Permalänk
Hedersmedlem

@Damodred: Din attityd är rent usel så låt bli att klanka ner på andras språk!

*Tråd rensad*

Visa signatur

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av b0bzor!

Personligen hade jag gärna sett en 30" LED-iMac med QuadCore-CPU. Jag hade fått väldigt svårt att inte köpa en sån dator. Tror dock att den kommer sno för mycket av Mac Pro+Cinema Display's hörna för att bli verklighet i dagsläget. Möjligtvis kommer CPU:n men 30"-skärmen blir nog svårt. Ett HD4850 hade inte varit fy skam att ha i den heller, dock lär vi väl få ett nVidia-kort igen.

Tjo!

intels nya fyrkärniga ska ju tydligen vara så pass snål att det borde vara möjligt för apple att peta in en sådan i en imac, man får ju hoppas det sker, för det kan bli klart intressant.

Visa signatur

Speed kills, but you get there faster!
Apple Macbook Dual Core 2 Ghz, 2 Gb ram, 80+400 gb hårddisk, superdrive

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jens
intels nya fyrkärniga ska ju tydligen vara så pass snål att det borde vara möjligt för apple att peta in en sådan i en imac, man får ju hoppas det sker, för det kan bli klart intressant.

Ja, det är verkligen ingen omöjlighet. Det ryktades även om ett nyare kylssytem i iMac för ett par månader sen.. om det stämmer så borde det inte vara några som helst problem. Kan ju hoppas där kommer ett trevligt litet event snart som sätter lite fart på deras desktop-alternativ.

Visa signatur

iMac 27" | Mid 2010 | Core i7 2.93Ghz | 20 GB | HD5850 M | Samsung 840 500 GB | 4 TB WD
MacBook Air 11" | Mid 2012 | Core i7 2.0 Ghz | 8 GB | 256 GB SSD
Citera gärna om du svarar på mina inlägg, så hittar jag tillbaka igen! :)