CDON.COM eller Expert

Permalänk
Medlem

CDON.COM eller Expert

hejsan ska köpa en bärbar datorn och undrar vilken som är bäst mellan dessa två.

(om ni nu undrar varför just dessa två och inte elgiganten så är det dessa två som har den datorn jag söker efter)

Hur som helst vilken har den bästa service och vilka kan man lite på om något händer, eftersom det finns många som inte gör något åt saken fastän det är något fel med produkten.

Permalänk
Skrivet av naxster:

hejsan ska köpa en bärbar datorn och undrar vilken som är bäst mellan dessa två.

(om ni nu undrar varför just dessa två och inte elgiganten så är det dessa två som har den datorn jag söker efter)

Hur som helst vilken har den bästa service och vilka kan man lite på om något händer, eftersom det finns många som inte gör något åt saken fastän det är något fel med produkten.

Jag hade nog kört på expert så slipper du skicka eländet om det går sönder. Använd morsans medmerakort också så blir hon glad

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

ASUS TUF GAMING X570-PLUS | Ryzen 5 3600 | Corsair 16GB 3200Mhz Vengeance | MSI GeForce GTX 1080 Gaming X 8G | Corsair HX 750W 80+ | Noctua NH-U12A | Fractal Define R5

Permalänk
Medlem

som ovanstående, just för att slippa skicka in vid eventuella problem hade jag valt Expert

Permalänk
Medlem

Ser på deras hemsida att man får 10% rabatt på ett helt köp med Coop MedMera-kortet... Gäller det även datorn?

Länk till datorn: http://www.expert.se/webapp/wcs/stores/servlet/Product1_10151...

Och har man ett års garanti hos expert?

Permalänk
Medlem
Skrivet av naxster:

Ser på deras hemsida att man får 10% rabatt på ett helt köp med Coop MedMera-kortet... Gäller det även datorn?

Länk till datorn: http://www.expert.se/webapp/wcs/stores/servlet/Product1_10151...

Och har man ett års garanti hos expert?

Har du OnOff kort så ja då gäller 10% oavsett vad du köper.

Citat:

Vi har ett erbjudande till dig med Onoff-kortet. Skaffa Coop MedMera-kortet eller dra ditt Coop MedMera-kort i valfri Expertbutik och få 10 % rabatt på ett helt köp!

Detta gäller ju dock bara om du handlar i butik och då skenar priset gissningsvis iväg med en 500hundring eller så mot nätpriset.

Visa signatur

Guide för felsökning av Bluescreen! (tack till m4goo2 som gjort denna)
Chassi: Antec Twelve Hundred | Moderkort: Asus z170-A | CPU: I7 6700K @ 4.7GHz | Corsair H80 | RAM-minnen: Corsair Vengeance LPX 16GB@2666MHz | GPU: MSI NVIDIA GTX 1070 Gaming G8 | Nätagg: EVGA SuperNova G2 750w | HDD: Samsung 850 EVO 500GB, OCZ Vertex3 120GB, 4x Seagate Barracuda Green 2TB, 1x Western Digital My Book 3TB, Western Digital My Book 4TB.