Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av fpow
Vet någon om Internet Edition firmwaren till N73án kommer på svenska... Om jag fattar det rätt så är det en normal firmware med samma musik spelare i som ME??? altså man kan använda knappen med olika val.. Kanske denna version tre kommer släppa som X-serie firmwaren?

Någon som har info?

Oj hitta denna sidan nu!!!
http://s60.blogg.se/091206100734_update_nokia_n73_to_internet...

Detta står skall nog testa detta i stället för me... *S*

The Internet Edition is not available yet with all language packs so be aware if you want to have other languages then Chinese, English, French or Arabic in the phone.

Product code 0539366 (English, Traditional Chinese, Simplified Chinese)
Product code 0539364 (English + Traditional Chinese)
Product code 0539295 (English, Arabic and French Languages)
Product code 0539269 (Swedish, Norwegian, Finnish, Danish, English). Thanks for the info Erik

Notera att han har skrivit ME och inte IE. Så det finns nog ingen svensk IE än.

Postat av: Emil

För att få svenska i N73 ME är koden: 0539269

Hej Hej...
2006-dec-13 @ 13:22:09
Postat av: Henrik

Tack för infon Erik

Mvh
Henrik
2006-dec-14 @ 17:29:41
URL: http://s60.blogg.se

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av _Craxx_
Notera att han har skrivit ME och inte IE. Så det finns nog ingen svensk IE än.

Postat av: Emil

För att få svenska i N73 ME är koden: 0539269

Hej Hej...
2006-dec-13 @ 13:22:09
Postat av: Henrik

Tack för infon Erik

Mvh
Henrik
2006-dec-14 @ 17:29:41
URL: http://s60.blogg.se

Ja det har han ju Tack för att du noterade det.

Har själv ME men om det kommer Svensk kod till IE kommer det då vara värt att uppgradera till IE?

Visa signatur

=)

Permalänk
Medlem

"The Nokia N73 Internet Edition contains all of the features of the Music Edition, but the multimedia key in the Music Edition goes straight to the music player. The Internet Edition retains the function of the original multimedia key where you can configure your own shortcuts to applications. They also included Windows Live Messenger and a few shortcuts to popular websites in the Internet folder. Otherwise, same as the Music Edition."

källa: http://thenokiablog.com/

Visa signatur

Amiga 500, Vampire 500 V2
Pentax K-1, Ricoh GR III, Dji Mini 2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av WalterEgo
"The Nokia N73 Internet Edition contains all of the features of the Music Edition, but the multimedia key in the Music Edition goes straight to the music player. The Internet Edition retains the function of the original multimedia key where you can configure your own shortcuts to applications. They also included Windows Live Messenger and a few shortcuts to popular websites in the Internet folder. Otherwise, same as the Music Edition."

källa: http://thenokiablog.com/

Med andra ord rätt onödig för oss som redan har "ME".

Visa signatur

R.I.P Robert 2004-01-29 (klasskompis) Läs: Artikel Nr 1. | Artikel Nr 2. | Artikel Nr 3.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RoleX

I second that!

Visa signatur

i´d rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy

Permalänk
Medlem

Fördelen är väl att man kan ställa in "Multimediaknappen" som man vill på IE.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Tycker jag inte...Jag saknar iaf snabb menyn som man kunde gå in på...Så jag kommer garanterat att byta upp till IE edition så jag får MEs musikspelare och IEs andra funktioner

Visa signatur

Vem sa att man är bäst bara för att man kan allt??

Nokia N82

Permalänk
Medlem

Era jävlar!
tammefan att ni inte kunde ge fan i att fresta mig att köpa denna mobil.

2500+1gbs minneskort.. olåst mobil.. + abb i ett år för typ en hundring i månaden.
ligger i bilen o väntar på att få följa med mig hem från jobbet nu.

Fyyyyy! i jultidet o allt.. nu blir det att leva på nudlar i typ en månad

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av blaze101
Era jävlar!
tammefan att ni inte kunde ge fan i att fresta mig att köpa denna mobil.

2500+1gbs minneskort.. olåst mobil.. + abb i ett år för typ en hundring i månaden.
ligger i bilen o väntar på att få följa med mig hem från jobbet nu.

Fyyyyy! i jultidet o allt.. nu blir det att leva på nudlar i typ en månad

Enjoy. God Jul

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Enjoy. God Jul

god jul..

Va fan får man en klump i magen när man pricis bränt iväg en rejäl summa pengar? eller e de bara jag de

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk
Medlem
Citat:

god jul..

Va fan får man en klump i magen när man pricis bränt iväg en rejäl summa pengar? eller e de bara jag de

Neh då jag är likadan när man insåg att man har 300 spänn över när hyran är betald...Kan ha vart mitt egna Wii som ställde till det..
Kan även vara Wii:et som jag köpt å ska ge bort i julklapp...Jag vet inte riktigt

Visa signatur

Vem sa att man är bäst bara för att man kan allt??

Nokia N82

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kaderud
Neh då jag är likadan när man insåg att man har 300 spänn över när hyran är betald...Kan ha vart mitt egna Wii som ställde till det..
Kan även vara Wii:et som jag köpt å ska ge bort i julklapp...Jag vet inte riktigt

Funkar ju fint den här.. trodde den skulle vara lite snabbare i menyerna bara. Meen den e bra snabbare än min gamla n90 iallfall

hmmm e version 3 bakåt kompatibel med version 2 av symbian?
har typ.. skitmycke s60 apps.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

hur får man ordning på album bilderna i me... har uppdaterat till me med nu *S*

Permalänk
Medlem
Citat:

Funkar ju fint den här.. trodde den skulle vara lite snabbare i menyerna bara. Meen den e bra snabbare än min gamla n90 iallfall

hmmm e version 3 bakåt kompatibel med version 2 av symbian?
har typ.. skitmycke s60 apps.

Ibland kan det funka och oftast funkar det inte... det är bara att testa, telefonen kommer att "klaga" visa en varning att du installerar ett v.2 program men det är bara att fortsätta.

Visa signatur

R.I.P Robert 2004-01-29 (klasskompis) Läs: Artikel Nr 1. | Artikel Nr 2. | Artikel Nr 3.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ibland kan det funka och oftast funkar det inte... det är bara att testa, telefonen kommer att "klaga" visa en varning att du installerar ett v.2 program men det är bara att fortsätta.

använder tex controlfreak för att styra winamp.
men mobilen säger bara nåt med incomapible sen försvinner de.

nån som vet nå bra program för att styra sånna saker?

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av fpow
hur får man ordning på album bilderna i me... har uppdaterat till me med nu *S*

Det står några sidor tillbaka i tråden.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Är någon uppföljare till N73 på gång?

Visa signatur

Citera mig när du skriver till mig, tack!

Permalänk
Medlem

just flashat om till me grymt nice fan att man var så feg och inte gjorde detta direkt har haft ganska mycke buggar.

vid omstart försvinner inställt tema och det blir standard tema
mycke brus med musikspelaren
den hänger sig helt
instalerade spel och program försvinner m.m
hade en annan fw en alla andra här v2 xxxxxxx003

nu går den dock klockrent med me fw

Visa signatur

rass

Permalänk
Medlem

nån borde göra lite länkar till program osv till denna goa mobil..
fan hittar inte ett smack i den här tråden o alla refererar till att man ska läsa tråden.

Va fan sitta o bläddra igenom 58 sidor för att man letar efter tex flashspel?

Visa signatur

Permalänk
Medlem

prövat den där sidan som heter google.se? :D:D

annars kan du ju läsa serie60 delen på http://www.howardforums.com/

Visa signatur

Speed kills, but you get there faster!
Apple Macbook Dual Core 2 Ghz, 2 Gb ram, 80+400 gb hårddisk, superdrive

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jens
prövat den där sidan som heter google.se? :D:D

annars kan du ju läsa serie60 delen på http://www.howardforums.com/

nog fan vet jag vad google heter men när tydligen så många människor vet exakt var grejerna är så istället för att skriva "läs tråden" så kan dom väl länka det.

Pricis som du gjode
tackar

Edit:

Vet inte om nån tipsat än men Controlfreak har gått o blitt gratis!
skitbra program om du ska styra winamp

http://mtvoid.com/index.html

Edit2:
va i helvete.. 2nd edition.
*mumlar*

Visa signatur

Permalänk
Medlem

hehe, var lite trött, så svaret blev nog lite kort o kunde uppfattas surt. men jag gav ändå ett tips om ett riktigt bra forum för mobiler.

Visa signatur

Speed kills, but you get there faster!
Apple Macbook Dual Core 2 Ghz, 2 Gb ram, 80+400 gb hårddisk, superdrive

Permalänk
Citat:

nog fan vet jag vad google heter men när tydligen så många människor vet exakt var grejerna är så istället för att skriva "läs tråden" så kan dom väl länka det.

Pricis som du gjode
tackar

Edit:

Vet inte om nån tipsat än men Controlfreak har gått o blitt gratis!
skitbra program om du ska styra winamp

http://mtvoid.com/index.html

Edit2:
va i helvete.. 2nd edition.
*mumlar*

Sååååå synd att det inte fanns control freak till 3rd edtition!! Det är ju precis ett sådant program som jag söker...och det ska vara gratis..helst! Nån´som har andra tips på bluetoothprogram som man kan använda för att styra program på sin dator? SE K700 har en browserfunktion i sej som gör att man kan spana på vad man har i sin dator...och fasen vet om det inte gick att ladda ner grejer från datorn till sin lur också. Tror att jag har gjort det i alla fall

Tänk så godis om man sitter i soffan och kommer på att man bara måste ha ett worddokument, en låt eller en bild och då skulle det bara vara att leta upp det hela å ladda ner det i sin lur! Utan att behöva lyfta på sitt feta a..

Visa signatur

Permalänk

Bluetooth Remote Control 2.0 RC6

Borde funka

Visa signatur

Logitech G PowerPlay Wireless Charging System med Logitech G502 X PLUS - BLACK
Headset Logitech G 935 Keyboard Logitech G910 skärm:ASUS 27" ROG SWIFT PG278Q+ LG49G95TSSRXEN Motherboard ASUS ROG STRIX Z790-F Gaming WiFi CPU: Intel Core i7-13700KF GPU: Gainward GeForce RTX 4090 Phantom 24GB disk: Samsung 980 PRO 1TB M.2 NVMe x2Kingston 32GB (2x16GB) DDR5 5600MHz PSU:Corsair RM1000e 1000W

Permalänk
Medlem

Är det någon som har koll på hur man tar bort teman från telefonen?
Det går inte att trycka in 'C' när man blädrar mellan dem och de finns inte med i programhanteraren.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Är det någon som har koll på hur man tar bort teman från telefonen?
Det går inte att trycka in 'C' när man blädrar mellan dem och de finns inte med i programhanteraren.

Det är inte så att du har installerat de på kortet? iståfall får du gå in på minneskortet och radera de för hand.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

du får gå in på meny --> vektyg --> progr.hant.

där får du sen hitta temat å sen ta bort det

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av E-Zone~t§~
Bluetooth Remote Control 2.0 RC6

Borde funka

Tack för förslag. Har provat den förut. Den kräver dock att man betalar om man vill använda den fullt ut. Man kan endast köra några knapptryckningar/kommandon innan programmet låses och man måste kliva fram till datorn och ta bort en dialogruta som låst programmet och sedan måste man återansluta telefonen igen. Men tack ändå.

Nån´som vet nåt mer remote-bluetoothprogram som man kan styra datorn med?

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Ska kolla på saken ikväll.
Använde Controll Freak med min n90 och det fungerade verkligen klockrent.
Nån annan som har problem med windows live messenger?
min står bara på signing in sen igår kväll, startat om luren, installerat om programmet osv.

Kanske e tillfälligt?

Edit:
Jävla jordbävningar!
fan ska dom sabba mitt msn för?

Får fram de här på messenger nu
"Sorry, Some international cables are temporarily broken affected by earthquake in south sea of china. If you fail tosign in with your mobile messenger now, please try again later"

Lite I-Lands problem över det hela.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Kan man få bort den blinkande lampan på framsidan av telefonen? Hittar ingen inställning för det

Visa signatur

"Don't worry about the world coming to an end today. It's already tomorrow in Australia." - Charles M Schultz