Permalänk
Medlem

IEM EU har börjat igen och avslutas med finalen på söndag.

Cooller vs Z4MUZ om 10min
http://tv.esl.eu/de/esltv_stream/stream/55-flv-free

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk

Adda mig i quake, jag heter LaZYTaRGet

Permalänk

Efter att ha gjort ett nytt konto ( byte av mail adress ) så finns jag under nicket slowtrain , om det är nån ny i quakelive som vill träna ihop så adda mig. (lets become pro ,or at least pretend that we are!)

längessen jag lirade q3 dock..var väl 2003-04 :/

Permalänk
Medlem

Intervju med svenska proZaC som delat i IEM Asia. Skön snubbe!

http://www.youtube.com/watch?v=nCJgU_xxJdc

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mAster9
Intervju med svenska proZaC som delat i IEM Asia. Skön snubbe!

http://www.youtube.com/watch?v=nCJgU_xxJdc

Haha vilken lirare.

---
Listan uppdaterad.

Visa signatur

Motherboard:Asus Prime B550-Plus
Cpu:AMD Ryzen 5 5600X
Memory: Corsair Vengeance LPX 32Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB

Permalänk
Medlem

Vilken skön kille.

Permalänk
Medlem

Nån som vet om Quake Live inte funkar på Windows 7? Jag kommer inte in...provat på både ie och firefox!

Permalänk
Medlem

Fungerar bra för mig.

Permalänk
Medlem

ok! Är nåt annat fel kanske!

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Permalänk
Medlem

Adda mig på quakelive jag heter Snafsen

Och en fråga, måste väl gå att starta en egen server?

Permalänk

haha, bästa spelet jag vet just nu ^^

diKTATUREN e mitt ingamenamn, men är de ngn som vet hur man fixar "gråskärm" dvs. när jag ska starta spelet får jag bara en grå skärm, men jag kan höra ljud osv..

Visa signatur

4790K @4.6 | EVGA GTX1080 Founders Ed. | 16gb ram | 240+120+40gb ssd | 14TB mekanisk lagring

Permalänk
Medlem

Nickar DemnokK. Average CTF-spelare.

Visa signatur

Asus P8Z77-V LK | Intel i5 3570k | Corsair 8GB 1600Mhz | Samsung 840 Pro 246Gb + 3x 1Tb Samsung F3 | 970 Strix | Corsair 860i

Ljud: audio-technica ATH-a2000X | O2+ODAC

Permalänk
Medlem
Skrivet av Worexon:

Adda mig på quakelive jag heter Snafsen

Och en fråga, måste väl gå att starta en egen server?

Nu går det, om du har Premium-konto.

Visa signatur

ηλί, ηλί, λαμά σαβαχθανί!?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Leedow:

Nu går det, om du har Premium-konto.

Nej, du måste ha Pro-konto. Skillnaderna mellan Premium och Pro kan ses här:
QUAKE LIVE

Visa signatur

Asus P8Z77-V LK | Intel i5 3570k | Corsair 8GB 1600Mhz | Samsung 840 Pro 246Gb + 3x 1Tb Samsung F3 | 970 Strix | Corsair 860i

Permalänk
Medlem
Skrivet av Demnok:

Nej, du måste ha Pro-konto. Skillnaderna mellan Premium och Pro kan ses här:
QUAKE LIVE

Det är sant. Jag glömde bort att det finns tre nivåer (normal, premium och pro).

Visa signatur

ηλί, ηλί, λαμά σαβαχθανί!?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Leedow:

Det är sant. Jag glömde bort att det finns tre nivåer (normal, premium och pro).

Yes Premium och Pro borde slås ihop imo.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Bumpar tråden lite, skulle behöva lite hjälp här...

För ett halvår/år sedan tänkte jag prova på att spela quake live, och fick ett infall till och tänkte nu ska jag prova det dumma spelet.

Men! Då, för ett halvår/år sedan så gick det inte utan det bara laddade i oändlig tid, ingenting hände så jag struntade i det tills nu, men exakt samma sak händer. IE eller firefox spelar ingen roll...

Det är inte så att jag bara måste spela spelet men det hade varit kul då det var x antal år sedan man gjorde det sist. Men just för att det vägrar fungera med min dator så vill jag ju få det till att funka eller i alla fall hitta felet!

Någon annan som haft/har samma problem och har lyckats få hjälp eller lösa det rentav?

PLEASE!

Visa signatur

Intel Q6600 g0 @ 3.2Ghz/ MSI P35 NEO2-FR/ Sparkle GTX 460 1gb/ 2x2048 Corsair XMS2 6400 / Scythe Ninja PLUS Rev. B/ Antec Sonata III

Permalänk
Medlem

spelar folk än?
syftade på swec spelare, för servarna har gott om folk.

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Skrivet av Toivo83:

spelar folk än?

Kommer aldrig att sluta spela det fantastiska spelet:)

Visa signatur

i5 2500k@stock ** P67A-GD65 ** AMD 6950 ** 1TB F3 ** Lian-Li PC-FI8

Permalänk
Medlem

Håller med, riktigt riktigt rolig spel.
Hade faktiskt glömt av det totalt.

Måste bara spela upp mig lite då jag hamnar i mitten av tabellen jämnt eller nåt snäpp neråt :S

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

mitt nyårslöfte var att lägga av med eländet (blev alldeles för många nätter) och jag har hållt det hittills har varit lite frestad att testa min nya deathadder dock....

Visa signatur

i7 12700kf | gigabyte b760 ds3h ax ddr4 | 2x16gb kingston 3600mhz | zotac 3060ti | corsair mp510 960gb (OS) + wd black sn750se 1tb + samsung 860 evo 1tb | seasonic focus gx 850w | tr phantom spirit | fractal r3 | dell alienware 34 ips | win 11 | death adder chroma | cherry tkl

Permalänk
Medlem

Nyss börjat spela detta lir skulle man kunna säga, mycket roligt
Någon som är lite sugen på att köra en del duel och lära sig banor?

Visa signatur

Quake, världens bästa e-sport!
5800x @ 4.85Ghz 1.35v // 2070 super @ 1935Mhz 0.875v // 4x8Gb 3733 cl16-16-16-32 @1.42v

Permalänk
Medlem
Skrivet av Anton_Cimex:

Nyss börjat spela detta lir skulle man kunna säga, mycket roligt
Någon som är lite sugen på att köra en del duel och lära sig banor?

Har du aldrig spelat q3? qlive och 3;an är ju ungefär likadana- själv gillar jag inte fysiken i 3:an eftersom man inte har samma kontroll när man hoppar runt...

Visa signatur

AMD Athlon xp 2100+ | Asus A7M266 | 512 DDR | GeForce3 | 40 GB Hdd | DVD Plextor 16X

Permalänk
Medlem

Behövs inte att lära sig banorna =P bara spring runt och smiska stjärt, fungerar alltid
Blir nog ett par rundor ikväll.

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toivo83:

spelar folk än?

jag spelar ibland, ok3r heter jag.

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tomas_88:

Har du aldrig spelat q3? qlive och 3;an är ju ungefär likadana- själv gillar jag inte fysiken i 3:an eftersom man inte har samma kontroll när man hoppar runt...

Någon gång då, är uppfödd på konsol skulle man kunna säga så jag har missat en hel del snabba FPS.

Skrivet av Toivo83:

Behövs inte att lära sig banorna =P bara spring runt och smiska stjärt, fungerar alltid
Blir nog ett par rundor ikväll.

Fungerar aldrig för mig då jag tycker att iteamcontrol är oerhört viktigt, liksom också hur man kan navigera runt fienden och vara förberedd. Vi kanske skulle mötas så får vi se vems spelstil som är bäst

Visa signatur

Quake, världens bästa e-sport!
5800x @ 4.85Ghz 1.35v // 2070 super @ 1935Mhz 0.875v // 4x8Gb 3733 cl16-16-16-32 @1.42v

Permalänk
Medlem

Spelar i princip bara clan arena, om ni vill adda så är mitt nick HoMBre

Permalänk
Medlem

Vad lirar ni för något då? Jag kör typ bara Instantgib FFA/CTF.
Lirar CA vid några få tillfällen.

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Anton_Cimex:

Någon gång då, är uppfödd på konsol skulle man kunna säga så jag har missat en hel del snabba FPS.

Fungerar aldrig för mig då jag tycker att iteamcontrol är oerhört viktigt, liksom också hur man kan navigera runt fienden och vara förberedd. Vi kanske skulle mötas så får vi se vems spelstil som är bäst

förberedd? sitter du och trycker i ett hörn med andra ord.
Bara och adda Toivo83

Visa signatur

| Steam - Toivo |