Permalänk
Proffsmoddare

Pc 201 sidopanel

Blev lite inspirerad av bidragen in Corsairs gravyrtävling så jag beslutade mig för att gravera lite på mitt Lian Li PC-201

Det är fortfarande en del jobb kvar så mer bilder kommer efter hand.

Pc 201 sidopanel

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Medlem

Jäklar vad snyggt gjort!

Permalänk
Medlem

Väldigt sällan jag gillar graveringar men denna var verkligen snygg må jag säga, bra gjort!

Visa signatur

Inget är för dyrt om man är nöjd över det.
Macbook Pro 14" M1 Pro | iPad Pro 12,9" M2 | iPhone 14 Pro | Apple Watch Series 8
Beyerdynamic DT1990 Pro | Topping E30 II & L30 II | Moondrop Blessing 3

Permalänk

Som vanligt

underbart!

Permalänk

Snyggt!

Visa signatur

MSI PRO Z690-A DDR4 - i9 12900K - Kingston Fury 32GB 3600 Mhz CL16 - Corsair RM850X - Noctua NH-U12A Chromax - Fractal Design Define 7 Compact - RTX 3090 TUF - Odyssey G50A -

Permalänk
Medlem

Ser ut som en Alien! Hur fick du fram "gråtonerna"?

Visa signatur

The individual is handicapped by coming face-to-face with a conspiracy so monstrous he cannot believe it exists.

-- J Edgar Hoover

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av Distant Worlds:

Ser ut som en Alien! Hur fick du fram "gråtonerna"?

Det får jag inte färgskiftningarna beror på ljuset.

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk

1 bild 1 poäng

Permalänk
Medlem

Riktigt snyggt! 5p när det kommer fler bilder.

Permalänk

Galet snyggt! Hur gör motivet? Ritar du för hand direkt på plåten? eller på ett papper och för över mönstret med carbonpapper/ kalker papper eller ritar du det på datorn och printar ut det?

Visa signatur

Jag har för många leksaker...
Jag stavar som en knug!

Permalänk
Medlem

Galet snyggt! 5p från mig.

Permalänk
Avstängd

oavsett om jag varit medlem eller ej har jag alltid följt denna fd. moderatorns jobb han är bäst på sånt här. så han får högsta betyg även från mig för detta. och om han säger att det fortfarande är mycket jobb kvar så undrar man om han tänkt gravera in mer på skälva bakrunden av sidoplåten

ja bra jobbat i allfall

Visa signatur

Datorer: i7 4930k med dubbla 780 dubbla 250gb ssd diskar. 32gb

Jag har Asberger så dryga svar/medelanden kan leda till missförstånd från min sida så unvik dryga svar då det nu kan missuppfattas fel från från min sida.

Permalänk
Medlem

Galet hög nivå i vanlig ordning!

Permalänk
Permalänk
Medlem

HOLY SH*T va snyggt!

Permalänk
Medlem

Bland det snyggaste jag sett här på Sweclockers!

Skulle vara riktigt intressant att se hur du arbetar, finns ingen filmsnutt på hur du gör dina mästerverk? Om du nu vill avslöja din teknik...

Permalänk

Som vanligt ett bra arbete. Gillar verkligen allt jag har sett som du har gjort. Ångrar lite nu att jag sålde det 800D som du graverade

Visa signatur

Deadsith: Disc/Holy Priest | Haikeiki: MM/BM Hunter | Garridel: Frost/Arcane mage (Main) | Turák: Resto Druid

Permalänk
Medlem

Attans vad snyggt, en snygg och cool döskalle är alltid rätt

Visa signatur

I ate a clown once, he tasted funny :)

MB: Asus X99-A, GPU: Asus GTX980Ti, CPU: Intel 5820K, Ram: 16GB 2666Mhz, Ljud: Sound Blaster Z, Skärm: ASUS VG278H 120Hz., Datakunskap:Amatör

Permalänk
Medlem

mer !!!! snyggt gjort