Killstreakproblem i MW3

Permalänk
Proffsmoddare

Killstreakproblem i MW3

Jag håller fan på att bli tokigt på detta problemet. Det som händer är att när jag får en killstreak (speciellt carepackage och Predator missile ) är att skiten hänger upp sig. Först och främst carepackage denna killstreak har aldrig fungerat som den ska, det som händer är att jag kastar rökgranaten men inget händer den reggas inte och jag kan inte kasta den igen. Jag måste dö för att kunna kasta den igen och ibland krävs det 3-4 försök innan den faktiskt funkar.

Samma sak med Predator missile trycker igång streaken öppnar laptopen och stannar där med predator streaken behöver jag dock inte dö för att testa igen men jag måste switcha vapen och sen ta den igen ibland upp till 4ggr innan den fungerar. Jag har dött hundratals gånger när jag tvingats stå och tramsa runt med den förbannade missilen Även andra killstreaks har hängt upp sig ibland men inte ens i närheten så ofta som dessa två.

Undrar om någon annan har detta problemet eller har haft det? och om det finns en lösning.

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Medlem

Jag har ett likande problem, då jag ska ta fram uva så brukar de inte registreras utan de bara stå och loopar får då byta switcha vapen igen och då funkar det.

Har även ett annat problem som jag främst märkt av på kartan underground är att jag inte kan lägga mig ner på plan yta, vet inte om nån annan har råkat ut för detta också.

Visa signatur

Desktop|Intel i5 12600|Asus Prime B760 Plus|Nvidia RTX 3070|Corsair DDR5 2x16GB|1TB M.2/1TB SSD
Mouse|Logitech G Pro|Keyboard|Xtrfy K4|Monitor|Asus PG279QM|Asus VG34VQL3A
Laptop|HP ProBook 4320s I3|525GB SSD|4GB DDR3|NAS|Synology 412+ 30TB
Phone|iPhone 13 128GB|Tab|Mi Pad 4 64GB|HTPC|Google TV|Server|Intel Nuc