Vinn nätagg från Seasonic
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hunden
Skitsnyggt, du kan verkligen det där med chassin

Vore kanske najs att ha sånna där trekantiga klossar som man lägger under hjulen när man transporterar bilar till att göra ett ställ av. Broms-/stoppklossar kanske dom kallas.

min mormor är en bromskloss...iaf bakom ratten på bilen....50 på 70-väg...vid 2-filigt är det gärna den hemliga mittfilen som gäller

Visa signatur

Jag tar väl en kaka, jag tar kanske två
gamertag: http://card.mygamercard.net/SV/aj203.jpg

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GoTaLL
det är inte hål på framsidan av fälgen även om det ser ut så på bilderna .. det är svarta popnitar...

gotall lite sent men men , men va har hänt me chassit? du sålde de va ?

Permalänk
Medlem

jag vet att det nog inte är så många som kollar i denhär tråden längre men jag tänkte försöka göra något som liknar fälgen på sidan 3, något speciellt som man måste tänka på (typ att man inte ska borra någon stanns eller så) eller är det bara att göra som man tror att det ska vara?

Visa signatur

In the end what separates a man from a slave?
Money? Power? No... A man chooses, a slave obeys.
ASUS Z170M-PLUS || Intel Core i7 6700k @ 4,7GHz || 64GB 2133MHz Corsair RAM || MSI NVIDIA RTX 2070 Gaming Z 8GB || Bifenix Prodigy M || 2x CZ TR150 480GB RAID 0 || BeQuiet DarkRock Pro

Permalänk
Medlem

nice idé :=) Längtar till update :=)

Visa signatur

// MATWB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MATWB
nice idé :=) Längtar till update :=)

eh... längtar du till update på min eller på goTall:s ?

Visa signatur

ASUS Z170M-PLUS || Intel Core i7 6700k @ 4,7GHz || 64GB 2133MHz Corsair RAM || MSI NVIDIA RTX 2070 Gaming Z 8GB || Bifenix Prodigy M || 2x CZ TR150 480GB RAID 0 || BeQuiet DarkRock Pro

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lollol7
jag vet att det nog inte är så många som kollar i denhär tråden längre men jag tänkte försöka göra något som liknar fälgen på sidan 3, något speciellt som man måste tänka på (typ att man inte ska borra någon stanns eller så) eller är det bara att göra som man tror att det ska vara?

Ja, det skulle ju vara ganska bra om du vet var du ska borra.

Permalänk
Medlem

det var mer så att någon kanske skulle säga nått i stil med "borra inte balken till nätagget i kanten av den då det kan bli för stor belastning på fälgen" eller någont sånt

Visa signatur

Permalänk

Fälgen ska klara en fjärdedelsbil, men kommer att kollapsa för ett nätagg.. Nja?

Visa signatur

Workstation: Gigabyte P35-DS3 - Q8300 - Corsair TWINX 2x1 GB - XFX HD5770 - 1.7 TB || Laptop: Amilo Pro V3505 - Centrino Duo T2050 - 1 GB RAM - 80 GB
Server 1: Dimension 4700 - P4 2.8 GHz - 256 MB RAM - X300 - 280 GB || Server 2: ABIT I-G31 - E2200 - 2 GB RAM - 40 GB

Permalänk
Medlem

jag menade inte att jag inte trode att den skulle klara ett nätagg på några kilo när den ska klara typ ett ton men jag tog det bara som ett exempel på saker som skulle vara bra att veta

Visa signatur