WoW - Warrior Build (förslag & synpunkter)

Permalänk
Avstängd

WoW - Warrior Build (förslag & synpunkter)

Tjena,

Jag jag spelar instanser (ubrs, lbrs, scholo, dm trib etc börjat köra mc / zg oxå men där är jag inte MT, inte äns OT) och spelar en del pvp oxå Hur fungerar då denna builden:

**Arms Talents - 31 points **

Deflection rank 5/5

Improved Rend rank 3/3

Improved Charge rank 2/2

Tactical Mastery rank 5/5

Improved Overpower rank 2/2

Anger Management rank 1/1

Deep Wounds rank 3/3

Impale rank 2/2

Axe Specialization rank 5/5

Sweeping Strikes rank 1/1

Improved Hamstring rank 1/3

Mortal Strike rank 1/1

**Fury Talents - 20 points**

Cruelty rank 5/5

Improved Demoralizing Shout rank 5/5

Piercing Howl rank 1/1

Improved Battle Shout rank 4/5

Enrage rank 5/5

Och sedan inga poäng alls i Protection, hur ser den här builden ut ? Kommer den att funka eller är den bara skit att spela med ?

Tackar för ider och förslag på ändringar om sådana behövs.

Visa signatur

• • Gigabyte GA-Z97X SOC Force • Intel i7 4790K Haswell @ 5.0GHz • EK Supremacy Cpu Block • Alphacool NexXxoS Monsta 480mm *2 / EK Vardar 1450rpm *16 • EVGA GeForce GTX Titan X @ 1550mhz • G.Skill Trident X 16GB 2900MHz • Samsung SSD 850 Pro 1Tb *3 i Raid 0 • Corsair AX 1200W 80+ Gold PSU • Asus 27" SWIFT PG278Q 144Hz G-Sync • Phanteks Enthoo Primo Black • Windows 10 x64 Pro • Bahnhof 1000/1000mbit • •

Permalänk

Re: WoW - Warrior Build (förslag & synpunkter)

Citat:

Ursprungligen inskrivet av SweCarl
Tjena,

Jag jag spelar instanser (ubrs, lbrs, scholo, dm trib etc börjat köra mc / zg oxå men där är jag inte MT, inte äns OT) och spelar en del pvp oxå Hur fungerar då denna builden:

**Arms Talents - 31 points **

Deflection rank 5/5

Improved Rend rank 3/3

Improved Charge rank 2/2

Tactical Mastery rank 5/5

Improved Overpower rank 2/2

Anger Management rank 1/1

Deep Wounds rank 3/3

Impale rank 2/2

Axe Specialization rank 5/5

Sweeping Strikes rank 1/1

Improved Hamstring rank 1/3

Mortal Strike rank 1/1

**Fury Talents - 20 points**

Cruelty rank 5/5

Improved Demoralizing Shout rank 5/5

Piercing Howl rank 1/1

Improved Battle Shout rank 4/5

Enrage rank 5/5

Och sedan inga poäng alls i Protection, hur ser den här builden ut ? Kommer den att funka eller är den bara skit att spela med ?

Tackar för ider och förslag på ändringar om sådana behövs.

Den fungerar bra. Precis samma build som alla andra kör.

Permalänk
Medlem

Kör på "Arms Talents" så du når "Axe Specialization", stoppa sen där o mosa sen resterande på "Fury Talents" o kör sen dual wield med 2 goa yxor... Klart ballast

Permalänk
Medlem

Imp rend tycker jag personligen är ganska värdelös.

Skulle nog ta bort det helt och slänga in ett par-tre poäng i 2H mastery istället, eller ta lite mer i imp hamstring eller nått..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bjornor
Imp rend tycker jag personligen är ganska värdelös.

Skulle nog ta bort det helt och slänga in ett par-tre poäng i 2H mastery istället, eller ta lite mer i imp hamstring eller nått..

ett måste för impale -.-

Visa signatur

"No. You're not a bad person. You're a terrific person. You're my favorite person, but every once in a while, you can be a real cunt." - Bill (Kill Bill Vol. 2)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sucker
ett måste för impale -.-

haha..

Märks att jag inte lirat WoW på ett tag!

Lirade upp en warrior till 60 på 12 dagar, sen en mage på 9.. fixade lite epics till magen.. tröttnade på mage, fixade i stort sätt full epic till warriorn.. tröttnade på wow helt och hållet

Men men, sen när burning crusade kommer så kanske man börjar igen!

Edit: Jag skulle däremot INTE sätta poäng i anger management.. och kanske ta bort poängen i imp hamstring.. eller jag vet inte, lyssna inte på mig Men anger management tycker jag inte om, det är iaf säkert.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bjornor
haha..

Märks att jag inte lirat WoW på ett tag!

Lirade upp en warrior till 60 på 12 dagar, sen en mage på 9.. fixade lite epics till magen.. tröttnade på mage, fixade i stort sätt full epic till warriorn.. tröttnade på wow helt och hållet

Men men, sen när burning crusade kommer så kanske man börjar igen!

Edit: Jag skulle däremot INTE sätta poäng i anger management.. och kanske ta bort poängen i imp hamstring.. eller jag vet inte, lyssna inte på mig Men anger management tycker jag inte om, det är iaf säkert.

är ju asgött med anger management i pvp, annars försvinner ju ragen direkt.

Och improved hamstring är ju sååå fint när den proccar på mages/hunters/priests osv.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sugas
är ju asgött med anger management i pvp, annars försvinner ju ragen direkt.

Och improved hamstring är ju sååå fint när den proccar på mages/hunters/priests osv.

Aja, antar att det är en smaksak, men jag hade anger management i början, och har kört utan ett bra tag nu utan att sakna det. Om det verkligen är mass slakt man är ute efter (att döda en massa folk i rad utan att förlora ragen mellan), så kan jag av personlig erfarenhet säga att rage är ens sista problem, allt handlar om healing, medans ragen oftast ligger rätt stabilt på runt 100

Den "nya" imp hamstring har jag kört utan enda sen dom ändrade om den.. fick bara för mig att den inte var värd det.. kanske får ta att testa..