Permalänk
Medlem

Nfs carbon problem

Hejsan
jag har lirat nya nfs carbon i några dagar nu och fått lite nya bilar. körde tidigare med merca clk som är ganska bra uppgraderad...

nu har jag fått porsche cayman och hur ska jag göra för att den ska kunna uppgraderas lika mkt som CLK:n? Jag kan ju inte använda mig av de tidigare upplåsta grejerna, som ex turbo, motor, nos mm.
kan man sälja/plocka bort grejerna på CLK och flytta dom till Porschen? Eller måste jag köra om alla race?

Snälla, behöver hjälp omgående, är lite less på att köra CLK:n, vill prova nya bilar, men behöver uppgraderingarna för att hänga med i tävlingarna!

Visa signatur

|| AMD Athlon 64 3700+ || 2.2GHz Socket 939 || 1024 MB || 250 GB S-ATA (7200rpm, 2MB cache) || Nvidia Geforce 7800 GTX || 19 tum, TFT WXGA || Logitec G7 cordless lazer 2000dpi || 15800 3D-mark 03 (oklockat) ||

Permalänk
Permalänk
Medlem

Tack för snabbt svar...
Det var en mastig tråd att gå igenom, men jag hittar inget i den tråden som svarar på min fråga.
Jag kanske ska förtydliga den lite:
Hur uppgraderar jag min nya porsche till samma uppgradering som min gamla CLK har? När jag går in på anpassningar och ska välja den NOS,turbo,motor,växellåda mm som den gamla har så kan man inte välja dessa av någon konstig anledning, så idagsläget har CLK:n bättre prestanda men jag tror att porschen blir vassare om den får samma uppgraderingar.

Visa signatur

|| AMD Athlon 64 3700+ || 2.2GHz Socket 939 || 1024 MB || 250 GB S-ATA (7200rpm, 2MB cache) || Nvidia Geforce 7800 GTX || 19 tum, TFT WXGA || Logitec G7 cordless lazer 2000dpi || 15800 3D-mark 03 (oklockat) ||

Permalänk

fråga i den andra tråden igen..det behöver inte finnas 10 trådar om samma spel...