Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

kan inte se vikten/måtten någonstans på MSIn. Antar att den är tyngre då den är 17". Annars är den ju lite bättre då den har 650m GDDR5 mot Asusens GDDR3. Är själv en riktigt nöjd ägare av Asusen så det är också ett riktigt bra val, fungerar finst att spela nyare spel på den i 1080p.

Permalänk
Medlem

Tack. Ska kolla runt lite. har tills på måndag att bestämma mig vilken jag ska köpa

Permalänk

Sitter också som en lycklig ägare till Asus:en och är riktigt nöjd. Trodde steget skulle kännas enormt från min stationära men känns fortfarande helt rätt.

Skärmen är riktigt vass och som sagt kan man spela nya spel på rmax inställningar (utom BF3) om man vill. Har som dom flesta andra stoppat i en SSD-disk också.

Riktigt nöjd...

Visa signatur

Asus P8Z77-V, Intel® Core™ i7-3770K Processor @ 4.2GHz, ASUS 780Ti, Corsair Dominator DDR3 1600MHz 16GB, Corsair HX650M PSU, 2 x Micron 256GB SSD, Corsair H80i, Fractal Define R3, Dell U2713 2550x1440, Ducky G2 Pro, Logitech G500

Permalänk
Medlem

Ja som Neo sa, räkna med 2000kr extra för en 240gb SSD då det gör en enorm skillnad eller ja, du måste ju inte men det är ett tips

Permalänk
Medlem

kollade runt lite och hittade den här på komplett. Siktar på att köpa den nu eftersom den har bättre grafikkort. den har mindra ram men det kan jag köpa till senare.

http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=744854#extra