[WoW] [A] <Svea livgarde> - Twisting nether -

Permalänk
Medlem

Heroic Magmaw nere och min första post modifierad lite!

Vill passa på att säga att vi har fått många fina apps ifrån folk som hört om oss via sweclockers och ni mods ska ha tack för att ni låter oss posta här

Permalänk

Progress fortsätter på Conclave och Omnitron.

Permalänk
Medlem

Heroic Omnitron nere. Jagar en duktig hunter och en bra healing priest till vårt raiding team!

Permalänk
Medlem

Behöver en DK eller Druid med MS tank OS dps!

Permalänk
Medlem

Heroic Conclave gick ner ikväll, samtidigt som Sverige vann över USA.. progress just nu: 7/13 HCs nere!

Permalänk
Medlem

Valiona o Theralion HC nere!

Permalänk
Medlem

Heroic Nefarian nere! Jagar en duktig rogue o en välgearad holy pala

Permalänk
Medlem

Hej, lite updates på min första post! Chogall heroic på 30%

Permalänk
Medlem

Tjena. söker ni fortfarande efter en helig präst?

Permalänk
Medlem

Hej Zalkan, har stängt rekryteringen helt atm då guilden kommer att ta sitt pick o pack o byta server samt ha en raiding break fram till Första Augusti, då du är varmt välkommen att appa.

Mvh Arngrim

Permalänk
Medlem

jaså.. jag pratade precis med 2 officers. fick höra om flytten men inte att ni skulle go social tills aug.

Permalänk
Medlem

Kommer köra 25m raids onsdag o torsdag fram till förste augusti då vi drar igång som vanligt igen.

Permalänk
Medlem

Jaha! Jag trodde att ni skulle gå social fram tills 1 aug.

Började jobba kl 5 idag & har precis kommit hem. ska göra en app när jag sovit ett par timmar

Permalänk
Medlem

Jag hatar att skriva applies. kanske därför jag haft så svårt att hitta ett bra jobb =D *
menmen, sätter igång nu, är väl klart med ett halvtaskigt jobb om nån timma

Permalänk
Medlem

Hmm, mycket möjligt att jag failade med min app. Ser inte den i forumet. jag tryckte på "ansökan till guilden" och sedan vidare på "klicka här för att ansöka till oss"
sedan fylde jag i & submitade. men de kanske finns 2 sätt att göra de på, vad vet jag :;)

Permalänk
Medlem

Svea är nu på Outland! Öppnar nu rekryteringen för firelands