Need For Speed Most Wanted [hela spelet]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gOry
Ett totalt skitspel, som jag skrev i den andra tråden,
Saknar realism och fartkänsla, (vad har bromspedalen för nytta i detta spel?)

De låter motspelarna köra om en

Permalänk
Medlem

Har klarat hela spelet 100% och tänkte låsa upp en låst bil med hjälp utav en kod. Gjorde det och det stod att bilen fanns bland "bonus cars" den finns varken i Car lot eller My cars hjälp behövs för att hitta den

Sen från Gamefaqs står det : Corvette C6.R Complete 100% of the game
Har inte kunnat hitta den heller kanske oxå ligger i bonus cars hörnan som ja letar efter ? ;P

Visa signatur

nu har ja oxå en signatur :D

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Starboy
Har 3 race kvar att vinna med min mazda rx-8. Hoppas på Barons Cayman S!

om någon bil i spelet suger pung så är det rx-8an köp dig en clio v6 eller en audi a4 quattro, helt underbara, clion har kanske 3mm högre acc och 2mm lägre topspeed än quattron med izzie grejjerna på bilen, inga junkman.

Citat:

Upsrunglien inskrivet av plastjolle
[br]
Någon som kan ge mig lite tips hur man lyckas med en lång polisjakt? Måste klara 5 milestones för att kunna ta mig an Razor, har klarat 4 men nu finns bara skitsvåra kvar. Antingen 850.000 bounty, 35 polisbilar efter mig, 13min lång polisjakt. Den sistnämda verkar lättast, men klarar inte ta mig faen inte ens hälften av tiden. Poliserna är helt sjuka i slutet av spelet. Det spelar ingen roll om bilen är "wanted" eller inte verkar det som. Dem blyladdade jeeparna är efter mig efter 1-2min redan! :/[/b]

som sagt förut i tråden, kör upp på bussarna på busstationen. jag har 700k i bounty fastän jag just ska klara baron.

Visa signatur

Ingenting bara fungerar, det går att gräva i precis alla settings.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ksw
om någon bil i spelet suger pung så är det rx-8an köp dig en clio v6 eller en audi a4 quattro, helt underbara, clion har kanske 3mm högre acc och 2mm lägre topspeed än quattron med izzie grejjerna på bilen, inga junkman.

som sagt förut i tråden, kör upp på bussarna på busstationen. jag har 700k i bounty fastän jag just ska klara baron.

rx-8an e ju skön

Visa signatur

XP 3000+ @ 2.22ghz - Geforce FX 5700LE @ 500/518 - 1024mb PC3200 - 160gb Maxtor, 20gb IBM (ej inkopplad) - ECS KT-600A - MX 510 - QPAD XXL 4mm + QPAD GLIDZ - KOSS UR40 - Creative Audigy 2 value - Papst 80mm - BBB 100/10 mbit - iPod Nano 4GB BLACK - Creative EP-630

Permalänk

vad menar du med att köra upp på bussarna på busstationerna?

Visa signatur

Chassi: Phanteks XT Pro Ultra Svart | CPU: AMD Ryzen 9 7900X 4.7 GHz 76MB | Moderkort: MSI B650 Gaming Plus WIFI | Nätagg: Corsair RM850x 850W v3 | RAM: Kingston 64GB (2x32GB) DDR5 6000MHz CL30 FURY Be | HDD: Kingston Fury Renegade M. 2 NVMe SSD Gen 4 2TB | CPUkylning: Thermalright Phantom Spirit 120 SE

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gOry
Ett totalt skitspel, som jag skrev i den andra tråden,
Saknar realism och fartkänsla, (vad har bromspedalen för nytta i detta spel?)

Har du kört nåt annat än stock golf?

Permalänk
Medlem

Tacka vet jag Gran Turismo

Visa signatur

Intel Core i7 965 EE @ 4 GHz
Foxconn BloodRage X58
ATI HD 4870 + Accelero S1 Rev2 + 2st Zalman 120mm

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hjarterkung
vad menar du med att köra upp på bussarna på busstationerna?

japp, det är korrekt, blir du nerputtad tryck r så är du däruppe igen.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

kanske är dum i huvet men vart säljer man delarna på en bil? kan inte hitta det nånstans...

Visa signatur

klocka?

Permalänk

Man kan inte sälja upgrades kippa99, as far as I know.

Visa signatur

Rebelution Stick Figure
Q9300 | 9800GTX 512MB | Corsair Dominator 4096MB

Permalänk
Avstängd

Ladda ner mina nya film!
http://www5.spread-it.com/dl.php?id=9f26a7e30c11faa76d3172144...

Visa signatur

Phenom II 955BE 3,2@4,5GHz| 3 x XFX HD4890 "xXx" 1GB| MSI 790FX-GD70 | SS Phase Switch -40C | Corsair Dominator W/Fan 6GB | Samsung F1 1TB | Corsair HX1000W | Samsung 32" LCD | Logitech G7 Carbon Edition |Galleri

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lasermannen
Man kan inte sälja upgrades kippa99, as far as I know.

joohoo.

välj stockparts där det går, så får du trade-in på alla prylar du kan byta ut.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Har varken sökt eller läst igenom hela tråden, men kan man ställa om till km/h ? Och vad har man för nytta av bounty ?

Permalänk

Total bounty - Behövs en viss bounty för att kunna utmana så kallade "Blacklist Members". Ja, det går att ändra. Ändra inne i Game Options eller nåt sånt. Leta efter Imperial -> Met nåt..

Permalänk
Medlem

tax tax.

Permalänk
Medlem

Någon som vill bjussa på sin save-fil som kommit långt i spelet? jag vill bara leka runt med fina bilar etc.

Permalänk
Medlem

är 7x på wanted max? inte lyckats få mer. och de var inte heller speciellt svåra... nästan lite besviken!

Permalänk
Medlem

Var inne och glodde runt lite, då såg jag att alla flaggor utom tre kostade 800, dom tre kostade 700, och det var USA, England och Canada.

Permalänk
Medlem

Tycker detta spel e grymt:D ql ql helt enkelt. Vissa påstår att graffiken ä suddigare i MW än i U2. Eh nae menar folk den fartblindhet som är inbyggd i spelet? Den går ju att sänka i alla fall men inte att stänga va som i U2 =synd. whatever körkänslan i MW äger i alla fall U2

Visa signatur

| Thermaltake Tsunamidream | FSP Bluestorm 400w | AMD Athlon 64 3500+ (AC 64 Freezer Pro)| Abit AX8 | Sapphire X1800XL (Zalman VF-700 CU LED)| Corsair ValueSelect 2x515 (1024) | Maxtor Diamondmax 10 200GB SATA | Creative SB Audigy 2 ZS | Nec DVD-brännare | LG L1780Q | Logitech MX518 | Logitech Z-2300 | 3D mark 05 7349p (oklockat) | 3D Mark 03 13549 (oklockat) |

Permalänk
Medlem

usa england canada flaggorna får man tidigare också.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xplode
Tycker detta spel e grymt:D ql ql helt enkelt. Vissa påstår att graffiken ä suddigare i MW än i U2. Eh nae menar folk den fartblindhet som är inbyggd i spelet? Den går ju att sänka i alla fall men inte att stänga va som i U2 =synd. whatever körkänslan i MW äger i alla fall U2

Om du inte märkt det så finns det ingen känsla i MW Helt klart sämsta NFS spelet.:(

Visa signatur

[i9 9900k@5Ghz] [1080Ti] [Gskill 2x8Gb 3600 CL15][Ek+Alphacool custom loop]

Permalänk
Medlem

Det ska inte vara nån känsla i arcadspel, vill du ha känsla så kör Juiced,Richard Burns rally eller gt legends

Visa signatur

San Diego 3700+ @ 3ghz KAB7E 0547 GPAW | MSI NFORCE4 NEO4 | Geforce 8800gt 700/1650/1000 | NorthQ Ufo 120mm | 2x512mb A-data PC4500 2,5-4-4-7 tccd | Silenced Antec amg 1080 | Cooler Master True Power 620W Modular

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ixu
Det ska inte vara nån känsla i arcadspel, vill du ha känsla så kör Juiced,Richard Burns rally eller gt legends

Det är väl klart som fan att det ska vara nån känsla i det..det är ju det som gör spelet..dock behöver det inte vara så realistiskt som möjligt..

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Det är ligger i lä mot Porsche 2000 som är bästa nfs-spelet, det kan jag hålla med om, men det är ack så mycket skönare än Underground-serien

Visa signatur

San Diego 3700+ @ 3ghz KAB7E 0547 GPAW | MSI NFORCE4 NEO4 | Geforce 8800gt 700/1650/1000 | NorthQ Ufo 120mm | 2x512mb A-data PC4500 2,5-4-4-7 tccd | Silenced Antec amg 1080 | Cooler Master True Power 620W Modular

Permalänk
Medlem

Jag tycker ändå att det är ett stabilt spel nu när jag nästan klarat det. Man trodde ju inte precis att man skulle spela tidernas bästa bilspel då man slog på det för första gången.

Ett STORT minus för musiken som är så satans dålig. Lyssnar någon på riktigt på det som spelas i spelet?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av fragTore
Jag tycker ändå att det är ett stabilt spel nu när jag nästan klarat det. Man trodde ju inte precis att man skulle spela tidernas bästa bilspel då man slog på det för första gången.

Ett STORT minus för musiken som är så satans dålig. Lyssnar någon på riktigt på det som spelas i spelet?

Musiken är enligt mig i alla fall bättre i detta spel än i Underground. Om det nu är någon tröst.

En fråga angående de "unika" delar man kan få i spelet:
Jag antar att man endast kan "låsa upp" dem när man precis har slagit en "blacklist"-medlem och får välja 2 av 6 olika "grejer", eller?
Om man nu väljer exempelvis en unik prestandauppgradering, kan man då installera den i flera bilar? Installera den i vilken bil som hellst? Eller endast sätta in den i den bil man använder för tillfället?

Visa signatur

(\__/) Det löser sig alltid!
(O.o) Låt honom/henne ha rätt så är saken ur världen!
(> <) Någonting annat klyftigt!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ixu
Det är ligger i lä mot Porsche 2000 som är bästa nfs-spelet, det kan jag hålla med om, men det är ack så mycket skönare än Underground-serien

Håller med om att Porche har bäst känsla, men tycker underground var mycket bättre än det här.. det här känns så ryckigt och det stör mig att bilen bromsar själv om man kör sakta >_<

Visa signatur

Permalänk

asså jag har gjort en jättetabbe...sålde alla bilar o köpte en gallardo..nu kan jagi nte köpa någon turbo till den för man måste slå blacklist #3 för att få ultimate turbon....suger ju..kommer aldrig klara att ta 2 blacklist racers utan turbo på bilfan =/ den e seg som fan nu typ..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Yanky
Håller med om att Porche har bäst känsla, men tycker underground var mycket bättre än det här.. det här känns så ryckigt och det stör mig att bilen bromsar själv om man kör sakta >_<

Ryckigt kan jag inte hålla med om, tycker det är ett grymt skönt flyt i spelet

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Robster1986
asså jag har gjort en jättetabbe...sålde alla bilar o köpte en gallardo..nu kan jagi nte köpa någon turbo till den för man måste slå blacklist #3 för att få ultimate turbon....suger ju..kommer aldrig klara att ta 2 blacklist racers utan turbo på bilfan =/ den e seg som fan nu typ..

Jag vet iofs inte riktigt hur seg Gallardon är från början, men har du testat eller bara givit upp direkt?

Visa signatur

Desktop spel m.m.: Ryzen 9800X3D || MSI X870 Tomahawk Wifi || MSI Ventus 3x 5080 || Gskill FlareX 6000 64GB || Kingston KC3000 2TB || Samsung 970 EVO Plus 2TB || Samsung 960 Pro 1TB || Fractal Torrent || Asus PG42UQ 4K OLED
Arbetsstation: Ryzen 7945HX || Minisforum BD790i || Asus Proart 4070 Ti Super || Kingston Fury Impact 5600 65 GB || WD SN850 2TB || Samsung 990 Pro 2TB || Fractal Ridge
Proxmox server: Ryzen 5900X || Asrock Rack X570D4I-2T || Kingston 64GB ECC || WD Red SN700 1TB || Blandning av WD Red / Seagate Ironwolf för lagring || Fractal Node 304