Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Farner:

Hur skriker man när man är död?

Du kanske missade det sista "dör i spelet".... Just det, ett spel

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon124265:

Du kanske missade det sista "dör i spelet".... Just det, ett spel

Hehe, jag försöker leva mig in i rollen lite mer än andra kanske Rollspels fanatiker som man är. Men lagspel ligger också bland personliga favoriter

Permalänk

ni som vill lira kan ju add 'hacker54'. Ima sniper most of da time so its to your advantage since I´m alive most of the time you can just spawn by me everytime

Visa signatur

Alienware 15R3, 7820HK, 16 GB DDR4 2667 MHz, 1080 Max-Q, 512 GB SSD + 1 TB 7200 RPM, 15.6" 120 Hz TN+WWA G-Sync, Killer 1550

Permalänk
Avstängd

20 år. Ni som vill lira kan adda schtek1 ingame Brukar som oftast lira SQDM.

Permalänk

Finns det nå bra forum/siter med folk som är lite mer på gubbnivå? Jag är 32 och försöker köra ett seriöst, taktiskt lirande med fokus på objective snarare än kill ratio (med engy som favoritklass så brukar det mest bli tankbusting ändå). Tyvärr så känner man sig ibland att man är i minoritet med den inställningen på vissa servrar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hantverkaren:

Finns det nå bra forum/siter med folk som är lite mer på gubbnivå? Jag är 32 och försöker köra ett seriöst, taktiskt lirande med fokus på objective snarare än kill ratio (med engy som favoritklass så brukar det mest bli tankbusting ändå). Tyvärr så känner man sig ibland att man är i minoritet med den inställningen på vissa servrar.

Jag har samma inställning som du, mer fokus på objetive. Gillar medic och engineer. Är jag medic brukar jag ta en liten bil (om finns tillgänglig) och köra runt till de sårade, så att de får hjälp snabbt. Så jag försöker också spela seriöst.

Vad heter du in-game så att jag kan adda dig?

Visa signatur

Chassi: Cooler Master HAF X | Moderkort: ASUS P8P67 WS Revolution B3 | CPU: i7 2600K @ 4.5GHz | CPU-kylare: Noctua NH-D14 | RAM-minnen: G.Skill Sniper 8GB (2x4GB) PC3-14900 1866MHz | GPU: ASUS GeForce GTX 1070 8GB ROG STRIX OC | Nätagg: Corsair AX 1200W 80+ GOLD | HDD: Samsung 840 Pro, OCZ Vertex3 120GB MAX IOPS + Western Digital 1TB | Kringutrustning Windows 7 (64-bit), Fläktkontroll Scythe Kaze Master, Warthog Hotas, Razer Mamba, TrackIR5.

Permalänk
Medlem

Adda BrainFarted.
21 år, och börjar bli relativt bra. "Best player" är inte ovanligt

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem

Jack666Worm om någon vill spela men en 35:åring som precis som Hantverkaren säger hellre fokuserar på objetive. Gillar engineer och medic och banor som Heavy Metal.

Har inget Skype igång just nu då jag håller på och byter dator.

Visa signatur

Hobby #1 Ryzen 7 5700G 3060ti 1tb ssd Hobby #2 Glock 19, Remington 700 .308, Mossberg 500.