★ Minesville.net | Minecraft Server ★

Permalänk
Skrivet av TAG9217:

Så man kan inte snabba upp sin ansökan p.g.a. det?

Läste på forumet nu att servern är NERLAGD, trodde du menade nere som i lite downtime bara :). My bad då.

it's cool bro

Visa signatur

Palit RTX 3060 Ti | Ryzen 7 7800X3D | Gigabyte B650M DS3H | 32GB Vengeance 5600 MHz CL36

Permalänk
Medlem
Skrivet av Itchy Trojan:

it's cool bro

Några tips på sköna servrar då?

Permalänk
Skrivet av TAG9217:

Några tips på sköna servrar då?

någon innan tipsade om typ minecraftonline.se, eller någon liknande, har dock inte varit där. själv så kör jag på egna servrar med kompisarna

EDIT: http://minecraftonline.se/

Visa signatur

Palit RTX 3060 Ti | Ryzen 7 7800X3D | Gigabyte B650M DS3H | 32GB Vengeance 5600 MHz CL36

Permalänk
Medlem
Skrivet av Itchy Trojan:

någon innan tipsade om typ minecraftonline.se, eller någon liknande, har dock inte varit där. själv så kör jag på egna servrar med kompisarna

EDIT: http://minecraftonline.se/

Jo, brukar också göra det ;D. Men just nu är vi typ 5 pers totalt och kanske 2, max 3 inne samtidigt, blir lite tråkigt.

Permalänk
Medlem

ålder: 18 år
nick: macho570

Visa signatur

Intel i7 950 oc 4,0ghz , 18gb ram, 6950 crossfire, 11tb lagring.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av mothic:

ålder: 18 år
nick: macho570

Du kanske inte förstod att Minesville är nedlagd?

Permalänk
Medlem
Skrivet av TAG9217:

Jo, brukar också göra det ;D. Men just nu är vi typ 5 pers totalt och kanske 2, max 3 inne samtidigt, blir lite tråkigt.

www.minecraftonline.se

Kartan har bara gått i ca. 2 veckor så finns gott om utrymme. Åldersgränsen ligger på 16 däremot.

Visa signatur

Fractal Design Meshify C | Corsair RM850X ATX 3.1 850W | MSI X570 MPG GAMING EDGE WIFI | AMD 5800X3D | RTX 5070 Ti Prime OC | 32GB 3200MHz CL16

Permalänk
Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

www.minecraftonline.se

Kartan har bara gått i ca. 2 veckor så finns gott om utrymme. Åldersgränsen ligger på 16 däremot.

Fyller 19 om 18 dagar så åldern är inget problem. Skönt att ni har en hög undre åldersgräns dock.

Måste man registrera sig på forumet för att kunna logga in på servern eller är det bara ansöka om Whitelist som vanligt?

Isåfall kan du lägga till Chamezz på whitelist :).

Permalänk
Medlem
Skrivet av TAG9217:

Fyller 19 om 18 dagar så åldern är inget problem. Skönt att ni har en hög undre åldersgräns dock.

Måste man registrera sig på forumet för att kunna logga in på servern eller är det bara ansöka om Whitelist som vanligt?

Isåfall kan du lägga till Chamezz på whitelist :).

Du får ansöka på forumet som alla andra, detä r så vi ska kunna kontakta dig och hålla dig under check

Visa signatur

Fractal Design Meshify C | Corsair RM850X ATX 3.1 850W | MSI X570 MPG GAMING EDGE WIFI | AMD 5800X3D | RTX 5070 Ti Prime OC | 32GB 3200MHz CL16

Permalänk
Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

Du får ansöka på forumet som alla andra, detä r så vi ska kunna kontakta dig och hålla dig under check

Har lagt upp en ansökan i forumet :).

Permalänk

Hejsan
Minecraft name: Ludde97
Ålder: 19 (97 står ej för att jag er född 1997 utan för att jag har det numret på min matchtröja

Permalänk
Medlem
Skrivet av mine.craft:

Hejsan
Ålder: 19 (97 står ej för att jag er född 1997 utan för att jag har det numret på min matchtröja

Minesville är nerlagd.

Permalänk
Skrivet av mine.craft:

Hejsan

Nerlagt. vore trevligt om en moderator kan låsa tråden så folk inte behöver tror att den är uppe.( men MAN SKA läsa igenom alla inlägg innan man postar något)

Visa signatur

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd låst*
Då servern verkar vara nere. Om så inte är fallet så kontakta mig via PM.

*Tråd öppnad*
Edit: Fått PM från trådskaparen om att servern är uppe igen så jag öppnar tråden.

Minesbille har öppnat igen
Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk
Medlem

Sådär!

Nu är vi igång igen gott folk!
Forumet är under uppbyggnad, servern installeras och snart är allt fungerande igen.

Ni som vill är mer än välkomna tillbaka, även alla nya som kan tänkas vara med!

Lite information: http://minesville.net/index.php?threads/v%C3%A4lkommen-till-m...

Whitelist ansökningar görs här: http://minesville.net/index.php?forums/whitelist-ans%C3%B6kan...
Enligt den här mallen: http://minesville.net/index.php?threads/hur-du-g%C3%B6r-en-ly...

Det går även bra att göra en direkt här på sweclockers, men använd samma mall.
(Det går snabbare att bli godkänd på forumet)

Permalänk

hur kommer det sig att ni drog igång den igen?

Visa signatur

Surf: FD S/\Msi Mpg Gaming Edge/\i9 9900k
(H150i pro)/\5700 xt (H90)/\32G 3200mhz/\970 pro/\860 evo

Htpc/spel: Ghost S1/\Msi Gaming Edge/\ 9600k
GTX 1660TI windforce 3x/\ 16G 3000mhz/\860 evo

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Antar att många medlemmar tyckte det var tråkigt och gnällde lite på serverägaren/mods..

Även om jag inte spelar på minesville så är det kul att den är tillbaka:)

Permalänk

Huuurray!

Visa signatur

''Du kanske kan spela, MEN KAN DU KÖTTA?!?!?!''

Spelrigg: Intel i5 3570k 3.4Ghz [/B], Asus Nåt med Z77 4Gb DDR3, Asus GTX560Ti, 500gb HDD,Tagan Twoforce II 500w
Server: DL380G3, 6Gb ECC-minne, 2x Xeon @ 2,4Ghz, 72Gb 10k rpm SCSI, ESX Hypervisor 3.5

Permalänk
Medlem
Skrivet av kalle@anka:

hur kommer det sig att ni drog igång den igen?

Efter att ha ordnat upp privata bekymmer, och fixat så man har mer tid och ork (det som fick mig att stänga ner den tidigare) så kände jag för att dra upp den igen.

Skrivet av tcntad:

Antar att många medlemmar tyckte det var tråkigt och gnällde lite på serverägaren/mods..

Även om jag inte spelar på minesville så är det kul att den är tillbaka:)

Jo, det var dock inte så mycket gnäll osv utan mest brist på intresse, ork och pengar som fattades!

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av krilleoh:

Efter att ha ordnat upp privata bekymmer, och fixat så man har mer tid och ork (det som fick mig att stänga ner den tidigare) så kände jag för att dra upp den igen.

Jo, det var dock inte så mycket gnäll osv utan mest brist på intresse, ork och pengar som fattades!

Förstår att pengar kan spela en rätt stor roll i det hela
Kul att Minesville är uppe iaf!

Permalänk
Medlem
Skrivet av tcntad:

Förstår att pengar kan spela en rätt stor roll i det hela
Kul att Minesville är uppe iaf!

Jo, kom gärna o spela med oss!

Permalänk
Medlem

Nystart vid 1.8 ...

Permalänk
Medlem

Sugen
är 95a, 15 år. heter mudzi ing

Permalänk
Medlem
Skrivet av mudzi:

Sugen
är 95a, 15 år. heter mudzi ing

Låter bra, men du får registrera dig på forumet.

Permalänk
Medlem

gjort det nu men fick inget email

Permalänk
Medlem
Skrivet av mudzi:

gjort det nu men fick inget email

Kolla din skräppost, det kanske fastnade där ..

Permalänk

Får du inget mail så logga in ändå med uppgifterna du angav och tryck på knappen att skicka mailet igen, fungerade för mig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Backsnurr:

Får du inget mail så logga in ändå med uppgifterna du angav och tryck på knappen att skicka mailet igen, fungerade för mig.

Jo, verkade som något problem uppstod där ..

Permalänk

Snart 17 år.
MASKINEN123

Visa signatur

Mvh Emil Kihlström
|| Intel Core i5 750 @ 3,7 ghz || Corsair H50 || Asus P7P55D PRO || A-data 8GB || AMD 6970 || Corsair HX 750W || Lian Li K62 || Windows 8 || Samsung P2350 || Logitech MX518 || Razer Lycosa || Klipsch F3 5.1 || Infocus IN80 || Sherwood R972 || iPhone 5S 16GB ||

Permalänk

WHAAAAT!!!! omg ja e på igen.

Itchy_Trojan
ålder: 16, om ni inte har kvar mig sen tidigare

Visa signatur