Battleduty Modern Quarters 3 Premium Elite

Permalänk

Battleduty Modern Quarters 3 Premium Elite

Visa signatur

Mitt kärnkraftverk
|Asus PRIME-B350-PLUS|PH-TC14PE_OR|Ryzen 5 1400@3890MHz|Vega 56@Vega64bios |Corsair 2x4GB 3200MHz|Corsair TX 650w Bronze|CM Storm Enforcer|AOC G2460PF / 24"144Hz FreeSync|

Permalänk
Medlem

hahahhahaahahhaahhahahha

Visa signatur

gtx 3070ti + intel i7 12700 kf

Permalänk

<3

Visa signatur

[Fractal R4] [Corsair RM750] [ASUS B550-F] [AM4 Ryzen 7 5800X3D]
[32GB@3600Mhz] [ASUS STRIX 1070] [120GB SSD Win11 OS] [960EVO M.2]
[Monitor: PG278Q"] [Key/Mouse/Sound: G810 + SVIVE GM006 + ODAC-ATH AD-900X]

Permalänk
Skrivet av brajonk:

hahahhahaahahhaahhahahha

Så jävla bäst (:

Visa signatur

Mitt kärnkraftverk
|Asus PRIME-B350-PLUS|PH-TC14PE_OR|Ryzen 5 1400@3890MHz|Vega 56@Vega64bios |Corsair 2x4GB 3200MHz|Corsair TX 650w Bronze|CM Storm Enforcer|AOC G2460PF / 24"144Hz FreeSync|

Permalänk
Medlem

hahahahahaha

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Inte för att verka supernegativ, men varför skapar folk nya trådar om roliga/bra gameplayvideos de hittar?
Varför inte bara posta det i den officiella BF3 tråden?

Visa signatur

Bildskärm: Acer 27" WQHD 170Hz 2560x1440
Datorsystem: AMD Ryzen 3600 @4.0GHz - Nvidia RTX 3060 - ASUS TUF GAMING X570-PLUS - NZXT H440 Blue
Övrigt: Corsair K95 RGB - Corsair Scimitar - Corsair VOID Wireless

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zoidberg:

Inte för att verka supernegativ, men varför skapar folk nya trådar om roliga/bra gameplayvideos de hittar?
Varför inte bara posta det i den officiella BF3 tråden?

Det är väl svårt att säga att denna video skulle passa i den officiella BF3 tråden?

Håller väl med han som gjorde videon antar jag...Jävla Premium har förstört min syn av Battlefield. Hade varit skönt att kunna spela utan att veta att om man lägger ut lite extra så kan man komma in på servrar snabbare, man kan köpa levels och kits...nä, jag hoppas EA går och dränker sig själva...dem har förstört min syn av BF-serien

Mvh
"Trogen 1942-lirare, trots endast 7 år gammal vid release"

Visa signatur

Krusidullen är stulen

Permalänk

Jaddadadadad.

Hahaha, fick mig ett gott skratt, tackar

Visa signatur

Bärbar dator: Dell XPS 9370

CPU: I7 6800K CPU KYLNING: Noctua NH-D15 MB: Asus X99 Strix GFX: EVGA GTX 1080 FTW RAM: HyperX 32GB (4x8GB) 3000MHz HDD: Samsung 950 Pro 256GB PSU: Corsair AX 860 OS: Windows 10 CASE: Fractal Design S ÖVRIGT Qpad MK-85, Steelseries Qck Mass, SS Rival, Hörlurar/Mic: Sennheiser PC360 Skärm Dell U3415

Permalänk
Medlem

Premium = "Gratis" DLC's resten är bara grädde på moset...

Visa signatur

| EVGA Z170 FTW | i7 6700k | ASUS RTX 3070 | 16GB DDR4 3200MHz | Cooler Master V850 | Samsung 840 Evo 250GB + 2x WD Black 500GB + Seagate 2TB SSHD + Samsung 970 Evo M.2 1TB|

Permalänk
Medlem

lol

Visa signatur

”Det krävs talang för att lira hårdrock medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop”

Permalänk
Medlem

YATATATATATATATATA YATATATATATA YATATAT YATATATATATAA!!!

Visa signatur

|CPU: Intel i9-13900k |GPU: Gigabyte RTX 4080 OC |MB: Gigabyte Aorus Pro |RAM: 32GB |Chassi: Fractal Design Torrent |PSU: Seasonic PU Titanium 1000W|
Skärm: ASUS PG42UQ, Asus PG279Q

Permalänk
Skrivet av Zoidberg:

Inte för att verka supernegativ, men varför skapar folk nya trådar om roliga/bra gameplayvideos de hittar?
Varför inte bara posta det i den officiella BF3 tråden?

Åh, jag ville bara dela med mig av glädjen jag fick av den här videon och ville maximera exponeringen!

Visa signatur

Mitt kärnkraftverk
|Asus PRIME-B350-PLUS|PH-TC14PE_OR|Ryzen 5 1400@3890MHz|Vega 56@Vega64bios |Corsair 2x4GB 3200MHz|Corsair TX 650w Bronze|CM Storm Enforcer|AOC G2460PF / 24"144Hz FreeSync|

Permalänk
Medlem

Detta var ju kul... -.-

Permalänk
Medlem

Haha, härligt klipp! Tack för det

Permalänk
Medlem

Anser att BF3 är ett bra spel och att premium inte är något problem, dock var ju videon ganska bra.

Gillar de äkta ljudet av LMG han gör, skulle vilja moda BF3 så det alltid låter så!

Permalänk
Medlem
Skrivet av BrutalSwede:

Premium = "Gratis" DLC's resten är bara grädde på moset...

Nsarare att man får alla DLC för ett litet paketpris + en liten bonus! Skulle tro att det är bonusen alla klagar på, för de har ju faktiskt släppt DLC förut! Armored fury o nått mer till BF2 så lixom DLC är inte direkt nytt Asså ja vet inte vad jag ska säga förutom "why u hating?" ^.^ De släpte CQ för att få över CoD spelare. In my opinion så gjorde dom det CoD har gjort fast bättre! En helt ok repons på vapnen (som fanns från början) tillskillnad från CoDs små pruttar till ljud! Vissreligen inte lika bra som i BC2, men fan det ljudet var gudalikt, de kunde ju tagit det ljudet rakt av men visst en "cut down" som de gjorde. Mgnituder bättre grafik än CoD, vem fan kan säga nått annat??? Sen tog dom det snabba game playet från CoD, lixom problem? Om du inte vill ha CQ och endast Armored Kill - köp bara de dåå!!! Gosh! Like it or leavve it

Det finns permium på eligiganten för 299 ochtar ca. 3 dagar att få koden hem på posten!

Visa signatur

The geek way of life #1: Living on the edge - porrsurfa utan brandvägg.
CPU i5 750 2,66GHz @ 4.1 GHz | Thermalright Silver Arrow GPU 6950 upplåst BIOS | 930/1350 RAM Corsair XMS3 4 GB 1600 @ 1560 Ljudkort Creative Sound Blaster Audigy (fr.2001, bättre än mobo:s krets) MoBo ASUS P7P55D P PSU Fractal Newton R2 800W (overkill? Ja, tänkte uppgradera t CF men så blev de inte) HDD 500 GB intern + tot. 3 TB extern Chassi LianLi A05FNB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vippan:

Nsarare att man får alla DLC för ett litet paketpris + en liten bonus! Skulle tro att det är bonusen alla klagar på, för de har ju faktiskt släppt DLC förut! Armored fury o nått mer till BF2 så lixom DLC är inte direkt nytt Asså ja vet inte vad jag ska säga förutom "why u hating?" ^.^ De släpte CQ för att få över CoD spelare. In my opinion så gjorde dom det CoD har gjort fast bättre! En helt ok repons på vapnen (som fanns från början) tillskillnad från CoDs små pruttar till ljud! Vissreligen inte lika bra som i BC2, men fan det ljudet var gudalikt, de kunde ju tagit det ljudet rakt av men visst en "cut down" som de gjorde. Mgnituder bättre grafik än CoD, vem fan kan säga nått annat??? Sen tog dom det snabba game playet från CoD, lixom problem? Om du inte vill ha CQ och endast Armored Kill - köp bara de dåå!!! Gosh! Like it or leavve it

Det finns permium på eligiganten för 299 ochtar ca. 3 dagar att få koden hem på posten!

Sant... tycker att dom kunde skippa det där med att premium får gå före i kön... sen kunde dom ju släppa ett DLC-pack för dom som inte vill köpa premium.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

| EVGA Z170 FTW | i7 6700k | ASUS RTX 3070 | 16GB DDR4 3200MHz | Cooler Master V850 | Samsung 840 Evo 250GB + 2x WD Black 500GB + Seagate 2TB SSHD + Samsung 970 Evo M.2 1TB|

Permalänk
Medlem

Förstod inte vad som var kul? Kanske är jag för gammal?

Visa signatur

Ryzen 9 5950X, 32GB 3600MHz CL16, SN850 500GB SN750 2TB, B550 ROG, 3090 24 GB
Har haft dessa GPUer: Tseng ET6000, Matrox M3D, 3DFX Voodoo 1-3, nVidia Riva 128, TNT, TNT2, Geforce 256 SDR+DDR, Geforce 2mx, 3, GT 8600m, GTX460 SLI, GTX580, GTX670 SLI, 1080 ti, 2080 ti, 3090 AMD Radeon 9200, 4850 CF, 6950@70, 6870 CF, 7850 CF, R9 390, R9 Nano, Vega 64, RX 6800 XT
Lista beg. priser GPUer ESD for dummies

Permalänk
Medlem
Skrivet av SuperSverker:

Det är väl svårt att säga att denna video skulle passa i den officiella BF3 tråden?

Håller väl med han som gjorde videon antar jag...Jävla Premium har förstört min syn av Battlefield. Hade varit skönt att kunna spela utan att veta att om man lägger ut lite extra så kan man komma in på servrar snabbare, man kan köpa levels och kits...nä, jag hoppas EA går och dränker sig själva...dem har förstört min syn av BF-serien

Mvh
"Trogen 1942-lirare, trots endast 7 år gammal vid release"

För att vara helt ärlig så tycker jag inte det spelar någon roll. Att komma in på servrar står jag aldrig i kö för ändå, levels och kits gör en inte bättre. Det är inte som att vapnen man får med av CQ-paketet är bättre än alla andra (även om AUG kan behöva en nerf). Är man bra på spelet så är Premium inget som kommer att stå i vägen överhuvudtaget. nemas problemas

Visa signatur

| Corsair Crystal 460X | Z390-F | 9700K | ROG Ryujn 360mm | RTX 3080Ti | ROG Thor 850W | Vengeance Pro 3200mhz 16cl 16GB (2x8) | 970 Pro 2TB + 2xWD Black 4TB | ROG SWIFT PG279Q | Arctis 7 Pro Wireless | ROG Scope Deluxe red silent | ROG Chakram |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mithras:

För att vara helt ärlig så tycker jag inte det spelar någon roll. Att komma in på servrar står jag aldrig i kö för ändå, levels och kits gör en inte bättre. Det är inte som att vapnen man får med av CQ-paketet är bättre än alla andra (även om AUG kan behöva en nerf). Är man bra på spelet så är Premium inget som kommer att stå i vägen överhuvudtaget. nemas problemas

Jo, jag håller med, men det jag menar är att man är såpass pengakåt att man ens ger det en sådan möjlighet att komma in på servrar snabbare
500 :- för 4 (5?) expansioner, och 4 nya kartor för varje är inget högt pris, och ett pris som jag gärna betalar, men jag gillar bara inte idén att bara för att man köpt det så ska man kunna komma in på spel snabbare.

Visa signatur

Krusidullen är stulen

Permalänk
Medlem
Skrivet av SuperSverker:

Jo, jag håller med, men det jag menar är att man är såpass pengakåt att man ens ger det en sådan möjlighet att komma in på servrar snabbare
500 :- för 4 (5?) expansioner, och 4 nya kartor för varje är inget högt pris, och ett pris som jag gärna betalar, men jag gillar bara inte idén att bara för att man köpt det så ska man kunna komma in på spel snabbare.

Absolut inte. Idén är fruktansvärd, men det är den verklighet som vi tyvärr lever i.

Dessutom ska vi inte lägga ner alltför mycket skuld på DICE, kostnaderna för BF-serien överstiger deras budget och det är därför ganska uppenbart att de behöver en publisher. Och helt ärligt, hade det varit bättre med Activision? Ubisoft? Nej knappast. Det suger, men den enda möjligheten till att detta hade blivit bättre hade varit om DICE hade försökt bli självständig istället för att ha tackat ja til EA för X antal år sedan. Något som i sig hade varit oerhört komplicerat (alternativt att de hade blivit köpta av Valve men de verkade inte intresserade).

Det är inte så lätt i branschen som många verkar tro och det är alldeles för mycket skit som kastas på DICE, även om de förtjänar massor av det.

Visa signatur

| Corsair Crystal 460X | Z390-F | 9700K | ROG Ryujn 360mm | RTX 3080Ti | ROG Thor 850W | Vengeance Pro 3200mhz 16cl 16GB (2x8) | 970 Pro 2TB + 2xWD Black 4TB | ROG SWIFT PG279Q | Arctis 7 Pro Wireless | ROG Scope Deluxe red silent | ROG Chakram |

Permalänk
Medlem

Haha fyfan fjärde eller femte gången jag ser detta vill fan spela med han! Skrattar varje gång!

Permalänk

YATATATTATTATATATATATATATATATA

(bygger postcount sry)

Visa signatur

7800X3D / 7900XTX

R.I.P PALE

Permalänk
Medlem

Hahaha, så sant

Visa signatur

CPU Intel i7 2.80 GHz CPU-kylare Antec KÜHLER H2O 620Moderkort Gigabyte GA-P55-UD4P Grafikort Sparkle GeForce GTX 580 1536MB RAM Corsair Vengeance 16GB 1600Mhz Fläktar Fractal Design 120mm Silent Series x5 Hårddiskar Corsair SSD P3 Series 128GB + 5.3 tb lagrningsutrymme