Permalänk
Medlem

Skyrim & Rage ... Rage är ju väldigt intressant ur grafikmotorperspektiv då Id softwares grafikmoterer jämt satt en ny standard som har använts i mängder av spel, se bara till half-life spelen. Och id Tech 5 (grafikmotorn) har ju varit under utveckling i 11 år nu.

Visa signatur

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't...

Asus Maximus VIII Hero | i7-6700K | ASUS GeForce GTX1070 Strix 8GB | G.Skill F4-2133C15Q-32GRK |

Permalänk
Medlem

finns det ingen här på forumet som är Cod nörd som mig? (A)

Permalänk
Medlem

Röstade BF3 då det ligger som tvåa på min lista, först kommer "Star wars The old republic" men antar att det inte var med då datum inte sats på det ännu, borde komma på PAX.

Visa signatur

Desktop | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | GPU: nVidia Geforce RTX 4080 Super 16gb | RAM 64gb ddr5 6000mhz | SSD Kingston KC3000 2tb
Apple MacBook Air | CPU/GPU: M1 | RAM: 8gb | SSD: 256gb

Permalänk
Medlem

Jag ser mest fram emot Airline Tycoon 2, spelat föregångaren säkert mer än 1000h. Sen är det kul att FIFA12 kommer tidigare detta året.

Permalänk
Medlem
Skrivet av znirreoc:

jag ser inte forza 4 i listan

Det kan ju bero på att listan är för PC spel

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem

Vart fan är Gears of War 3 !? Har jag missat någon försening eller?

Edit: Ahh... "PC".

Visa signatur

- Åldern har tagit ut sig i form av bekvämlighet -
------- Playstation 4/5 - Nintendo Switch -------

Permalänk
Medlem

Bara glömt tre stora titlar, Diablo 3, Guild Wars 2, Star Wars: The Old Republic och en lite mindre Torchlight 2 (Diablo 3 utmanaren med mods och en massa annat gött!)..

Visa signatur

Ingen part kan vinna eller förlora en diskussion, då en diskussion är för gruppens gemensamma utveckling kring ett ämne.
►Jag förbehåller mig rätten att ha helt upp åt väggarna fel◄

Permalänk
Medlem
Skrivet av aLEx-16:

finns det ingen här på forumet som är Cod nörd som mig? (A)

Förklarar inte aLEx-16 allt? ;P
Neh skämt åsido.. Vet inte vad medelåldern här på Sweclockers är, men gissningsvis lite högre o då verkar det som BF spelen lockar mer än CoD.
Jag spelar dock båda.
Men iaf OT.
Det blir BF3, sen hoppas jag SW:TOR hittar ut i höst också.. Sen såklart FIFA12 te Boxen för lite helgmys med vänner..
Men helt klart väldigt många intressanta titlar på ingång, känns dock som tiden inte ens i närheten kommer räcka till för att ens spela hälften av dom som tilltalar mig.

Visa signatur

i5 2500K @4.5GHz + Antec KÜHLER H2O 920 | MSI P67A-GD80 | 16GB Corsair 1600MHz Vengeance | MSI GeForce GTX 580 TWIN FROZR II SLI | OCZ Agility 3 120GB | 1TB Samsung Spinpoint F3 | HAF X | OCZ ZX 1000W | BENQ XL2410T 120Hz

Permalänk
Medlem

Red Orchestra 2 är nog det enda spelet jag riktigt sett fram emot på mycket länge.Heroes VI/Dead island blir nog också ett köp resten var ganska "meh" enligt mej.Efter att spelat alphan till bf3 så är ett köp mycket osäkert.

Visa signatur

Money frees you from doing things you dislike. Since I dislike doing nearly everything, money is handy.

Permalänk
Medlem
Skrivet av impacter:

Battlefield 3 är det enda spelet i den listan som intresserar mig.

Det finns en del andra spel som jag är intressrad av, men jag vet att i slutändan kommer jag inte kunna släppa bf3 för att prova något annat. Så det är lika bra att inte köpa något annat än bf!

Visa signatur

Schpilen!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jerome:

Förklarar inte aLEx-16 allt? ;P
Neh skämt åsido.. Vet inte vad medelåldern här på Sweclockers är, men gissningsvis lite högre o då verkar det som BF spelen lockar mer än CoD.
Jag spelar dock båda.
Men iaf OT.
Det blir BF3, sen hoppas jag SW:TOR hittar ut i höst också.. Sen såklart FIFA12 te Boxen för lite helgmys med vänner..
Men helt klart väldigt många intressanta titlar på ingång, känns dock som tiden inte ens i närheten kommer räcka till för att ens spela hälften av dom som tilltalar mig.

Ge mig Star Wars!!!

Är det bara jag som blir nästintill tårögd av Assassin's Creed: Revelations-trailern?! Har följt serien sen första spelet och har alltid fascinerats av storyn, gameplay och grafik.
Och alla andra spelsläpp... Hejdå sommarjobbspengarna

Permalänk
Medlem
Skrivet av m1ntos:

Bara glömt tre stora titlar, Diablo 3, Guild Wars 2, Star Wars: The Old Republic och en lite mindre Torchlight 2 (Diablo 3 utmanaren med mods och en massa annat gött!)..

Då kanske du kan bidra med Release datum till tillexempel Diablo 3 och The Old Republic då så kan dom ju skriva in de spelen på listan direkt?

Permalänk
Medlem

Minecraft 11-11-11 någon?

Visa signatur

🡇

• 5800x3D • 7900 XT •

Permalänk
Medlem

F1 2011, väntat nått så in i helvete. Safety car, DRS, KERS. Blir nog en bra uppdatering sen 2010 spelet

Permalänk
Medlem

Skyward Sword måste vara det spelet jag ser mest fram emot, därefter Skyrim. Revelations ska bli ganska kul också.

Permalänk

Röstade på Red Orchestra 2. Trodde att det skulle vara många fler som hade röstat på det

Visa signatur

| Corsair 800D | AMD Phenom II 965BE @ 3.7 | Corsair AX 1200 | Corsair Vengeance 2x4gb | Asus Crosshair V Formula | Asus 6970 DC II | WD Black 1TB |

| Sennheiser 360 | BenQ XL2410T | Logitech G19 | Ace Edge 3200 |

Permalänk
Medlem

Galen höst! Mkt att se fram emot!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Jag spelar nästan aldrig längre. Det enda är egentligen Fifa 11 på xboxen, men jag måste hålla med om att hösten ser ljus ut.

Jag röstade på Jagged Alliance Back in action (JA2 är nog det bästa strategispelet i singleplay som jag nånsin spelat).

1. Jagged Alliance Back in action (Om detta är en remake med snyggare grafik och förbättringar kommer det vara grymt. Inget spel har sån personlighet blandat med strategi, rollspel, management och humor som JA2)
2. Heroes VI (har spelat demo't lite nu och det är väl OK. Känns kostigt att de minskat resurshanteringen dock)
3. Battlefield 3 (allt jag sett har sett grymt ut och har även testat betan)
4. Fifa 12 (undra vad de gör nytt detta år, känns som att idéerna börjar ta slut? Frågan är om det ens är värt att byta från 11 till 12)

Skrivet av anon84089:

HOMMIV och Skyrim ska bli sjukt nice. Hoppas bara HOMMIV blir bättre än fyran och femman. Och att min dator pallar Skyrim på höga inställningar!

IV == 4
VI == 6

Visa signatur

AMD 5700X@Vatten | asus prime x370pro | Asus 2080 Strix | 2x16GB Kingston Fury Renegade RGB DDR4 3.6GHZ | Lian Li O11d EVO + 2x240 EKWB RAD + 6 Lian Li AL120 | CoolerMaster V850 | NVME 2TB Seagate Firecuda 510 + NVME 1TB WD BLACK + 3 SSD | Samsung Odyssey 49" G9| DELL 2713HM | Varmilo VA69 Clear/brown | Logitech G502 2016.

Phenom X6 1045T | Corsair TWIN2X PC6400C4DHX 2x2GB + Crucial Ballistix Sport 2x2GB | Gigabyte ma785gmt-us2h | Silverstone Temjin 08 | Corsair VX450

Permalänk
Medlem

BF3!
Space Marine!

Deus Ex blir det när jag inte har något att göra någon gång, det är ändå ett rpg...

Visa signatur

Intel Core i7 8700K, MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X, Samsung 960 EVO 1TB, MSI Z370 GAMING M5, Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance, EVGA Supernova G3 850W

INTEL CORE I7 3930K 3.20GHZ 12MB S-2011, FRACTAL DESIGN MIDITOWER DEFINE R3, CORSAIR HX 1050W, ASUS RAMPAGE IV FORMULA, Asus STRIX GTX970, CORSAIR 16GB DDR3 DOMINATOR QUAD 1866MHZ CL9 (4X4GB) Ljud: ASUS Xonar D2X/XDT 7.1 | Elac 5.1 +förstärkare | Cambridge dacmagic plus | Astro gaming A40 | Sennheiser HD 650
You ask me if I have a god complex? Let me tell you something, I am god!

Permalänk
Medlem
Skrivet av jonneponken:

1. Vart är Starcraft 2: Heart of the Swarm?
2. Vart får vissa att det kommer en WoW expansion ifrån?

2. Jag tror på nästa expansion i typ April nästa år, anledningen till att folk pratar expansion är
1) Blizzard har sagt att de ska släppa expansioner oftare
2) Nästa patch är Deathwingpatchen vilket blir sista raiden i Cata
3) Blizzard har gjort ett trademark på "Mists of Pandaria"

Vi lär få veta mer på Blizzcon...

Visa signatur

Vitaly Chernobyl and The Meltdowns

Permalänk
Medlem

Jag säger 2 ord ut bara!

Battlefield: 3
Call of Duty: Modern Warfare 3.

Visa signatur

MSI X99A GODLIKE GAMING | i7-6950X | 64GB RAM | RTX 2080

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

Min FZ Profil

Permalänk
Medlem

Ähum är inte det där mer än 2 ord?

Visa signatur

Main dator| Define R3|i7 930|Asus P6X58D-E|1TB Western Digital Caviar Black SATA III|Corsair TX 950W|Creative Sound Blaster Audigy SE|Samsung SH-S223C|GTX 480|Corsair 6 gb ram 1600 Mhz|Windows 7 64 bit| Dell Ultrasharp U2311h|Logitech G700|Logitech G110
Ljud|Denon Avr-1311|Elac FS 57.2|Elac CC 51.2|Dynavoice dynamite S-61|Proson rumble R-8|AKG K 242 HD|AKG K550

Permalänk

Elder Scrolls V och tätt därpå Battlefield 3

Permalänk
Medlem

Galen spelhöst!!!!

BF3 <3

Visa signatur

AMD Ryzen 7 7800X3D
Asus TUF 4080
HyperX 32GB DDR5 6000MHz
WD SN850 1TB
Alienware 34" QD-OLED

Permalänk
Medlem

Utan tvekan Battlefield 3 och TES: Skyrim.

Visa signatur

W10 Pro N | i7 6700K @ 4.7 GHz | NH-D15 | GTX 980 Ti HOF | ASUS Z170 Pro Gaming | 16GB 3000Mhz CL15 | Samsung 850 EVO 500GB | 3x HDD ~8TB | Define S | EVGA 750W G2 | Logitech g502 | Corsair K70 Red | Beyerdynamic DT 770 Pro 250Ω | Sound Blaster Z | BenQ XL2430T 144Hz + GW2250HM 60Hz
» Youtube: https://www.youtube.com/c/Phreec

Permalänk
Medlem

dota 2 och minecraft!!

Permalänk
Medlem

Deus Ex

Battlefield 3

Skyrim

Assassins Creed

.... det kan hända att jag inte svarar i telefon på ett tag.

Visa signatur

Massa skit innanför ett CoolerMaster Cosmos II

Permalänk
Inaktiv

Skyrim, BF3, Forza 4, Fifa 12... WIN!

Permalänk
Medlem

Skyrim, battlefield 3 och heart of the swarms, Kanske RAGE också.
Man lär vara pank innan julen

Visa signatur

Project: Dark [color="#B7BAB7"]Snow[/color] |GTX 670| i5 750 @3,8GHz med H50| Evga P55 sli FTW| Corsair Dominator 2x2gb| Corsair HX750w MDPC-X Black 'n White|
|Samsung 840 120gb SSD|1TB Hdd| Lian Li v1000b Plus II|
Spelare för Team prOpertys Starcraft II lag

Permalänk
Avstängd

BF3 kommer nog att bli kul. Men hur går det med Mass Effect 3? nån som vet nått?

Visa signatur

Asus Z97M-plus | i7 4790k @4.8Ghz | Aorus 1080Ti | FD Integra M 750W | Vengence 2x8 GB Ram | FD Define Mini C | Evo 850 500GB | Intel 750 1.2TB | AOC AG271QG