(PS3 & 360) `'´ Grand Theft Auto IV `'´

Permalänk
Medlem

Tack Kazen och hunden. Bra tips där, får försöka igen.

Finns det bara en strippklubb?

Visa signatur

”Ingen må utsättas för godtyckliga ingripanden i fråga om privatliv, familj, hem eller korrespondens.
Artikel 12, FN:s deklaration för mänskliga rättigheter

Permalänk
Testpilot
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fredag

Ska finnas en till på ön längst till vänster men har själv inte kommit dit än.

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Medlem
Citat:

Tack Kazen och hunden. Bra tips där, får försöka igen.

kolla på kartan som man får med spelet...

Visa signatur

Ryzen 9 3900X | Noctua NH-U12A | ASUS ROG Strix X570-F Gaming | ASUS TUF GeForce RTX 3080 10GB Gaming | Corsair Vengeance PRO 32GB 3200MHz | Seasonic FOCUS Plus 750W | Samsung 970 EVO 1TB | 4 x 1.92 TB Intel SSD | Fractal Design Define C TG | Windows 10 Pro

Xeon E3-1241 V3@3,5GHz | Cooler Master Hyper 212 Evo | Supermicro - X10SL7-F | Samsung 32GB 1600MHz ECC | Evga Supernova G2 850W | WD RED/Segate Ironwof - 50TB | Fractal Design Define R5 | Unraid 6.7

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hunden
Ska finnas en till på ön längst till vänster men har själv inte kommit dit än.

Jaså?

Visa signatur

Generalpucko av högsta kaliber (verifierat utav 118100's sms tjänst)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zarnexx

Men jag behöver hjälp med ett annat uppdrag, Hollander Night(tro jag att den heter)

Jag kan inte komma undan polisen!!! har kört om uppdraget cirka 5 gånger nu. man kan välja om snubben ska dö eller leva men får alltid polisen efter mig...och om jag dödar poliserna så kommer jag upp i 4 stjärnor. Man månste komma undan poliserna för att klara uppdraget.

Dold text

minns inte det uppdraget jättebra men skulle man inte döda någon knarklangare åt den där mcreary? Har för mig att det uppdraget var jättelätt, tror jag satt långt bort och bara drog ett skott med snipern och därefter fly från alla skurkar som jagar en. Kanske minns helt fel uppdrag förståss

Dold text
Permalänk
Medlem

Just det, har inte ens tittat på fodralet än, hehe!

Äntligen klarat tågbanan, med tipsen gick det på två försök, innan var det omöjligt(smart med kartan där!). Tack igen!

Första försöket mötte jag de tre beväpnade killarna och blev helt ställd, hade fått för mig att det var en kille. Innan jag ens fått fram bössan blev jag pepprad på riktigt nära håll, har aldrig blivit avlivad så snabbt, lol!

Dold text
Visa signatur

”Ingen må utsättas för godtyckliga ingripanden i fråga om privatliv, familj, hem eller korrespondens.
Artikel 12, FN:s deklaration för mänskliga rättigheter

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tehlamah
haha Rockstars tolking av Ikea i GTA är skitkul ;D

Krapea dom driver ju med svenskar i allmänhet med

Permalänk
Medlem

fan nu är man på jobbet, vill ju bara hem och lira! ska vara här i typ 6h till, lagom kul haha.. någon som är på att lira multiplayer ikväll? tänkte att jag skulle ta min egna oskuld på det ikväll....

Visa signatur

[OG Signatur från tidigt 2000 tal]
| Macbook Pro 17" unibody |
| IRC: milk @ Pienet #mac |
| Bytt nick från Home|Roz till milk^

Permalänk
Medlem

Jag tycker inte om polisen, Dom hittar en så sjukt lätt o är alltid så jävla skjutglada. Ja tog upp en kaffemug o kasta på en person på gatan, såklart ser en polis detta och börja skjuta på mig:O De är så överdrivet ibland.

Förövrigt tycker ja inte detta är ett 10/10 spel. Det finns mkt småfel etc som gör det till max ett 9.5 spel.

Permalänk
Medlem

Hopp nu idag pajjade min också. Jävla skit, lyckades få tag på gta IV för 2 dagar sen. Sen står och laddar i en oändlighet när man startar upp spelet. 1/5 så går det igång typ. Samt att det hänger sig inne i spelet titt som tätt. Så vad gör man nu? Ska man försöka byta den på garantin? Eller hur gör man?

Permalänk
Medlem

Som jag har förstått det så ska det inte gå att köpa hus eller nånting, vad ska man då med alla pengar till.. !?

Bra att ge det 10/10 om man inte ens kan köpa hus eller nåt :<

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av phobiiz
Som jag har förstått det så ska det inte gå att köpa hus eller nånting, vad ska man då med alla pengar till.. !?

Spendera på horor såklart.

Permalänk
Medlem

suck har nog lyckats korrumpera mina spar filer. ps3an står och tuggar vid loading screenen

Visa signatur

PSN: Lexcose
0100
0010

Permalänk
Citat:

Just det, har inte ens tittat på fodralet än, hehe!

Äntligen klarat tågbanan, med tipsen gick det på två försök, innan var det omöjligt(smart med kartan där!). Tack igen!

Första försöket mötte jag de tre beväpnade killarna och blev helt ställd, hade fått för mig att det var en kille. Innan jag ens fått fram bössan blev jag pepprad på riktigt nära håll, har aldrig blivit avlivad så snabbt, lol!

Dold text

bästa vapnet till när strid helt klart automathagel. funka bra.

Visa signatur

Main: Phanteks Evolv Enthoo | I5 5675c | Asus Z97m-plus | CORSAIR Vengance 32 Gb | Samsung 850 Evo 500Gb | Corsair RM750X | Noctua NH-14D | ASUS GeForce GTX 980 Ti Strix DCIII
HTPC: Fractal R3 Array | H87-plus |I3 4130 | Samsung 840 Evo 120 | WD 2TB Green *2 | WD 4TB Red *2
HTPC2: Intel D34010WYKH | Intel 320 40gb |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av phobiiz

Well när man dör tex så dras en jävla klump cash iväg.
Lät min brud leka i en halvtimma eller nåt igår och sen tog jag över o spelade.. efter jag sparade igen så såg jag att det saknades runt 60 000 pix.

och bazooka skott kostar runt 5000 spänn STYCK!
så nog har man användning för pengar alltid.

Vad gjorde husen igentligen för nytta i de förra gta?
inkomst och nån bil som väntade på en?

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk
Medlem

yes löste skiten genom att ladda en gammal sparfil och sedan dom nyare.

Körde nyss andra uppdraget för Jeff. det där man ska dumpa hans fru som "råkat" hugga sig själv med en kökskniv 15ggr

Dold text
Visa signatur

PSN: Lexcose
0100
0010

Permalänk

man har ju sina safehouse också- där kan man parkera ngra bilar utanför med ju.

Visa signatur

Main: Phanteks Evolv Enthoo | I5 5675c | Asus Z97m-plus | CORSAIR Vengance 32 Gb | Samsung 850 Evo 500Gb | Corsair RM750X | Noctua NH-14D | ASUS GeForce GTX 980 Ti Strix DCIII
HTPC: Fractal R3 Array | H87-plus |I3 4130 | Samsung 840 Evo 120 | WD 2TB Green *2 | WD 4TB Red *2
HTPC2: Intel D34010WYKH | Intel 320 40gb |

Permalänk
Medlem

Hur är det, kan man pimpa sina bilar och sånt i spelet? Har inte kommit så långt isf.

Permalänk
Medlem

Asså, jag undrar om man kommer börja ta över lite snart.. känns som man bara springer omkring och hamstrar pengar hela tiden. saknar GTA VC-stilen när man tog över hela stället. vill kunna känna mig lite stor i världen =/

Visa signatur

Du vet att det är måndag när du upptäcker en landmina i din frukost. - Garfield

Permalänk
Medlem

klarat story mode i går kväll,, skriver inga svart spoliers äns ,P

Men bra roligt faktsikt.

Börjat med lite online, ganksa kul faktsikt :=)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aki||es
Jag tycker inte om polisen, Dom hittar en så sjukt lätt o är alltid så jävla skjutglada. Ja tog upp en kaffemug o kasta på en person på gatan, såklart ser en polis detta och börja skjuta på mig:O De är så överdrivet ibland.

Förövrigt tycker ja inte detta är ett 10/10 spel. Det finns mkt småfel etc som gör det till max ett 9.5 spel.

nä det där låter ju faktiskt rätt realistiskt. man får inte glömma vilken stad denna baseras på.

men tänk en uppföljare som utspelas i Detroit, eller Pitsburg. huga..

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aki||es

Håller med. Tycker att dom borde ingripa när man kör vid rött och sitter i en stulen polisbil, eller ens en stulen bil bara, men icke!

Snutens AI har inte förbättrats ett dyft

Visa signatur

Rebelution Stick Figure
Q9300 | 9800GTX 512MB | Corsair Dominator 4096MB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cleesox
suck har nog lyckats korrumpera mina spar filer. ps3an står och tuggar vid loading screenen

jag startade om då bara^^

Visa signatur

AMD x2 5000+ 4gb DDR2 500GB WD ASUS 8800GTS ECS KA3 MVP

Permalänk

Samma sak hände för mig idag, stängde av konsollen med strömbrytaren, startade igen, det funkade. Tack och lov, hade varit galet störigt ifall saven hade försvunnit.

Permalänk
Medlem

någon som vet hur bra ljudet ifrån headsets är i GTA?:)

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av flancen
någon som vet hur bra ljudet ifrån headsets är i GTA?:)

Va? De beror väl på headsetet?

//Gorian

Visa signatur

---

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Twiggz
Asså, jag undrar om man kommer börja ta över lite snart.. känns som man bara springer omkring och hamstrar pengar hela tiden. saknar GTA VC-stilen när man tog över hela stället. vill kunna känna mig lite stor i världen =/

precis! därför jag menar att de e lite tråkigt att inte kunna ha feta mansionet. man vill ju va kungen i stan

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gorian
Va? De beror väl på headsetet?

//Gorian

undrar bara ifall det är ngn "egen" voice chatt programvara i spelen lr om alla kör samma:)

Visa signatur

Permalänk

Jisses så jäkla kul jag precis haft med Race Online i GTA. Tråkigt att många inte är så seriösa racers men dom som är, jäääklar vad kul! Speciellt Cannonball Run!

Finns inga förutbestäda vägar, man ska ta sig genom olika checkpoints. Vinnaren o jag I en tävling tog två olika vägar/broar från "Manhattan" österut och ######r vad chockad jag vart när han sladdar in i samma korsning 200 meter från mål! krockade med en lyktstolpe av chocken! Det racet tog väl 8 minuter sammanlagt så det kan vara otroligt tajt ibland.

Cannonball Run-tävlingen där man ska genom hela kartan, börjar på en flygplats bland flygplanen. Alla börjar springa år varsitt håll för att leta efter ett fordon. Jag kutar ut mot vägen och hittar en parkering. Snor en pinkup, tar mig upp på motorvägen där jag möter en av mina medtävlande som kommer snett från höger.. med en brandbil som han hittat! Han krossar allt i sin väg vid korsningen och stannar till vid ett Inferno som han snor. Slutar med att målet är vid stranden på en klippa som man ska sladda in på. Detta gjorde jag med silvermedaljören hack i häl och båda slängdes ut i havet i ren hets. Jag vann genom att simma till checkpointen.

Sjuuukt kul! Och ja, man kan köra med GPSen när man kör Cannonball Run. Nästan ett måste om man som jag fortfarande är kvar på första ön i singleplayer-delen.

Om ni vill race:a "seriöst" så adda mig, ColinZeal

edit:
PSN såklart

Visa signatur

Bloggen för dig med sjuk/egendomlig humor:
http://www.colinzeal.se

Permalänk
Medlem

Grymt spel men grymma frame drops också, fasen spelet verkar hamna runt 20 fps när det händer mycket på skärmen samtidigt det laggar något så in i helsike när det händer mycket med mycket bilar involverade. Det här med 360 versionen, märks att konsollen inte klarar av spelet som den ska. Men man är grymt nöjd ändå, spelet är ruggigt roligt men frame drops på en konsoll stör mig något så oerhört med tanke på att det lovas minst 30 fps konstant hela tiden

Visa signatur

Desktop: Core I7 2600K @ 4Ghz, 8GB Corsair XMS3 DDR3 @ 1600 MHz, GTX 680.
TV-dator: Core I7 965 @ 3.6 Ghz, 6GB Corsair XMS3 DDR3 @ 1333 MHz, EVGA GTX 680.

Dell XPS M1730, X9000 @3.4 GHz, 4GB, 9800m GTX SLI, 320GB Raid 0 SATA, AGEIA PHYSX, 1920x1200 WUXGA Screen.