Missa inte Amazon Prime Deal Days!

Diablo 3 officiella tråden

Permalänk
Medlem

Yogscast castar äntligen lite Diablo 3

NU får vi äntligen en bra cast! Dom här killarna är både roliga och underhållande att titta på. Finns att se i HD kvalité! enjoy!/Blixter

http://www.youtube.com/watch?v=S4qmrZEF-rE&feature=channel_vi...

Permalänk
Skrivet av lanbonden:

Finns det någon info ute om hur d3 rullar på olika system och hur mycket dator det kräver för att man ska få en godtagbar upplevelse?

Det enda som finns vad jag vet är betans system requirements.

Visa signatur

| Asus Maximus IV Gene-Z | Intel i5 2500K @ Stock | Asus GTX 580 DCII | Corsair Vengeance 8 GB | Crucial M4 64 GB | Samsung F3 1000 GB |
| Corsair AX750 | Fractal Design Arc Mini + 2x Silverstone AP-121| Mionix Naos 3200 | Microsoft Sidewinder X4 | LG M227WDP |

Permalänk
Entusiast

http://www.athenelive.com/

athéne är igång igen, med 2 andra lirare.

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ixos:

Var har du läst att de inte kommer utvidga beta innehållet senare?

Jag har mycket svårt att tro att de kommer lämna hälften av alla skills, hela runestone spelmekaniken samt 87.5% av spelet helt otestat.

Vart jag läst det? Ja du, hört i olika intervjuer med Blizzard anställda och det har stått flera gånger på diablofans och Diablo Ingamers.
Du kommer bara kunna bli max level 13 i betan och betan slutar efter du har besegreat Skeleton King och det är ungefär halva act 1 enligt Blizzard själva.
Och nej spelet är inte helt otestat, Blizzard har haft en intern beta under väldigt lång tid där alla acter ingått.

Visa signatur

Samsung Odyssey G9 240Hz HDR1000 5120x1440 9900K 5,3GHz 1,335v adaptive Asus Z390-I
Asus RTX 2070 Dual EVO Advanced 8GB G.Skill Trident Z RGB B-Die 3200MHz CL16 2x16GB Samsung 970 Evo 1TB
Seasonic Focus Plus Gold 850W 2 x Dell U2715H Corsair K65 Speed SteelSeries Rival 500 Bose Companion 5
Secretlab TITAN 2020 SoftWeave Corsair H100i RGB Platinum Noctua NF-A12x25 x 4 PnP Neo G Mini GB4: 6869 CB15: 233

Permalänk
Medlem
Skrivet av Anaii:

Med tanke på att det inte finns någon NDA så tror jag knappast de tänker visa upp hela spelet innan release. Men det är mina 2 cent.

Blizzard har själva sagt att det givetvist inte kommer visa upp hela spelet innan spelet är släppt. Det vi kommer att få ta del av är exakt samma beta som F&F spelar just nu. Alltså halva act 1 och nej det kommer inte utökas, möjligtvist att dom lägger in PVP/Arena men inga mer spoilers från själva storyn i spelet.

Visa signatur

Samsung Odyssey G9 240Hz HDR1000 5120x1440 9900K 5,3GHz 1,335v adaptive Asus Z390-I
Asus RTX 2070 Dual EVO Advanced 8GB G.Skill Trident Z RGB B-Die 3200MHz CL16 2x16GB Samsung 970 Evo 1TB
Seasonic Focus Plus Gold 850W 2 x Dell U2715H Corsair K65 Speed SteelSeries Rival 500 Bose Companion 5
Secretlab TITAN 2020 SoftWeave Corsair H100i RGB Platinum Noctua NF-A12x25 x 4 PnP Neo G Mini GB4: 6869 CB15: 233

Permalänk
Medlem
Skrivet av Trackmaster:

Bluepost jag hittade på MMO-Champion från datum 3/9,

How many players do you plan to invite to the beta test?
The number of players we invite will be based on our testing needs. If during the course of testing we determine we need more players to participate, we’ll invite more.

What game content will be available in the beta?
You’ll be able to try out all five character classes and experience the early stages of Diablo III from the start of the game through the Skeleton King encounter. You’ll be able to interact with new and returning characters in New Tristram and fight the reawakened evils emanating from the cursed Tristram Cathedral.

*Edit*

Dom kallar det Beta, och visst det är en form av beta. Men det fanns även en bluepost där dom sa att det är mer för att testa hårdvaran denna gången och därför vill dom få in så många som möjligt. Därav kallar jag det stresstest.

Nej, dom kallar det för closed beta och det är ingen stresstest eller open beta, förmodligen kommer open beta vid ett senare tillfälle.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av TreD:

Fast är inte det rätt skönt också? Att inte få se allt direkt ooch förlora sitt stuff sen när retail kickar in.
Jag vill inte in i betan, jag är diehard diablo fan och vill hålla det fresh men samtidigt så vet jag att om jag kommer in, då jävlar blire party. Kommer ju absolut inte gå att hålla sig borta om man får access

Så win-win either way I suppose

Skrivet av lanbonden:

Finns det någon info ute om hur d3 rullar på olika system och hur mycket dator det kräver för att man ska få en godtagbar upplevelse?

Core 2 duo eller liknande, 2GB RAM och grafikkort motsvarande 4000 serien så kan du spela i high.
Stort sett vilken dator som helst som byggts senaste 4 åren kommer kunna köra det här på max

Permalänk
Medlem

http://www.youtube.com/user/MrTidus1492

skapligt ös i sina prylar denna monk undra hur mkt som är craftat eller om allt är drops.

Visa signatur

MSI 2080TI
9900k Noctua NH-D15
Asus ROG Swift PG278Q | Sony A9G 65"
IFI ZenDac + Audeze LCD 2 Classic / Sennheiser HD 650 HK 970 + Heco Music Style 900
Seasonic PRIME 850W Gold

Permalänk
Medlem

Ja i Diablo 2 LoD så lirar jag bara Barbar då det är enda klassen som jag fastnat för.
Men nu i 3:an så kan nog det ändras

Visa signatur

Stuff and things!

Permalänk
Medlem

Spelade Sorc i 2an. Blir en Barb först i D3. På sikt blir det nog en av varje klass dock.

Permalänk
Medlem

PÅ sikt vill jag testa alla klasser. Först blir det dock. Wizard-Demon Hunter-Barb-Witch Doc-Monk

Visa signatur

13900KS | 32GB 6400 DDR5 | 4090 FE | Samsung G8 Oled
ASUS ROG Strix Z790-F Gaming | Fractal Torrent White | Corsair HX1200

Permalänk
Medlem

http://us.battle.net/d3/en/blog/3542796

Verkar som betan är live. Jag fick ingen nyckel dock.

Visa signatur

Tack till SAiKoU för avataren!
Stationär: i5-8400 | MSI Z370-A PRO | 24 GB DDR4 | 850EVO 500GB | Corsair VX450 | 1060 6GB Windforce

Permalänk
Medlem

Jepp betan är live och ingen nyckel i mailen. Det är bara att vänta på

Visa signatur

PC: i5 12400f | RX7900 GRE | 32GB DDR4
Audio: Audioengine D1 | Fidelio X2 | SHP9600 | HarmonicDyne Athena | Aria SE

Permalänk
Medlem

Bara att hoppas på nyckel nu då. Please jag vill verkligen ha något att göra om dagarna nu.

Permalänk

Nice, hoppas man får en nyckel nu bara. Tror dock inte jag kommer få en, har aldrig fått en invite till en Blizzard beta tidigare så har inte så stort hopp om det den här gången heller.

Permalänk
Konsolgrävare
Skrivet av Fixoon:

http://us.battle.net/d3/en/blog/3542796

Verkar som betan är live. Jag fick ingen nyckel dock.

Skrivet av Myskah:

Jepp betan är live och ingen nyckel i mailen. Det är bara att vänta på

Skrivet av Poseur:

Bara att hoppas på nyckel nu då. Please jag vill verkligen ha något att göra om dagarna nu.

Skrivet av Chawan123:

Nice, hoppas man får en nyckel nu bara. Tror dock inte jag kommer få en, har aldrig fått en invite till en Blizzard beta tidigare så har inte så stort hopp om det den här gången heller.

Verkar som bara US sidan har visat denna nyhet, så kanske vi i EU inte har fått våra nycklar ännu. vi får se!

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 PRO | PlayStation Portal | Nintendo Switch 2 | Xbox Series X | MiSTER Pi - Retro Gaming FPGA Board | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X | Steam Deck |

Permalänk
Medlem
Skrivet av tyvar1:

Verkar som bara US sidan har visat denna nyhet, så kanske vi i EU inte har fått våra nycklar ännu. vi får se!

De har sagt att EU medlemmar kommer få invites också och då kommer man att spela på US klienten och på US servrarna. Har för mig att jag läste det någonstans, är inte helt säker dock

Visa signatur

PC: i5 12400f | RX7900 GRE | 32GB DDR4
Audio: Audioengine D1 | Fidelio X2 | SHP9600 | HarmonicDyne Athena | Aria SE

Permalänk
Konsolgrävare
Skrivet av Myskah:

De har sagt att EU medlemmar kommer få invites också och då kommer man att spela på US klienten och på US servrarna. Har för mig att jag läste det någonstans, är inte helt säker dock

å fan! då vill man ju få en key fort som in i helvete!

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 PRO | PlayStation Portal | Nintendo Switch 2 | Xbox Series X | MiSTER Pi - Retro Gaming FPGA Board | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X | Steam Deck |

Permalänk

I länken nedan är bluposts tagna från officiella d3-forumet.

http://blues.incgamers.com/Posts/10/1/40/819/119462/when-do-b...

Som jag förstår det så har de bara gjort så att de kan invite:a vem som helst, men inte skickat ut en större wave av invites än. Utan de invites som har gått ut har främst varit till press/media. Ytterligare ett tecken på att detta verkar vara fallet är att ingen utanför media/press-kretsen verkar ha fått en invite (Jag har då inte hittat någon som sagt de har fått invite som inte tillhör press/media).

Visa signatur

| Silverstone raven rv02 | Intel Core i7 920 @ 3.5ghz + Corsair H50 | Kingston DDR3 HyperX 1333MHz 6x2GB | XFX Radeon 6870 | ASUS P6T SE | Chieftec Super Series 750W |

Permalänk
Medlem

Bara att vänta. Får man ingen under dagen så är det nog kört.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ozo64:

Bara att vänta. Får man ingen under dagen så är det nog kört.

Dom skickar inte ut allt på en dag. Dom har dagar där dom pushar ut nycklar i omgångar.

Permalänk
Medlem

Ok. Det är ju jäkligt drygt dock.

Permalänk
Geeks
SweClockers

Nu har vi ett eget forum för Diablo III och därför stänger vi denna tråd så det blir lite mer struktur på diskussionerna. Skapa gärna nya!

Förresten är "public closed beta" öppen nu, kika i inkorgen ni som skrivit upp er.

http://www.sweclockers.com/forum/134-diablo-iii/

*Låst*

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify) » Pappa till Moderskeppet 1–3 » SweClockers chefredaktör 2007–2015 (Team Jonas, Emil, Jacob och Ytterberg)