(PS3 & 360) `'´ Grand Theft Auto IV `'´

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RedFLip
Jag är hemma 18:40, om tåget går som det ska
Då är jag lätt på, okej med den tiden för dig med eller?

Jag bjuder in dig, det är lugnt.

Visa signatur

Rebelution Stick Figure
Q9300 | 9800GTX 512MB | Corsair Dominator 4096MB

Permalänk
Medlem

Kan man snabb save typ i spelet som man kan börja om från så länge man inte stängt av spelet?.och hur fixar man en hora som jag såg en video på?

Visa signatur

Psn nick daswede

Permalänk

Stanna bredvid henne och tuta, brukar funka.

Visa signatur

Rebelution Stick Figure

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lasermannen
Stanna bredvid henne och tuta, brukar funka.

Är hemma nu, så bjud in mig..ska dock aktivt leta efter headsetet också

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

18:3% på 6h o 25min

Hur många % måste man klara av innan man kan åka till "manhattan"?

JThee sorry att ja inte kunda acceptera din invite förut, men var inne i mitten av ett uppdrag, sen försvann den när ja var klar. Men ja är gärna med en annan dag!

Permalänk
Medlem

Nu har jag headsetet också, katten som sparkat in det under soffan

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Aki||es Runt 27% tror jag, blev riktigt förvånad när jag befann mig där första gången. Tog en taxi och bara valde Waypoint, som vanligt, satt och käkade samtidigt, så jag bara tittade lite ointressant medans taxin körde mig till mitt uppdrag. Efter en stund tyckte jag att det här har jag inte sett förut, och helt plötligt är jag mitt inne där neonet lyser som mest och bara tappar hakan!
Då var det rätt soft att sitta i baksätet medans han kör lungt och bara njuta av utsikten. Lyckorus!
De första uppdragen och den första tiden därinne är verkligen nått att se fram emot!
Sjukt välgjort!

Behöver hjälp!

Detta gäller uppdraget(M) där man ska

åka

Dold text

efter

ett tåg, ett av Mannys uppdrag, fy vad han är jobbig för övrigt. Det tar inte många sekunder innan tåget åkt ifrån mig och jag prövar igen med samma resultat. Verkar som jag inte kan komma vidare nu utan att klara av detta uppdrag.

Dold text

Krävs det nån genväg, speciellt

fordon

Dold text

eller bara träning? För jag hinner inte träna som sagt, sumpar vid ungefär samma ställe hela tiden, har fastnat helt enkelt...

Visa signatur

”Ingen må utsättas för godtyckliga ingripanden i fråga om privatliv, familj, hem eller korrespondens.
Artikel 12, FN:s deklaration för mänskliga rättigheter

Permalänk
Hedersmedlem

när jag lirar multi så står det efter varje match "1000$ needed for level up", verkar inte som att det går att levla för jag avslutade en match med 2400$ men ingen levling, nån som kan förklara? eller strular servrarna bara?

Visa signatur

PSN: SoL-WiK (PS3 250gb + 1000gb My Book + 500gb My Book @ Sony BRAVIA + Logitech Z-5500 + PS Vita)
Eigenbrötler - I dont give a FööK, cant fail if i dont try.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fredag
Behöver hjälp!

Detta gäller uppdraget(M) där man ska

åka

Dold text

efter

ett tåg, ett av Mannys uppdrag, fy vad han är jobbig för övrigt. Det tar inte många sekunder innan tåget åkt ifrån mig och jag prövar igen med samma resultat. Verkar som jag inte kan komma vidare nu utan att klara av detta uppdrag.

Dold text

Krävs det nån genväg, speciellt

fordon

Dold text

eller bara träning? För jag hinner inte träna som sagt, sumpar vid ungefär samma ställe hela tiden, har fastnat helt enkelt...

Jag fastnade också lite på det uppdraget. Mitt tips är att hålla ett öga på minikartan hela tiden och va en bit efter tåget, på så sätt kan du planera vilken väg du ska ta efter att tåget har svängt, och kör inte som en galning, om du krockar så är det kört i princip. Och jag tog ingen genväg, bara körde på vägarna jämte/under tågrälsen.

Dold text
Permalänk
Medlem

Jthee o rullarn bla, Va tvungen o gå nu. Ska käka middag:( Men de var ball:D

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aki||es
Jthee o rullarn bla, Va tvungen o gå nu. Ska käka middag:( Men de var ball:D

Men vi drar igång ett game snart igen

(Startar en tråd för båda konsoller där man kan plannera speltider om man känner för det)

Visa signatur

Permalänk

hahah race mot slutet var riktigt kul. Fan det här spelet e helt underbart online. Ska dra mig för ett tag, tack för sällskapet RedFLip och Akilles!

Visa signatur

Rebelution Stick Figure

Permalänk
Medlem

en sak som jag tycker är Jätte synd - vad det gäller ps3, är att de inte har lanserat något Headsett - man kör ju med Bluetooth Headsett - men helt seriöst, jag har aldrig varit med om att man hör vad andra säger.... så de borde lansera ett Headsett som man Vet fungerar bra så att alla skaffar det....

Visa signatur

Survival of Earthquake skåne 2008

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rolle90
en sak som jag tycker är Jätte synd - vad det gäller ps3, är att de inte har lanserat något Headsett - man kör ju med Bluetooth Headsett - men helt seriöst, jag har aldrig varit med om att man hör vad andra säger.... så de borde lansera ett Headsett som man Vet fungerar bra så att alla skaffar det....

Tycker det jag har, de man fick med warhawk funkar klockrent..Satt iofs bara och snacka med en amerikaner nu när vi körde och hans uppkoppling var väll sisådär

Visa signatur

Permalänk

Ett vanligt headset som man har till datron fungerar inte till PS3 va?

Visa signatur

Rebelution Stick Figure

Permalänk
Medlem

lite små kul är det ju faktiskt att ps3 versionen ej renderar spelet i HD utan i mer vanlig SD upplösning och sen skalar upp det, endast 360 versionen som kör i riktig 720p. Trodde denna generationen kallades HD? hah!

Visa signatur

386dx@25mhz, 8mb ram, windows 3.11, Philips monitor @800x600 60hz, 16bit färg.

Ett fartmonster, helt klart!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tripwire
lite små kul är det ju faktiskt att ps3 versionen ej renderar spelet i HD utan i mer vanlig SD upplösning och sen skalar upp det, endast 360 versionen som kör i riktig 720p. Trodde denna generationen kallades HD? hah!

Ändå så ska väl tydligen Playstation 3 versionen har lite bättre kantutjämning och lite bättre bilduppdatering? Dock inget som ett otränat öga lägger märket på, sägs det.

Själv har jag bara Xbox360, så jag har inte haft chansen att jämföra.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cLIBB
Ändå så ska väl tydligen Playstation 3 versionen har lite bättre kantutjämning och lite bättre bilduppdatering? Dock inget som ett otränat öga lägger märket på, sägs det.

Själv har jag bara Xbox360, så jag har inte haft chansen att jämföra.

Det får bättre AA för den körs i större upplösnig. Nej, ps3 har inte bättre fps.

Permalänk
Sötast

Hmm måste fråga, fungerade GTA i multiplayer igår?
Provade med brorsans ex och varje gång jag tryckte Multiplayer så stod det bara "Cannot connect service provider" eller något i den stilen....

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tripwire

Jösses, vad skiljer det? 630 vs 720? Skillnaden är ju abysmall så det är löjligt. Dessutom hackar ju spelet lika mycket på båda systemen, så där görs det ingen skillnad. Det jag tycker är värdelöst är att man inte kan installera spelet på HD:n på 360:n. Sitter ju med 120 gig, demos tar inte riktigt upp så mycket.

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum

Permalänk
Medlem

haha Rockstars tolking av Ikea i GTA är skitkul ;D

Permalänk
Medlem

Ingen som klarat det uppdraget?

Visa signatur

”Ingen må utsättas för godtyckliga ingripanden i fråga om privatliv, familj, hem eller korrespondens.
Artikel 12, FN:s deklaration för mänskliga rättigheter

Permalänk
Medlem

inte klarat följa efter tåget än?

Permalänk
Medlem
Citat:

Om du menar det som du beskrev innan. Så ja det är sjukt jobbigt, blev riktigt frustrerad efter att bilen alltid voltade efter halva typ...
Det gäller att skaffa en snabb bil som du kan köra bra med och sen försöka ta det lite lungt, det du förlorar i kurvor får du försöka ta igen på raksträckorna.

Det uppdraget är också nog de som jag fått göra om mest.

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kazen
Om du menar det som du beskrev innan. Så ja det är sjukt jobbigt, blev riktigt frustrerad efter att bilen alltid voltade efter halva typ...
Det gäller att skaffa en snabb bil som du kan köra bra med och sen försöka ta det lite lungt, det du förlorar i kurvor får du försöka ta igen på raksträckorna.

Det uppdraget är också nog de som jag fått göra om mest.

Hade inga problem med det uppdraget, klarade på första försöket

Men jag behöver hjälp med ett annat uppdrag, Hollander Night(tro jag att den heter)

Jag kan inte komma undan polisen!!! har kört om uppdraget cirka 5 gånger nu. man kan välja om snubben ska dö eller leva men får alltid polisen efter mig...och om jag dödar poliserna så kommer jag upp i 4 stjärnor. Man månste komma undan poliserna för att klara uppdraget.

Dold text
Visa signatur

Ryzen 9 3900X | Noctua NH-U12A | ASUS ROG Strix X570-F Gaming | ASUS TUF GeForce RTX 3080 10GB Gaming | Corsair Vengeance PRO 32GB 3200MHz | Seasonic FOCUS Plus 750W | Samsung 970 EVO 1TB | 4 x 1.92 TB Intel SSD | Fractal Design Define C TG | Windows 10 Pro

Xeon E3-1241 V3@3,5GHz | Cooler Master Hyper 212 Evo | Supermicro - X10SL7-F | Samsung 32GB 1600MHz ECC | Evga Supernova G2 850W | WD RED/Segate Ironwof - 50TB | Fractal Design Define R5 | Unraid 6.7

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zarnexx

Men jag behöver hjälp med ett annat uppdrag, Hollander Night(tro jag att den heter)

Jag kan inte komma undan polisen!!! har kört om uppdraget cirka 5 gånger nu. man kan välja om snubben ska dö eller leva men får alltid polisen efter mig...och om jag dödar poliserna så kommer jag upp i 4 stjärnor. Man månste komma undan poliserna för att klara uppdraget.

Dold text

tips

döda inga poliser

Dold text
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av phobiiz
tips

döda inga poliser

Dold text

hahaha...tack för den, men det går inte undvika dem. Sökte på GTA4 faq och hittade på IGN men den hjälpte inte så mycket!!...fan blir galen på uppdraget, i värsta fall får jag nog fuska....fattar inte att jag sa de!

Visa signatur

Ryzen 9 3900X | Noctua NH-U12A | ASUS ROG Strix X570-F Gaming | ASUS TUF GeForce RTX 3080 10GB Gaming | Corsair Vengeance PRO 32GB 3200MHz | Seasonic FOCUS Plus 750W | Samsung 970 EVO 1TB | 4 x 1.92 TB Intel SSD | Fractal Design Define C TG | Windows 10 Pro

Xeon E3-1241 V3@3,5GHz | Cooler Master Hyper 212 Evo | Supermicro - X10SL7-F | Samsung 32GB 1600MHz ECC | Evga Supernova G2 850W | WD RED/Segate Ironwof - 50TB | Fractal Design Define R5 | Unraid 6.7

Permalänk
Testpilot
Citat:

Jag körde med en motorcykel, dom är lätta att zick-zacka mellan bilarna med.

Så fort uppdraget börjar så pausar du och går till kartan för att sedan zooma långt in. Tågrälsen syns på kartan som grå och genomskinlig och du kan då följa den neråt på kartan och sätta ut en markering längst ner där den svänger åt höger (sett från kartan, blir vänster om man ser till hur tåget egentligen kör). Sätt inte markören för långt fram, då kommer den inte att följa tågrälsen.

När du kommit till din markering så flyttar du den bara frammåt längs med tågrälsen men sätt den inte för långt fram för då kommer inte din rutt följa rälsen. Jobba frammåt i små steg, spelet är ju helt pausat när man kollar kartan.

Dold text
Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zarnexx

Dold text

Grattis.

Holland nights är mycket enklare jämnfört med tåg missionet.
Bara skjuta ner allt i din väg, sen ta en bil och köra till en spray n pay

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kazen
Grattis.

Holland nights är mycket enklare jämnfört med tåg missionet.
Bara skjuta ner allt i din väg, sen ta en bil och köra till en spray n pay

aja...kanske är trött, har spelat hela dagen, måste nog vila

Visa signatur