Ny skön svensk spelsida!

Permalänk
Medlem

Ny skön svensk spelsida!

Tjaba!

Jag brukar inte skriva så mycket i forumet men jag ska fatta mig kort. Några entusiastiska skåningar har lagt upp en sida som heter:

www.spelbloggen.com

Där kör dom egna recensioner av gamla klassiker till NES, Sega, PC, PSX m.fl.

Den har funnits uppe några månader men ändå är det inte så många som känner till den än så länge, så jag tyckte det kunde vara najjs att förmedla dess existens till alla här på sweclockers. Det är en riktigt skön sida o alla som gillar datorer o dataspel borde ge den ett försök!

That's all folks!

Permalänk
Medlem

Sorry to say, detta är inget reklamforum..Står i reglerna

EDIT: Får ju dock säga att den var väldigt rolig

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

Joo... men alltså... det är inget företag eller nått sådant. Och detta är knappast något jag säger för att tjäna pengar, jag är inte ens medverkande på sidan.

Det här är bara från en entusiast till en annan. Likadant som jag skulle kunna säga att ni bör kika på tom's eller anandtech om ni vill ha bra hårdvarutips. Det kan väl inte vara förbjudet?

Så tycker jag iaf. Men om någon mod vill ta bort så kan jag givetis inte säga något. Jag tänkte bara det kunde vara kul att förmedla ett tips om en kul sida från en entusiast till en annan... Ta det som ni vill

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av CFSsss
Joo... men alltså... det är inget företag eller nått sådant. Och detta är knappast något jag säger för att tjäna pengar, jag är inte ens medverkande på sidan.

Det här är bara från en entusiast till en annan. Likadant som jag skulle kunna säga att ni bör kika på tom's eller anandtech om ni vill ha bra hårdvarutips. Det kan väl inte vara förbjudet?

Så tycker jag iaf. Men om någon mod vill ta bort så kan jag givetis inte säga något. Jag tänkte bara det kunde vara kul att förmedla ett tips om en kul sida från en entusiast till en annan... Ta det som ni vill

Jodå, förstår..Men jag måste säga att jag inte skrattat så här mycket på länge
Sitter och gråtter av skratt..

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Najjs! Då fattar du varför jag skev det här inlägget

Sprid ryktet!

Permalänk
Medlem

Lol ?
Kan inte riktigt förstå om de menar allvar med sin sida eller bara skämtar..
Snälla, säg att de inte menar allvar ? Kul var det iallafall..

Visa signatur

Namn : Jesper | Ålder : 48 | In-game namn : iller
Yrke : Kvantanalytiker, systemutvecklare.
Utbildning : PhD matematik. Självlärd med över 10 års erfarenhet av finansiell matematik och associerade ämnen.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JesperT
Lol ?
Kan inte riktigt förstå om de menar allvar med sin sida eller bara skämtar..
Snälla, säg att de inte menar allvar ? Kul var det iallafall..

Rätt övertygad om att de har gjort så med flit.

Riktigt underhållande=D

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nizze_Trial
Rätt övertygad om att de har gjort så med flit.

Riktigt underhållande=D

Mjo, den ena är ju konstant full när han ska snacka

Visa signatur

Permalänk
Inaktiv

"-Akta dig, akta dig"
"-Nähä"

Permalänk
Medlem

Har sett några av dessa tidigare på youtube men visste inte att det fanns en hemsida. De är förbaskat roliga iaf.

Visa signatur

alla forumedlemmar skapar glädje.
vissa när de loggar in.
andra när de loggar ut.

Permalänk
Medlem

bra idé att sniffa lim innan man recenserar.

men analysen av EA var ju briljant ändå. (iaf som de är idag, förr var de ju helt ok ibland) deras spel bygger verkligen på två fundament, de ska ska ha ett tufft namn och vara dåliga.

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk
Medlem

http://www.spelbloggen.com/page/2/

Metal Slug 3 Neo Geo - version där du hör vad jag säger

Ja, herregud, antingen är han jävligt full eller så vaknade han 30 sek innan han började spela in.

Permalänk
Geeks
SweClockers

Skön sida, men tyvärr faller ditt inlägg under §9. Läs forumreglerna.

*Låst*

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify) » Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015 (Team Jonas, Emil, Jacob och Ytterberg)