Permalänk
Medlem

Ska The Thing mucka?

Hmm. sitter med the thing å plötsligt i spelet så försvinner ljudet ( i film sekvencerna), då blir det ex: hjärtljud, eller längre fram i spelet så blir det nån konstig grej som loopar å låter helt "cp", ska ljudet försvinna lr e det bara min dator som e cp, codec pack lr?...

tacksam för svar.... typ..

Visa signatur

Med sunt förnuft.

Permalänk
Medlem

hmm... mitt the thing e skit cp åxå jag startar det det blir svart jag trycker esc så kommer ja till nått lila och vitt (svarta = film sekvensen lila och vita = menyn) e de win 2k som e inkompatibelt

Permalänk
Medlem

testat att patcha upp spelet? har för mig det hjälpte för mig när jag hade samma problem med the thing + mitt sblive.

Visa signatur

"I don't have time to waste. I'm busy cultivating useless good taste" - helmet
Bärbar: Amilo Si1520 | 1.83 Ghz core duo | 1024 MB DDR II (533) | 100 GB SATA | Intel GMA950 | 12" TFT | Ubuntu Edgy

Permalänk

vet någon hur man klara den andra banan?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av furste_filip
vet någon hur man klara den andra banan?

fuska?

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk

då e det ingen sport

Permalänk
Medlem

Tackar, ska genast testa

Visa signatur

Med sunt förnuft.

Permalänk
Medlem

the thing

du måste hitta en nyckel som ligger breddvid ett lik i rummet med
is badkaret

Visa signatur

Signatur raderad. Var vänlig läs våra regler §6 (Fel: 6 rader)

Permalänk

finns det ett badkar på bana två?

Permalänk
Medlem

hmm. på bana 2.
gå in i rummet med "negern", sätt igång strömen å kolla igenom övervakningskameran, zooma mot anslagstavlan vid dörren, där står koden till dörren, öppna å gå in..

va detta problemet lr?

btw, nån som vet hur man klarar "den stora saken" i ett lastrum nere i forskningskomplexewt?, jag öppnade en stor dörr och så kommer jag in i ett rum mde en kran som man kan sätta igång å sen kan man elektrifiera monstret, men hur tar jag död på det?..

Visa signatur

Med sunt förnuft.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nagrazol
btw, nån som vet hur man klarar "den stora saken" i ett lastrum nere i forskningskomplexewt?, jag öppnade en stor dörr och så kommer jag in i ett rum mde en kran som man kan sätta igång å sen kan man elektrifiera monstret, men hur tar jag död på det?..

skjut på monster tills siktet är rött. Lobba granater på honom är nästan lättast. Det kan man göra när man står i säkerhet. När monstret är rött i auto-aim siktet, spring fram till knappen som elektrifierar monstret. Monstret slås ut för ett tag och visar sin "weak point" (kommer inte ihåg exakt var det var ). Skjut en flame grenade på hans svaga punkt (eller skjut men något annat vapen..men det tar längre tid.).

Visa signatur

"I don't have time to waste. I'm busy cultivating useless good taste" - helmet
Bärbar: Amilo Si1520 | 1.83 Ghz core duo | 1024 MB DDR II (533) | 100 GB SATA | Intel GMA950 | 12" TFT | Ubuntu Edgy

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KaY

skjut på monster tills siktet är rött. Lobba granater på honom är nästan lättast. Det kan man göra när man står i säkerhet. När monstret är rött i auto-aim siktet, spring fram till knappen som elektrifierar monstret. Monstret slås ut för ett tag och visar sin "weak point" (kommer inte ihåg exakt var det var ). Skjut en flame grenade på hans svaga punkt (eller skjut men något annat vapen..men det tar längre tid.).

ok, tack.., jag ska testa det nu

Visa signatur

Med sunt förnuft.