Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Apr 2013
Skrivet av Blaze84:

Har de inge knapp "Hide empty servers" ? Fett illa om de saknas sån funktion....

Kryssa i None, 1-5, 6-10 och 10+ under Free Slots. Själv brukar jag bara ha de tre första, 10+ inkluderar servrar med en person på den.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Nässjö
Registrerad
Feb 2012

För mig kraschar ofta spelet om jag connectar med Internet explorer, använder jag en annan webbläsare funkar det bättre (kanske bara har tur när jag använder dom andra) får inte heller upp pingen på serverna via IE

|Phantek enthoo primo| Asus rog strix z370-f gaming | I7 8700K @ 5.2ghz | nzxt kraken x62 | 2x Geforce Gtx 1080 Strix gaming | 32GB Corsair 3200mhz rgb | Acer x34a | M2: Samsung 960 evo 250gb SSD: 2x Intel 530 Series + Samsung 950 500gb | Evga 1000w psu | win 10 pro | isp 1000/1000 |

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Nangijala
Registrerad
Okt 2009

Har spelet en hel del sedan senaste patchen och nu verkar det vara MYCKET mer stabilt. Kan spela flera banor nu utan problem dvs 2-4timmar

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Uppsala
Registrerad
Jan 2010

nu har mitt bf4 kraschat 3 gånger på väldigt kort tid ERROR Game disconected somtthing went wrong. blir det hela tiden. spelar ett tag utan problem sen helt plötsligt så hoppar den till svart bild med _ som blinkar uppe i högra hörnet. sen kommer
ERROR Game disconected somtthing went wrong. i battlelog.

PISS spel

|CoolerMaster Silencio 550| Intel Skylake 6700k@4.0GHz |Corsair Cooling Hydro H80i GT |Asus Z170 PRO GAMING |Ripjaws 3000mhz ddr4 ]Asus Strix 970 gtx|Fractal Design Newton R2 800W |

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Jul 2001

Bara jag som inte hittat någon bra server som kör både China Rising och vanliga banor?
Ifall någon har ett tips, hör gärna av er.
Inte HC. Gärna typ 200% tickets.

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Södermanland
Registrerad
Nov 2008

En fråga, hur fan hittar man patcherna då? Laddas dem ner automatiskt eller måste man göra det själv?

Asrock z77 Extreme 4 | Intel I7 2600K 4,6 GHz | GTX 970 EVGA | G.Skill RipjawsX 8GB 2400 MHz | Fractal Design Define R4

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Aug 2011
Skrivet av gamingfreak:

En fråga, hur fan hittar man patcherna då? Laddas dem ner automatiskt eller måste man göra det själv?

Laddas hem automatiskt, eller så högerklickar du på bf i origin och väljer "sök efter uppdatering".

Mitt uppdateras automatiskt och jag har efter varje gång (6 gånger nu va?) fått reparera installationen efter patchar... :/ kan man kräva pengarna tillbaka efter 40 speltimmar?

Citera för svar :)

Intel 3770k / Msi Mpower / Msi 7970 Lightning / 16gb 1600mhz Corsair Vengeance / H100i / Silverstone Strider 1000w Gold / Samsung 830 128gb / Fractal Design Arc

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Skurup
Registrerad
Maj 2009

Har en liten fråga som inte hör till ämnet.

Kan man ställa in sensen på musen så att den är på ett visst läge när man kör tank och på ett annat läge när man springer runt som soldat?

Tycker det är sjukt störigt att behöva höja sensen varje gång. Iofs så kör jag en Logitech mus med sense knappar på men ändå störigt.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Bua
Registrerad
Sep 2008
Skrivet av Dassh:

Har en liten fråga som inte hör till ämnet.

Kan man ställa in sensen på musen så att den är på ett visst läge när man kör tank och på ett annat läge när man springer runt som soldat?

Tycker det är sjukt störigt att behöva höja sensen varje gång. Iofs så kör jag en Logitech mus med sense knappar på men ändå störigt.

Gå till controls under options, där hittar du "mouse sensitivity" och "vehicle mouse sensitivity".

3700X|Aorus Elite|16GB 3200MHz|Palit GTX 1080|Air 540|AX850
PG279Q|XL2411Z

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Skurup
Registrerad
Maj 2009
Skrivet av Gwaniiz:

Gå till controls under options, där hittar du "mouse sensitivity" och "vehicle mouse sensitivity".

TACK! Vet inte hur många gånger jag dött bara för att sensen varit alldeles för hög när man hoppat ur tanken.