SweClockers drop!
Permalänk
Entusiast
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cope
Du skulle heller inte tro på att en sett snömannen när du själv inte har trots du varit upp i bergen ett 10-tal gånger

Tyckte dom då var ärliga då dom löste min kompis problem för hans nyckel helt plötsligt blev låst på steam så han fick en helt ny av g2play.net

Väntar fortfarande på att något ska hända mig, men oroar mig gör ja då inte. För som du ser så kan det lösa sig på ett enkelt sätt

Om G2play blåser 1-2 av 10 kunder med stulna/bannade cdnycklar och svarar med att inte betala tillbaks pengar eller ge en ny nyckel så tjänar G2play en drös med pengar.

Att försvara tjuvar är ju helt otroligt..

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem

Har fortfarande inte sett någon med problem posta sin mailkonversation. Men skriver man "lolz" så kanske man inte är så stolt över sättet man konverserar med andra. Jag tror fortfarande att det hade gått om ni varit lite mer resonliga. Att skriva:

"WTF!!!?!?! my key is not working stop taking my money lolz" kanske inte är ett bra sätt att försöka få tillbaka sina pengar på.

Som sagt, det verkar ju som om antalet som fått sina problem lösta är i majoritet medans de som "blivit lurade" är i minoritet. Antingen så har ni haft otur och pratat med supportens 12-åriga skitunge medans farsan är på toa eller så är det som jag skrev ovanför. För övrigt försvarar jag inte ovillkorligt tjuvar, utan jag ifrågasätter att det är så enkelspårigt som ni sagt. Själv har jag haft 3 problem med nycklar och VARENDA gång har det gått hur smidigt som helst att få ny nyckel. En gång blev min Blood Bowl-nyckel avaktiverad efter 4 månader och g2play skrev ordagrant "it's been deactivated after 4 months??" och jag svarade med att dom kunde lätt testa själva att aktivera nyckeln och få meddelandet att den blivit avaktiverad. Sen bad dom mig bifoga screenshots igen(verkade som om dom bytte supportkille) vilket jag gjorde, och efter några timmar hade jag en ny fungerande nyckel.

Själv betraktar jag g2play på samma sätt som om jag skulle köpa en märkeströja i Thailand på någon marknad.

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact - Corsair RM850 850W - EK-AIO Basic 240 - Intel Core i9 12900K 3.2 GHz 30MB - Kingston Fury 64GB (2x32GB) DDR4 3200MHz CL - MSI MAG Z690 TOMAHAWK WIFI DDR4 - ASUS GeForce GTX 1080Ti ROG Strix - Samsung 980 M.2 NVMe SSD 1TB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mupp3n
Var det en MW2 nyckel?

En enkel grej för dom att fixa då det är ett kännt problem, isf.

I rest my case

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Firkraag
Att försvara tjuvar är ju helt otroligt..

Läs det jag skrev, första raden, tack.

Visa signatur

breathe, smile and be happy

Permalänk
Medlem

Verkar som att G2Play har ett par rötägg som jobbar för dem. Men den personen jag stötte på när jag hade problem med min Dragon Age nyckel var väldigt professionell och gav mig en ny nyckel fastän jag inte ens hade beskrivit problemet ordentligt.
Jag skulle i alla fall våga handla där igen.

Permalänk
Medlem

Hur riskabelt är det att köpa MW2 där tror ni?

Permalänk
Medlem

Just MW2 är det ju inte så stor skillnad i pris på jämfört med t.ex Spelbutiken.se

http://www.g2play.net/store/Call-of-Duty-4-Modern-Warfare-UNC...

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=403232

Så jag skulle hellre köpt ifrån Spelbutiken.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Makarov
Just MW2 är det ju inte så stor skillnad i pris på jämfört med t.ex Spelbutiken.se

http://www.g2play.net/store/Call-of-Duty-4-Modern-Warfare-UNC...

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=403232

Så jag skulle hellre köpt ifrån Spelbutiken.

Får man det på Steam då också? Sen behöver man ju vänta på att de ska skicka hem den.

Permalänk
Medlem

Ja man får det på steam i båda fallen, om du är sugen på att spela ikväll så är väl G2Play att föredra.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ja man får det på steam i båda fallen, om du är sugen på att spela ikväll så är väl G2Play att föredra.

Eller får en bannad nyckel av valve!

Visa signatur

AMD Phenom II X4 720 BE @ 3.61 GHz || MSI 790XT-G45 Crossfire || 800MHz 4GB Corsair|| Sapphire HD5850 1GB || Corsair 650W || BENQ G2400W 1920x1200

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lektroo
Har fortfarande inte sett någon med problem posta sin mailkonversation. Men skriver man "lolz" så kanske man inte är så stolt över sättet man konverserar med andra. Jag tror fortfarande att det hade gått om ni varit lite mer resonliga. Att skriva:

"WTF!!!?!?! my key is not working stop taking my money lolz" kanske inte är ett bra sätt att försöka få tillbaka sina pengar på.

Som sagt, det verkar ju som om antalet som fått sina problem lösta är i majoritet medans de som "blivit lurade" är i minoritet. Antingen så har ni haft otur och pratat med supportens 12-åriga skitunge medans farsan är på toa eller så är det som jag skrev ovanför. För övrigt försvarar jag inte ovillkorligt tjuvar, utan jag ifrågasätter att det är så enkelspårigt som ni sagt. Själv har jag haft 3 problem med nycklar och VARENDA gång har det gått hur smidigt som helst att få ny nyckel. En gång blev min Blood Bowl-nyckel avaktiverad efter 4 månader och g2play skrev ordagrant "it's been deactivated after 4 months??" och jag svarade med att dom kunde lätt testa själva att aktivera nyckeln och få meddelandet att den blivit avaktiverad. Sen bad dom mig bifoga screenshots igen(verkade som om dom bytte supportkille) vilket jag gjorde, och efter några timmar hade jag en ny fungerande nyckel.

Själv betraktar jag g2play på samma sätt som om jag skulle köpa en märkeströja i Thailand på någon marknad.

Folk här verkar inte ha några hjärnor, there I said it.
Ni försvarar en jävla butik som om det är okej att dom skiter i att ge ut korrekt produkt, om en produkt överhuvudtaget. Ni verkar acceptera det, speciellt att andra får problem men inte ni själva. "Oj oj, det är erat eget fel, inte G2play oj oj oj"

Och jag kan skicka mina konversationer, dock lär det ta lite pill för att dölja ens namn, adresser mm och få allt i rätt ordning då allt är kluttrat.

Visa signatur

AMD Phenom II X4 720 BE @ 3.61 GHz || MSI 790XT-G45 Crossfire || 800MHz 4GB Corsair|| Sapphire HD5850 1GB || Corsair 650W || BENQ G2400W 1920x1200

Permalänk
Avstängd
Citat:

I rest my case

Läs det jag skrev, första raden, tack.

Så du säger att dom inte alls stjäl saker? hahaha, okej visst. Bara för att ni inte sett någon här 'bevisa' för ER att dom fått pengarna stulna, ej fått det man köpt mm så tror ni inte på det? Visst.

Ni är ju idioter isf.

Vad är din mailadress? Kan skicka litegrann, men, då kanske du säger att jag fakat mailen! Och försöker lura dig, att tro att g2play är negativt?

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Firkraag
Vad tror ni med deras priser?

Det är grå-import. Sluta kom med dumma inlägg för du precist har insett att ett gäng polacker har kommit på en bättre företagsidé än vad du någonsin har.

Visa signatur

7700K @ 4,8Ghz | EVGA 1080 SC @ 2021Mhz | Z270F | 16GB @ 3000Mhz | Acer XB270HU

Permalänk
Medlem
Citat:

Så du säger att dom inte alls stjäl saker? hahaha, okej visst. Bara för att ni inte sett någon här 'bevisa' för ER att dom fått pengarna stulna, ej fått det man köpt mm så tror ni inte på det? Visst.

Ni är ju idioter isf.

Vad är din mailadress? Kan skicka litegrann, men, då kanske du säger att jag fakat mailen! Och försöker lura dig, att tro att g2play är negativt?

Läser ju sånt överallt, om spelbutiken.se, blocket, onoff eller amazon m.m.
Men då jag inte drabbats själv så kommer jag fortsätta handla från g2play, spelbutiken etc, kalla mig idiot för det om du vill (men det har du ju redan gjort)

Visa signatur

Permalänk
Avstängd
Citat:

Läser ju sånt överallt, om spelbutiken.se, blocket, onoff eller amazon m.m.
Men då jag inte drabbats själv så kommer jag fortsätta handla från g2play, spelbutiken etc, kalla mig idiot för det om du vill (men det har du ju redan gjort)

Blocket är vanliga privatpersoner, där kan man iaf anmäla.

Haha onoff, LOL, om man går in i deras butik och köper nåt så får man iallafall det man köpt, köper man via Online så betalar man inte förräns man fått sin produkt så jag vet inte varför du drar in Onoff, eller t.ex Webhallen, Elgiganten, Datorbutiken, Komplett.se, INet.se mm

Och ja, du får skylla dig själv sedan när det händer dig.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Blocket är vanliga privatpersoner, där kan man iaf anmäla.

Haha onoff, LOL, om man går in i deras butik och köper nåt så får man iallafall det man köpt, köper man via Online så betalar man inte förräns man fått sin produkt så jag vet inte varför du drar in Onoff, eller t.ex Webhallen, Elgiganten, Datorbutiken, Komplett.se, INet.se mm

Och ja, du får skylla dig själv sedan när det händer dig.

Som jag säger

Vad är det för speciellt med dig som gnäller på ett företag jämfört med de andra?
"Haha g2play, LOL"
Ja, jag skyller mig själv för den dagen, om den nu skulle komma, där jag blir snuvad på 200kr för jag har sparat in 1000kr på att ständigt handlat av dom

Visa signatur

Permalänk
Avstängd
Citat:

Som jag säger

Vad är det för speciellt med dig som gnäller på ett företag jämfört med de andra?
"Haha g2play, LOL"
Ja, jag skyller mig själv för den dagen, om den nu skulle komma, där jag blir snuvad på 200kr för jag har sparat in 1000kr på att ständigt handlat av dom

Du tycker helt enkelt det är okej att folk förlorar 780 kr?
Du tycker det är helt okej att dom inte levererar en produkt, och tar pengarna?

Ja, vissa tänker ju riktigt bra.

Vad som är speciellt? Det är att dom gett mig fel produkt, och vägrar fixa korrekt produkt. Finns dom som gnäller för gnällandets skull, fanboys mm.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Du tycker helt enkelt det är okej att folk förlorar 780 kr?
Du tycker det är helt okej att dom inte levererar en produkt, och tar pengarna?

Ja, vissa tänker ju riktigt bra.

Vad som är speciellt? Det är att dom gett mig fel produkt, och vägrar fixa korrekt produkt. Finns dom som gnäller för gnällandets skull, fanboys mm.

Yes, där fick du mig. Jag är en fanboy. Jag har en egen hemsida dedikerad för deras hemsida.

Just ja.. Crysis Warhead du påstod att var helt fel beskrivning eller vad det var om på deras hemsida och då jag provade så fick jag både Crysis + Warhead till priset av Warhead

Mupp3n 0, g2play 1

Du vinner inte mycket på att skriva "lol", "idiot" och "fanboy" till mig. Faktum är att det hjälper lika mycket som att skriva det till g2plays support

Prova va lite mer seriös på internet så tar dom dig mer seriöst

Visa signatur

Permalänk
Avstängd
Citat:

Yes, där fick du mig. Jag är en fanboy. Jag har en egen hemsida dedikerad för deras hemsida.

Just ja.. Crysis Warhead du påstod att var helt fel beskrivning eller vad det var om på deras hemsida och då jag provade så fick jag både Crysis + Warhead till priset av Warhead

Mupp3n 0, g2play 1

Du vinner inte mycket på att skriva "lol", "idiot" och "fanboy" till mig. Faktum är att det hjälper lika mycket som att skriva det till g2plays support

Prova va lite mer seriös på internet så tar dom dig mer seriöst

Någon får uppa sina läskunskaper, skrev aldrig att "du" var en fanboy.

Och var skrev jag att det var fel beskrivning på deras hemsida? Hämta fakta istället för att ta allt rakt ifrån din fantasivärld.

Jag fick Crysis, inte Warhead, på Kvittot står det att jag köpte Warhead, spelet är dock Crysis som jag fick. Jag mailade dom, och dom säger att jag fick Warhead, men nejdå, den fungerar inte i Warhead, men gör det i Crysis.

Sedan köpte du Warhead, och fick 2 nycklar, när du endast ska få en.
Och du tycker g2play är bra, för att dom slarvar och ger dig två nycklar, när du skulle fått en. Jag fick en nyckel, och den var FEL. Till ett högre pris än i en svensk nätshop eller affär. Jag ville ha spelet samma dag och kunna spela det samma dag, men nejdå.

Sltua hitta på massa skit som att jag kallade dig fanboy och att jag sa att infon var fel på deras hemsida. Seriöst, hämta infon innan du säger att jag sagt nåt som jag inte har sagt.

Ska edita detta, så att du förstår lite bättre.

Citat:

"Vad som är speciellt? Det är att dom gett mig fel produkt, och vägrar fixa korrekt produkt. Finns dom som gnäller för gnällandets skull, fanboys mm. En sådan är inte jag"

Och här är även kvittot för det jag köpte.
http://i46.tinypic.com/23qxlzp.jpg

Och du, har du läst mina mails eller något? Har du ens läst något av det jag skrivit i denna tråden? Har nämnt att jag skrev rätt lugnt till dom, jag kallade dom inte något överhuvudtaget, du kan ju försöka hitta fakta innan du säger att man sagt nåt man inte gjort.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Som sagt det finns idioter överallt!
Jag och 99% av alla som handlat på G2play kommer fortfarande handla därifrån och gör det med nöje!

Permalänk
Avstängd
Citat:

Som sagt det finns idioter överallt!
Jag och 99% av alla som handlat på G2play kommer fortfarande handla därifrån och gör det med nöje!

Så jag är en idiot för att jag inte får min produkt? Haha okej.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Det har jag inte sagt, tänkte väl mest på personen/personerna som har svarat på era e-mail. Det jag vill påpeka är att det finns lika stora idioter på andra företag som du kanske anser är lite mer "professionella", men du har bara inte stött på dem ännu.

Permalänk
Medlem
Citat:

Någon får uppa sina läskunskaper, skrev aldrig att "du" var en fanboy.

Och var skrev jag att det var fel beskrivning på deras hemsida? Hämta fakta istället för att ta allt rakt ifrån din fantasivärld.

Jag fick Crysis, inte Warhead, på Kvittot står det att jag köpte Warhead, spelet är dock Crysis som jag fick. Jag mailade dom, och dom säger att jag fick Warhead, men nejdå, den fungerar inte i Warhead, men gör det i Crysis.

Sedan köpte du Warhead, och fick 2 nycklar, när du endast ska få en.
Och du tycker g2play är bra, för att dom slarvar och ger dig två nycklar, när du skulle fått en. Jag fick en nyckel, och den var FEL. Till ett högre pris än i en svensk nätshop eller affär. Jag ville ha spelet samma dag och kunna spela det samma dag, men nejdå.

Sltua hitta på massa skit som att jag kallade dig fanboy och att jag sa att infon var fel på deras hemsida. Seriöst, hämta infon innan du säger att jag sagt nåt som jag inte har sagt.

Ska edita detta, så att du förstår lite bättre.

Och här är även kvittot för det jag köpte.
http://i46.tinypic.com/23qxlzp.jpg

Och du, har du läst mina mails eller något? Har du ens läst något av det jag skrivit i denna tråden? Har nämnt att jag skrev rätt lugnt till dom, jag kallade dom inte något överhuvudtaget, du kan ju försöka hitta fakta innan du säger att man sagt nåt man inte gjort.

Vart påstod jag att du har kallat mig? Vad jag tolkar min mening som var att det var jag som erkände att jag var en fanboy, och sa att du "kan" kalla mig för det men att du inte skulle vinna mycket på det

Och nej, jag har aldrig sagt att g2play är bra pga sitt slarv då det är första gången det hände. Dock fick jag inte det problem du påstod, kände bara för att dra iväg en beställning då du sa att någon borde prova själv att köpa Warhead där och se

Och ironi att du säger jag behöver träna på mina läskunskaper när du själv inte ser att jag skriver om och om igen:
Jag är nöjd med g2play för alla gånger jag handlat, inte för ett slarv som hänt en gång av hur många ggr jag nu köpt där, utan för jag alltid får det jag beställt 10-30min efter jag lagt min order till ett billigt pris

Men fortsätt Mupp3n, jag börjar nästan tro han i den andra tråden att du alltid har rätt, ursäkta att jag har insett det så här sent...

edit:

Citat:

Så du har en hemsida för g2play fanboys? Okej.

repeterar åter igen:
Men fortsätt Mupp3n, jag börjar nästan tro han i den andra tråden att du alltid har rätt, ursäkta att jag har insett det så här sent...

Visa signatur

Permalänk
Avstängd
Citat:

Vart påstod jag att du har kallat mig? Vad jag tolkar min mening som var att det var jag som erkände att jag var en fanboy, och sa att du "kan" kalla mig för det men att du inte skulle vinna mycket på det

Och nej, jag har aldrig sagt att g2play är bra pga sitt slarv då det är första gången det hände. Dock fick jag inte det problem du påstod, kände bara för att dra iväg en beställning då du sa att någon borde prova själv att köpa Warhead där och se

Och ironi att du säger jag behöver träna på mina läskunskaper när du själv inte ser att jag skriver om och om igen:
Jag är nöjd med g2play för alla gånger jag handlat, inte för ett slarv som hänt en gång av hur många ggr jag nu köpt där, utan för jag alltid får det jag beställt 10-30min efter jag lagt min order till ett billigt pris

Så du har en hemsida för g2play fanboys? Okej.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Det enda du lyckats bevisa i denna tråd Mupp3n är att du högst sannolikt är minderårig och med tanke på hur du skriver här var din konversation med g2play inte speciellt mogen eller genomtänkt.

Antingen blir du så upprörd varenda gång du läser det folk skriver här i tråden så du inte tolkar saker och ting rätt, eller så har du damp. Oavsett så är det nog dags att lägga ner nu för det känns som det börjar gå över till endast arga kommentarer utan någon slags konstruktiv intention snart.

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact - Corsair RM850 850W - EK-AIO Basic 240 - Intel Core i9 12900K 3.2 GHz 30MB - Kingston Fury 64GB (2x32GB) DDR4 3200MHz CL - MSI MAG Z690 TOMAHAWK WIFI DDR4 - ASUS GeForce GTX 1080Ti ROG Strix - Samsung 980 M.2 NVMe SSD 1TB

Permalänk
Medlem

Håller med lektroo faktiskt.

Som man själv bemöter folk, blir man själv bemöt.
Ingen blir bättre om man "fjollar" till sig mot andra.

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Avstängd
Citat:

Det enda du lyckats bevisa i denna tråd Mupp3n är att du högst sannolikt är minderårig och med tanke på hur du skriver här var din konversation med g2play inte speciellt mogen eller genomtänkt.

Antingen blir du så upprörd varenda gång du läser det folk skriver här i tråden så du inte tolkar saker och ting rätt, eller så har du damp. Oavsett så är det nog dags att lägga ner nu för det känns som det börjar gå över till endast arga kommentarer utan någon slags konstruktiv intention snart.

Det är ju bra att man antar innan man vet något, vad är era mails så kan jag vidarebefordra alla mails jag fått från dom, inkl dom jag skickat, vilket är runt 10st, skrev även det i den andra tråden men ingen var ju intresserad, istället höll dom på som om det var påhitt. Likaså i denna tråd, ni tror inte på en för att ni inte sett mailen, men när man erbjuder er att ta del av skiten så vill ni inte ens ta chansen, rädda att ha fel? haha, kanske det. Pratar mest om Cope.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Grejen är ju den att jag har bett dig publicera mailen i denna tråd men du hänvisar hela tiden till att du ska(men aldrig gör) vidarebefodra dom.
"Vi" har väl aldrig sagt att vi inte tror dig, vi tror bara inte att det sköttes så snyggt, vare sig eller antingen från dig eller g2play.

Visa signatur

Permalänk
Avstängd
Citat:

Grejen är ju den att jag har bett dig publicera mailen i denna tråd men du hänvisar hela tiden till att du ska(men aldrig gör) vidarebefodra dom.
"Vi" har väl aldrig sagt att vi inte tror dig, vi tror bara inte att det sköttes så snyggt, vare sig eller antingen från dig eller g2play.

Jag har inte läst att du bett mig publicera den i tråden direkt, och vidarebefordra är att man viderbefordrar till någon annans mail, men hur kan jag göra det utan någon annans mail?
Och nej jag har aldrig sagt att jag 'ska' snarare att jag 'kan' om någon är intresserad, läs det jag skrivit.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Jag har inte läst att du bett mig publicera den i tråden direkt, och vidarebefordra är att man viderbefordrar till någon annans mail, men hur kan jag göra det utan någon annans mail?
Och nej jag har aldrig sagt att jag 'ska' snarare att jag 'kan' om någon är intresserad, läs det jag skrivit.

Jag skrev:

Citat:

Har fortfarande inte sett någon med problem posta sin mailkonversation.

Du svarade:

Citat:

Och jag kan skicka mina konversationer, dock lär det ta lite pill för att dölja ens namn, adresser mm och få allt i rätt ordning då allt är kluttrat.

Alltså har du inte bara läst det, du har även svarat på att jag bett dig publicera mailen då du citerade mitt tidigare inlägg.
Varför inte posta den här i tråden utan bara skriva att du ska maila den till andra? Snart börjar jag faktiskt misstänka att du hittat på allt.

Visa signatur

Permalänk
Avstängd
Citat:

Jag skrev:

Du svarade:

Alltså har du inte bara läst det, du har även svarat på att jag bett dig publicera mailen då du citerade mitt tidigare inlägg.
Varför inte posta den här i tråden utan bara skriva att du ska maila den till andra? Snart börjar jag faktiskt misstänka att du hittat på allt.

Jag sa att jag kan skicka den d.v.s Maila, inte publicera den för alla här.

---------------------------------------------------------
Jag,

Product Successfully Activated
You have successfully activated the following product(s):
Crysis®
for your account: xxxxxx@hotmail.com

Hi, I did not order Crysis. I ordered Crysis Warhead, and I think you sent me the wrong key.
http://www.g2play.net/store/Crysis-Warhead-EA-Download.html

Order: #61113

And the downloadmanager tells me it is Crysis, and EA website also said it was Crysis, as written above.

----------------------------------------------------------
g2play,

Hello

Look attachment I send you Warhead

Best Regards

"Bild på Crysis Warhead, som inte förklarar någonting.."

Jag,

It is not Warhead so you might have done something wrong.

"Bild som Inkluderar Installation, EADM och Mailet."

This is the first Crysis, and I ordered Warhead.

g2play,

Crysis Warhead key is for ea webiste not for download manager

read description http://www.g2play.net/store/Crysis-Warhead-EA-Download.html

you try trick me?? don't do this because i bann your key and your account so don't do this

best
Jag,

I went here
https://profile.ea.com/gamereg.do
and put in: xxxx-xxxx-xxxx-xxxx-xxxx and my EA account login details.
It said there that I have activated Crysis®

Then it told me to download it from their "EA Download Manager"..

And this is what it says on your website
http://www.g2play.net/store/Crysis-Warhead-EA-Download.html

EA Download: The key provided by G2PLAY is an official EA Retail Key. It is activated throught the EA Download page https://profile.ea.com/gamereg.do, enables you to play on official EA servers and your game will be kept updated with the latest patches via the EA Download Manager platform. To activate our key via EA simply go to https://profile.ea.com/gamereg.do, enter your key and follow instructions on the screen.

This is what it says on: https://activate.ea.com/gameactivation.do

Product Code

Use the product code from your box or manual to activate a digital download of your PC game. Available for the latest PC games from EA, this gives you an option, if you ever lose or misplace your disk, to reinstall your game using EA Download Manager. Activating your product code will give you additional features such as up-to-date game patches and additional bonus content for the latest EA games. (example: A1B2-C3D4-E5F6-G7H8)

So I have done nothing wrong.

g2play,

This key is for ea webiste you must use here https://activate.ea.com/gameactivation.do not in download manager

You can't use this key in download manager. I try to use and download manager says it's invalid. If you use this key on download
manager it's will be duplicate not invalid. So use this key on ea website

Jag,

Downloadmanager says its invalid because it has been locked to "xxxxx@hotmail.com" which I activated in on https://activate.ea.com/activategame.do

And the game is still Crysis, not Warhead.

g2play,

Please write to ea support for information because this key must works on ea website not in download manager

Lol, vad kan EA göra?

Jag,

It was working on website, then the website gave me a link to the downloadmanager to download the game.

And on g2play it says you can download the game from EA, which is the manager. There is no other way.

Could you please make a tutorial, step by step(1. 2. 3.)? Cause I cant go by "https://activate.ea.com/gameactivation.do" because its already activated..

g2play,

Ok, so send me your email login and password to check this

Best

Jag,

Send you my login to my hotmail? I wont give that to anyone.
Its something I wont give away to anyone.

g2play,

So how i check this?

Jag,

I dont know, screenshots and links are the only thing I can provide. The installer it says CRYSIS and the manager also says it is.

If the key was for Warhead how can it be activated for the first game? It doesnt make sense.

Sedan har man inte fått något mer svar efter detta..

Edit och dom är ju bra dumma..

You can't use this key in download manager. I try to use and download manager says it's invalid. If you use this key on download
manager it's will be duplicate not invalid. So use this key on ea website

Jag kan inte använda nyckeln i Downloadmanager, han provar använda den och den säger att den är invalid, sedan säger han att om jag använder den i downloadmanager så blir den duplicerad inte invalid.. DOM ÄR JU FÖRFAN DUMMA.

Visa signatur