Permalänk
Medlem

Här är lite gameplay från mig..

YouTube - Medal of Honor - Gameplay PC BETA

Dock, jag är inte ensam om att endast kunna köra på upplösning 1024x768?

Permalänk
Medlem

Nej det är du som pratar strunt om saker som inte har med spelet att göra. Många i världen har problem med att fixa beta kod till spelet och det behöver väll inte vara för att de bor också i en dålig stad. För din information så sitter jag på 100mbits lina och tankar oftast i 11mbits men det är ju sidan som är problemet. Sen om Eskilstuna är en skitstad för dig skiter jag fullstängt i och jag bryr mig inte om det är då jag har det mycket bra med familjen och vänner.

Nu blev det OFF-T men jag ville bara förklara vissa saker för dig och ja inlägget du skrev om Etuna var ju bara onödigt och hade absolut ingenting med saken att göra.

ON-T finna bilder förresten. Fpsen sjunker också för mig till runt 45 i BC2 när jag skjuter vilt med rökgranater med.
De kommer förhoppningsvis uppdatera spelet med tiden så det funkar bättre.

Visa signatur

[ Intel Core I7 930 4.2GHz HT på ] - [ Corsair Dominator GT 12GB DDR III 2000Mhz CL9-10-0-27 2N ] - [ ASUS P6DX58 Premium ] - [ MSI Gaming 4G GTX 970 - [ Creative SB X-FI Fatal1ty Pro ] - [ 1TB-750-500-Intel 80 G2 SSD] - [ Corsiar AX860 ] - [ Logitech Z530 ] - [ Antec P182SE ] - [ ASUS PA246Q ] - [ LG Blu-Ray Burner ] - [ Windows 7 64 Ultimate Swe ] - [Acer Aspire 8920G]

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Mupp3n:

Bara en FYI:
MOH är skapad utav EA LA och använder Unreal Engine 3 för Singleplayer.
Och Dice gör Multiplayern med sin egna motor.

För dom som tycker det ser ut som bc2.

Jepp, det ser ut som en klonad BC2

Visa signatur

AMD Phenom II 955BE x4 @3.61GHz|SamSung 2 x 500GB 7200 RPM|Asus M4A79T Deluxe|4GB OCZ Black Edition 12800@1600MHz|Sapphire HD5870 1GB RAM|OS varierar, men mest Win XP x64

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Lindgren92:

Här är lite gameplay från mig..

YouTube - Medal of Honor - Gameplay PC BETA

Dock, jag är inte ensam om att endast kunna köra på upplösning 1024x768?

Du måste trycka Enter eller dubbel klicka på upplösningen ingame. Sedan får du en lista.

Skrivet av zaman:

Nej det är du som pratar strunt om saker som inte har med spelet att göra. Många i världen har problem med att fixa beta kod till spelet och det behöver väll inte vara för att de bor också i en dålig stad. För din information så sitter jag på 100mbits lina och tankar oftast i 11mbits men det är ju sidan som är problemet. Sen om Eskilstuna är en skitstad för dig skiter jag fullstängt i och jag bryr mig inte om det är då jag har det mycket bra med familjen och vänner.

Nu blev det OFF-T men jag ville bara förklara vissa saker för dig och ja inlägget du skrev om Etuna var ju bara onödigt och hade absolut ingenting med saken att göra.

ON-T finna bilder förresten. Fpsen sjunker också för mig till runt 45 i BC2 när jag skjuter vilt med rökgranater med.
De kommer förhoppningsvis uppdatera spelet med tiden så det funkar bättre.

Haha, nödvändigt att gå offtopic helt istället? Kände du dig träffad? Skrev aldrig helelr nåt om skitstad men okej.
Staden är iaf sämst! Det enda bra är aktiviteten inom streetrace.

Dold text

Fler bilder, annan bana.

Visa signatur

AMD Phenom II X4 720 BE @ 3.61 GHz || MSI 790XT-G45 Crossfire || 800MHz 4GB Corsair|| Sapphire HD5850 1GB || Corsair 650W || BENQ G2400W 1920x1200

Permalänk
Medlem

Funkar genom steam nu men första gången jag dör kraschar spelat och jag slängs ut till windows. Spelar jag som sniper funkar det men inte om jag använder någon av de andra klasserna.

Ojoj detta var verkligen en beta. Mitt första intryck av spelet är att det känns "livlöst". Känslan av vapnen och rörelserna är noll. Kanske känns det bättre efter man spelat ett tag men just nu känns det inte som ett höjdar spel.

Känns som om det är en dåligt gjord mod till BC2 som ska likna MW2.

Permalänk
Medlem

Tyckte spelet kändes som bc2, insurgents modden och mw2.

Permalänk
Medlem

När jag ska redeema min kod så loggar jag in på mitt EAaccount, skrev sedan in koden och kommer sedan till denna sida:

pici.se - Dina bilder p ntet

Vad ska jag göra på denna sida? Antar att det är min kod som ska stå där med visas helt enkelt inte. Funkar inte heller i IE.

Permalänk
Medlem

De håller på att försöka fixa i ordning sidan enligt deras Twitter. Oturligt nog så är man en av dom som får "Code already in use" när man försöker få en key.

Visa signatur

i7 4790k | Gigabyte GA-Z87X-UD4H | 16GB CL11 2400MHz | GTX 1060 | SSDx2 HDDx3
Kringutrustning: BenQ XL2411Z 144Hz, SteelSeries 6Gv2, Zowie FK, Qpad QH-90, Asus Xonar DX

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Vafan alltså det är ju asmkt som används från BC2!! Wtf ser ju ut som en jävla mod. Bäst att det är SJUKT KUL att spela. Annars är det bara en jävla EA ripoff!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Qrush:

De håller på att försöka fixa i ordning sidan enligt deras Twitter. Oturligt nog så är man en av dom som får "Code already in use" när man försöker få en key.

Samma här :/.

Funkade inte alls i Opera, i IE fick jag ett långt felmmedelande om sql blabla, sedan får jag bara code already in use.

Visa signatur

CCNP

Permalänk

gött spel men vilka sket banor i betan

Permalänk
Medlem
Skrivet av 2infinity:

Vafan alltså det är ju asmkt som används från BC2!! Wtf ser ju ut som en jävla mod. Bäst att det är SJUKT KUL att spela. Annars är det bara en jävla EA ripoff!

Kan ju vara för att det är samma motor som BC2 använder sig utav. Och det är EA som har varit med och tillverkat båda spelen.

Edit: får fortfarande att min nyckel redan är använd..

Permalänk
Medlem

Är det lika buggigt och dåligt optimerat som BC2 eftersom det är samma motor?

Permalänk
Medlem
Skrivet av 2infinity:

Vafan alltså det är ju asmkt som används från BC2!! Wtf ser ju ut som en jävla mod. Bäst att det är SJUKT KUL att spela. Annars är det bara en jävla EA ripoff!

Därför att dom som gjort multiplayer är DICE som gjorde BC2, det är också samma spelmotor dvs samma grafik osv.

Permalänk
Medlem

Inte det minsta likt BC2 när det kommer till gameplay

Permalänk

Faktiskt riktigt skoj spel, mycket återstår att fixa dock, bla. server browsern. Spelet är något snyggare än BC2 och flyter bättre

Visa signatur

i7 2600K@4,6ghz - ASUS GTX 670 DC2 - MSI P67A-GD55 - Corsair Vengeance 8GB - Samsung 830-Series 256 GB
Corsair H80 - Xonar Essence STX - XFX XXX 750W - Fractal Design XL - DELL U2412m

Var snäll mot nördar. Det är stor risk att du får en som chef en dag.

Permalänk
Medlem

i de videor jag sett så är ju rekylen obefintlig. Så det är nog inget att ha om man vill ha en aning realism

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem

Kontakte ea via deras live chat då en annan snubbe fick en ny key där, men de hade slut och han sa att det skulle dröja typ 5 timmar innan det kanske är ordnat...

Visa signatur

CCNP

Permalänk

Vilka butiken mer än Webhallen kan man beställa ifrån med faktura för att få en beta-key?

Visa signatur

*🖥️ [i9 12900ks][Corsair Dominator 32gb DDR5 5600MHz] [EVGA 3080ftw Ultra] [Lian Li Galahad SL Edition 360][Lian Li PC-O11 Dynamic EVO Svart][EVGA Supernova G6 1000W}[Alienware AW2723DF + 2x Dell 2715H 27"]
*🎮 Ps5 Digital Edition
*📱 S23 Ultra | 🎧Sony WH-1000XM3|
*📺LG Oled CX48
*noblechairs LEGEND TX Tyg Antracitgrå

Permalänk
Medlem
Skrivet av maniak:

Kontakte ea via deras live chat då en annan snubbe fick en ny key där, men de hade slut och han sa att det skulle dröja typ 5 timmar innan det kanske är ordnat...

Suck...

Permalänk
Medlem

Ser ut som det är bättre hitbox när man kollar Robbaz video men det lär ju Dice kunna lyckas trolla bort fram till release.

Permalänk
Medlem
Skrivet av TwiceFire:

Vilka butiken mer än Webhallen kan man beställa ifrån med faktura för att få en beta-key?

Cdon.com

Visa signatur

CCNP

Permalänk
Skrivet av maniak:

Tack ! Hoppas jag får beta-key där då, bokade runt 3 timmar före mina kompisar och dom fick beta-key före mig och jag är också medlem då det är inte dom på webhallen alltså.

Så bokade på cdon.

Visa signatur

*🖥️ [i9 12900ks][Corsair Dominator 32gb DDR5 5600MHz] [EVGA 3080ftw Ultra] [Lian Li Galahad SL Edition 360][Lian Li PC-O11 Dynamic EVO Svart][EVGA Supernova G6 1000W}[Alienware AW2723DF + 2x Dell 2715H 27"]
*🎮 Ps5 Digital Edition
*📱 S23 Ultra | 🎧Sony WH-1000XM3|
*📺LG Oled CX48
*noblechairs LEGEND TX Tyg Antracitgrå

Permalänk
Medlem

Nu fungerade min nyckel men vad gör det, spelet känns segt som sirap, och rekylen är ju bortblåst ala MW2. Nja, lite besviken - men det är ju bara en beta.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av 2infinity:

Vafan alltså det är ju asmkt som används från BC2!! Wtf ser ju ut som en jävla mod. Bäst att det är SJUKT KUL att spela. Annars är det bara en jävla EA ripoff!

Ripoff? det är Dice själva som gör multiplayern med sin egna motor, och varför skulle EA ripoff'a sitt egna spel BC2?

Visa signatur

AMD Phenom II X4 720 BE @ 3.61 GHz || MSI 790XT-G45 Crossfire || 800MHz 4GB Corsair|| Sapphire HD5850 1GB || Corsair 650W || BENQ G2400W 1920x1200

Permalänk
Medlem

senaste från twitter:
medalofhonor
If you had a "code already in use" error. Clear your cache and try again. Should be working!!
3 minutes ago via TweetDeck

skall testas!

Visa signatur

Intel Core i5 750 2.66GHz | 4 GB DDR3 Crucial | MSI P55 CD-53 | HD6870

Permalänk
Medlem
Skrivet av Musicc:

senaste från twitter:
medalofhonor
If you had a "code already in use" error. Clear your cache and try again. Should be working!!
3 minutes ago via TweetDeck

skall testas!

Annars kan man få en ny key från ea chat, provade igen och då fick jag en.

Visa signatur

CCNP

Permalänk
Medlem

Det funkar. Kan spela på medium default och det flyter på bra, ser snyggt ut. Måste dock skruva upp volymen otroligt mkt och sensen var på tok för låg...

Har inte spelat mer än 1h BFBC2 på PC (men mkt på PS3) så jag undrar, är alla så extremt duktiga? Har tänkt att köpa MOH till PC. Jag dör hela tiden, blir skjuten från halva kartan utan att jag ser någon, medan jag själv inte verkar få ihjäl så jättemånga (fast det krävs inte jättemånga kulor heller). Minns nog att BF2 var svårt i början men nu var ju det ett tag sedan..
Kanske är lättare att spela på konsol, tur att jag har två koder så kan jag testa där också..

Visa signatur

Intel Core i5 750 2.66GHz | 4 GB DDR3 Crucial | MSI P55 CD-53 | HD6870

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Musicc:

Det funkar. Kan spela på medium default och det flyter på bra, ser snyggt ut. Måste dock skruva upp volymen otroligt mkt och sensen var på tok för låg...

Har inte spelat mer än 1h BFBC2 på PC (men mkt på PS3) så jag undrar, är alla så extremt duktiga? Har tänkt att köpa MOH till PC. Jag dör hela tiden, blir skjuten från halva kartan utan att jag ser någon, medan jag själv inte verkar få ihjäl så jättemånga (fast det krävs inte jättemånga kulor heller). Minns nog att BF2 var svårt i början men nu var ju det ett tag sedan..
Kanske är lättare att spela på konsol, tur att jag har två koder så kan jag testa där också..

På konsoll så är ju spelen typ... slöare i 'pacingen' sedan har dom ofta någon form av aimassist vilket gör det enklare för alla att döda.

Visa signatur

AMD Phenom II X4 720 BE @ 3.61 GHz || MSI 790XT-G45 Crossfire || 800MHz 4GB Corsair|| Sapphire HD5850 1GB || Corsair 650W || BENQ G2400W 1920x1200