Söker dvd-inspelare med smidig timeshift funktion

Permalänk

Söker dvd-inspelare med smidig timeshift funktion

Som sagt, jag söker en inspelningsbar DVD med hårddisk som har en smidig paus/timeshift funktion. Hyrde tidigare en LG från Thorn som jag var skitnöjd med. Sa dock upp den o köpte en Toshiba. Fy fan vad jag ångrar mig. Har inte lyckats lära mig pausa en enda film typ. Deras paus-variant heter timeslip och den verkar helt värdelös om man snabbt måste pausa o hålla på. Förmodligen mitt sämsta köp nånsin. Har nu lyckats sälja den.

Tipsa gärna om tillverkare som generellt erbjuder en enkel lösning i sina spelare. På LGn behövde man exempelvis bara trycka på Timeshift, sen Paus. Klart!

Spelar ingen roll om den bara klarar minus eller enbart plus skivor eller nåt sånt. Ändå bara disken jag använder. HDMI skiter jag också i den här gången.

Permalänk
Medlem

Köp en LG då?

Permalänk
Medlem

Har en sony.... Funkar fint, bara att trycka på pausknappen och sen är det pausat så länge man behöver... Lite sämre är det dock att man måste ha paus på i 1 min innan det går att trycka igång igen... Men annars är allt jävligt bra med den. Sony RDR-HX820 heter den.

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd låst*
*tråd kopierad till* : Hårdvara > "Ljud, bild och hemelektronik"
http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&threadid=7...