Komplett.se - allmän diskussion

Permalänk
Medlem

Har imorgon väntat svar från er support i en vecka angående det jag skrev några inlägg ovan. Vill gärna ha klarhet innan helgen om det är möjligt...

Visa signatur

AMD 1090T, 8gb Corsair xms3, AMD 7870, Sabertooth 990FX, Intel 520 120gb SSD, 750W Corsair 80+ i ett Fractal Design Define R3. HTPC - BitFenix Prodigy, AMD 3870, Samsung 830 128gb, Scythe Ninja 3.

Permalänk
Medlem

är sugen på en ny gaminglaptop och såg precis att jag missat era nedsänkta priser på asus g75vw och g55vw. kommer ni köra med något liknande snart igen?

Permalänk

Några nyheter när ni får in r4 white, står preliminärt 8 aug, lite efter.

Permalänk
Medlem

Ni är grymma komplett skrev till er att ni borde sänka priset på Asus 680 GTX DC II Top det låg på 5250 innan jag skrev och 2timmar senare står det 5019 så nu beställde jag ett stort tack

Permalänk

Padfone levererad? Snabbt svar uppskattas! :)

Beställde en padfone i torsdags eftermiddag innan klockan fyra med leverans till pick-up-point. Fick samma kväll först ett mail: "Komplett.se: Kvitto med trackingnummer xxxxxxxxx" och sedan direkt efter "Komplett.se: Leveransbekräftelse xxxxxxx". Är den levererad då? Har svårt att tänka mig att det tog tre sekunder för den att transporteras och jag minns det som att jag beställde sms-avisering och något sms har jag inte fått..

Hopppas någon kan göra det hela lite tydligare!

Permalänk
Medlem
Skrivet av gräsetärgrönt:

Beställde en padfone i torsdags eftermiddag innan klockan fyra med leverans till pick-up-point. Fick samma kväll först ett mail: "Komplett.se: Kvitto med trackingnummer xxxxxxxxx" och sedan direkt efter "Komplett.se: Leveransbekräftelse xxxxxxx". Är den levererad då? Har svårt att tänka mig att det tog tre sekunder för den att transporteras och jag minns det som att jag beställde sms-avisering och något sms har jag inte fått..

Hopppas någon kan göra det hela lite tydligare!

nej, det har bara börjats köras från deras terminal eller så har den packats ner.. kommer inte ihåg deras system

Visa signatur

Dator: i7 9700k @ 5.0 Ghz - Asus Rog Strix OC 2080 Super
3600mhz 32gb - Gigabyte UD Z390 - Dark Rock Pro 4 - M.2 SSD MP510

Kringutrustning: Xiaomi 34" 3440x1440 - Xtrfy K4 - Glorious 0 Mus
Ljud: DT770 80ohm Headset - E10K DAC/AMP

Permalänk

Hej Komplett.

Jag vill tacka er för super snabb leverans och handläggnings tid av mitt ärende.
Skickade in moderkortet, cpu och minnen på en söndag. redan 2 dagar senare hade man beställt nya minne och moderkort, och man fick betalt för cpun som inte fanns.

sedan ringde man och frågade om man kunde byta moderkortet till ett intel moderkort och det gick bra men dock hade man redan skickat moderkortet så nu väntar man på att få retursedeln för att skicka tillbaka amd moderkortet.
massa +++++

Visa signatur

Dator 1: - i himlen
Dator 2: - på besök hos första datorn i himlen.
Laptop: Asus UL50V Series.

Permalänk
Skrivet av fikkser:

Hej,
jag skickade nyligen in mitt Powercolor 6970 PCS+ 2gb på grund av att det blir överhettat.

Som ersättning har ni skickat ett Asus 7850 CU II 2gb DEMO som ligger på posten.

Ser inte hur ett 7850 med stockfrekvens (som jag förstår det), kan räknas som likvärdigt ett fabriksöverklockat 6970 som dessutom kostat mig mer än 1000kr mer än ersättningskortet. Kan givetvis förstå att ett motsvarande kort idag är billigare, men detta är både billigare och sämre.

Har även mailat supporten men det dröjer med svaren och jag ser att du/ni är väldigt aktiva här.

Jag tycker att det är ett lite för dåligt byte och är osäker på om jag vill ta emot kortet. Vad säger du?

Ärendenummer: 3061831

Tack
Johan

Du ska absolut inte gå med på att få ett HD 7850. Jag tycker det låter lite fräck av Komplett att bara skicka ett HD 7850 utan att fråga dig om det var OK. HD 7850 presterar ju faktiskt lite sämre än ditt HD 6970 PCS+ 2GB.

Detta kort tycker jag är lämpligt som ersättning: HIS Radeon HD 7870 2GB (2.499:-)

http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=743426

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av fikkser:

Har imorgon väntat svar från er support i en vecka angående det jag skrev några inlägg ovan. Vill gärna ha klarhet innan helgen om det är möjligt...

Hej! Ledsen för det, vi ligger tyvärr väldigt efter i mailen. Har du något ärendenummer jag kan kika på?

Skrivet av timosaki:

är sugen på en ny gaminglaptop och såg precis att jag missat era nedsänkta priser på asus g75vw och g55vw. kommer ni köra med något liknande snart igen?

Det kommer vi säkert göra, men just nu ligger ingenting i pipen.

Skrivet av Sp4rgr1sen:

Några nyheter när ni får in r4 white, står preliminärt 8 aug, lite efter.

Skrivet av gräsetärgrönt:

Beställde en padfone i torsdags eftermiddag innan klockan fyra med leverans till pick-up-point. Fick samma kväll först ett mail: "Komplett.se: Kvitto med trackingnummer xxxxxxxxx" och sedan direkt efter "Komplett.se: Leveransbekräftelse xxxxxxx". Är den levererad då? Har svårt att tänka mig att det tog tre sekunder för den att transporteras och jag minns det som att jag beställde sms-avisering och något sms har jag inte fått..

Hopppas någon kan göra det hela lite tydligare!

Det mailet får du när paketet är skickat från vårt lager till din PuP. Du får ett annat SMS eller mail när den finns att hämta ut.

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av Komplett:

Hej! Ledsen för det, vi ligger tyvärr väldigt efter i mailen. Har du något ärendenummer jag kan kika på?

Hej, jag tror nedanstående gäller allt.

Ditt ärendenummer: 3061831

Visa signatur

AMD 1090T, 8gb Corsair xms3, AMD 7870, Sabertooth 990FX, Intel 520 120gb SSD, 750W Corsair 80+ i ett Fractal Design Define R3. HTPC - BitFenix Prodigy, AMD 3870, Samsung 830 128gb, Scythe Ninja 3.

Permalänk

Om jag väljer transportsätt Pick-up-Point dvs hämtar gäller då ångerrätten 14 dagar?

Permalänk
Medlem

Hej.
Vill inte vara dryg - men supporten är oerhört långsam, det tar flera dagar mellan svaren, försökte mig på telefonsupporten i fredags men det var tydligen bara en specifik person som kunde ta tag i mitt problem (då åtminstone). Mitt ärende börjar dra ut på tiden nu, orkar inte ödsla mer tid och tankeverksamhet åt detta, dessutom sitter jag på en stympad dator i väntan.

ärendenummer: 3061831

Visa signatur

AMD 1090T, 8gb Corsair xms3, AMD 7870, Sabertooth 990FX, Intel 520 120gb SSD, 750W Corsair 80+ i ett Fractal Design Define R3. HTPC - BitFenix Prodigy, AMD 3870, Samsung 830 128gb, Scythe Ninja 3.

Permalänk
Medlem

Hallå Komplett!

Sitter och väntar på mitt chassi ska komma in (Fractal Design Define R4 Arctic White) och det enda som står är sänddatumet som var förra veckan.
Har ni någon mer info när det kan komma in, ifall det är inne eller jag ifall jag helt sonika ska beställa något annat chassi.

Order : 19105715
1 Antal beställt till lager (obekräftat) - Förväntat sänddatum 2012-08-09

Visa signatur

"Signatur"

Permalänk
Medlem

Funkade sisådär med min retur.

Fick kortet krediterat istället för mellanskillnads utbyte, inte hela summan vad kortet kostade från början men antar att det är en del värdeminskning på ett 9 månader gammalt kort.

Fick inga pengar för frakten till komplett, 150:-, vilket jag inte ids bry mig om.

Så nu är det bara o söka efter ett nytt kort.

inte speciellt nöjd men inte värt att bråka om.

/Merkkan

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av grandpatzer:

Om jag väljer transportsätt Pick-up-Point dvs hämtar gäller då ångerrätten 14 dagar?

Jadå, samma ångerrätt gäller. Notera dock att vi har 45 dagars ångerrätt!

Skrivet av merkkan:

Funkade sisådär med min retur.

Fick kortet krediterat istället för mellanskillnads utbyte, inte hela summan vad kortet kostade från början men antar att det är en del värdeminskning på ett 9 månader gammalt kort.

Fick inga pengar för frakten till komplett, 150:-, vilket jag inte ids bry mig om.

Så nu är det bara o söka efter ett nytt kort.

inte speciellt nöjd men inte värt att bråka om.

/Merkkan

Pengarna för frakten skall du absolut få tillbaka, men du behöver skicka in kvittot i så fall. Har du fått instruktioner för detta?

Skrivet av fikkser:

Hej.
Vill inte vara dryg - men supporten är oerhört långsam, det tar flera dagar mellan svaren, försökte mig på telefonsupporten i fredags men det var tydligen bara en specifik person som kunde ta tag i mitt problem (då åtminstone). Mitt ärende börjar dra ut på tiden nu, orkar inte ödsla mer tid och tankeverksamhet åt detta, dessutom sitter jag på en stympad dator i väntan.

ärendenummer: 3061831

Vi ligger väldigt efter i mailen just nu men det håller på att ordna upp sig. Du borde ha ditt svar väldigt snart!

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk

Hej Komplett!
Ville bara tacka er och speciellt en kille vars namn jag uppfattade som Goran, som hjälpte mig idag när jag inte hade fått med kylpasta till min processorkylare och inte fått något kablage till mitt grafikkort (fyndvaror). Jag hade fått hjälp och grejerna påväg till mig efter 15 minuter. Jag tackar mycket för detta och hoppas att ni har en fortsatt bra dag!
Mvh

Permalänk

Hej Komplett,

Mitt ärende är simpelt, men långt och frustrerande. Jag tycker inte att ni fullföljt det ni sagt att ni ska göra.

Men låt mig börja från början.
Den 2010-08-27 beställde jag en bärbar dator ifrån er. Den fungerade väl fram tills för cirka ett halvår sedan då den började frysa fast, dra tjuvström och att vissa tangenter på tangentbordet inte fungerade. Detta ledde självklart till att jag reklamerade datorn och lämnade in den på garantireparation.

Då jag ofta använder min bärbara dator för att den är just bärbar - ta med vart jag vill när jag är ute - var det lite motsträvigt att lämna in den på reparation för att jag vet mycket väl att det kan ta lång tid. Men inte tusan trodde jag att det skulle ta så här lång tid!

Den 19.06.2012 blir min retur (0701020038) godkänd och jag lämnar in den samma dag hos er pick-up point i Göteborg. Jag frågar Rasmus Bergetoft som tidigt hanterat mitt ärende hur lång tid han beräknar att mitt ärende skall ta. 4-5.5 veckor skall det ta. OK, tänker jag, lång tid men visst. Han försöker mycket väl avråda mig från att lämna in hos er då det kan ta längre tid än om jag skulle returnera direkt till ASUS support.
Jag tänker - Nej, den går jag inte på. Ni får sköta detta, så jag lämnar in den hos er.

OK, dags att lämna in datorn. Jag pratar med om jag inte missminner mig Erik i utlämningen på Kruthusgatan 17.
Han försäkrar mig om att Rasmus tidsestimering är överdriven och att 5.5 veckor skall det verkligen inte ta. Bra tänker jag, skönt, då får jag tillbaka datorn i rimlig tid.

Låt mig enkelt säga att rimlig tid är sedan långt långt förgånget.

Den 18/7/12 kontaktar Malin Rudberg på Returavdelningen mig angående mitt ärende. Datorns garanti på 2 år täcker skadan på tangentbordet, men batteriet som skall bytas har en garantitid på 1 år, varvid kostnaden skall bli 733,75kr inkl moms för att byta ut det batteriet, som er servicepartner på LetMeRepair Nordic AB föreslagit.
Den 19/7/12 svarar jag enkelt och tydligt hur jag vill att mitt ärende skall hanteras, vänligen byt ut både tangentbordet och batteriet.

Nu bryts hela ärendet ner till ett totalt haveri, där allting står stilla.

Jag får ingen konfirmation på huruvida mitt svar är emottaget, ingen feedback på hur lång tid det skall ta att få tillbaka datorn eller något.
Sedan den 19/7 är ärendet heldött. Det enda som gror är min frustration över hur ni hanterat ärendet.

Så alltså, den ursprungliga tidsestimeringen som var "överdriven" låg på 5.5 veckor. Jag skulle alltså absolut senast få tillbaka min dator i slutet på Juli, men mer troligt mitten av Juli.

Det är nu 8 veckor sedan jag lämnade in datorn och jag har inte hört ett ord ifrån er sida. Mycket dåligt måste jag säga, det tycker du säkert själv.

Men iallafall låt oss hoppas att du återkommer till mig angående detta ärende, så jag blir införstådd i det du kan ta reda på. Och absolut vill jag ha kompensation för detta sjabbel. Det är inte mer än rätt.

Mvh,
Case #3066250

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av That Maniac:

Hej Komplett!
Ville bara tacka er och speciellt en kille vars namn jag uppfattade som Goran, som hjälpte mig idag när jag inte hade fått med kylpasta till min processorkylare och inte fått något kablage till mitt grafikkort (fyndvaror). Jag hade fått hjälp och grejerna påväg till mig efter 15 minuter. Jag tackar mycket för detta och hoppas att ni har en fortsatt bra dag!
Mvh

Jag skickade detta till Goran som tackade och bockade

Skrivet av Willbreaker:

Hej Komplett,

Mitt ärende är simpelt, men långt och frustrerande. Jag tycker inte att ni fullföljt det ni sagt att ni ska göra.

Men låt mig börja från början.
Den 2010-08-27 beställde jag en bärbar dator ifrån er. Den fungerade väl fram tills för cirka ett halvår sedan då den började frysa fast, dra tjuvström och att vissa tangenter på tangentbordet inte fungerade. Detta ledde självklart till att jag reklamerade datorn och lämnade in den på garantireparation.

Då jag ofta använder min bärbara dator för att den är just bärbar - ta med vart jag vill när jag är ute - var det lite motsträvigt att lämna in den på reparation för att jag vet mycket väl att det kan ta lång tid. Men inte tusan trodde jag att det skulle ta så här lång tid!

Den 19.06.2012 blir min retur (0701020038) godkänd och jag lämnar in den samma dag hos er pick-up point i Göteborg. Jag frågar Rasmus Bergetoft som tidigt hanterat mitt ärende hur lång tid han beräknar att mitt ärende skall ta. 4-5.5 veckor skall det ta. OK, tänker jag, lång tid men visst. Han försöker mycket väl avråda mig från att lämna in hos er då det kan ta längre tid än om jag skulle returnera direkt till ASUS support.
Jag tänker - Nej, den går jag inte på. Ni får sköta detta, så jag lämnar in den hos er.

OK, dags att lämna in datorn. Jag pratar med om jag inte missminner mig Erik i utlämningen på Kruthusgatan 17.
Han försäkrar mig om att Rasmus tidsestimering är överdriven och att 5.5 veckor skall det verkligen inte ta. Bra tänker jag, skönt, då får jag tillbaka datorn i rimlig tid.

Låt mig enkelt säga att rimlig tid är sedan långt långt förgånget.

Den 18/7/12 kontaktar Malin Rudberg på Returavdelningen mig angående mitt ärende. Datorns garanti på 2 år täcker skadan på tangentbordet, men batteriet som skall bytas har en garantitid på 1 år, varvid kostnaden skall bli 733,75kr inkl moms för att byta ut det batteriet, som er servicepartner på LetMeRepair Nordic AB föreslagit.
Den 19/7/12 svarar jag enkelt och tydligt hur jag vill att mitt ärende skall hanteras, vänligen byt ut både tangentbordet och batteriet.

Nu bryts hela ärendet ner till ett totalt haveri, där allting står stilla.

Jag får ingen konfirmation på huruvida mitt svar är emottaget, ingen feedback på hur lång tid det skall ta att få tillbaka datorn eller något.
Sedan den 19/7 är ärendet heldött. Det enda som gror är min frustration över hur ni hanterat ärendet.

Så alltså, den ursprungliga tidsestimeringen som var "överdriven" låg på 5.5 veckor. Jag skulle alltså absolut senast få tillbaka min dator i slutet på Juli, men mer troligt mitten av Juli.

Det är nu 8 veckor sedan jag lämnade in datorn och jag har inte hört ett ord ifrån er sida. Mycket dåligt måste jag säga, det tycker du säkert själv.

Men iallafall låt oss hoppas att du återkommer till mig angående detta ärende, så jag blir införstådd i det du kan ta reda på. Och absolut vill jag ha kompensation för detta sjabbel. Det är inte mer än rätt.

Mvh,
Case #3066250

Hej!

Verkligen tråkigt att ditt ärende dragit ut på tiden, ber om ursäkt för det. Alltid tråkigt när det är något som är utanför vår kontroll i och med att datorn är på reparation hos en extern partner. Jag har i varje fall bett kundtjänst kolla på denna direkt och kontakta dig med en statusuppdatering och förslag på kompensation.

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk

Hej!
Det har nästan gått två dagar sedan jag kontaktade er och har inte fått svar än. Jag har case # 3095718.
Mvh

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av That Maniac:

Hej!
Det har nästan gått två dagar sedan jag kontaktade er och har inte fått svar än. Jag har case # 3095718.
Mvh

Skickades från m.sweclockers.com

Jag kollar med kundtjänst varför du inte fått svar än, återkommer om det är något speciellt som gör att det drar ut på tiden.

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk

Tjena, lämnade in ett nätagg som ska in på rma i eran pick-up point i stockholm i tisdags. På mitt konto står det dock att ni fortfarande inväntar min retur?
Hur ofta skickar ni i veckan, och när kan jag förvänta mig ett besked angående rma ärendet?

Visa signatur

[ASUS P9X79] [Corsair RM850i] [Corsair 32GB DDR3 1600mhz] [i7 3930K] [Noctua NH-D14] [Gainward GTX 1080 "GLH" Golden Sample 8GB GDDR5X][Sandisk 256GB][Fractal Design Define S]

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av Niklashog:

Tjena, lämnade in ett nätagg som ska in på rma i eran pick-up point i stockholm i tisdags. På mitt konto står det dock att ni fortfarande inväntar min retur?
Hur ofta skickar ni i veckan, och när kan jag förvänta mig ett besked angående rma ärendet?

Hej!

Dom leveranserna brukar gå 1-2 gånger i veckan. Rimligen borde vi ha den här i Göteborg vilken dag som helst.

Sen tar det några dagar att hantera returen och en reparerad eller ny produkt skickas ut.

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk

Om jag ska skicka in ett moderkort som jag har köpt som demoex som jag vill returnera eftersom den saknar I/O plåt (som det stod i beskrivningen att den skulle ha), återbetalar ni då frakten som jag betalar för att skicka den till er?

Permalänk
Medlem

Hej!

Beställde lite grejer från er men råkade ta Hempaket. Ordernummer 19173532 undrar om man kan ta bort Hempaket och bara skicka som jag alltid har fått av Komplett, alltså till Pressbyrån för en 59:- (?)

Mvh

Visa signatur

Chassi:BeQuietDarkBase900Pro PSU:BeQuietDarkPowerPro1000w Moderkort:AsusZ170ProGamingAURA
CPU:i7-6700K 4.2Ghz Kylare:BeQuiet!SilentLoop240mm Ram:Corsair 32GB DDR4 3200MHz Vengeance
GPU:AsusRadeonRX5700XT8GBRogStrixGamingOC SSD:Corsair 2x120GB, M.2 1TB HDD:Seagate/WD->30TB Skärmar:3xBenQ 24" LCD G2450HM, LG 65"UHD65UM7100 OS:W10
Tillbehör:LogitechG915,G915TKL,ProX,G502,MxMaster3,G930,Z906,G510,K350,M705,G440,C922Pro,MionixNaos3200,5000,7200,8200,NaosQG
Mobiler:Xperia 1 III,Xperia1,SonyZ5 🎮 🖥️ ⌨️ 🖱️ 🎧

Permalänk
Medlem

Hej komplett ska beställa en dator snart och undrar om ni snart kan svara på mitt mejl Ärendenummer: 3104386

Permalänk

Hej!

Jag har beställt en konfiguerad Komplett Gamer i35. Beställningen gick väldigt bra och allt flöt på som det skulle. Dock när leveransen skickades iväg märkte jag att paketet fastnat hos posten. Detta för att MyPack max får vara 20kg och mitt paket var på 21,2kg... Jag tycker att ni som företag som skickar ut så många paket måste ha koll på detta. Det drabbar bara mig och er eftersom ni måste stå för extra kostnaden som tillkommer av övervikten och jag måste vänta extra länge på paketet.

Som sagt är jag nöjd med allt annat förutom detta, tycker det är riktigt dåligt om jag ska vara helt ärlig eftersom ni borde ha koll på det här. Jag som köpare har ingen aning om detta utan litar på att Komplett.se som företag vet allt vad som gäller frakt och vikt restriktioner när det kommer till de valmöjligheter man får välja på.

Mvh

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av That Maniac:

Om jag ska skicka in ett moderkort som jag har köpt som demoex som jag vill returnera eftersom den saknar I/O plåt (som det stod i beskrivningen att den skulle ha), återbetalar ni då frakten som jag betalar för att skicka den till er?

Hej! Det beror nog på. Om det är så att varan inte stämmer överens med beskrivningen skall du så klart inte betala någonting. Kontakta kundtjänst så hjälper vi dig med returen.

Skrivet av Extremaz:

Hej!

Beställde lite grejer från er men råkade ta Hempaket. Ordernummer 19173532 undrar om man kan ta bort Hempaket och bara skicka som jag alltid har fått av Komplett, alltså till Pressbyrån för en 59:- (?)

Mvh

Det bör vi nog kunna fixa om den inte är skickad. Kontakta kundtjänst via telefon så kollar vi på det.

Skrivet av mr.gamer:

Hej komplett ska beställa en dator snart och undrar om ni snart kan svara på mitt mejl Ärendenummer: 3104386

Vi ligger flera dagar efter på mailen just nu, ber om ursäkt för det. Du borde ha svar inom kort.

Skrivet av Cloudnine:

Hej!

Jag har beställt en konfiguerad Komplett Gamer i35. Beställningen gick väldigt bra och allt flöt på som det skulle. Dock när leveransen skickades iväg märkte jag att paketet fastnat hos posten. Detta för att MyPack max får vara 20kg och mitt paket var på 21,2kg... Jag tycker att ni som företag som skickar ut så många paket måste ha koll på detta. Det drabbar bara mig och er eftersom ni måste stå för extra kostnaden som tillkommer av övervikten och jag måste vänta extra länge på paketet.

Som sagt är jag nöjd med allt annat förutom detta, tycker det är riktigt dåligt om jag ska vara helt ärlig eftersom ni borde ha koll på det här. Jag som köpare har ingen aning om detta utan litar på att Komplett.se som företag vet allt vad som gäller frakt och vikt restriktioner när det kommer till de valmöjligheter man får välja på.

Mvh

Du har helt rätt i att gränsen ligger på 20 kg när det gäller Postpaket, dock är gränsen högre för Hempaket och Företagspaket. Det kan vara lite svårt att bedöma vad allt kommer väga i kassan därför kan det bli fel ibland. Beställer du något vi vet väger över 20 kg så kan du inte välja Postpaket över huvud taget, men i det här fallet har inte viktuträkningen fungerat som den skall. Straffavgiften Posten tar ut betalar självklart vi, men gällande förseningen så får jag verkligen be om ursäkt.

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Medlem

Vafan är sidan nere eller? Ska ju beställa grejjer!!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fexa:

Vafan är sidan nere eller? Ska ju beställa grejjer!!

Ja hemsidan verkar vara nere - är det något att skriva här om? Komplett-killen kan knappast hjälpa dig med det.
Vänta en stund så är den säkert uppe igen.

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fexa:

Vafan är sidan nere eller? Ska ju beställa grejjer!!

Skrivet av Minsc S2:

Ja hemsidan verkar vara nere - är det något att skriva här om? Komplett-killen kan knappast hjälpa dig med det.
Vänta en stund så är den säkert uppe igen.

De kanske förbereder sig inför den stora rean ikväll? Fast det är klart, en liten splashscreen vore ju på sin plats.

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | MSI 321URX QD-OLED | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9