vad är detta för brud?

Permalänk

vad är detta för brud?

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=2588&a=773087

"Sofi Marie Byström är världsetta i dataseplet "Counterstrike"."

Visa signatur

Ride wit me, or collide wit me
jag älskar trådar som spårar ur redan vid första inlägget :)

Permalänk

Min syrra!

Visa signatur

Rebelution Stick Figure
Q9300 | 9800GTX 512MB | Corsair Dominator 4096MB

Permalänk
Medlem

"Sverige har världens bästa dataspelare"

Med tanke på att det är Counterstrike det gäller så skulle jag säga det rakt motsatta.

Visa signatur

E6750 - XFX 9800GTX+ OC - Gigabyte GA-P35-DS3 - 2*1GB Corsair VS PC2-5300 - Samsung Spinpoint 400GB

Permalänk

men det är ju en brud, vi vet ju alla att de inte kan spela :S

Visa signatur

Ride wit me, or collide wit me
jag älskar trådar som spårar ur redan vid första inlägget :)

Permalänk
Medlem

Hon spelar i Les Seules, tillsammans med 4:a andra damer och äger CS-scenen på damsidan.

Stog ju även i artikeln... Så vad är meningen med tråden?

Visa signatur

Ryzen 5600X | GeForce 3070 | B550-A Pro | 16GB RAM

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MIFFo_BEast
men det är ju en brud, vi vet ju alla att de inte kan spela :S

Visst... och alla vet ju att alla gamers är blekfeta losers som aldrig har petat på en mus som inte är gjord av plast.

Visa signatur

Fractal DesignDefine R2, Titanium | Corsair HX 750W | HD6970 2GB | Core i7 (D0) 920@3,8GHz | Asus P6TD DELUXE | Corsair 6GB DDR3 XMS3-12800 | 120GB Corsair Force3 | 80GB Intel X25-M G2 | 500GB Spinpoint F3 | Noctua NH-U12P | Windows®7 Home Swe 64-bit

Permalänk
Medlem

Sverige har inte världens bästa "dataspelare". De bästa alla kategorier måste ju vara de koreanska starcraftproffsen...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ChristofferC
Sverige har inte världens bästa "dataspelare". De bästa alla kategorier måste ju vara de koreanska starcraftproffsen...

- Det stämmer ju faktiskt... Svenskarna måste dock vara världens mest uttråkade datorspelare som lirar Counterstrike dygnet runt.

Att Sverige sedan har många toppspelare beror ju på den höga tillgången till datorer och internetuppkoppling.

Permalänk

Datorspelare inte data. Är hon världsmästare i information?

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SheepPowa
Datorspelare inte data. Är hon världsmästare i information?

Dator är också fel benämning. ;P Det heter faktiskt PC. Men vem bryr sig?

Data, dator... PC... de flesta vet vad man menar.

Visa signatur

Intel Core i7 3770K@3.5, ASUS P8Z77V-DELUXE, 16GB RAM, GeForce GTX 660 Ti, ASUS XONAR ESSENCE STX, SAMSUNG 830 256GB SSD, 5x Samsung HD204UI, 4x WD40EFRX, 1x Western Digital Caviar Green WD20EARX, 1x Samsung HD103UJ, Windows 8.1 Pro

Permalänk
Medlem

PC = Personal Computer. Tänk om hon spelar på en annan än hennes egen dator då? En företagsdator för nåt företag som sponsrar en tävling? Då är det ingen PC längre, utan en CC, Company Computer

Väldigt dumt, jag vet. Men det är skoj att bråka på internet
Visst, hon va väl het. Men fy vad tråkig hon måste vara att lana med.. Counter-Strike.. Jag menar, herregud.. Välkommen till 1999.

Det är därför jag aldrig skulle kunna bli en pro-gamer.. Jag står inte ut med ett och samma spel så länge.
Började lira CS när det kom in i beta 2, sen övergav jag för tusan det när det gick till beta 5.. Man blir så uttråkad när det bara är samma hela tiden. Samma sifferkombinationer för att köpa samma vapen på samma banor med samma fjortisar som skriker "bög" och "hora"..

Nä usch, CS är ett pöbelns spel.

Visa signatur

CPU: Ryzen 7 5800H RAM: 32gb DDR4 GPU: nVidia 3070 8gb vRam

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Baleur
samma fjortisar som skriker "bög" och "hora"..

därför finns mute-funktionen ^^

Visa signatur

"Jo men det var exakt det jag menade med att den enda moddningen detta galleriet innehåller är Sanningsmodifikation och photoshoppande :)"

Permalänk

Urk... dam-CS.
Hon är alltså inte bra.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr.Schnucky
Urk... dam-CS.
Hon är alltså inte bra.

Har hört att hon slår de flesta killar i CS på DH

Permalänk
Medlem

stämmer nog också
har tänkt kolla på play us nån gång men har inte haft tid
för mkt cod4....
curse pro gaming

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Blomkungen
curse pro gaming

Word Blomkungen.

Permalänk
Medlem

hmm, jag hade för mig att de inte var så märkvärdigt bra om man ska kolla kill lagen också.

trodde en ganska standard lineup med 12åringar kunde slå dem.

Visa signatur

| HAF932 | Ryzen 3700X @ 4,3 GHz | Gigabyte X570 Aorus Ultra | 32 GB G.Skill @ 3600 MHz | RTX 2070 @ 2 GHz | O2 + ODAC | MP600 1TB + 2x 2TB RAID 1 + 2x 2TB RAID 1 | Win10 Pro 64-bit |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Blomkungen
stämmer nog också
har tänkt kolla på play us nån gång men har inte haft tid
för mkt cod4....
curse pro gaming

Det enda avsnittet jag såg var när de var i Hong-Kong, då fick de stor stryk av ett kinesiskt lag.

Permalänk

Äckligt va mansgris det blev nu då. Kan alltså inte en tjej vara bättre än en kille?
Löjligt värre 8-/
Snyggast i sitt lag är hon iaf. Det har ni inget att säga emot

Permalänk
Medlem

Uhm, varför behövs damklasser? Det finns ju inga fysiska attribut som skulle fungera som argument för att tjejer inte är lika bra som killar på spel.

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Entusiast
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sando
Uhm, varför behövs damklasser? Det finns ju inga fysiska attribut som skulle fungera som argument för att tjejer inte är lika bra som killar på spel.

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sando
Uhm, varför behövs damklasser? Det finns ju inga fysiska attribut som skulle fungera som argument för att tjejer inte är lika bra som killar på spel.

Är du säker på det, eller är du bara politiskt korrekt?

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Elgot
Är du säker på det, eller är du bara politiskt korrekt?

Tvivlar på att biffigare underarmar gör dig bättre på CS.

Visa signatur

Gigabyte GA-MA790FX-DQ6 | AMD Phenom 9950 @ 2,6 Ghz | Sapphire Radeon HD 4850 512MB GDDR3 | Samsung 400 GB | Corsair Dominator TWIN2X8500C5DF 4096MB | Tagan 400W

Permalänk
Medlem

Är det någon här som vill ragga på henne eller vad?

Visa signatur

Hiroshima 45, Tjernobyl 86, Windows 95.

Leeloo Dallas Multipass

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Crippa90
Tvivlar på att biffigare underarmar gör dig bättre på CS.

Jag anser det också osannolikt att skillnaderna skulle vara särskilt avgörande, men att påstå att de inte finns är kanske lite djärvt.

Permalänk
Medlem

counter-strike sitter inte ihop. Man skriver generellt aldrig ihop ord i engelskan. GG DN.se

Citat:

Uhm, varför behövs damklasser? Det finns ju inga fysiska attribut som skulle fungera som argument för att tjejer inte är lika bra som killar på spel.

Jag håller med. I sporter där kroppsfysik spelar in förstår jag varför det finns damklasser. Varför det finns i e-sport vet jag inte, är det så att dom erkänner att dom är sämre? det tror jag inte dom är. jag menar, OJ hur stor skillnad kan det vara att klicka på en mus varesej man är man eller kvinna? (pun intended). Hur stor är skillnaden på reaktionsförmågan etc? jag tror inte kön spelar någon större roll i spel såsom CS

Visa signatur

Intel Core i5 13600K | RTX 4070 Ti | Kingston FURY Beast 32GB DDR5 6000MHz | Samsung 990 PRO M.2 NVMe SSD 2TB | Kingston A2000 SSD 1TB | Gigabyte Z790 Gaming X AX | Samsung 65" 4k 120Hz | LG 27" 27GP850 | 24" XL2411T | Be Quiet! Dark Power 12 1000W | Akko 3084B 75% | Logitech G Pro X Superlight

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Elgot
Jag anser det också osannolikt att skillnaderna skulle vara särskilt avgörande, men att påstå att de inte finns är kanske lite djärvt.

Okej, att säga att det inte finns några är väl fel om man ska vara petnoga. Men det finns hur som helst inga (såvitt jag vet) som är så betydande att kvinnor och män inte kunde tävla mot varandra.

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mo0rbid
Man skriver generellt aldrig ihop ord i engelskan.

Ganska vanligt är det väl ändå? Jämför till exempel med det snarlika, men mindre av datorspel förorenade, ordet "counterattack".

http://www.google.com/search?hl=en&fkt=413&fsdt=2957&q=counte...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Leeloo
Är det någon här som vill ragga på henne eller vad?

Ge mig hennes nr och jag är på

Permalänk
Medlem

Counterstrike? Är det nån mod till wolfenstein eller?

Men visst var hon snygg.

Visa signatur

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.