Vi hade kortet på lager någon dag efter det här inlägget, men tyvärr är det åter slut. Hemsidan uppdateras löpande med akuellt leveransbesked!
Skrivet av Don_W:
Måste bara säga tack för snabb leverans igen beställde ssd förra månaden kom dagen efter beställde skärm och extern hd igår vid tolv tiden fick det idag kanon pris på skärmen. Nu kommer det bli smidigt att jobba när man kan köra en skärm för ritningar och en för kalkylprogrammet. Med era priser och snabba service kommer jag inte handla på andra håll så länge ni har det jag söker.
Tack för det goda omdömet!
Skrivet av prellenboi:
Man kan väl önska att ni inte monterar CPU kylaren och bara skickar med den i i paketet så monterar man den själv hemma
Skrivet av MolenXs:
Är mycket intresserad av resultatet av detta då jag planerar köpa en dator hos er snart med en tung cpu-kylare och är orolig att datorn kan skadas i postgången om kylaren inte säkras på något vis.
Då vi inte hittat någon riktigt bra lösning på problemet har vi för tillfället valt att inte bygga datorer med vissa kylare som det är problem med i frakten. Om du själv vill montera kylaren efter leverans är det absolut inga problem för oss att skicka med den i en kartong bredvid.
Skrivet av mapo:
När får ni in Asus Sabertooth X58 i lager då?
Finns i lager nu!
Skrivet av gtx470slieller:
Detta är inget klagomål men ett önskemål, använd gärna företagspaket när ni skickar tillbaks saker, så slipper man vänta 3-4 dagar på att få tillbaks sina saker när det skickas med postpaket. !
Problemet är att företagspaket adresserat till privatpersoner fastnar ett par dagar extra hos Posten jämfört med vanligt postpaket och tar tyvärr tar längre tid. :/
Om du är företagare och vill ha utkörning med företagspaket är det bästa att kontakta oss för en lösning.
Skrivet av bujar96:
Hejsan inet!
placerade en dator imorse och allt fanns förutom minnena.
Dom här beställde jag: https://www.inet.se/artikel/5315032
Det jag undrar är om ni kunde ta ett par minnen från butiken och skicka dem?
Snälla, ta inga orderspecifika frågor som inte är av allmänt intresse i den här tråden. Ring oss eller skicka ett mail.
Skrivet av anon157700:
Vilket datum / Får ni in Gigabyte 5115 (Full Tower Chassi) och vilket pris kommer den ligga på ?
MVH Sajmoon
Det är tyvärr inget vi kommer att få in.
Skrivet av Agemman:
Ledsen att låta tjatig, en fortfarande inget nytt på Gentle Typhoon fronten?
Leveranser från Scythe droppar in löpande, men tyvärr är det fortfarande brist på vissa produkter.
Vi väntar på besked från leverantören!
Skrivet av prellenboi:
såg att ni höjde priserna på 480 :/
Hm, vi ska inte ha höjt priserna rent generellt på GTX480. Däremot ändrar sig dollarn dagligen vilket kan slå en del på priserna.
Skrivet av prellenboi:
Varför har Asus Rampage III Formula utgått?
Skrivet av mapo:
Ja, vart har asus rampage III formula kortet tagit vägen? Sitter fortfarande och väntar på att ni ska få det i lager. Komplett får in det nu slutet av månaden.
Vi har haft lite problem med beställningarna på just det kortet. Vi jobbar fortfarande på att få fram ett datum.
Skrivet av marremarre:
Hej inet.se
Om man har skickat tillbaks ett nätagg till er (Corsair TX 650w)
och även fått det utbytt men trots detta fått samma problem som innan, är det möjligt att byta till ett billigare nätagg eller betala en mellankostnad för att få ett annat? Det verkar som att ljuden från nätagget kommer i samband med viss hårdvara som jag använder och skulle därför vara glad om man kunde byta nätagg, fick precis hem ett nytt nätagg som ni skickat med posten av samma version men det ger samma missljud.
Snälla, ta inte frågor som rör ert specifika fall i tråden, slå oss en signal eller dra iväg ett mail så kollar vi upp om det går att lösa!
http://www.sweclockers.com/forum/71-butiker-och-tillverkare/8...
Skrivet av prellenboi:
va mycket ni höjde priset på Asus Rampage III Formula helt plötsligt..
Extreme kortet kostar knappt 200kronor mer nu...
Vi fick tyvärr höjt inköpspris på moderkortet. Jag tycker dock att vi ligger bra i pris ändå, billigare än både Misco, Komplett, Dustin, Webhallen med fler.
Skrivet av Swedish Berserk:
Om det är mitt inlägg du menar ber jag om ursäkt för det.
Jag har en fråga angående Corsairs agg. Kommer 80+ aggen att ersättas av CX aggen utan certifiering? Jag syftar på tex 400W med 80+ som inte finns i sortimentet längre. Väldigt synd om Corsair fasar bort dessa aggen.....
Jupps, som det ser ut nu ersätts de gamla aggen av nya CX utan certifiering. CX400 var ett riktigt bra nätaggregat och för kampanjpriset 349:- var det ett fynd!
Vidarebefordrat till inköpsavdelningen, tack!
Skrivet av Toivo83:
Tänkte kolla om priset på Logitech illuminated ändras ?
vet att det handlar om dollarn, men kollade lite på prisjakt och det låg snäppet högre.
Men var inne på Media markt, tänkte plockat ett då det kostar 649kr, men på nåt sätt bangade man och trodde att det borde ju finnas billigare online.
Sänkt priset något så att vi ligger i topp tre på prisjakt.
Skrivet av Pinguulol:
Jag köpte ett Logitech Illuminated från Inet och har ett problem med det som jag beskrev i denna tråden -> #10488894
Är det möjligt att det är en måndags exemplar eller typ ny sämre revision? Undrar om det är någon idé att returnera.
Snälla, ta inte specifika fall i denna tråden, kontakta oss på telefon eller dra iväg ett mail.
http://www.sweclockers.com/forum/71-butiker-och-tillverkare/8...
3/11 är senaste beskedet!
Skrivet av bujar96:
Hejsan inet!
skulle ni kunna ta in Lian-li PC-7FNWX?
Inga problem!
Lian Li PC-7FNWX - Inet.se
Skrivet av wdont:
Tja Inet!
Har ni Gigabyte's 6870 i lager? På hemsidan står det obekräftad lagerstatus, om inte när får ni in det?
Lagerstatusen uppdateras i realtid så den stämmer. Just nu är tyvärr datumet obekräftat på kortet, men vi jobbar på att få fram ett datum.
Mvh / Inet