Permalänk
Medlem

Nintendo 64 Värde

Tja jag har ett nintendo 64 med original kartong, 1 dosa och 2 spel. Super mario 64 och Diddy kong racing.
Hur mycket tror ni jag kan få för det ? Jag tittade på retrospelbutiken och då skulle jag få 580 kr för allt, är det ett bra pris ? Köpte det för 400 förra veckan bara för att spela igenom super mario 64

Permalänk
Medlem
Skrivet av erokill:

Tja jag har ett nintendo 64 med original kartong, 1 dosa och 2 spel. Super mario 64 och Diddy kong racing.
Hur mycket tror ni jag kan få för det ? Jag tittade på retrospelbutiken och då skulle jag få 580 kr för allt, är det ett bra pris ? Köpte det för 400 förra veckan bara för att spela igenom super mario 64

Ja, det låter som ett rimligt pris. Du kan kanske få lite mer ifall du lägger upp en auktion på tradera. Lycka till!

Visa signatur

[Chassi- Define R4] [GPU- Msi 970 twin frozr] [CPU- 4670k @ liten överklockning] [Mobo- Asus z87 - A] [PSU- HX 750 750w 80+ gold] [Ram- Corsair vengence 8gb][SSD- Kingston 120GB][Hårdrisk- 1TB]
Tillbehör
[Skärm: Koreaskräm 1440p] [Mobil: Iphone 6]
[Tangentbord: Q-pad mk 50] [Hörlurar: Audio Technica Ath-50] [Mus: R.A.T 3]

Permalänk
Medlem

Titta på tradera och se vad liknande går för.
är kartongen i bra skick drar det upp priset och detta gäller även om joysticken på kontrollen inte är slapp.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Stationär: Core i9 13900k | Asus X790 ROG Strix Gaming-F | 32GB DDR5 | RX 7900 XT | Lian Li PC-O11 dynamic evo
Laptop: Macbook Air | Apple M1

Permalänk

Sålde mitt Nintendo 64 med 12spel och med allt i original skick för 6lax för par år sedan, så ja tror 400kr var rätt bra deal.

Visa signatur

Gaming rigg: Sönder för tillfället
Laptop: HP elitebook 840 g2
Mobil: Samsung galaxy s8+