Permalänk
Robot

SentientMouse

Håller på med en ny dator men i väntan på delar fick musen sig en omgång för att kunna matcha datorn senare.

Besök albumet: SentientMouse av SentientMachine

Permalänk
Medlem

Hur blir ytan jämfört med tidigare?

Permalänk

Ungefär samma, blank, hade dock lite nåt enstaka dammkorn som fastnade i färgen på nåt ställe så inte direkt helt perfekt, men det hade jag inte väntat mig heller. Men en slät yta fortfarande, ingen större skillnad.

Visa signatur

"Religion är en infantil fixering vid en kosmisk nallebjörn." - Freud

Permalänk
Medlem

såndär mus har man haft en gång i tiden, dock så var min redan röd från början så slapp måla om min

Permalänk

Samma mus och samma färg ^^
Målade om min men då tog jag bort logitechmärket och spaklade

Visa signatur

Intel Core 2 duo E6850 3.8Ghz 24/7|Noctua NH-U9B SE2|Msi P7N SLI Platinum|EVGA Nvidia Gerforce Gtx 260|Corsair Hx650w|2x Western Digital 1Tb+ 1x 500Gb Green Power + Samsung 830 256GB SSD OS disk|Corsair Carbide 500R Vit

Permalänk
Hedersmedlem

snyggt

Visa signatur

Kontakta mig direkt vid frågor om eller synpunkter på min moderering.
Glöm inte att tala om vilken tråd ditt ärende gäller.
Kontaktvägar: via PM eller via E-post: michaswe@sweclockers.com
Mina System: HePC och Gaming

Permalänk
Medlem

Blir det inte skit med hobbyfärgen? har hört att den inte torkar så värst bra :S billacken är helt ok däremot

Permalänk

@GurraGamer
funderade på det också, men blev för lat, ska lägga mer krut på datorn sen tänkte jag.

@MichaSWE
Tack

@Frallam
Jag är jättenöjd med resultatet faktiskt, slipade ordentligt först vilket jag tror hjälpte en del. Färgen torkade jättesnabbt och ytan blev helt okej. Annars rekommenderar dom ju att man använder primer men skippade det, snålade lite haha. Enda negativa jag tänkte på var att det luktade som bara den trots att jag vädrade så gott det gick, kände mig yr i skallen i flera timmar efter att ha varit i rummet där jag målade i cirka en timme.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Hur lyckades du pilla bort skalet som du lackade? Får fan inte bort mitt på min Logitech MX610. Hur mkt våld krävdes de?

Visa signatur

// E8500@3.18 E0 | Thermaltake DH101 | Corsair 450W | LG GGC-H2L | Corsair XMS2 6400 4Gb | Gigabyte P45-DS3 | Radeon Gigabyte 5550 | 3.7 Tb //

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Torsten1
Hur lyckades du pilla bort skalet som du lackade? Får fan inte bort mitt på min Logitech MX610. Hur mkt våld krävdes de?

Vet inte hur det ser ut på en MX610, men på min krävdes det inget våld alls. Dock var man tvungen att plocka isär ganska mycket för att komma åt alla skruvar, sen var det bara att lirka lite och trycka i nederkant för att det skulle lossna.

Visa signatur

Permalänk

tjemare jag har funderat på att göra samma sak med min qpad mus som jag fick för ett tag sedan bara det att den är matt så när man håller i den så ja känns den inte plastig men jag undrar sitter färgen om man gör på det sättet??

Visa signatur

Cpu: i7 6700k
Ram: 32gb
Moderkort: ASUS z170 Pro Gaming
Grafikkort: GeForce GTX 1070 SEA HAWK