Battlefield 3 Beta - allmän diskussion

Permalänk
Medlem
Skrivet av Robster1986:

Inte sugen på att passa den vidare?

Tyvärr :/ Hade jag haft en till hade du fått den!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jesper943:

Tjo, Lite frågor
Hur känns vapnen? Mycket recoil?
Känns de som de e lagom hur många skott som behövs att döda någon?
Något som du inte gillar i just gameplayet?
Hur är destruktion?

Vapnen känns helt ok, vissa vapen har ingen recoil alls medans support har väldigt hög, så som det ska vara. Det är mer som CoD nu vad gällande hur många skott som krävs, vilket jag tycker om mer. Behöver inte peppra ett helt magasin för att någon ska dö.

Har inget att klaga på i gameplay, destruktion syns inte mycket av på denna banan då det knappt finns några byggnader. Men något jag inte gillar är systemet, allt känns så otroligt segt.

Och nu vill jag gärna få höra ett svar av någon som vet varför mitt spel krashar, har senaste drivern till mitt kort men ändå så fuckar det ur efter bara någon minut som jag skrev ovan.

Permalänk
Medlem

Bara jag som får sjukt mycket Connection timed out? Spelar typ 30s-5min sen händer det, JÄMT

Citera om det finns lösning.

Visa signatur

Om ni vill ha svar får ni Citera mina inlägg =)

Permalänk
Medlem
Skrivet av pg_ice:

riktigt dåligt
vad händer om du sänker till ex 1280*720 ?
ökar inte FPSen då så är det CPUn som inte orkar men det tvivlar jag på
kör ett test och återkom

fattar inte att många klagar på grafiken
av videorna man har sett så ser grafiken mycket mer detaljerad ut än den i BFBC2
så lever den inte upp till det i betan så måste dom ha dragit ner på detaljerna.
annars så har dom fuskat ordentligt

Ser man på en film så ser det snyggt för då är det ett litet fönster, dvs hög upplösning.
Spelet i fullscreen är suddigt, pixligt och det ser ut som om man kör med för låg upplösning.

Permalänk
Medlem

Äntligen fick jag mailet. 15mb/sec nedladdning genom origin. Riktigt nice

Visa signatur

i7 2600K - MSI P67A GD65 - EVGA 970 GTX - Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 8GB CL9 - Windows 10 64bit

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vargaas:

Bara jag som får sjukt mycket Connection timed out? Spelar typ 30s-5min sen händer det, JÄMT

Citera om det finns lösning.

Nix kan bara inte joina dom får bara generic code 1&2 .... samt servrarna fulla.

Permalänk
Medlem
Skrivet av pg_ice:

riktigt dåligt
vad händer om du sänker till ex 1280*720 ?
ökar inte FPSen då så är det CPUn som inte orkar men det tvivlar jag på
kör ett test och återkom

fattar inte att många klagar på grafiken
av videorna man har sett så ser grafiken mycket mer detaljerad ut än den i BFBC2
så lever den inte upp till det i betan så måste dom ha dragit ner på detaljerna.
annars så har dom fuskat ordentligt

Så du menar om fpsen stiger om jag sänker resolution så är det inte cpun det är fel på ..och stannar den på samma fps med lägre resolution så är det cpun som inte pallar ?

Permalänk
Medlem

Kommer tillbaka lite senare med fler nycklar i säcken. Personligen förstår jag inte hypen, spela 48h mer än andra..."whoppy-doo"

Permalänk
Skrivet av Sarevok:

Skulle du kunna länka de? har massvis med bugg reports och synpunkter.

Detta är bf3 forum ifrån EA tror de är de officiella http://forums.electronicarts.co.uk/battlefield-3-pc/

EDIT: Jag har helt fel De officiella är http://battlelog.battlefield.com/bf3/forum/

Visa signatur

Chassi: Corsair 650D | Processor: Intel i5 2500K 4.4 GHz| Processorkylare: Corsair H80 | RAM: Corsair 8GB 1600MHz VENGEANCE | Grafikkort: XFX Radeon 6970 Crossfire | Nätaggregat: Corsair AX1200
Skärm: Samsung S27A950D | Tangentbord: Razer Lycosa | Mus: Razer Deathadder Respawn (Lefthand edition) | Musmatta: Razer Goliathus

Permalänk
Medlem

nån som har ett key till mig? betalar ett spel till den som har ett att ge mig

Visa signatur

I5 2500K 6870 windforce 915/1024 Coolit Eco
Asus P8P67 EVO Fractal design r2 XFX XXX 650w
Razer Lycosa/ Razer DA Benq G2420HD Logitech X-530

Permalänk
Medlem
Skrivet av anthons:

Kommer tillbaka lite senare med fler nycklar i säcken. Personligen förstår jag inte hypen, spela 48h mer än andra..."whoppy-doo"

Tar gärna "förtur" om det går, annars får man väl sitta och trycka F5 som alla andra.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jesper943:

Detta är bf3 forum ifrån EA tror de är de officiella http://forums.electronicarts.co.uk/battlefield-3-pc/

nej, http://battlelog.battlefield.com/bf3/forum/

Permalänk
Medlem

Om någon har en nyckel över så skulle det vara trevligt att få den tack?! Kan köpa pizza eller baka bullar som tack!!!

Visa signatur

"Citera för svar!"

Speedrunner

Permalänk
Medlem

Vad är det med folk, ta det lite lugnt, det är första dagen på en BETA (!). Tror ni att saker kommer vara perfekt eller? Anledningen till att de låter folk spela spelet en månad innan release är för att de ska rätta till buggar och fel, inte för att ni ska få spela en färdig version bara för er njutning.

Håll era hästar till en månad EFTER release och uttala er då!

Permalänk
Medlem

Tja, när jag ska logga in till betan från webläsaren får jag bara svaret "Your account is not allowed to login" :S

Någon som vet hur jag löser detta?

Permalänk
Medlem

tja allihopa, har skapat en platoon för foreign fighters heter 2nd Lebanese platoon, inga små ungar bara vuxna får vara i truppen, anmäl intresse om ni vill i origin jag heter mariotoumie där, adda om ni vill vara med som sagt, hörs

Permalänk
Medlem
Skrivet av Brusarn:

Tja, när jag ska logga in till betan från webläsaren får jag bara svaret "Your account is not allowed to login" :S

Har du aktiverat nyckeln via orgin?

Permalänk
Medlem

Ridån lyfts och Battlefield 3 visar sina verkliga färger. Spelet når inte upp till fansens astronomiska förväntningar, trots den överväldigande mediala konsensus som sedan länge rått beträffande spelets kvalitéer.

Av någon orsak hade jag på känn att det här skulle hända. Men jag bibehåller ändock stort hopp om att det hela enbart beror på kvalitén på själva betan. Har i själva verket inte själv spelat den. Jag har ju fo faen inte ens en egen dator!

Visa signatur

Jag kan ingenting om datorer.

Permalänk

Ah, ber om ursäkt Där har du det!
Kan inte logga in på battlelog så visst inte att de var ett där

Visa signatur

Chassi: Corsair 650D | Processor: Intel i5 2500K 4.4 GHz| Processorkylare: Corsair H80 | RAM: Corsair 8GB 1600MHz VENGEANCE | Grafikkort: XFX Radeon 6970 Crossfire | Nätaggregat: Corsair AX1200
Skärm: Samsung S27A950D | Tangentbord: Razer Lycosa | Mus: Razer Deathadder Respawn (Lefthand edition) | Musmatta: Razer Goliathus

Permalänk

Tycker det är rätt svag ljudnivå även på högsta, någon annan som har samma problem?

Visa signatur

[Intel i5 2500K][Corsair 1600 Mhz][EVGA GTX 780][Corsair TX750][WD Black 750GB][Intel 510 SSD 128GB][Lian Li PCV-1020A][ASUS PB278Q]

Permalänk
Medlem

Jo, äntligen fick man det (suck). Klockan är 21 lokal tid här och det tar nästans en timme att ladda ner betan, vilket betyder att jag hinner spela drygt en jäkla timme innan jag "ska" gå till sängs. Va bra att dom inte kunnat skickat ut åt alla vid ungefär samma tidpunkt.

Såg föresten att det stod annullerat vid BF3 beställningen på Origins beställningshistorik, men 499 kr är ju draget sen länge. Kanske står det för alla eftersom det inte är levererat än?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Or0s:

Jepp, men jag fick nyckel av en på forumet, det kanske inte var en Early access nyckel? Eller är alla det nu? :S

Permalänk
Skrivet av Brusarn:

Har du inte early acces beta så får du vänta till torsdag.

Permalänk
Medlem

Vill bara kolla det som alla verkar ha klart för sig, får ALLA (Ingen förbokning och inget Medal Of Honor) tillgång till betan på torsdag?

Hur går man i så fall tillväga om man vill ha det?

Visa signatur

Gaming Mini-ITX Fractal Design Define Nano S - ASRock B550M-ITX - AMD Ryzen 5 5600X - Sapphire Radeon RX 5700XT 8GB Pulse OC+ - 32GB HyperX 3600MHz - Samsung 970 EVO1TB NVMe M.2 - BeQuiet! Pure Rock 2 Black - Corsair SFX SF750W 80+ Platinum

Permalänk
Medlem
Skrivet av ax69:

Vill bara kolla det som alla verkar ha klart för sig, får ALLA (Ingen förbokning och inget Medal Of Honor) tillgång till betan på torsdag?

Hur går man i så fall tillväga om man vill ha det?

Ja. Du hittar det på Orgin Store bland demos.

Permalänk
Medlem

Fortfarande inget mail. Bra jobbat EA. Kompensation tack.

Visa signatur

Stationär: i5 2500K @ 4.3 GHz / GTX570 / 8GB @ 1600MHz / P8Z68-V Pro / 120GB SSD + 320 GB HDD / HX650 / FD Define R3 / W7 64 bit
Bärbart: 13.3" MacBook Pro / iPhone 4 / Nikon D80 + 18-135/3.5-5.6 + 50/1.8D
Hemmabio: Samsung 40" UE40D6515 / Yamaha RX-V465 + Canton GLE 490 (MW)
Kaffe: Moccamaster KB741 || Planerat: Rancilio Silvia + Gaggia MDF

Permalänk
Medlem

ni som har betan på360,fick ni något mail?

Visa signatur

http://ninite.com/ - Perfekt vid ominstallation av windows.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Or0s:

använd dig av länk, skriv ej in adressen själv i webbläsaren.

Permalänk
Medlem

satt å körde hight på 1080p men blev lite för lite fps, 1680 kör ja nu på high och flyter på tycker jag ! shit ja tycker det är snyggt!

Visa signatur

4070 super - amd ryssen 5700x -
3070ti - intel 12700KF
laptop 3070ti

Permalänk
Medlem
Skrivet av satero:

använd dig av länk, skriv ej in adressen själv i webbläsaren.

Fattade inte riktigt, kan du förklara?