Permalänk
Medlem

Fan äre meningen allting ska vara på rysska på test-servern?^.-
Nån som e sugen på köra lite platon kanske?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lovebird:

jag är !
ska bara farma färdigt till min PZ IV på Retail om jag inte hinner idag kan vi väl platoona imorgon ?
ligger på tiger ATM !

Permalänk
Medlem
Skrivet av einarx:

jag är !
ska bara farma färdigt till min PZ IV på Retail om jag inte hinner idag kan vi väl platoona imorgon ?
ligger på tiger ATM !

Skrivet av Lovebird:

Adda mig där ! heter einarx sen den där Eu grejen ? tror det är Einarx-eu ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av einarx:

Adda mig där ! heter einarx sen den där Eu grejen ? tror det är Einarx-eu ?

Yes box! ska kika! men får ta det imorgon. blev förjävla trött nu^^

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lovebird:

Yes box! ska kika! men får ta det imorgon. blev förjävla trött nu^^

aa tar det imrn

Permalänk
Medlem

Hur går den här matchupen ihop?? Är det något bland lowtiers som gjorde att vi fick 2st t9 och de andra 0?

Försökte läsa om battle mechanics, men fanns inte så mycket om matchmaking.

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Medlem

nån som vill va med o köra platoon med mig och einarx?:) dra iväg ett pm till oss i spelet ^^

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kazen:

Hur går den här matchupen ihop?? Är det något bland lowtiers som gjorde att vi fick 2st t9 och de andra 0?
http://i55.tinypic.com/ip5zjs.jpg

Försökte läsa om battle mechanics, men fanns inte så mycket om matchmaking.

Lite spelare online vid tid punkten då detta hände?
Brukar kunna bli sådana strider tidigt på morgonen sent på kvällen.
Och något som verkligen får balansen att gå vild är folk i högre tier tanks som drar upp lowtier tanks.
Om du räknar alla tier poäng så har fiende laget 115 och ditt lag 112 tier poäng. ;o

Visa signatur

Stationär: Intel i7 920, 12GB ram, GTX 680 CUII, Intel X25-M G2 system drive, 9TB lagring, P193 chassi, Asus P6T6 WS Revolution
Laptop: Asus G70s, Intel core 2 T9500, 4GB ram, 320gb x2 HDD.
Filserver: AMD E-350, ASUS E35M1-I DELUXE, 2GB crucial ram, Corsair F60A, 8TB lagring, Fractal Design Array R2.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Saber:

Lite spelare online vid tid punkten då detta hände?
Brukar kunna bli sådana strider tidigt på morgonen sent på kvällen.
Och något som verkligen får balansen att gå vild är folk i högre tier tanks som drar upp lowtier tanks.
Om du räknar alla tier poäng så har fiende laget 115 och ditt lag 112 tier poäng. ;o

Men vi vann rätt lätt, då deras maus gick ner snabbt medan jag inte gjorde det. IS4 och E50 tog ner mausen rätt lätt tillsammans...

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Medlem

Har devs verkligen tänkt efter med de olika tornen på tanksen?
Tex VK3001 (H) med grossturm tornet, den passar inte alls bra. o.O
(har sett det tidigare i spelet men inte tänkt direkt på det eftersom jag aldrig själv har haft en sån tank innan)

Eller fanns det prototyper med sånt torn under ww2?

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gascogne:

Har devs verkligen tänkt efter med de olika tornen på tanksen?
Tex VK3001 (H) med grossturm tornet, den passar inte alls bra. o.O
(har sett det tidigare i spelet men inte tänkt direkt på det eftersom jag aldrig själv har haft en sån tank innan)

Eller fanns det prototyper med sånt torn under ww2?

Fanns en protyp som bitterna sköt sönder på sina test banor i england innan dem fattade det historiska värdet av det.
Den prototypen skulle sitta på PzKpfw V Panther så att den skulle kunna bära 8.8cm KwK 43 L/71.

Visa signatur

Stationär: Intel i7 920, 12GB ram, GTX 680 CUII, Intel X25-M G2 system drive, 9TB lagring, P193 chassi, Asus P6T6 WS Revolution
Filserver: AMD E-350, ASUS E35M1-I DELUXE, 2GB crucial ram, Corsair F60A, 8TB lagring, Fractal Design Array R2.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lovebird:

nån som vill va med o köra platoon med mig och einarx?:) dra iväg ett pm till oss i spelet ^^

vart tog du vägen då ? :/ jag vet att jag kääkade en väldigt låååång frullle men asså varei nte menigen kollade på vm

OT: Tigern är verkligen grym Fullt uppgraderad!

Permalänk
Skrivet av Saber:

Fanns en protyp som bitterna sköt sönder på sina test banor i england innan dem fattade det historiska värdet av det.
Den prototypen skulle sitta på PzKpfw V Panther så att den skulle kunna bära 8.8cm KwK 43 L/71.

Människan är inte smart:) Kul att lappa ihop den sen

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Saber:

Du har ingen historisk länk så man kan läsa om det?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gascogne:

Du har ingen historisk länk så man kan läsa om det?

Skickades från m.sweclockers.com

Här är det som finns kvar av det historiska Shmallturm.
Hittade lite om den.
Lite text
Lite mer text
Ännu mer text
Sen finns det lite på botten av wikipedia
Sådär.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Det är bara synd att Vaderhatten sitter på PzIV också - den ser förskräckligt ful ut.

Permalänk
Medlem

Blev längst upp på "näringskedjan" med min PZ IV bästa kanonen resultatet blev så här:

lite synd för att precis matchen innan så fick jag double xp och då fick jag bara 900 xp dubblad men men bästa gamet på detta accet jallfall

Permalänk
Skrivet av einarx:

Blev längst upp på "näringskedjan" med min PZ IV bästa kanonen resultatet blev så här:
http://i52.tinypic.com/6fp3rp.jpg

lite synd för att precis matchen innan så fick jag double xp och då fick jag bara 900 xp dubblad men men bästa gamet på detta accet jallfall

kanon hoppas jag får en sån match någon gång;)

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Medlem

Argh vilken wot-abstinens jag har. Mitt mobila internet från tele2 har kopplat ner var femte minut nu i en vecka, så har bara blivit två snabba rundor :/ På ena hann jag komma upp på kullen på malinovka innan jag blev utslängd, sådär lagom frustrerande. Tele2 är verkligen skräp just nu.

Visa signatur

Core i7-8700K - Noctua NH-U14S - ASUS PRIME Z370-A - Corsair Vengeance 32GB DDR4 - RTX3070 - MASSA SSD - Define R4 - Corsair RM750X V2 - Asus Swift PG278QR
Mer CO-OP åt folket!

Permalänk
Medlem

haha ja wot e underbart. sitter o skypar me polare o spelar de spelet hehe. favoriten e pzkwIII x 3 i plutoon hehe snabba o tjockt front pansar att ramma med

Visa signatur

ORD POLISER O FOLK SOM STÖR SEJ PÅ SÄTTET JAG SKRIVER HITTA ER EN VETTIG MENING ME LIVET IST FÖR SOM I MITT FALL HACKA PÅ EN MED ETT HANDIKAP. FÖR DE E BARA TRÖTTSAMT

Permalänk
Medlem

WoT är riktigt kul, har dock bara inte orkat pröjsa för en tank bättre tank. Har så jag kan köpa is3an om jag vill rakt av. Har kört med både is3an och is4an i betan men kan nu inte bestämma mig vart jag ska gå i trädet. Någon som har något bättre förslag än is3an ? CItera gärna och skriv ett tips

Visa signatur

Jag vet jag har fel ;) Men vi kan ju prata om saken?

Permalänk
Medlem

Gå mot IS-4. Underbar tank som när patchen kommer åker upp till Tier10 och du får även den nya Tier9:an gratis.

Visa signatur

Whisky kan drickas på 3 sätt:
1. Utan vatten. 2. Med vatten. 3. Som vatten.

WS: z790 ProArt + 13900K + 4080 + 2x32GB 6400 MT/s + 19 TB NVME. Bambu labs P1S.
Server: Klassiskt PC-V2000 med skapligt mycket SSD (ca 33 + 57 TB) och dual 10G.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pappy:

Gå mot IS-4. Underbar tank som när patchen kommer åker upp till Tier10 och du får även den nya Tier9:an gratis.

Tycker det är fel att ryssarna får den nya t9 gratis.
Tyska sidan satt du på KT och ville gå mot maus så var det "nepp! nu blir det e-100 för dig!" Dem kunde gett tyska spelare en Ausf.a gratis för att få "välja träd" efter patchen.
När t30 blir td förstår jag att man får en t10 gratis för att din t10 tank helt magiskt blir en t9 td men att din t9 blir t10 tycker jag är fel att du får något extra för att din tank blir flyttad upp och buffad rejält.
Ryska trädet får mest godis i dessa changes.

Visa signatur

Permalänk
Skrivet av einarx:

Funderar på att dra ner till 3601 via aufs a trädet alltså pz 3/4 trädet och sen när jag väl har vk 3601 ha den som farm tank och börja om på ligt trädet (för att få pz IV och tills slut maus.) sen under tiden någon gång grndar jag nog upp till is 7 an förmodligen i mitten någon gång
vad tror ni ? eller ska jag bara gå för is-7 på direkten ?

Sålde min VK3601 (H) och jag ångrar mig enormt. Trodde Tigern skulle dra in ungefär lika mycket cash men nu inser jag att så inte är fallet (går back om jag bara spelar med den).
VK3601 (H) drar in enormt med pengar, även när man förlorar (typ en mille om man kör en hel dag). Det är dock lite segt innan den är fullt uppgraderad med 88mm. Sedan har den en låg, låst toppfart så man märker ingen skillnad med bästa motorn och näst bästa.
Men vet man hur man ska spela med den så jävlar går det bra!

Permalänk
Medlem
Skrivet av id_hunter:

Sålde min VK3601 (H) och jag ångrar mig enormt. Trodde Tigern skulle dra in ungefär lika mycket cash men nu inser jag att så inte är fallet (går back om jag bara spelar med den).
VK3601 (H) drar in enormt med pengar, även när man förlorar (typ en mille om man kör en hel dag). Det är dock lite segt innan den är fullt uppgraderad med 88mm. Sedan har den en låg, låst toppfart så man märker ingen skillnad med bästa motorn och näst bästa.

Skillnaden på motorerna märks i acceleration. ;D

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av id_hunter:

Nice ! fast jag har ändrat lite nu går fullt ut på PZ IV trädet för att gå ner mot vk 3601 sen mot e-100 det bara blev så för jag blev gryyyymt sugen på att spela tiger när jag prövade den på test servern Fullt uppgraderad är den ett monster...

Permalänk
Medlem

En ny bra match med min scout Pz 38 na
dödade 3 så gåre närm an hamnar längst upp med den lilla rackaren

skönt att det blev dubblat med

Permalänk
Medlem
Skrivet av einarx:

Nice ! fast jag har ändrat lite nu går fullt ut på PZ IV trädet för att gå ner mot vk 3601 sen mot e-100 det bara blev så för jag blev gryyyymt sugen på att spela tiger när jag prövade den på test servern Fullt uppgraderad är den ett monster...

Tiger Porshe ska vara bättre än Tiger henschel i spelet mer front armor och samma kanon / torn så samma rof.
Lite snabbare är porshen osso.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Saber ! :@ stop takin ovah sweden från uz

Visa signatur

Snälla citera när ni svarar :D

Wololo

Permalänk
Medlem
Skrivet av Saber:

Tiger Porshe ska vara bättre än Tiger henschel i spelet mer front armor och samma kanon / torn så samma rof.
Lite snabbare är porshen osso.

nemen oj ! du kanske har rätt fick aldrig chansen att pröva Tiger(P) fast det ända problemet är att då måste jag väll skaffa vk 3001(p) och inte vk 3601?

för vk 3601 är väl klart bättre eller tar jag fel igen ?