Need For Speed Most Wanted [hela spelet]

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Robster1986
asså jag har gjort en jättetabbe...sålde alla bilar o köpte en gallardo..nu kan jagi nte köpa någon turbo till den för man måste slå blacklist #3 för att få ultimate turbon....suger ju..kommer aldrig klara att ta 2 blacklist racers utan turbo på bilfan =/ den e seg som fan nu typ..

Hmm jag personligen tycker att Gallardo suger även med turbo. Tycker att DB9 är en av dom trevligare.

Du kan köra om gammla lopp å få mer pengar på så sätt... lite drygt att samla ihop till en ny bil men det går.

Visa signatur

|Modermodem: Asus A8N32-SLI Deluxe|AMD Athlon™ 64 X2 4400+|Corsair TWINX2048-3200C2 DDR-DIMM 2048MB|Albatron Geforse 9600 GT 512mb

Permalänk

enkelt att klara hela spelet med inga uppgraderingar!
motståndarna ampassar sig till din bil! det är bara båg att uppgradera.

Visa signatur

Chassi: Phanteks XT Pro Ultra Svart | CPU: AMD Ryzen 9 7900X 4.7 GHz 76MB | Moderkort: MSI B650 Gaming Plus WIFI | Nätagg: Corsair RM850x 850W v3 | RAM: Kingston 64GB (2x32GB) DDR5 6000MHz CL30 FURY Be | HDD: Kingston Fury Renegade M. 2 NVMe SSD Gen 4 2TB | CPUkylning: Thermalright Phantom Spirit 120 SE

Permalänk

jag hade en DB9 innan gallardon men hur som helst så kvittar de om jag fixar en ny bil..kan fortfarande inte köpa turbo =/ typ hela spelet förstört nu... (verkar som att man bara kan köpa vissa delar en eller ett visst antal gånger sen går de inte mer)

Evil Penguin: jag har kört några lopp osv och det är mkt svårt att vinna t ex hastighetsrace utan turbon för dom andra får högre fart än mig mycket lättare...

Permalänk
Permalänk
Medlem

Hur kör folk förresten? Jag och min sambo (hon spelade sjukt mycket nfsu2) testade alla vinklarna i en liten undersökning och upptäckte att man kör mycket bättre då man har vinkeln ut ur framrutan. Finns det någon som spelar med vinkeln ovanför bilen?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av fragTore
Hur kör folk förresten? Jag och min sambo (hon spelade sjukt mycket nfsu2) testade alla vinklarna i en liten undersökning och upptäckte att man kör mycket bättre då man har vinkeln ut ur framrutan. Finns det någon som spelar med vinkeln ovanför bilen?

Jag har alltid "bumper"-vyn... Det bara är så

Visa signatur

Desktop spel m.m.: Ryzen 9800X3D || MSI X870 Tomahawk Wifi || MSI Ventus 3x 5080 || Gskill FlareX 6000 64GB || Kingston KC3000 2TB || Samsung 970 EVO Plus 2TB || Samsung 960 Pro 1TB || Fractal Torrent || Asus PG42UQ 4K OLED
Arbetsstation: Ryzen 7945HX || Minisforum BD790i || Asus Proart 4070 Ti Super || Kingston Fury Impact 5600 65 GB || WD SN850 2TB || Samsung 990 Pro 2TB || Fractal Ridge
Proxmox server: Ryzen 5900X || Asrock Rack X570D4I-2T || Kingston 64GB ECC || WD Red SN700 1TB || Blandning av WD Red / Seagate Ironwolf för lagring || Fractal Node 304

Permalänk

har aldrig klarat av att köra bilspel utan att ha kameravinkeln ovanför bilen! helt klart den bästa enligt mig.

Visa signatur

Chassi: Phanteks XT Pro Ultra Svart | CPU: AMD Ryzen 9 7900X 4.7 GHz 76MB | Moderkort: MSI B650 Gaming Plus WIFI | Nätagg: Corsair RM850x 850W v3 | RAM: Kingston 64GB (2x32GB) DDR5 6000MHz CL30 FURY Be | HDD: Kingston Fury Renegade M. 2 NVMe SSD Gen 4 2TB | CPUkylning: Thermalright Phantom Spirit 120 SE

Permalänk
Medlem

Kör i kofångarläge. Klart bäst körkänsla då tycker jag, samt att man inte täcker en del av bilden med huv och sånt. Att se bilen bakifrån/uppifrån tycker jag tar bort hela fartkänslan och gör det svårt att avgöra hur mycket man ska bromsa innan kurvor (i de få fall det behövs ).

Iofs så kanske det beror på hur man styr. Kan tänka mig att det är lättare att se bakifrån om man kör med tangentbord.

Visa signatur

If the answer to any question requires a leap of faith, is it really an answer at all?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zartax
Kör i kofångarläge. Klart bäst körkänsla då tycker jag, samt att man inte täcker en del av bilden med huv och sånt. Att se bilen bakifrån/uppifrån tycker jag tar bort hela fartkänslan och gör det svårt att avgöra hur mycket man ska bromsa innan kurvor (i de få fall det behövs ).

Iofs så kanske det beror på hur man styr. Kan tänka mig att det är lättare att se bakifrån om man kör med tangentbord.

Jag tror det mer har att göra med tycke och smak, jag kör med tangentbord och har mycket svårt för "bakom bilen"-vyn...

Visa signatur

Desktop spel m.m.: Ryzen 9800X3D || MSI X870 Tomahawk Wifi || MSI Ventus 3x 5080 || Gskill FlareX 6000 64GB || Kingston KC3000 2TB || Samsung 970 EVO Plus 2TB || Samsung 960 Pro 1TB || Fractal Torrent || Asus PG42UQ 4K OLED
Arbetsstation: Ryzen 7945HX || Minisforum BD790i || Asus Proart 4070 Ti Super || Kingston Fury Impact 5600 65 GB || WD SN850 2TB || Samsung 990 Pro 2TB || Fractal Ridge
Proxmox server: Ryzen 5900X || Asrock Rack X570D4I-2T || Kingston 64GB ECC || WD Red SN700 1TB || Blandning av WD Red / Seagate Ironwolf för lagring || Fractal Node 304

Permalänk
Medlem

Tycker också det är skönast att köra med vyn nära marken. När man lärt sig var man har bilen är det underbart.

Visa signatur

4670K@4.4, GTX760-DC2OC-2GD5, Z87I-PRO, 8GB RAM (CML8GX3M2A1600C9), Seasonic G-550 550W

Permalänk
Medlem

man kör ju inte bil om man har vinkel ÖVER bilen.. jag brukar sitta i min bil när jag kör den. hur gör ni?

Visa signatur

CPU: Intel(R) Core(TM) i7 CPU X 980 @ 3.33GHz

Permalänk
Medlem

Svårighetsgraden är oerhört konstig på Most Wanted.
När jag skulle möta motståndare #3, han med Aston Martin, provade jag för skojs skull att köra med min Mazda RX8 som är väldigt långt ifrån fullt uppgraderad. Den är mindre än 2/3 så bra om man tittar på staplarna i jämförelse med exempelvis Gallardon, Vipern eller Carrera GT när de är fullt uppgraderade.
Ändå hade jag inga problem alls att vinna. På första och sista racet klarade jag det på första försöket dessutom. Otroligt konstigt tycker jag.
Andra race har jag haft väldigt stora problem, trots att jag har de bästa förutsättningarna med tanke på mina bilar jag kört då.

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk
Medlem

Det är för att spelet anpassar de andras bilar till din. Långsammare bil är lättare att köra, därför blir det lättare med sämre bilar. Dåligt, ja!

Visa signatur

If the answer to any question requires a leap of faith, is it really an answer at all?

Permalänk
Medlem

Jag har kört me Porsch Cayman S sedan jag slog ut killen på blacklist 11 tror jadet va kör den fortfarande å nu slår jag ut nr 7 snart. Vill inte byta:D

Nån mer än ja som aldrig blivigt bustad av snutarna ?

Visa signatur

| Thermaltake Tsunamidream | FSP Bluestorm 400w | AMD Athlon 64 3500+ (AC 64 Freezer Pro)| Abit AX8 | Sapphire X1800XL (Zalman VF-700 CU LED)| Corsair ValueSelect 2x515 (1024) | Maxtor Diamondmax 10 200GB SATA | Creative SB Audigy 2 ZS | Nec DVD-brännare | LG L1780Q | Logitech MX518 | Logitech Z-2300 | 3D mark 05 7349p (oklockat) | 3D Mark 03 13549 (oklockat) |

Permalänk
Medlem

Appropå det, är nån av de två sista bilarna (Merchedes McLaren och Porsche GT) fyrhjulsdrivna? Kör med Porche 911 Turbo nu, och det är överlägset grepp i den jämfört med alla andra bilar som är 2-hjulsdrivna. Inga segstarter när man bara står och spinner! Men jag vill inte lägga ut massa pengar på en ny bil om den ändå känns skit jämfört med den jag har.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xplode
Jag har kört me Porsch Cayman S sedan jag slog ut killen på blacklist 3 tror jadet va kör den fortfarande å nu slår jag ut nr 9 snart. Vill inte byta:D

Nån mer än ja som aldrig blivigt bustad av snutarna ?

Det där lät lite konstigt

Jag har aldrig blivit busted, spelet är för enkelt tycker jag och jag är på BL 2. Drimot så tycer jag racen börjar bli jobbigt långa. men jag har typ fått fram de flesta delarna så jag är nöjd

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gavve
Det där lät lite konstigt

Jag har aldrig blivit busted, spelet är för enkelt tycker jag och jag är på BL 2. Drimot så tycer jag racen börjar bli jobbigt långa. men jag har typ fått fram de flesta delarna så jag är nöjd

Fan va fel jag skrev har ändrat nu

Visa signatur

| Thermaltake Tsunamidream | FSP Bluestorm 400w | AMD Athlon 64 3500+ (AC 64 Freezer Pro)| Abit AX8 | Sapphire X1800XL (Zalman VF-700 CU LED)| Corsair ValueSelect 2x515 (1024) | Maxtor Diamondmax 10 200GB SATA | Creative SB Audigy 2 ZS | Nec DVD-brännare | LG L1780Q | Logitech MX518 | Logitech Z-2300 | 3D mark 05 7349p (oklockat) | 3D Mark 03 13549 (oklockat) |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xplode
Fan va fel jag skrev har ändrat nu

Hehe. Förövrigt så är den bilen mycket bra. Körde med den och Evon tills jag fick Den första lambon (Pinkslip lambon)

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Medlem

En fråga hur byter man från mph till kmh?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av PsykTok
En fråga hur byter man från mph till kmh?

Snälla, sök... Det där har frågats väldigt många gånger vid det här laget.. När svaret dessutom är rätt uppenbart så blir man nästan gråtfärdig efter ett tag...

Visa signatur

Permalänk
Medlem

okok.. Lirade nyss. Och så fick jag välja 2 av dom där brickorna så valde jag frågetecknet så stod det att jag fick typ välja vilken bil jag ville.. Vart hämtar man ut den bilen igentligen?

Permalänk
Medlem

Car Lot. Blå hus på kartan som du tar fram med "m".

Edit: Givetvis! Stupid me!

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Problemet är att jag kan ju inte få fram någon bil jag får välja gratis? :S Och en till grejj options/gameplay kan inte hitta vart man ställer in km/h istället för mph! Hjälp!

Permalänk
Medlem

om man vinner en bil genom "pink slip" hamnar den i din bilsamling, gå bara o bläddra bland dina bilar så finner du den.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av PsykTok
Problemet är att jag kan ju inte få fram någon bil jag får välja gratis? :S Och en till grejj options/gameplay kan inte hitta vart man ställer in km/h istället för mph! Hjälp!

Byt till metric från imperial

Permalänk
Medlem

aha tack icetec. Jag vann en bil när jag typ klara tjejen som låg på 13onde plats på blacklisten eller var hon låg så tog jag ett frågetecken så stod det att jag kunde välja en gratis bil? Men vart jag har kollat vid car shoppen och sen när man startar spelet så har jag kollat på my cars.. Den finns inte där.

Permalänk
Medlem

Finns i ditt garage där du sparar.

Visa signatur

MacBook Pro (Unibody) 2.4 GHz, 2 GB RAM, 250 GB HDD
Nikon D50, Nikkor AF-S DX 18-55/3.5-5.6G ED, Nikkor AF 50/f1.8D, Tamron AF 70-300mm F/4-5,6 Di LD Macro 1:2

Permalänk
Keeper of the Bamse

Vem hade problem med gallardon?

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook M3 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk
Medlem

Vilket garage? Vart ska man åka ? Får man en bil gratis eller får man välja en bil gratis. Hur får du allt på svenska Printscreen
?

Permalänk
Medlem

När du är ute och kör, tryck escape. Välj "Jump to Safe house". Gå in bland dina bilar. (höger om black list tror jag)

Visa signatur