Missa inte Amazon Prime Deal Days!
Permalänk
Medlem

Vilken switch???

ska byta in min dassiga WRT-54G mot en switch... nån som har nåt bra förslag på nån bra stabil switch jag ska byta till?? har cirka 700kr att röra mig med och jag har Telia 8Mbits.

P.S. behöver ingen switch med 24 portar eller liknande räcker med 4-8

Permalänk
Medlem

Re: Vilken switch???

Citat:

Ursprungligen inskrivet av QrueL
ska byta in min dassiga WRT-54G mot en switch... nån som har nåt bra förslag på nån bra stabil switch jag ska byta till?? har cirka 700kr att röra mig med och jag har Telia 8Mbits.

P.S. behöver ingen switch med 24 portar eller liknande räcker med 4-8

Det är inte en router du behöver då?

Permalänk
Medlem

vet inte helt... jag vet att WRT-54G är en trådlös router... om så är fallet så kanske jag behöver en router som du säger... fast som inte CP:ar sig hela tiden....

Permalänk

Det är en router du behöver. Har du användning av trådlöst ? Annars blir det väl nån av dom billiga routrarna, D-link Netgear mm mm. Dessa räcker gott och väl till Telias 8Mb.

Visa signatur

Asus M5 A97 R2.0| Corsair Vengance DDR3 16GB| AMD FX 8350| Gigabyte HD 7950 3072Mb *2| Nätagg Corsair AX1200| Logitech Z4 samt QPAD QH-90 vid spelande eller lyssnade på film/musik| Det styrs av Windows 10.
Jösses vad gamla prylar man har :)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MegaMan
Det är en router du behöver. Har du användning av trådlöst ? Annars blir det väl nån av dom billiga routrarna, D-link Netgear mm mm. Dessa räcker gott och väl till Telias 8Mb.

jag har väl användning av trådlöst ibland :P... har en bärbar dator så det kan va gött att surfa i hela huset men vi har dragit kabel ner till rummet nu så behöver väl inte det direkt...

fast jag vill gärna ha nåt kvalitetsmärke... man hör ju från många kompisar att D-link och netgear är bajs... :S

Permalänk

http://www.komplett.se/k/kl.asp?bn=10274

Litet urval iaf. Men för 700kr så får man inga bra saker, mer saker som fungerar hyggligt.

Visa signatur

Asus M5 A97 R2.0| Corsair Vengance DDR3 16GB| AMD FX 8350| Gigabyte HD 7950 3072Mb *2| Nätagg Corsair AX1200| Logitech Z4 samt QPAD QH-90 vid spelande eller lyssnade på film/musik| Det styrs av Windows 10.
Jösses vad gamla prylar man har :)