Permalänk
Medlem

Sluze eller Mausah (från Mauser) och när man trollar lite så brukar det bli Koprofagen

Visa signatur

CPU: Intel i7 4790K (4,4ghz) GPU: Zotac Gtx 780. RAM: CORSAIR 16GB 1600MHZ VENGEANCE. Chassi: Define R4. OS: Windows 8.1 64-bit

Permalänk

Goingkronos är mitt nick

Visa signatur

CPU AMD R9 3900X MB Gigabyte X570 Aorus Pro
RAM Corsair Vengeance 16GB GPU Saphirre 5700XT Nitro+ SE
SSD NVMe WD Black SN750 x2 SSD Samsung 840Pro, Samsung 850Pro, Kingston A400
HDD HGST Deskstar 6TB, WD Green 2TB
Chassi Fractal Design Define R6 PSU Be Quiet Dark Power Pro 850w

Permalänk
Medlem

Bakgrund

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Medlem

Samma som här. yoghurt är så väldans gott så jag slängde runt lite med bokstäverna och så fick det bli yugurt.

Permalänk
Medlem

RedSanta är mitt i de flesta fallen

Permalänk
Medlem

Sedan ca 2009 har det varit så enkelt som mitt efternamn, Wiberg.
Förr bytte man nick när man lirade oseriöst, nu skiter jag i vilket då jag bara hoppas in o lirar lite då o då.

Har även varit mannen, xFi, Gropen (ja som på dust2), Peter Griffin för riktigt längesen

Visa signatur

- - - - S.T.A.L.K.E.R FAN - - - -

Permalänk
Medlem

"Player", eftersom jag saknar fantasi.

...Eller Minsc S2.

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk
Medlem

Moldie Thayne Marora Mögel beroende på lir/kön på karaktären

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Friterad:

Tänkte det först men det du skrev efter fick mig att tro att det var du som kallade dig så. Om du skriver lite bättre så kanske man hade förstått vad du menade

Om du läser lite bättre så hade du förstått vad jag menade från första början. Jag skrev klart och tydligt att det var jag som kallade mig för fittfnaset och att det var både omoget, idiotförklarat och med en god portion självdistans.

Nu släpper vi det.

Permalänk
Medlem

Har haft en hel del olika jag med. Det jag använder mest nu förtiden är Dassh.

Ett nick jag hade förr i tiden var Mr-boring

Permalänk
Medlem
Skrivet av Barren Wuffet:

Om du läser lite bättre så hade du förstått vad jag menade från första början. Jag skrev klart och tydligt att det var jag som kallade mig för fittfnaset och att det var både omoget, idiotförklarat och med en god portion självdistans.

Nu släpper vi det.

Men det du skrev efteråt gjorde mig lite förvirrad över vad du menade, du säger att det är omoget osv men sedan klagar på "svennebananer" som rapporterar för olämpligt användarnamn?