Tävla och vinn datorsystem med Fractal Design och Dustin PC

Permalänk
Melding Plague

Tävla och vinn datorsystem med Fractal Design och Dustin PC

Det är hög tid att ladda upp inför en lång och intensiv spelhelg. I en ny tävling på SweClockers kommer möjligheten att slå två flugor i en smäll och dessutom kamma hem en dator på kuppen.

Besök tävlingen

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Administrativ avgift
Skrivet av Nyhet:

Det är hög tid att ladda upp inför en lång och intensiv spelhelg. I en ny tävling på SweClockers kommer möjligheten att slå två flugor i en smäll och dessutom kamma hem en dator på kuppen.

Besök tävlingen

Hur ska man ha med hela hörnan ? Måste ju ha mer än ett kort ;)!

Här är den iaf min hörna har allt! Tomma flaskor, joggingskor som stoppar en från att faktiskt tänka på att motionera och man tänker att spela är ju fan roligare. Även så har den lite roliga piller (Citodon) som hjälper om man känner efter två dagar i sträck att det börjar bli lite halvtråkigt att nötta samma spel så kan man ju ha kul i två dagar till? Sen att antingen köra singel screen 1440p eller Eyefinity, ja då behöver man ju köra tri-fire med 7970 ;)! Sen även ett instickskort för att streama !

Visa signatur

Jonsbo i100| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | SF600 | Samsung G9 49 | Vive Focus 3 | Noctua fans | Custom loop

Permalänk
Medlem

" (manipulerade bilder är inte tillåtna)"
vad exakt innebär detta?
får jag korrigera färger och lätta upp skuggor i min bild?
får jag göra ett panorama, alltså klistra ihop flera bilder för att visa allt?
gäller bildmanipulation bara klippa och klistra?

Permalänk
Medlem

Rolig tävling

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av addol95:

" (manipulerade bilder är inte tillåtna)"
vad exakt innebär detta?
får jag korrigera färger och lätta upp skuggor i min bild?
får jag göra ett panorama, alltså klistra ihop flera bilder för att visa allt?
gäller bildmanipulation bara klippa och klistra?

Du får givetvis justera färger och göra panorama om du vill, men inte ändra innehållet i originalbilden. Klippa/klistra, stjäla bilder, rita och liknande är således inte tillåtet.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk

Låt Sweclockers medlemmars katter flöda!

Plasma tvapparater, anti Copyswede och katter är väll något vi (nästan) alla har gemensamt?

Visa signatur

Fractal Design R3 Fractal Design Newton R2 1000w Intel 3770K ASUS P8Z77 -V Pro Corsair Force GT 120gb Kingston Hyperx Genesis

Permalänk
Medlem

men jag har två dator hörnor... hur ska då jag göra ? klippa o klistra ?

Permalänk
Medlem

Fram med julgransbelysningen och p12-fläktar då.

Skoj tävling verkligen!

Edit: Nu har jag plåtat mitt bidrag, här är det

Om lappen med mitt användarnamn inte syns så bra så sitter den på brödrosten till vänster.

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Medlem

Undrar hur många bilder "pimpade" med Monster-burkar som dyker upp nu!

Visa signatur
Permalänk
Administrativ avgift
Skrivet av Kaospassageraren:

Undrar hur många bilder "pimpade" med Monster-burkar som dyker upp nu!

Eh Rockstar är det ju då hemköp bara har Rehab och röd monster-.- // Hemköp hater....

Visa signatur

Jonsbo i100| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | SF600 | Samsung G9 49 | Vive Focus 3 | Noctua fans | Custom loop

Permalänk

Gillar att datorn heter "DUSTIN PC ENTHUSIAST XI60 " och inte ens går överklocka
Den kör på h87 chipset

Permalänk
Medlem
Skrivet av nobleman:

men jag har två dator hörnor... hur ska då jag göra ? klippa o klistra ?

Ta den hörnan du anser vara mest pimp.

Kul tävling

Visa signatur

Desktop|Intel i5 12600|Asus Prime B760 Plus|Nvidia RTX 3070|Corsair DDR5 2x16GB|1TB M.2/1TB SSD
Mouse|Sensei Ten|Keyboard|Xtrfy K4|Monitor|Asus PG279QZ|Dell u2415
Laptop|HP ProBook 4320s I3|525GB SSD|4GB DDR3|NAS|Synology 412+ 30TB
Phone|iPhone 13 128GB|Tab|Mi Pad 4 64GB|HTPC|Google TV|Server|Intel Nuc

Permalänk
Medlem

Nördhörnan i befintligt skick.

Permalänk

Här kommer mitt bidrag till tävligen

Visa signatur

SSD 970 EVO 500GB, Samsung 850 evo, MODERKORT Asus x370 Prime Pro CPU Ryzen 7 3700x RAM Corsair 16GB 3200Mhz GRAFIKKORTRTX 2080 Kylning Be Quiet Pure Rock Chassi Fractal Design Define R5 Nättagregat Corsair 1000 W|

Permalänk
Skrivet av Chromatic:

Viktigt med salvan!!
Var är toalettpappret?

Visa signatur

Spelburk: Fractal Design R4 * AMD Ryzen 1600X kyld av H80i V1 * ASUS GTX770 DCII * Corsair Vengeance LPX 16GB DDR4 2666MHz * ASUS PRIME B350-PLUS * EVGA Supernova G2 750W * 1TB HDD * Samsung EVO 250GB SSD
Tillbehör: Steelseries Rival 300 * SweC Qpad Musmatta * BenQ XL2411T 144hz * BenQ 24" * Qpad MK-50 * Hyper X Cloud *

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chromatic:

Diggar handkrämen.

Visa signatur

GPU: GTX 1080 CPU: i7 4790k Ljud: DT990 250Ω, HD600, HE4XX, PC360, Schiit 2U-Stack, Fiio E10K & Logitech Z-5500

Permalänk
Medlem

"lång och intensiv spelhelg" ? chek!

Permalänk
Medlem
Skrivet av lucifer579:

Viktigt med salvan!!
Var är toalettpappret?

Skrivet av Wrathborn771:

Diggar handkrämen.

Ingen nördhörna utan handkräm.
It's the law.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chromatic:

Denna bild lyfter fram så oerhört många frågetecken.

Visa signatur

Mobil > OnePlus 8T Surfplatta > Lenovo Laptop > ASUS G750JZ
Media-PC > Bitfenix Prodigy M mITX | Corsair CX 500M 80+ Bronze Modulärt | Asus H87I-Plus mITX | 8 GB ddr3 | i3 4340 @ 3.6Ghz | Corsair Hydro H60 | Kingston V300 SSD 120GB | 9TB Lagring |

Permalänk
Medlem

Fördelen med en bärbar...

Är ju att man kan ta med den överallt!

Dold text

Togs med min Nexus 4 därav kvalitén... och JA, datorn ramlade ner (i handfatet) några gånger.

Permalänk
Medlem

Usel kvalle beror på neddragen rullgardin och tänd lampa. Lev med det.

Väggarna pryds av två vackra affischer från Kommunistiska Partiets ungdomsförbund RKU. Även chassits sidopanel agerar hem åt klistermärken från inte bara RKU, utan också från (V), fAåA (förbundet Allt åt Alla), samt Wapiti!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Förhoppningsvis så är denna bild lite bättre. Panoraman misslyckades dock lite ändå. Lycka till allihopa!

Panorama

Edit:
Bytte bild.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kaospassageraren:

http://i.imgur.com/zruviko.jpg?1?1934

Usel kvalle beror på neddragen rullgardin och tänd lampa. Lev med det.

Väggarna pryds av två vackra affischer från Kommunistiska Partiets ungdomsförbund RKU. Även chassits sidopanel agerar hem åt klistermärken från inte bara RKU, utan också från (V), fAåA (förbundet Allt åt Alla), samt Wapiti!

Du är moderat va?

Permalänk
Medlem

Rå bild på hur min Student-datorhörna ser ut. 2 av 3 skärmar är begagnade, skrivbordet har ett skyddande lager av silvertejp (because why not). Barskåp och overallen nära till hands.

Permalänk
Medlem
Skrivet av flox:

Rå bild på hur min Student-datorhörna ser ut. 2 av 3 skärmar är begagnade, skrivbordet har ett skyddande lager av silvertejp (because why not). Barskåp och overallen nära till hands.
http://i.imgur.com/nZv19hU.jpg

Snarare din samling av din familjs urdruckna spritflaskor.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av drbreakdown:

Låt Sweclockers medlemmars katter flöda!

Plasma tvapparater, anti Copyswede och katter är väll något vi (nästan) alla har gemensamt?

Neej! Glömde katten.

Permalänk
Skrivet av trisse23:

Hur ska man ha med hela hörnan ? Måste ju ha mer än ett kort ;)!

http://i.imgur.com/IlpoFJH.jpg
Här är den iaf min hörna har allt! Tomma flaskor, joggingskor som stoppar en från att faktiskt tänka på att motionera och man tänker att spela är ju fan roligare. Även så har den lite roliga piller (Citodon) som hjälper om man känner efter två dagar i sträck att det börjar bli lite halvtråkigt att nötta samma spel så kan man ju ha kul i två dagar till? Sen att antingen köra singel screen 1440p eller Eyefinity, ja då behöver man ju köra tri-fire med 7970 ;)! Sen även ett instickskort för att streama !

Kan man inte smälla in fler kort då :P?

Permalänk

Sängen bredvid bara ramla från stolen ner dit om man inte absolut orkar spela mer.

Visa signatur

GIGABYTE/ASUS GeForce GTX-670 2GB OC SLI
i7 2700k

Permalänk

Det sög ju, pantade precis 48 burkar coca cola, hade annars kunnat lura er alla att jag ska sitta o leva på en massa cola hela helgen hahahah!

edit: detta är inlägg nr 3000 från mig.

Visa signatur

Palit RTX 3060 Ti | Ryzen 7 7800X3D | Gigabyte B650M DS3H | 32GB Vengeance 5600 MHz CL36