game development. Game developers do not want to spread their code over eight processors, especially when seven of them are poorly suited for general purpose programming.

Another large area of gaming performance is bandwidth. The Playstation 3 clocks it's memory bandwidth in at around 48 GB/s, while the Xbox 360 clocks in a huge 278.4 GB/s. Why does the Xbox 360 have such an extreme amount of memory bandwidth? It's because even at the simplest of calculations a large amound of bandwidth must be used as a frame buffer, coming in at about 50 to 60 GB/s. Playstation 3 doesn't have enough to cover that, and uses Z and color compression to make up for the lack thereof. The problem with this is that the Z and color compression breaks down quickly when rendering next generation 3D scenes.

In conclusion, the Xbox 360 has worlds more processing power and memory bandwidth, which are key ingredients in providing a well-balanced gaming experience. The Playstation 3 is a strong system, but alot of the power is focused in the wrong places, such as the floating point DSP's, and the integration of the new Blu-Ray drive. While these are both impressive features, they only clutter a machine that is meant for next generation gaming. The Xbox 360 is the obvious winner when it comes to pure system power.

http://www.associatedcontent.com/article/52889/microsofts_xbo...

Från en icke ps3/xbox360 fanboysajt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Baleur
Du har sålt honom en FÖR bra xbox
Såå, Dvärgen kan du komma online nån gång?? Eller nån annan som är med i sweclockers klubben i Test Drive som kan bli min friend och släppa in mig?

Släppte in dig igår lite innan du skrev det.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Furir

hehe kan du inte visa fredag denna information ? vill veta vad han har att kontra med

Visa signatur

sad panda

Permalänk
Sötast
Citat:

Men sen när man tittar på spelen Sony har visat upp så blir texten lite skrattretande att läsa

Permalänk
Medlem
Citat:

Tja, programmerar själv och kan säga så här efter att läst det tramset. Det lär ta ett ganska bra tag innan man lär sig hur man ska hantera hårdvaran i PS3, lika mycket som alla spel företag nu behöver lära sig att kåda spel så de hanterar mer en 1 CPU. Det är ärligt talat ingen som vet hur bra ett PS3 kommer prestera. Ge konsollen ett par år och du lär veta. Samma gäller Xbox 360 då jag tvivlar att majoriteten använder allt kraft av vad konsollen klarar av.

En sak är jag säker på, jag är riktigt säker på att man kan använda float point för ganska mycket matematiskt. Redan bevisats oxo för den delen, T.ex. visa spel använder sig av CPU'n för att lägga till ännu mer grafiska effekter, samt fysik.

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 5090
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck, Rog Ally + de fiesta konsoler.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tartin5
Köpte en Xbox360 åt brorsan i födelsedagspresent, till det även Dead or Alive 4 samt Fifa 07. Är ute efter ett sjysst racing-spel man kan lira splitscreen på (kanske går på alla, har inte lirat konsol sen Mega Drive ). NFS Carbon var en riktig besvikelse efter att ha lirat demoversionen. Dålig fps och känsla i allmänhet. Tips på något annat racingspel som finns som demoversion? Känns lite tungt att ladda ner alla som finns för att testlira dem i 5 minuter styck. Fartkänsla är viktigt!

While we're at it, NHL 2k7 eller NHL 07? Motivera!

Project Gotham Racing 3 kanske? Fin, fint bil spel som går o lira splitscreen i.

Jag älskar NHL 07 pga den nya Skill Stick där man styr klubban med högra spaken, älskar dra en bra fint och sätta pucken i mål.

Permalänk
Medlem

Är sugen på ett Xbox 360 och deras live funktion.

Men hur ligger det till i xbox live? Är folk trevliga och hjälpsamma eller är nivån väldigt låg?

Har någon spelat Ghost Recon: Advanced Warfighter? Är det värt pengarna?

Jag gillar det flesta spelen, men lutar mer åt realistiska fps spel med mycket teamplay. Finns något annat spel ni också kan rekommendera som uppfyller mina kriterier?

Är det möjligt att köpa spela över xbox live och fungerar det isf bra?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kleff
Är sugen på ett Xbox 360 och deras live funktion.

Men hur ligger det till i xbox live? Är folk trevliga och hjälpsamma eller är nivån väldigt låg?

Har någon spelat Ghost Recon: Advanced Warfighter? Är det värt pengarna?

Jag gillar det flesta spelen, men lutar mer åt realistiska fps spel med mycket teamplay. Finns något annat spel ni också kan rekommendera som uppfyller mina kriterier?

Är det möjligt att köpa spela över xbox live och fungerar det isf bra?

1. Det beror på vilket spel du spelar, men oftast är nivåen hög och trevlig. Och där är inte alls många frans män så det är bra:)

2. Ja & ja.

3. Rainbow six vegas.

4. Du kan köpa arcad spel över live, extra matrial till spel. Resten där är e oftast gratis.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Allexz
Men sen när man tittar på spelen Sony har visat upp så blir texten lite skrattretande att läsa

Vilka spel? Har ärligt talat inte sett ett enda PS3 spel överhuvudtaget som jag är det minsta intresserad av! Motor Storm eller vad det heter var jag rätt intresserad av, de första screenshotsen vart ju TOKIGA.
Sen ser man det i live gameplay från massa videos o sånt från tokyo game show osv, Flatout 2 ser bättre ut, inte bara grafiskt, fysikmässit också, mycket mycket bättre ut.
Och flatout 2 är ett pcspel, och är redan skitkul som de flesta av oss kan hålla med om. Och man behöver bara en (1) processor för att köra det.
Varför ska man då överhuvudtaget bry sig om Motor Storm, för att där finns motorcyklar? För att terrängen är deformerbar? Jag märkte ingen deformerbar terräng iaf

Den där artikeln gav bra svar på många av mina frågor, som t.ex. varför alla PS3 spel ser så himla gryniga och äckliga ut rent artistiskt och texturmässigt. Jag antar ett det då har med den kraftiga kompressionen att göra pga den redan tidigare kända låga memory bandwidth.

Jag är ingen fanboy, jag läser bara mig till fakta och agerar därefter.

Blueray, lets tjafsa om it åter again!

Men den sak som gör mig mest arg, arg för att jag själv förväntade mig en supernajs konsol att konkurrera med 360'n (konkurrans är bra, för båda parter), är det jävla skitsnacket om Blueray..
Ja, det har diskuterats till döds redan, men det jag snackar om är inte Blueray filmerna (som aldrig kommer att "vinna"), det är SPELEN! Det är en Spelkonsol..

Jag har Otroligt svårt att tro på att spelen till PS3 kommer att använda sig utav en 50-60Gb bluerayskiva..
Seriöst, för det första kan inte PS3'an alls ta hand om så stora okomprimerade texturer (det första man tänker på att man kan fylla så mycket utrymme med)..
För det andra så tvivlar jag på att utvecklarna kommer filma eller skapa CGI i typ 20 timmar mellansekvenser. Det kostar helt enkelt för mycket, det är ett spel inte en film, de flesta bryr sig inte om mellansekvenserna om spelet suger.
Vad kan man då möjligtvis realistiskt sett fylla så mycket utrymme med de närmsta 2 åren? Visst kommer vi använda så stort utrymme NÅN GÅNG, men inte fan är det innan 2010 det kan jag lova dig. Vi snackar inte om nåt stort 10 gig flight simulator, vi snackar om 60 gig.....

Så jag upprepar frågan, vad ska dom fylla 60 gig med för spelen?? Banor? Aldrig. 95% av alla spel som släpps till alla plattformar har max 20 banor (vilket suger, men så är det). En bana som skulle ta mer än 10 gig är inte realistiskt att ladda.
Ljud? Hur ska man kunna fylla 60gig med voice acting? Utvecklare spenderar redan miljoner på att få ihop några hundra timmar med skådespelare. T.ex. Everquest 2 eller Oblivion eller NWN2.
De har varken råd (i förhållande till antalet sålda spel / vinsten) eller tid att spela in så mycket så det fyller 60 gig.

Eller kanske Totalt Okomprimerade Format??
Åter igen, varför?? Det finns ingen levande människa som kan höra skillnad på en .wav och en 256kbps .mp3.
Inte mitt i ett spel iallafall, det lovar jag dig. Och även om du hör skillnad om du sitter och upprepar samma ljudfiler i winamp så är skillnaden inte värd att ha 10 gånger större ljudfiler (tänk på att det tar 10 gånger längre tid att ladda ingame också..).
Detsamma gäller ju videoformat. Det är meningslöst att ha okomprimerade videoformat, seriöst, det är bara skrattretande, absurbt tillochmed att ens ha denna tanken!
Varför använda okomprimerat (som sagt, bara absurbt att ens tänka det) när man bara kan köra på h264, superb bildkvalitet, bra lagringskapacitet.

Slutsats.

Spelen kommer ALDRIG använda sig av blueray. Aldrig. Förutom för att bumpa upp priset rejält isåfall. Ni kan GLÖMMA att spelen kommer vara "supermegaultracooltstorabautamuchcontent". Glöm det bara.
Vad ska man fylla det med? Content? Om det är ett bilspel som Motor Storm, ska dom sitta och göra 500 bilar? Dom måste för tusan koda bilarna också, fixa fysiken, osv. Kul att ha 500 bilar med 5 olika fysikmodeller? Då har jag hellre 50 bilar med helt skilda fysikmodeller a. la. PGR3.

Och om spelen då inte kommer att utnyttja blueray, varför i helvete (ursäkta språket) ska man då spendera 3000-2000kr (vad det nu är) EXTRA för en jävla blueray spelare som ändå kommer vara helt användningslös när HD-DVD tar över??
Det är en SPELkonsol..
Och ÄVEN om blueray blir det nya formatet, vilket det inte blir (kolla själv upp det, samt vilka studios som stödjer vad)...
Så är det precis som det är med Xboxen. Om du är en så pass seriös filmtittare att du tänker köpa en 4000kr's blueray spelare, kommer de som finns till salu standalone att ge Mycket bättre funktioner och framför allt bildkvalitet jämfört med PS3's inbyggda. Garanterat.
Så är det med 360'n också, en hög-kvalitets HD-DVD spelare kommer garanterat ge både bättre bild och funktioner och responstid än 360's tilllägg kommer att ge. Visst det blir nog inte dåligt, men det är en hd-dvd spelare som är byggd för att vara så billig som möjligt, för gamers som vill titta på film, inte för filmälskare som vill ha bästa möjliga kvalitet.

Amen. *andas ut*

Visa signatur

Permalänk
Citat:

Vilka spel? Har ärligt talat inte sett ett enda PS3 spel överhuvudtaget som jag är det minsta intresserad av! Motor Storm eller vad det heter var jag rätt intresserad av, de första screenshotsen vart ju TOKIGA.
Sen ser man det i live gameplay från massa videos o sånt från tokyo game show osv, Flatout 2 ser bättre ut, inte bara grafiskt, fysikmässit också, mycket mycket bättre ut.
Och flatout 2 är ett pcspel, och är redan skitkul som de flesta av oss kan hålla med om. Och man behöver bara en (1) processor för att köra det.
Varför ska man då överhuvudtaget bry sig om Motor Storm, för att där finns motorcyklar? För att terrängen är deformerbar? Jag märkte ingen deformerbar terräng iaf

Den där artikeln gav bra svar på många av mina frågor, som t.ex. varför alla PS3 spel ser så himla gryniga och äckliga ut rent artistiskt och texturmässigt. Jag antar ett det då har med den kraftiga kompressionen att göra pga den redan tidigare kända låga memory bandwidth.

Jag är ingen fanboy, jag läser bara mig till fakta och agerar därefter.

Blueray, lets tjafsa om it åter again!

Men den sak som gör mig mest arg, arg för att jag själv förväntade mig en supernajs konsol att konkurrera med 360'n (konkurrans är bra, för båda parter), är det jävla skitsnacket om Blueray..
Ja, det har diskuterats till döds redan, men det jag snackar om är inte Blueray filmerna (som aldrig kommer att "vinna"), det är SPELEN! Det är en Spelkonsol..

Jag har Otroligt svårt att tro på att spelen till PS3 kommer att använda sig utav en 50-60Gb bluerayskiva..
Seriöst, för det första kan inte PS3'an alls ta hand om så stora okomprimerade texturer (det första man tänker på att man kan fylla så mycket utrymme med)..
För det andra så tvivlar jag på att utvecklarna kommer filma eller skapa CGI i typ 20 timmar mellansekvenser. Det kostar helt enkelt för mycket, det är ett spel inte en film, de flesta bryr sig inte om mellansekvenserna om spelet suger.
Vad kan man då möjligtvis realistiskt sett fylla så mycket utrymme med de närmsta 2 åren? Visst kommer vi använda så stort utrymme NÅN GÅNG, men inte fan är det innan 2010 det kan jag lova dig. Vi snackar inte om nåt stort 10 gig flight simulator, vi snackar om 60 gig.....

Så jag upprepar frågan, vad ska dom fylla 60 gig med för spelen?? Banor? Aldrig. 95% av alla spel som släpps till alla plattformar har max 20 banor (vilket suger, men så är det). En bana som skulle ta mer än 10 gig är inte realistiskt att ladda.
Ljud? Hur ska man kunna fylla 60gig med voice acting? Utvecklare spenderar redan miljoner på att få ihop några hundra timmar med skådespelare. T.ex. Everquest 2 eller Oblivion eller NWN2.
De har varken råd (i förhållande till antalet sålda spel / vinsten) eller tid att spela in så mycket så det fyller 60 gig.

Eller kanske Totalt Okomprimerade Format??
Åter igen, varför?? Det finns ingen levande människa som kan höra skillnad på en .wav och en 256kbps .mp3.
Inte mitt i ett spel iallafall, det lovar jag dig. Och även om du hör skillnad om du sitter och upprepar samma ljudfiler i winamp så är skillnaden inte värd att ha 10 gånger större ljudfiler (tänk på att det tar 10 gånger längre tid att ladda ingame också..).
Detsamma gäller ju videoformat. Det är meningslöst att ha okomprimerade videoformat, seriöst, det är bara skrattretande, absurbt tillochmed att ens ha denna tanken!
Varför använda okomprimerat (som sagt, bara absurbt att ens tänka det) när man bara kan köra på h264, superb bildkvalitet, bra lagringskapacitet.

Slutsats.

Spelen kommer ALDRIG använda sig av blueray. Aldrig. Förutom för att bumpa upp priset rejält isåfall. Ni kan GLÖMMA att spelen kommer vara "supermegaultracooltstorabautamuchcontent". Glöm det bara.
Vad ska man fylla det med? Content? Om det är ett bilspel som Motor Storm, ska dom sitta och göra 500 bilar? Dom måste för tusan koda bilarna också, fixa fysiken, osv. Kul att ha 500 bilar med 5 olika fysikmodeller? Då har jag hellre 50 bilar med helt skilda fysikmodeller a. la. PGR3.

Och om spelen då inte kommer att utnyttja blueray, varför i helvete (ursäkta språket) ska man då spendera 3000-2000kr (vad det nu är) EXTRA för en jävla blueray spelare som ändå kommer vara helt användningslös när HD-DVD tar över??
Det är en SPELkonsol..
Och ÄVEN om blueray blir det nya formatet, vilket det inte blir (kolla själv upp det, samt vilka studios som stödjer vad)...
Så är det precis som det är med Xboxen. Om du är en så pass seriös filmtittare att du tänker köpa en 4000kr's blueray spelare, kommer de som finns till salu standalone att ge Mycket bättre funktioner och framför allt bildkvalitet jämfört med PS3's inbyggda. Garanterat.
Så är det med 360'n också, en hög-kvalitets HD-DVD spelare kommer garanterat ge både bättre bild och funktioner och responstid än 360's tilllägg kommer att ge. Visst det blir nog inte dåligt, men det är en hd-dvd spelare som är byggd för att vara så billig som möjligt, för gamers som vill titta på film, inte för filmälskare som vill ha bästa möjliga kvalitet.

Amen. *andas ut*

Du har rätt det där med Blueray.

Visa signatur

Intel Core 2 DUO 3.0ghz, 4.00gb RAM, HIS Raedeon HD 4870

Permalänk
Medlem

Gör inte det här till en ny låst PS3-tråd nu bara.

(360 är bäst!!1)

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Nej du har rätt jonnyl, vi ska inte börja ett flamewar

(ps3 suger!!1)

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jonnyl
Gör inte det här till en ny låst PS3-tråd nu bara.

(360 är bäst!!1)

Håller med!

Citat:

Nej du har rätt jonnyl, vi ska inte börja ett flamewar

(ps3 suger!!1)

Håller med!

Visa signatur

Fractal Design Ridge | Ryzen 5 5600X | Asus STRIX B550-I | Asus RTX 3060 Ti Dual | Corsair 16GB 3000MHz | Crucial P1 1TB Nvme | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem

De kanske inte kommer maxa en Bluray skiva med data men de har iaf. mer än 8.5GB att leka med och det är det som är det viktiga.

50GB > 9GB

Det är iaf spelen som gör konsollen så jag skiter faktist i sån här tekniskt mumbo jumbo egentligen. Tycker bara det är lite lol att förkasta nåt som är nytt bara för att det känns för mycket just nu, om några år kommer devsen älska bluray. Se bara på Double Agent, det tar ungefär 8GB just nu. NWN2 tar 6GB. Spelen blir större.

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cloudstone
...Det är iaf spelen som gör konsollen så jag skiter faktist i sån här tekniskt mumbo jumbo egentligen...

Så sant som det är sagt. Mycket möjligt att jag köper en konsol till att ställa brevid min x360 men om det blir en Wii eller PS3 beror helt på spelen.

Permalänk
Medlem

Om jag känner mig själv rätt så kommer jag få ett infall och köpa PS3, det vet jag redan nu då jag haft så många vändor med tidigare konsoller.
PS3 kommer säkert bli grym utan tvekan, men jag tror inte den är så värst överlägsen 360. Dom har sina starka sidor båda två, det är därför man behöver båda.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Inte mitt i ett spel iallafall, det lovar jag dig. Och även om du hör skillnad om du sitter och upprepar samma ljudfiler i winamp så är skillnaden inte värd att ha 10 gånger större ljudfiler (tänk på att det tar 10 gånger längre tid att ladda ingame också..)

Ett litet tips här, har själv väldigt dålig hörsel, behövde t.ex. inte själv göra lumpen tack vare det, men kan säga så här, man hör ENORM skillnad, behövs inte lysna på något annat heller, man hör direkt när något är alldels för komprimerat, vist vissa saker funkar alldeles utmärkt i 256kbps men musik gör det T.ex inte, bara tal och test gör det.

Finns bättre format än mp3, ogg är ett format som är mer vanligt i spel än mp3, och betydlgt bättre kvalite. Wave använder sig ingen av, specielt på grund av att det tar längre tid att ladda filerna, finns tllomed loseless filer som är mindre.

Samt vill du ha bra kvalitet med film i 1080p så krävs ganska bra bandbräd vist h264 komprimerar bra, men kvaliten blir sällan mycket bättre om du komprimerar för mycket. för filmer i 1024x768 krävs runt 3000kbps för att få det hyffsat bra, 1080p lär behöva 5000kbps, där har du 0,5MB/s data, och tja fylls upp väldigt snabbt.
Med andra ord, ca 10 min film = 300MB på en gång. Och här snackar vi endå hyffsat komprimerade filmer, rör det sig mycket krävs ännu mer.

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 5090
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck, Rog Ally + de fiesta konsoler.

Permalänk
Medlem

Vem fyller 40 gig med film? Tro mig det kommer inte hända
Och jag fick full pott på lumpens hörseltester, märk att jag skrev "så är skillnaden inte värd att ha 10 gånger större ljudfiler".

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Två frågor:

Battlefield 2: Modern Combat
1. Händer det något när man går upp i rank på xbox live, t.ex. kan man låsa upp vapen, eller är det endast för att skryta med?

Burnout:Revenge
2. Är det meningen att man ska tycka det är roligt att krascha in i en korsning och sedan sitta och titta när andra kraschar in i en eller har jag missförstått något med detta läge? Jag menar det är ju massor av sådana tävlingar i singleplayer-delen och just nu känns det som att man spelar dessa endast för att få komma till race-tävlingarna.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.

Permalänk
Inaktiv

Tror inte heller att större ljudfiler gör nån skillnad i spel. Men att säga att man inte hör skillnad på en mp3a och en wav eller flac. Det är rent skitsnack! Mp3or låter riktigt kass, håller på att byta ut Mp3 samlingen mot Flac. Bara att rippa och greja igen!

Tycker det e tråkigt att nfolk ska ha så kass inställning, handen på hjärtat. Båda konsollerna är fan bra, vissa människor tycker den extra funktionaliteten i PS3 är värd 2000 spänn och andra inte. Vissa tilltalas av den ena konsollen spel och vissa av den andra. I slutändan hade vi väl alla helst haft alla konsollerna? Köper jag en PS3 sneglar jag på vissa 360 spel och vice versa. Så är det, springa o skrika saker som "PS3 suger" är ju bara att göra bort sig själv.