Komplett.se - allmän diskussion

Permalänk
Medlem

Hej komplett.

Emaila er om ett trasigt headset för en vecka sen, varför får jag inte svar?
Inte den bästa supporten precis...

"Ditt ärendenummer: 3157900"

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Dator: https://www.inet.se/kundvagn/visa/1115104

Citera när det är något :)

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av Ploxcake:

Hej komplett.

Emaila er om ett trasigt headset för en vecka sen, varför får jag inte svar?
Inte den bästa supporten precis...

"Ditt ärendenummer: 3157900"

Hej,

Vi ber om ursäkt att svaret på ditt ärende dragit ut på tiden. Nu har du fått ett svar.

Vänligen

/Mikael

Visa signatur

Pinga oss gärna med en @Komplett så svarar vi ✌
Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk

Hejsan komplett, för ca två veckor sedan så köpte jag en H70 kylare av er som lät väldigt konstigt. er support sa att jag skulle ha den i en vecka för att titta om det försvann, det gjorde tyvärr inte det så ni skickade efter en ny som jag fick idag som har samma fel otroligt irriterande att få defekta kylare. nu till frågan, vad ska jag göra? ska jag skicka in denna också och få en till H70 eller skulle jag kunna byta mot något annat? isåfall vad? Måste bara ge er en stor tumme upp för eran service, ni har vart väldigt hjälpsamma och har fått kylarna väldigt snabbt

Visa signatur

GPU: RTX 4090CPU: Intel 11900KF PSU: Corsair SF850W Moderkort: Gigabyte Z590i Vision D CPU kylare: EK 240mm Chassi: Ncase M2 Skärm: LG C2 42" [B]

Permalänk
Medlem

Hej! Skulle du kunna vara vänlig och kolla på ärendenr: 3166549? Samt kolla på Ordernummer: 19417983 och tala om för mig om jag kommer få skärmen jag har beställt för det var en fyndvara när jag la beställningen.

Tacksam för svar, Mvh Hajper.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Komplett:

Hej,

Vi ber om ursäkt att svaret på ditt ärende dragit ut på tiden. Nu har du fått ett svar.

Vänligen

/Mikael

Hej! Du har 24 månaders garanti på ditt headset så det är inga problem! Anmäl din retur på vår hemsida och skicka in det till oss så ska vi hjälpa dig med headsetet. Ha en fortsatt bra dag! Med vänliga hälsningar Ted Planelind, Sälj och Kundservice

Vet inte hur jag positivt ska kommentera mitt problem med mitt headset eller eran service för den delen. Båda verkar ju vara ett rent (...).
Detta var mitt korta svar jag fick efter en veckas väntan som inte äns besvarade min fråga.
45 ord, 32 ord utan copy-pasten. 2 meningar är det man får efter 168 timmar. En fjärdedels ord per timma. Hmm.
Man tycker ju att ni som endå är rätt stora kunde knyckt in med en till mening som besvarade min fråga.

Ja, va ska man säga? Dåligt

Skickade om, får la hoppas att jag får nån person som faktiskt svarar på min fråga, skulle helst inte vilja vänta en vecka till heller.

Ditt ärendenummer: 3168097

Skulle gärna sagt tack, men skulle ljugit.

- Onöjd kund

Visa signatur

Permalänk

Komplett kundservice...
19:38 mejl svar på en tisdag's kväll är inte dåligt det!
Fortsätt så!!

Mvh: Eric

Visa signatur

Intel i7 2700k, 7970 3GB, 12GB Dominator GT, 2TB Seagate.

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av Derbi_QuiZ:

Hejsan komplett, för ca två veckor sedan så köpte jag en H70 kylare av er som lät väldigt konstigt. er support sa att jag skulle ha den i en vecka för att titta om det försvann, det gjorde tyvärr inte det så ni skickade efter en ny som jag fick idag som har samma fel otroligt irriterande att få defekta kylare. nu till frågan, vad ska jag göra? ska jag skicka in denna också och få en till H70 eller skulle jag kunna byta mot något annat? isåfall vad? Måste bara ge er en stor tumme upp för eran service, ni har vart väldigt hjälpsamma och har fått kylarna väldigt snabbt

Hej,
Tråkigt att du fått problem med din kylare. Hör av dig till oss så undersöker vi vilka möjligheter som finns. 031-710 20 00

Skrivet av Hajper:

Hej! Skulle du kunna vara vänlig och kolla på ärendenr: 3166549? Samt kolla på Ordernummer: 19417983 och tala om för mig om jag kommer få skärmen jag har beställt för det var en fyndvara när jag la beställningen.

Tacksam för svar, Mvh Hajper.

Hej,
Ditt mejl är besvarat och din order inklusive fyndvaran är på väg.

Skrivet av Ploxcake:

Hej! Du har 24 månaders garanti på ditt headset så det är inga problem! Anmäl din retur på vår hemsida och skicka in det till oss så ska vi hjälpa dig med headsetet. Ha en fortsatt bra dag! Med vänliga hälsningar Ted Planelind, Sälj och Kundservice

Vet inte hur jag positivt ska kommentera mitt problem med mitt headset eller eran service för den delen. Båda verkar ju vara ett rent (...).
Detta var mitt korta svar jag fick efter en veckas väntan som inte äns besvarade min fråga.
45 ord, 32 ord utan copy-pasten. 2 meningar är det man får efter 168 timmar. En fjärdedels ord per timma. Hmm.
Man tycker ju att ni som endå är rätt stora kunde knyckt in med en till mening som besvarade min fråga.

Ja, va ska man säga? Dåligt

Skickade om, får la hoppas att jag får nån person som faktiskt svarar på min fråga, skulle helst inte vilja vänta en vecka till heller.

Ditt ärendenummer: 3168097

Skulle gärna sagt tack, men skulle ljugit.

- Onöjd kund

Hej,
Tråkigt att höra att du är missnöjd med vår service. Vi beklagar att det tagit så lång tid att besvara i ditt ärende. Nu har du fått ett nytt svar från oss.

Vänligen

/Mikael

Visa signatur

Support: www.komplett.se/kundservice/ | Telefon: 031 710 20 00 | Facebook | Instagram

Permalänk
Medlem

Det var inget, fick svar endå utan konfirmation

Visa signatur

Permalänk

Finns detta tangentbord i lager eller ej?

http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=657579

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define S || Moderkort: ASUS Z170 Pro Gaming || Processor: Intel Core i7-6700K || RAM: Corsair Vengeance DDR3 3000MHz 16 Gb || Grafikkort: ASUS GTX 1080 Strix || PSU: Corsair RM750x || SSD1:Samsung SSD 850 EVO 500GB || SSD2: Corsair Force GT 120GB || OS: Windows 10 Pro ||Skärmar: Acer Predator XB271HU 165Hz & Dell UltraSharp U2412M

Permalänk
Entusiast

Edit... ångrade mig

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av Robin.Samuelsson:

Finns detta tangentbord i lager eller ej?

http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=657579

Hej,
Det finns tyvärr inga på lager just nu men de förväntas komma in till oss 7 november. Notera att datumen inte är bekräftat från leverantören så det kan komma att ändras. Vi uppdaterar informationen på produktsidan så fort vi fått mer information från vår leverantör. Håll utkik!

/Mikael

Visa signatur

Permalänk
Medlem

La en beställning på ett 680 igår kl 12:40 för leverans dagen efter till pick-up point. Ni packade inte varan för än klockan 17:16 alltså blev det ingen dagen efter leverans.

Citat:

Beställningar som läggs före kl 14:00 måndag - torsdag kan normalt hämtas nästa helgfria vardag.

Permalänk
Medlem

"Kan normalt.." är nyckelordet, inget som säger att det ÄR så alltid

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

🖥️ - 2x ACER 27" ConceptD CP5271UV IPS QHD HDR 170 Hz

Permalänk
Medlem

Hej Komplett, jag har en fråga angående eran ångerrätt.
Säg att jag köper en skärm och sätter igång den och det visar sig att jag inte är nöjd med den, har jag då rätt att ångra mitt köp?
Eller försvinner ångerrätten när förseglingen har brutits vid skärmar och liknande produkter?
Mvh

Permalänk

Hur lång tid har det tagit för er att få er dator som ni beställt? En dator de ska skicka färdigmonterad alltså.

Jag ligger ute med en order lagd den 25:e oktober, och datorn är inte ens skickad än, står bara som "plockad" och har gjort så sen mitten av förra veckan. Enligt supporten skulle datorn först vara här senast i slutet av förra veckan, sen ändrade de sig och sa att den skulle vara skickad innan helgen och att den skulle vara här i början av nästa vecka, men statusen är fortfarande "plockad". Hur jäkla lång tid behöver de för att montera en dator egentligen?

Jag är ju i behov av en dator, just nu sitter jag hos nån annan och lånar datorn där, jag kan inte vänta i flera veckor på en dator som enligt support skulle vara skickad redan i mitten av förra veckan. Just nu känns det som att jag ska vara glad om den dyker upp ens nästa vecka, supporten är lite förvirrad och verkar inte heller veta vad som händer med min order.

http://www.komplett.se/k/ci.aspx?sku=10700 <- datorn

Alla komponenter är alltså plockade sen 5 dagar tillbaka, det är alltså inget som saknas, men det blir inte skickat. Supporten verkar inte kunna göra nånting åt saken heller, de har verkat lite förvirrade när jag snackat med dem och gett mig olika datum allihop, inga som har stämt. Det känns lite som om de höftar lite dattum när jag snackar med dem, men inget verkar hända!

Hur lång tid ska det egentligen ta? Är det rimligt att behöva vänta 8 eller fler arbetsdagar på en dator som redan är plockad?

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av aXz:

Säg att jag köper en skärm och sätter igång den och det visar sig att jag inte är nöjd med den, har jag då rätt att ångra mitt köp?
Eller försvinner ångerrätten när förseglingen har brutits vid skärmar och liknande produkter?
Mvh

Du har ALLTID rätt att testa varan (förutom licenser o dyl). Du får dock stå för returfrakten.
http://www.komplett.se/k/k.aspx?action=custserv&topic=cond

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem

Tänkte skriva om mina senaste erfarenheter av komplett.se Tyvär inget bra betyg.

Jag beställde ett gäng datordelar förra veckan för ca 7-8000. Jag blev lovad att dom skulle skicka komponenterna på fredag, se citat.

Citat:

(Please keep the subject when replying to this mail)

Hej,

Ordern kommer att skickas från oss idag. Det innebär att den förväntas komma fram till ditt postombud på måndag.

Med vänliga hälsningar
Jimmy Andersson, Sälj och Kundservice
2012-11-02 11:56

Jag kontaktade komplett.se idag måndag kring klockan 11.00 (via telefon) för att fråga varför dom inte skickat komponenterna än (dom är inte ens plockade). Fick till svar att han skulle maila lagret och fråga varför paketet inte var skickat, sedan skulle han maila tillbaka till mig.

Jag bad honom vara extra snabb eftersom jag blivit lovad att paketet skulle skickas i fredags, och jag är inte främmande för att avbeställa ordern om annat företag kan leverera snabbare och håller vad dom lovar.

Jag frågade också eftersom dom inte hållit vad dom lovat, ifall dom kan skicka paketet som express typ företagspaket eller nått. Men dom hadde bara ett leveransalternativ och det var postpaket. Klart dom kan skicka på annat sätt.

klockan är nu 13:30 och jag har inte fått något mail

Detta är min första erfarenhet av komplett.se och kommer antagligen inte att handla där något mer om inte något drastiskt händer.

Varför i hela friden måste kundtjänstemannen skicka ett mail till lagret?, varför kan han inte bara lyfta luren och ringa till lagret ?

Permalänk
Medlem

Ringde nyss till komplett.

1: komplett.se har tydligen inget nummer till lagret (som ligger i Norge) så han kan inte ringa och fråga vad som pågår med min beställning. Han måste invänta mailsvar från lagret.

2: komplett.se kunde inte ändra och skicka paketet som företagspaket.

3: komplett.se har ingen aning om varför inte paketet är skickat som igenterligen skulle skickas i fredags.

4: komplett.se kunde inte svara på varför dom har en kundtjänst överhuvudtaget.

punkt 4 var påhitt från min sida.
punkt 1 och 2 är det sjukaste jag varit med om.

Permalänk
Medlem

Har sedan jag köpte mitt grafikkort (Radeon HD 7970) haft problemet att det är områden på skrämen som har blinkat då och då. Har inte direkt stört mig på det förut men nu känner jag att det vore tråkigt om man sitter på ett kort som har någon defekt!

Här är ett kort klipp där jag lyckades filma en av gångerna. http://www.youtube.com/watch?v=7fiXVqQT_Vs

Har gjort en felanmälan men inte skickat in kortet än, försökt felsöka datorn i övrigt. Men det ser ut som att det kan vara ett grafikkortsfel?

Visa signatur

OS: Windows 8.1 Moderkort: ASUS P8Z68-V PRO/GEN3 Processor: Intel Core i7-2600K Grafikkort: XFX Radeon HD 7970 RAM: Corsair Vengeance 16 Gb PSU: XFX ProSeries Core Edition 750W SSD: Corsair Force GT 120GB

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av Bakteria:

La en beställning på ett 680 igår kl 12:40 för leverans dagen efter till pick-up point. Ni packade inte varan för än klockan 17:16 alltså blev det ingen dagen efter leverans.

Hej,
Vi ber om ursäkt att vi inte hann leverera ditt grafikkort dagen efter trots att din beställning kom in i tid. I de allra flesta fall så kommer ordern fram dagen därpå men tyvärr händer det att leveransen tar en extra dag.

Skrivet av aXz:

Mvh

Hej,
Det går bra att packa upp och testa produkten men den ska vara i fint skick med allt originalemballage när den returneras. Läs me runder punkt 8 i våra köpvillkor.

Skrivet av datanarkist:

Hur lång tid har det tagit för er att få er dator som ni beställt? En dator de ska skicka färdigmonterad alltså.

Jag ligger ute med en order lagd den 25:e oktober, och datorn är inte ens skickad än, står bara som "plockad" och har gjort så sen mitten av förra veckan. Enligt supporten skulle datorn först vara här senast i slutet av förra veckan, sen ändrade de sig och sa att den skulle vara skickad innan helgen och att den skulle vara här i början av nästa vecka, men statusen är fortfarande "plockad". Hur jäkla lång tid behöver de för att montera en dator egentligen?

Jag är ju i behov av en dator, just nu sitter jag hos nån annan och lånar datorn där, jag kan inte vänta i flera veckor på en dator som enligt support skulle vara skickad redan i mitten av förra veckan. Just nu känns det som att jag ska vara glad om den dyker upp ens nästa vecka, supporten är lite förvirrad och verkar inte heller veta vad som händer med min order.

http://www.komplett.se/k/ci.aspx?sku=10700 <- datorn

Alla komponenter är alltså plockade sen 5 dagar tillbaka, det är alltså inget som saknas, men det blir inte skickat. Supporten verkar inte kunna göra nånting åt saken heller, de har verkat lite förvirrade när jag snackat med dem och gett mig olika datum allihop, inga som har stämt. Det känns lite som om de höftar lite dattum när jag snackar med dem, men inget verkar hända!

Hur lång tid ska det egentligen ta? Är det rimligt att behöva vänta 8 eller fler arbetsdagar på en dator som redan är plockad?

Hej,
När alla delar till din Komplett PC finns på lager så släpps den för plock och går vidare till vår produktion. Där bygger, installerar och testar vi din dator innan den skickas från oss. Normalt tar det c:a fem arbetsdagar innan din dator är klar efter att den släppt för plock. Efter de fem dagarna skickas datorn och leveranstid tillkommer beroende på vilket leveranssätt du valt. För post- och hempaket är det 1-3 dagar och Pick-up-Point tar normalt 1 dag.
Tveka inte att höra av dig till oss dom du har några frågor kring status på din order. 031-710 20 00

Skrivet av purusam:

Tänkte skriva om mina senaste erfarenheter av komplett.se Tyvär inget bra betyg.

Jag beställde ett gäng datordelar förra veckan för ca 7-8000. Jag blev lovad att dom skulle skicka komponenterna på fredag, se citat.

Jag kontaktade komplett.se idag måndag kring klockan 11.00 (via telefon) för att fråga varför dom inte skickat komponenterna än (dom är inte ens plockade). Fick till svar att han skulle maila lagret och fråga varför paketet inte var skickat, sedan skulle han maila tillbaka till mig.

Jag bad honom vara extra snabb eftersom jag blivit lovad att paketet skulle skickas i fredags, och jag är inte främmande för att avbeställa ordern om annat företag kan leverera snabbare och håller vad dom lovar.

Jag frågade också eftersom dom inte hållit vad dom lovat, ifall dom kan skicka paketet som express typ företagspaket eller nått. Men dom hadde bara ett leveransalternativ och det var postpaket. Klart dom kan skicka på annat sätt.

klockan är nu 13:30 och jag har inte fått något mail

Detta är min första erfarenhet av komplett.se och kommer antagligen inte att handla där något mer om inte något drastiskt händer.

Varför i hela friden måste kundtjänstemannen skicka ett mail till lagret?, varför kan han inte bara lyfta luren och ringa till lagret ?

Hej,
Vi ber om ursäkt att din leverans från oss blivit försenad. Vi jobbar för att undersöka vad som har hänt så snabbt som möjligt så att du får din order levererad. Tveka inte att höra av dig till oss om du har några frågor eller funderingar.

Skrivet av Krokben1:

Har sedan jag köpte mitt grafikkort (Radeon HD 7970) haft problemet att det är områden på skrämen som har blinkat då och då. Har inte direkt stört mig på det förut men nu känner jag att det vore tråkigt om man sitter på ett kort som har någon defekt!

Här är ett kort klipp där jag lyckades filma en av gångerna. http://www.youtube.com/watch?v=7fiXVqQT_Vs

Har gjort en felanmälan men inte skickat in kortet än, försökt felsöka datorn i övrigt. Men det ser ut som att det kan vara ett grafikkortsfel?

Hej,
Ja det ser ut att kunna vara ett fel på grafikkortet. Hör gärna av dig till oss så hjälper vi dig att felsöka innan du eventuellt skickar in kortet för retur.

Vänligen

/Mikael - Komplett.se

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Komplett:

Hej,
Ja det ser ut att kunna vara ett fel på grafikkortet. Hör gärna av dig till oss så hjälper vi dig att felsöka innan du eventuellt skickar in kortet för retur.

Vänligen

/Mikael - Komplett.se

Okej. Ringde och hörde mig för, men fick inte riktigt de svar jag förväntade mig. Tyvärr har jag inte namnet på personen jag fick prata med men det lät som att han satt och gjorde något helt annat när jag pratade med honom för jag fick konstig respons och svar som inte riktigt hörde till mina frågor. (Har de anställda på supporten möjlighet att spela/facebooka?) Enklast kanske istället är om jag bara skickar in kortet?

Här är i alla fall returnummret: 701070934

Visa signatur

OS: Windows 8.1 Moderkort: ASUS P8Z68-V PRO/GEN3 Processor: Intel Core i7-2600K Grafikkort: XFX Radeon HD 7970 RAM: Corsair Vengeance 16 Gb PSU: XFX ProSeries Core Edition 750W SSD: Corsair Force GT 120GB

Permalänk
Medlem

Hej Komplett.
Jag skickade in en vara på retur för ett tag sedan, har fått både order och leveransbekräftelse på ett nytt headset.
Nu undrar jag med vilket företag fraktas den?
På leveransbekräftelsen står det leveransadress till min dörr, men Transportör är "PICK UP POINT".
Och andra frågan är, ifall den levereras, hur länge brukar man behöva vänta? (dagar)

Mvh
Philip.

Permalänk
Medlem

Har jag fattat fel eller tar ni ut mer för demo varorna är de vanliga?

http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=653074
http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=746501

Visa signatur

Citera för svar :)

Intel 3770k / Msi Mpower / 980 TI / 16gb 1600mhz Corsair Vengeance / H100i / Silverstone Strider 1000w Gold / Samsung 830 128gb / Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem

Detta är ju inget ovanligt direkt att demo,beg varor är för dyra i många butiker.
Anledningen är högst troligen att dom tittar på vilket pris dom köpte varan för och inte vad den hade kostat ny idag detta är den enda förklaringen jag kan tänka mig.
Och en demo,beg HD är ju inte alls lika värdefull som en helt ny då det har tillkommit slitage,risker,etc på denna och således ska ju rabatten vara satt efter nypriset idag och ej för ett år sedan när HD var väldigt mycket dyrare än idag.

Detta gäller inte bara komplett,inwarehouse utan dom flesta butikerna och inte bara HD utan även cpu,minne,moderkort,grafikkort,etc,etc.
Har sett många,många äldre saker som tex grafikkort som borde haft ett pris av nån mindre 500:- om man skulle gå efter vad ett nytt grafikkort med liknande,bättre prestanda men nope priserna ligger på 1500-2000:- istället.

Visa signatur

Nu när vi betalar för det!
Glöm inte bort att slänga alla plastpåsar i vattnet!

Skit nätagg (som inte alltid=med billigt) är enbart till för dom rika som har råd att byta ut allt när (inte OM utan NÄR) det dör!

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av Krokben1:

Okej. Ringde och hörde mig för, men fick inte riktigt de svar jag förväntade mig. Tyvärr har jag inte namnet på personen jag fick prata med men det lät som att han satt och gjorde något helt annat när jag pratade med honom för jag fick konstig respons och svar som inte riktigt hörde till mina frågor. (Har de anställda på supporten möjlighet att spela/facebooka?) Enklast kanske istället är om jag bara skickar in kortet?

Här är i alla fall returnummret: 701070934

Vi ber om ursäkt för att du inte fått den uppmärksamhet du förväntat dig. Hör gärna av dig igen om det är något som är oklart.

Skrivet av Kelthiz:

Hej Komplett.
Jag skickade in en vara på retur för ett tag sedan, har fått både order och leveransbekräftelse på ett nytt headset.
Nu undrar jag med vilket företag fraktas den?
På leveransbekräftelsen står det leveransadress till min dörr, men Transportör är "PICK UP POINT".
Och andra frågan är, ifall den levereras, hur länge brukar man behöva vänta? (dagar)

Mvh
Philip.

Det låter som att ordern kommer till Pick-up-Point. Hör av dig till oss så undersöker vi status på ordern.
031-710 20 00

Skrivet av Najsisen:

Har jag fattat fel eller tar ni ut mer för demo varorna är de vanliga?

http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=653074
http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=746501

Tack för att du gjorde oss uppmärksamma på detta! Nu är priset justerat.

/Mikael

Visa signatur

Permalänk
Avstängd

Hej Komplett, jag vill returnera två RAM-minnen från en "Komplett gamer i05"-dator. När jag försöker returnera varan på eran hemsida via "mina sidor" så händer inget. Går heller inte att välja endast RAM-minnena utan bara hela datorn, dock händer inget när jag trycker på "returnera valda produkter". Har mailat er och inte fått svar... Hur ska jag göra?

Edit: Kundnummer 7610790

Permalänk
Medlem

Hej komplett!

Måste bara säga vad håller ni på med i eran telefon support! Dålig musik och ingen uppdatering om vart man står i kön eller om man ens står i den! Jag orkar inte sitta och vänta och höra nån skit musik som är så sprakig att det knappt går att höra vad det är..

Så snälla sätt dit ett vanligt kö system där man får veta vart man är i kön!

Tackar!

Visa signatur

Amd 1055T @ 3.5ghz | Corsair 16382mb 1600 MHz 9-9-9-24 | MSI GeForce 680| Asus M5a88-M | Intel 330 120GBx2 + WD 500GB Green + WD 1000GB Black + WD 2000GB Green x2 | AX 850 | Windows 7PRO x64 | Define R3 White

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd rensad*

Ohyfsade inlägg skippar vi. Man kan vara upprörd, men man får ändå lugna ned sig en smula innan man skriver. Personliga ärenden tas inte i tråden, förresten

Visa signatur

CPU: Intel i5 2550K (NH D-14) GPU: Nvidia GTX 570 Mobo: Gigabyte GA-P67-UD7(B2) PSU: Cooler Master Silent Pro 700W

Visste du att om Du inte håller dig till reglerna varje dag, så kommer Arla-haren och skjuter dig i huvudet eller ibland i magen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Leifson:

*Tråd rensad*

Ohyfsade inlägg skippar vi. Man kan vara upprörd, men man får ändå lugna ned sig en smula innan man skriver. Personliga ärenden tas inte i tråden, förresten

Hårt, men rätt. Sen att det var jag som slängde ur mig den fåniga kommentaren tycker jag inte vi reflekterar vidare över ;).

Bästa Komplett, igår beställde jag ett par skärmar, och idag dog mitt grafikkort (jo jag ser det "lustiga" i situationen..). Är det någon garanti att hämta på ett MSI 6950 Twinfrozr II som köptes in 2011-01-28 13:34?

Visa signatur

Ryzen 5800X3D, Msi B450 Tomahawk, RX 7800XT, 32 Gb Corsair Vengeance Pro, vattenkylning.

Permalänk
Komplett.se
Skrivet av Sometime:

Hej Komplett, jag vill returnera två RAM-minnen från en "Komplett gamer i05"-dator. När jag försöker returnera varan på eran hemsida via "mina sidor" så händer inget. Går heller inte att välja endast RAM-minnena utan bara hela datorn, dock händer inget när jag trycker på "returnera valda produkter". Har mailat er och inte fått svar... Hur ska jag göra?

Edit: Kundnummer 7610790

Hej,
Hör av dig till oss så hjälper vi dig att sätta upp en retur. 031-710 20 00. Vi håller öppet måndag - fredag 09-20.

Skrivet av Vboman:

Hej komplett!

Måste bara säga vad håller ni på med i eran telefon support! Dålig musik och ingen uppdatering om vart man står i kön eller om man ens står i den! Jag orkar inte sitta och vänta och höra nån skit musik som är så sprakig att det knappt går att höra vad det är..

Så snälla sätt dit ett vanligt kö system där man får veta vart man är i kön!

Tackar!

Hej,
Tråkigt att du inte uppskattar vår kömusik. Vår målsättning är att besvara alla samtal så fort som möjligt och därmed att du ska få lyssna på så lite musik som möjligt.
För närvarande har vi som du säger ingen uppläsning av köplats i vår telefonväxel men jobbar för att få med detta i kommande uppdateringar av systemet.

Skrivet av Aldric T:

Hårt, men rätt. Sen att det var jag som slängde ur mig den fåniga kommentaren tycker jag inte vi reflekterar vidare över ;).

Bästa Komplett, igår beställde jag ett par skärmar, och idag dog mitt grafikkort (jo jag ser det "lustiga" i situationen..). Är det någon garanti att hämta på ett MSI 6950 Twinfrozr II som köptes in 2011-01-28 13:34?

Hej,
Vi beklagar att du fått problem med ditt grafikkort. Är det detta grafikkort? http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=631601
I sådana fall har du 36 månaders garanti.

Vänligen

/Mikael

Visa signatur