Permalänk
Medlem

nu har jag bestämt mig det fick bli så att jag ändrade träd till tyska lights så jag kan få en PZ IV... skaffa bästa knonen och jag har en moneymaker!
då kan ajg ju resercha både Vk 3601 och neåt mot mausen så det blir nog bra hoppas jag

Permalänk
Medlem
Skrivet av Saber:

Is-7an har inte så snabbt torn T30n där har du snabbt torn för att vara heavy, Man ser ibland t30s bara snurra runt tornet och one shotta något.

E-75ans weakspot? Manteln som ska fixas? :X

Folk underskattar t34an visst den är gjord av wellpapp men hulldown och med sin rate of fire är den ondskefull.

Jag kan säga att den enda heavy i spelet jag underskattar när jag möter den är IS-7 för den är ganska klen...

Inte manteln. Flappen snett. Rent smör (eller ja, det är ju tekniskt inte flappen i sig utan hull).

Visa signatur

Whisky kan drickas på 3 sätt:
1. Utan vatten. 2. Med vatten. 3. Som vatten.

WS: z790 ProArt + 13900K + 4080 + 2x32GB 6400 MT/s + 19 TB NVME. Bambu labs P1S.
Server: Klassiskt PC-V2000 med skapligt mycket SSD (ca 33 + 57 TB) och dual 10G.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pappy:

Inte manteln. Flappen snett. Rent smör (eller ja, det är ju tekniskt inte flappen i sig utan hull).

Flappen snett, rent smör, mantel?! Vad är det för magiskt ställe man ska skjuta på enligt er?

Visa signatur

mvh eller nått

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pontraz:

Flappen snett, rent smör, mantel?! Vad är det för magiskt ställe man ska skjuta på enligt er?

Googlade "E-75 weakspots"

http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/topic/51181-e-75-and-...

Post Nr 6 visar fint vart man ska skjuta, detta skall dock fixas enligt WOT folket men tills dess kan man njuta. E-75an tål förbannat mycket imo inte ofta jag penetrerar med min T34 även fast jag vet vart jag ska skjuta...

Visa signatur

| CPU: Intel Core i5 3570K | Mobo: MSI Z77A-GD65 ATX | Ram: Corsair 16GB (4x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE | GFX: Gigabyte HD7970 OC 3GB | SSD: Corsair Force 3 120GB | HDD: Diverse Mekaniska 4TB | Chassi: Corsair 800D | PSU: Corsair AX 850W 80+ Gold Modulär | CPU Cooler: Corsair H50 |
Citera mig så hittar jag tillbaka hit :)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pontraz:

Här förklaras det med modeller.
http://forum.worldoftanks.com/index.php?/topic/53137-e-75-mud...

Visa signatur

Whisky kan drickas på 3 sätt:
1. Utan vatten. 2. Med vatten. 3. Som vatten.

WS: z790 ProArt + 13900K + 4080 + 2x32GB 6400 MT/s + 19 TB NVME. Bambu labs P1S.
Server: Klassiskt PC-V2000 med skapligt mycket SSD (ca 33 + 57 TB) och dual 10G.

Permalänk
Medlem

Tja är det någon som kan länka sidan där dom visar fulla tech tree? vad jag vet så fanns det på forumet under betan där dom visade(preminlära) träd... som tex franska trädet är jag ganska intresserad av... någon som vet ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av einarx:

Tja är det någon som kan länka sidan där dom visar fulla tech tree? vad jag vet så fanns det på forumet under betan där dom visade(preminlära) träd... som tex franska trädet är jag ganska intresserad av... någon som vet ?

Franska trädet är på väg planerat i höst typ eller till vintern eller nästa år... Med tanke på hur dem pushar fram saker hela tiden...
Franska trädet dock är fram till mitten sega tanks stora plåtburkar typ sen mitt i blir det helt plötsligt ingen armor och en massa fart.

Finns redan några tanks i spelet från frankrike, PzKpfw 38H735 (f) och PzKpfw B2 740 (f) är dem tyska captured namnen på dem riktiga namnen är B2 Bis och 38H Hotchkiss.

Visa signatur

Stationär: Intel i7 920, 12GB ram, GTX 680 CUII, Intel X25-M G2 system drive, 9TB lagring, P193 chassi, Asus P6T6 WS Revolution
Laptop: Asus G70s, Intel core 2 T9500, 4GB ram, 320gb x2 HDD.
Filserver: AMD E-350, ASUS E35M1-I DELUXE, 2GB crucial ram, Corsair F60A, 8TB lagring, Fractal Design Array R2.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Saber:

Franska trädet är på väg planerat i höst typ eller till vintern eller nästa år... Med tanke på hur dem pushar fram saker hela tiden...
Franska trädet dock är fram till mitten sega tanks stora plåtburkar typ sen mitt i blir det helt plötsligt ingen armor och en massa fart.

Finns redan några tanks i spelet från frankrike, PzKpfw 38H735 (f) och PzKpfw B2 740 (f) är dem tyska captured namnen på dem riktiga namnen är B2 Bis och 38H Hotchkiss.

Okej

Permalänk
Medlem

Nu är Public test 6.7 ute!
Bara att testa på dem små t5 lightsen!

Visa signatur

Stationär: Intel i7 920, 12GB ram, GTX 680 CUII, Intel X25-M G2 system drive, 9TB lagring, P193 chassi, Asus P6T6 WS Revolution
Filserver: AMD E-350, ASUS E35M1-I DELUXE, 2GB crucial ram, Corsair F60A, 8TB lagring, Fractal Design Array R2.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Saber:

Skall bli spännande att se hur de löser just mitten. Av ganska naturliga skäl hade Frankrike inte så mycket pansarvagnsutveckling 1940-45 som är de viktigaste åren i spelet

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ixos:

Skall bli spännande att se hur de löser just mitten. Av ganska naturliga skäl hade Frankrike inte så mycket pansarvagnsutveckling 1940-45 som är de viktigaste åren i spelet

Dem löser det med ett hopp mellan 1940 - 45 så det börjar pluppa upp 1946 - 1950 tanks efter mitten och redan vid tier 5 ser vi ARL 44 som är baserad på PzKpfw V Panther och PzKpfw VIB Tiger II utvecklad mellan 1946 - 48.

Så med din tier 10 1945 tyska maus kommer du möta en tank från 1956 AMX-50 68t.
Och nu kommer även en t8 guld medium vid namn Type 59 från 1958 Kinesisk verision på T-54/55.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Tycker inte om att dom skriver tex "Rebalanced parameters of American SPGs and several SPGs of other tank trees."
Man har ju ingen aning om vad dom ändrar egentligen?

Ja väntar mest på att dom ska flytta T30n och T34an. Samt när dom flyttar IS-4an och det.

Visa signatur

"It is our attitude at the beginning of a difficult task which, more than anything else, will affect its successful outcome." - William James

Permalänk
Medlem
Skrivet av Saber:

Nu är Public test 6.7 ute!
Bara att testa på dem små t5 lightsen!

Testade Made in China tanken direkt, klart kul att köra.
Kändes som en slö T-54 men på tier 8.

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Holic:

Tycker inte om att dom skriver tex "Rebalanced parameters of American SPGs and several SPGs of other tank trees."
Man har ju ingen aning om vad dom ändrar egentligen?

Ja väntar mest på att dom ska flytta T30n och T34an. Samt när dom flyttar IS-4an och det.

Det kommer sen.... (wargaming sen) typ om 2 - 24 månader.

Skrivet av Gascogne:

Testade Made in China tanken direkt, klart kul att köra.
Kändes som en slö T-54 men på tier 8.

Tyska t5 lighten sög den amerikanska såg seg ut i acc och den ryska ägde allt!
Hur är Type 59s credit inc? Är den som löwen kommer den ta min löwes plats.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Saber:

Mjo börjar bli klassiskt
Slår vad om att ja har IS-4 IS-7 Maus och E-100 innan dom dyker upp.

Visa signatur

"It is our attitude at the beginning of a difficult task which, more than anything else, will affect its successful outcome." - William James

Permalänk
Medlem
Skrivet av Holic:

Mjo börjar bli klassiskt
Slår vad om att ja har IS-4 IS-7 Maus och E-100 innan dom dyker upp.

Tänkt gå för t30n nu och sedan kanske patton.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Saber:

Tyska t5 lighten sög den amerikanska såg seg ut i acc och den ryska ägde allt!
Hur är Type 59s credit inc? Är den som löwen kommer den ta min löwes plats.

Tja på test servern så får man ännu mer bonus än vanligt.

Men om vi kollar på Type 59 stats mot Löwes.

Type 59 - Löwe
1350 <Hit points> 1650
56 <Km/h> 35
45 <Traverse speed> 24
100/80/45 <Armor> 120/80/80
200/104/65 <Turret> 120/80/80
173-288 <Shell damage> 240-400
131-219 <Penetration> 176-293
8.57 <Rate of Fire> 5.71
51 <Turret traverse) 26
450 <View range> 400

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Saber:

den ryska ägde allt!

Big suprise there...

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kazen:

Big suprise there...

Min polare som är light freak säger att M24an är som en leopard och kan utmanövrera heavies med lätthet och gör ont.
Amerikanska har bäst pen / dmg.
Tyska mest hp.
Ryska mest speeeeeeeeeeeeed.

*edit* Heavys lär hata denna tanken... Har hitils dödat en is-7 och en T30. Mausen är problem dock... Med guld kulor kanske...
Roligast är när en heavy typ /careface light... sen dödar man han. Och hans reaktion är WTF! Och man svara i chatten .

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Saber:

Min polare som är light freak säger att M24an är som en leopard och kan utmanövrera heavies med lätthet och gör ont.
Amerikanska har bäst pen / dmg.
Tyska mest hp.
Ryska mest speeeeeeeeeeeeed.

*edit* Heavys lär hata denna tanken... Har hitils dödat en is-7 och en T30. Mausen är problem dock... Med guld kulor kanske...
Roligast är när en heavy typ /careface light... sen dödar man han. Och hans reaktion är WTF! Och man svara i chatten .

Vilken tank gäller detta?
håller på att kopiera över filer till den nya mappen nu... tar ca 1 timme typ är det rätt ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av einarx:

Vilken tank gäller detta?
håller på att kopiera över filer till den nya mappen nu... tar ca 1 timme typ är det rätt ?

och kan jag spela retail medan jag kopierar över filer till test mappen ?

och det med tanken gäller det du skrev innan om att hevies ahta den

Permalänk
Medlem
Skrivet av einarx:

och kan jag spela retail medan jag kopierar över filer till test mappen ?

och det med tanken gäller det du skrev innan om att hevies ahta den

T-50-2
Snabb kanon med 112 pen går igenom det mesta skjuter fort för snabb för ditt torn.
Riktigt mobil vänder på en fem öring.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Saber:

T-50-2
Snabb kanon med 112 pen går igenom det mesta skjuter fort för snabb för ditt torn.
Riktigt mobil vänder på en fem öring.

okej men kan jag spela på riktiga servern medans jag kopierar över till den nya foldern? för det ska ta ca en timme ... :/

Permalänk
Medlem

SOFT! Pizza läsk och WoT test server kan det bli bättre ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av einarx:

SOFT! Pizza läsk och WoT test server kan det bli bättre ?

Haha, så jädra skönt.

Grindar själv till E-50, Patton, Object 704 och T95. ^^;
Vill ha medium och TD från alla länder.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

nice ajg ska nog testa e-100 och maus för att se vilken ajg vill ha eller kanske is-7 / mause för attt se vilken Tur att jag precis köpte guld för nu får jag extra ! t-59 avr ganska rolig att köra med faktiskt

vad heter du på testen ? vi kan plattona (om du vill )

Permalänk
Medlem
Skrivet av einarx:

nice ajg ska nog testa e-100 och maus för att se vilken ajg vill ha eller kanske is-7 / mause för attt se vilken Tur att jag precis köpte guld för nu får jag extra ! t-59 avr ganska rolig att köra med faktiskt

vad heter du på testen ? vi kan plattona (om du vill )

Gascogne även på testservern men jag grindar på vanliga servern för jag vill ha de tanksen i mitt garage.

T-54
E-50
Patton

Jagdtiger
T95
Object 704

Kommer se fint ut när man har alla.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

jaaa spelar sj på test servern för vill pröva lite högre tiers

T-59 ser riktigt bra ut ! jag diggar den jallfall

Permalänk
Medlem

btw såhär spelar officiella "professionella" reviewers WoT när dem skriver sina reviews, direkt när timern slog noll började han skjuta teammates, han dödade två och allvarligt skadade fem (sju totalt). Maus efter 31 battles, vart blå efter första TK (oneshot av en SU-152) vilket betyder att det inte är första gången.
http://i.solidfiles.net/d4ef1.jpg

Undrar hur nästa WoT "zomg nyhet jättebra review!" kommer se ut.

Rapproterade detta, undrar om dem kommer banna Crankit .... Han som räddade resten av vårt lag från den teamkillande reviewern med officielt Wargaming.net konto...

Permalänk
Medlem
Skrivet av str8forthakill:

btw såhär spelar officiella "professionella" reviewers WoT när dem skriver sina reviews, direkt när timern slog noll började han skjuta teammates, han dödade två och allvarligt skadade fem (sju totalt). Maus efter 31 battles, vart blå efter första TK (oneshot av en SU-152) vilket betyder att det inte är första gången.

Undrar hur nästa WoT "zomg nyhet jättebra review!" kommer se ut.

Rapproterade detta, undrar om dem kommer banna Crankit .... Han som räddade resten av vårt lag från den teamkillande reviewern med officielt Wargaming.net konto...

Se upp för ryssarna på test. ;o
Dem tkar för lilla minsta och även randomly börjar dem skjuta på folk. >.<

Visa signatur