Muskampen 2025: Segraren korad!
Permalänk
Robot

min första kabeldragning

min första kabel dragning. blev riktigt nögd över detta, man e ju en liten perfektionist när det gäller att gömma kablar o sladdar.

systemet är kanske inget o hurra över men va fan, det funkar för mig, kollar ju bara på film o lyssnar på mp3 så.

cpu: pentium III 800 mhz socket slott 1

moderkort: aopen mx64

ram: 640 mb sdram

hdd: samsung spinpoint 80gb

cd/dvd brännare: nec 5170

grafik: nvidia tnt2 pro

ljudkort: creative sound blaster live! value

om nu nån skulle klaga så kan ni ju sponsra mig så får vi se hur kabeldragningen blir med lite prestada delar!!

Besök albumet: min första kabeldragning av hölöboy

Permalänk

mäktigt läcker och mäktigt seg prestanda!

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

haha klockren kommentar..
måste dock hålla med.. finfin dragning:D
men ett bättre system skulle inte skada:)

Permalänk
Medlem

hahahahah snyggt chassi men är de inte lite för snyggt chassi för systemet?

Permalänk
Inaktiv

Gaaaash en ståendes processor! ;D jag har en ståendes p2 hemma

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Wirf
Gaaaash en ståendes processor! ;D jag har en ståendes p2 hemma

jo de e fina grejjer har en gammal p3 600 o p2 450 liggande hemma med.

jo de e lite dålig prestanda i dom, men utan pengar så får det duga. flyger ju till USA sen i augusti så det blir nog lite där ifrån sen.

Visa signatur

Phanteks Enthoo Evolv X, Corsair RM1000X V3 , ASUS PRIME X670E-PRO WIFI, AMD Ryzen 7800X3D, EKWB Kylning, 32Gb 6000 Mhz Corsairs, Samsung 980 EVO 1Tb M.2 NVMe, Kingston A2000 1TB M.2 NVMe, ASUS GeForce RTX 3070 8GB ROG STRIX GAMING OC V2

Permalänk
Medlem

du skulle kunna vaxa fronten

Permalänk
Medlem

P3 är fina grejer det ju 7 poäng för att jag har minst 5 stycken P3:or hemma :D. Chassit är nästan dyrare än innehållet ju xD

Visa signatur

Live for speed, Ventrilo, DC hub och Folding@sweclockers server @ bergkvara.no-ip.org

Permalänk
Medlem

prestandan var lite väl dålig, chassit e ju nästan mer värt än innehållet

Permalänk
Avstängd

Jag har samma chassi som dig, låter dina blåa fläktar högt? Mina gjorde det så fick ta bort dom. Vill köpa likadana fast mycket tystare. Vilken skillnad de vart att bara ha Zalman cpu kylare igång

Visa signatur

See It. Hear It. Feel It.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Philip_Holm
Jag har samma chassi som dig, låter dina blåa fläktar högt? Mina gjorde det så fick ta bort dom. Vill köpa likadana fast mycket tystare. Vilken skillnad de vart att bara ha Zalman cpu kylare igång

mina fläktar i burken låter nästintill inget, det ända som låter e den lilla fläkten som sitter på prollen

Visa signatur

Phanteks Enthoo Evolv X, Corsair RM1000X V3 , ASUS PRIME X670E-PRO WIFI, AMD Ryzen 7800X3D, EKWB Kylning, 32Gb 6000 Mhz Corsairs, Samsung 980 EVO 1Tb M.2 NVMe, Kingston A2000 1TB M.2 NVMe, ASUS GeForce RTX 3070 8GB ROG STRIX GAMING OC V2

Permalänk
Medlem

lycka till att dra en sån kabeldragning med ett nyare system

GJ iaf.

Visa signatur

Moderkort: MSI nForce4 Ultra || CPU:Opteron 146 @ 2600mhz orginalkylning || Minne: 2x1024mb @ 260mhz Kingston HyperX || Hårdisk:120+250+300+500gb || Gainward 7900GS 256mb || Antec P180 Black || Tagan 480w ||

Permalänk
Medlem

Rund ide kabel???

Visa signatur

Vattenkylt SilverStone FT02B, i7 2600k, Asus P8Z68 Deluxe, Corsair AX 850W, Corsair 16GB VENGEANCE BLUE, Asus GTX 570 SLI, Asus Xonar Essence STX, OCZ Vertex2 60GB, WD Black 1TB, 2x WD Green 2TB, 2x Seagate 500GB.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av rhalla
Rund ide kabel???

orka rund ide kabel

om nu alla ska klaga på mitt system så kan ni väl sponsra mig med lite presdanda delar så får vi se hur kabeldragningen blir då

Visa signatur

Permalänk

Har ett lika dant chassi Dock så ser det ut så här idag

Imageshack - img0106kq.jpg

Bygglogg kommer upp snart Väntar på fläkt att komma från inet!

Visa signatur

CITERA!!!!!