Permalänk
Medlem

Ny Mobil - Samsung E720

Vad tror ni om den? Tänkte ta den med Telia Mobil 30 (24 månader) 250:- inträdesavgift sen 159:-/mån och 30 fria minuter varje månad.

http://www.gsmweb.nl/images_gsm/sae720.jpg

- MP3-spelare med externa knappar
- Megapixelkamera
- Dynamiskt minne
- Bluetooth, e-postklient, USBi och Sync ML DS

Specifikationer:
• Trippelband (GSM 900 l/ 1800 i/ 1900j Mhz) Jal
• Minne (MMS / MP3 / foton / ringsignalerj / lbakgrundsbilder) 84,5 MB
• MMS (max storlek per meddelande) 300l KB
• JAVAi (uppj till) l4l MB
•i SMS (upp till) 200 sti
• Telefonposter (utöver lde på SIM-kortet)l 1000 st
• Storlek, mm (BxHxD) 45x91x23
• Vikt (standard batteriet) 90 gram
• Samtalstid standard batteriet (upp till) 5,5 timmar
• Vilotid standard batteriet (upp till) 200i timmar
• Färger Dark jGreyj / Light Silver

Permalänk

Kolla på E730 också, tror den är snäppet vassare.

Permalänk
Medlem

sjukt dålig deal.

du betalar 4066kr för 24 månader. värdet av 30 min samtal i månaden är om man jämför med comviq och vodafone ca 30kr/månad (dvs ca 1 kr/min). 30kr*24= 720kr.

slutsats: telefonen kostar 4066-720 = 3346. det får man en SE k750 eler nästan en w800 för, vilka är 2 betydligt bättre telefoner.

Visa signatur

Apple iBook 12" - 1,33 GHz - 512mb RAM - 60gb HD, iPod shuffle 512mb och en SonyEricsson F500i

Permalänk

E730 är lite bättre på fler funktioner. Och sedan har den ett betydligare skönare format än E720.. Dock vet jag inte vad prisskillnaden är mellan dessa. Själv har jag en E730, och jag har nytta av varje funktion. + Till att den känns robust

Permalänk
Medlem

Jag ska nog sattsa på E730. Den behöver jag bara betala 200:- extra för istället för 1:- som jag skulle gjort med E720

Permalänk

Fortfarande en dålig deal vilket påpekas ovan.

Permalänk
Medlem

Jag vill fortfarande inte ha K750 eller w800, är inte intresserad av de...

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Icystriker
Fortfarande en dålig deal vilket påpekas ovan.

Vill man inte ha "SE" så vill man inte, haft samsung E-700 en gång och det ska bli en samsung igen snart

Så dålig deal är det nog inte

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem

Tänk på att du binder upp dig 24månader också, ganska segt att om 12-14månader betala och vara fast med en och samma mobil och abonnemang.

Nu kanske du inte byter mobil, alt. operatör oftare än vartannat år och då gör det mindre skillnad.

Visa signatur

//anno

Permalänk
Medlem

har haft två mobiler tidigare, Den första hade jag i 3 år, den som jag har nu är inne på sitt andra år. Så det blir nog precis lagom med 24 månader