Permalänk

Mitt PSN är freddan302, har en Hunter lvl 28, snart 29

Dom som vill kan lägga till mig!

Visa signatur

Asus A8N-E , AMD64 3200+ , ATI X1950XT , 1GB Corsair , Antec Sonata II , Zalman: ZM-7000B-CU , VF700-CU , ZM-NB47J.

Permalänk
Medlem

Stinkbug i en vecka, finns det någon fix? Köpte spelet för en vecka sedan och PSN men bra att inte kunna spela.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lajnuss:

Stinkbug i en vecka, finns det någon fix? Köpte spelet för en vecka sedan och PSN men bra att inte kunna spela.

Inte en enda Stinkbug för mig varken på Xbox One eller PS4.

Har du testat googla å se om någon annan har det problemet?

Taget från bungies hjälpsektion på deras sida......

"ERROR CODE: STINKBUG

This error appears during a maintenance window and is expected. Please be patient while Destiny is updated and the all clear is given.
However, if you see this error outside of maintenance times, please create a new topic on the #Help forums and let us know which error you received, what platform you're playing on, and what you were doing when it occurred."

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av krrjon:

Inte en enda Stinkbug för mig varken på Xbox One eller PS4.

Har du testat googla å se om någon annan har det problemet?

Taget från bungies hjälpsektion på deras sida......

"ERROR CODE: STINKBUG

This error appears during a maintenance window and is expected. Please be patient while Destiny is updated and the all clear is given.
However, if you see this error outside of maintenance times, please create a new topic on the #Help forums and let us know which error you received, what platform you're playing on, and what you were doing when it occurred."

Japp, har googlat och sett det, men är ju ingen maintence på gång eller varit.
Verka vara många som lider av det när man surfar runt o leta. Får väl skriva till dom.

Permalänk
Medlem

Har kunnat spela Destiny på PS4 utan problem i helgen samt igår.

Permalänk
Medlem

Tja

Söker folk att spela Raids/strikes regelbundet med på Xbox One.

Adda gärna

GT är Legero89

Sjukt tröttsamt att försöka hitta folk via Bungie forum..

Visa signatur

R5 5600X | ASUS ROG Strix B550-F | HyperX Fury RGB 3200MHz 32GB | Sapphire Radeon RX 6800 | Corsair TX750M, 750W Gold | Corsair 4000D Airflow

Permalänk
Medlem

Tjena, vi söker en 30+ till Crotas end ikväll runt 6-7. Vi är redan 5 premades som klarat de 2 första nivårerna förra veckan. Lägg gärna till Virrebre på PSN om någon vill vara med!

Permalänk

Jag är med i en rätt nystartad klan som just blivit en man kort! Vi skulle behöva en till person som kan köra raids 1-2 gånger i veckan. Vi har klarat VoG och håller nu på att nöta för att klara Crota. Vi kanske inte är det vassaste gänget men vi har kul när vi kör och hjälps åt med div grinding.
Gamertag: M1ghty_Crabs
Klass: Warlock 31. Hunter 28.
Konsol: PS4.

Krav:
Mic.
Ålder 18-50. (Finns redan en speltokig senior i gänget).
Tider: Oftast brukar vi starta raids vid 19-20.00 på vardagar. Helger kan starta tidigare. Det brukar gå rätt smidigt att hitta någon att göra Weekly Nightfall med också.

Permalänk
Medlem

Ifall någon har lust att lira några strikes eller raids fåe ni gärna hojta till är level 29 titan på xbox 360! Adda mig gärna på xbox live: FaraTsy

Visa signatur

CPU: I5 4690K @ 4.8GHZ Vcore 1,32 Temp max load: 76c | KYLARE: Phanteks PH-TC14PE MODERKORT: ASUS Z97-A | PSU: FSP Hyper 700W
MINNE:16GB HyperX Black @ 1866mhz |SSD: PNY Optima 240 GB
GRAFIK KORT: Gigabyte 970 GTX WFx3 | BURK: Phanteks Enthoo Pro, windowed edition
Ja jag vet att jag särskriver och jag skyller på engelskan!

Permalänk
Medlem

yey, inget stinkbug mer, men nu får jag felkoden np-34359-4 istället, den koden verkar gälla ganska mycket.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fakkahe:

Ifall någon har lust att lira några strikes eller raids fåe ni gärna hojta till är level 29 titan på xbox 360! Adda mig gärna på xbox live: FaraTsy

Är rätt färsk men kört upp en warlock till 21 nu. Addar dig så kanske vi kan spela någon dag/kväll/natt. tror jag heter oldbergzz på xbox live.

Permalänk
Medlem

Har en polare som behöver mer folk att lira med!

Mestadels raids. VoG just nu.

PSN: TheBluePope
Konsol: PS4
Nuvarande level 26 Warlock

Tyvärr ingen mick, men bara att lägga till

Visa signatur

CPU & Kylning: Ryzen 7 7800X3D & ASUS ROG Strix LC II 360 RAM: Kingston 32GB DDR5 6000MHz FURY GPU: RTX 3090 MB: Gigabyte X670 Gaming PSU: EVGA Supernova G2 850W M.2: Samsung 960 Evo 250GB Chassie: CM Storm Stryker Skärmar: AOC AGON AG271QG G-Sync IPS @165Hz och Qnix QX2710 IPS/PLS @110Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av jokkabanan:

Jag är med i en rätt nystartad klan som just blivit en man kort! Vi skulle behöva en till person som kan köra raids 1-2 gånger i veckan. Vi har klarat VoG och håller nu på att nöta för att klara Crota. Vi kanske inte är det vassaste gänget men vi har kul när vi kör och hjälps åt med div grinding.
Gamertag: M1ghty_Crabs
Klass: Warlock 31. Hunter 28.
Konsol: PS4.

Krav:
Mic.
Ålder 18-50. (Finns redan en speltokig senior i gänget).
Tider: Oftast brukar vi starta raids vid 19-20.00 på vardagar. Helger kan starta tidigare. Det brukar gå rätt smidigt att hitta någon att göra Weekly Nightfall med också.

Kanske är lite sent ute men jag testar iaf.

Kör primärt med Warlock lvl 31. Har även en Titan level 28 (har full lvl 31 gear men ej levlat upp gear'en än). Har kört VoG men ej Crota's end, men är bra påläst om fighterna och är lättlärd.

Permalänk
Medlem
Skrivet av blekfet:

Är rätt färsk men kört upp en warlock till 21 nu. Addar dig så kanske vi kan spela någon dag/kväll/natt. tror jag heter oldbergzz på xbox live.

Ingen fara det fixar vi!

Visa signatur

CPU: I5 4690K @ 4.8GHZ Vcore 1,32 Temp max load: 76c | KYLARE: Phanteks PH-TC14PE MODERKORT: ASUS Z97-A | PSU: FSP Hyper 700W
MINNE:16GB HyperX Black @ 1866mhz |SSD: PNY Optima 240 GB
GRAFIK KORT: Gigabyte 970 GTX WFx3 | BURK: Phanteks Enthoo Pro, windowed edition
Ja jag vet att jag särskriver och jag skyller på engelskan!

Permalänk

Warlock lvl 27, spelar var tredje dag ca.
Ni kan lägga till mig om ni vill, jag kör Strikesplaylist och Heroic men mest själv hittills, vill gärna prova på lite i grupp å raids.
collector_1 på PSN

Visa signatur

Main: FD ARC, OCZ SSD Vertex3 120GB MAX IOPS, Samsung SpinPoint T166 500GB, MSI P67A-GD55, Corsair 16GB (4x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE LP SVART, Intel i7 2600K 3,4 GHz @ 4,3 GHz, ZOTAC GTX 470 1280Mb * 2 SLI, Corsair AX 850W 80+ GOLD, Asus Essence STX + Sennheiser PC360, Allt vattenkylt
Cdon: SWEC1112 Inet: INET

Permalänk
Medlem

Söker någon svensk clan för att raida, kör dagligen!

Har en 31 Hunter och jobbar på att få upp en Titan nu också!

Börja nyligen men är en gammal wow räv så raida ligger i blodet!

26 år om det spelar bågon roll?

Haziza @ psn

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Medlem
Skrivet av Haziza:

Söker någon svensk clan för att raida, kör dagligen!

Har en 31 Hunter och jobbar på att få upp en Titan nu också!

Börja nyligen men är en gammal wow räv så raida ligger i blodet!

26 år om det spelar bågon roll?

Haziza @ psn

Skickades från m.sweclockers.com

Söker också klan atm. men adda Eaughy om du känner för o köra Weekly Nightfall, ROC Strike's, pug raid etc.

Permalänk

Tjena grabbar har ett xbox 360 som samlar damm, kanske vore värt att prova på destiny?

Är det bara spelet samt xbox Live guld jag behöver köpa eller hur fungerar detta spel? Samt om jag lirar på 360 kan någon på ett one spela med mig då?

Visa signatur

Ryzen 5600x - 3060 Ti - 16Gb ram
Soffgaming: Nintendo Switch, PS4 PRO+Vr
Ringa: iPhone 11

Permalänk

Hej
Jag undrar över detta spel Destiny vanguard tror den finns fler versioner men vad är detta för typ av spel är det helt och hållet ett MP spel?
vad går det ut på vet nada om spelet så därför undrar jag

Visa signatur

[MSI GE70 2OE-014NE]

Permalänk
Medlem

Hej!

lvl 28 hunter på Xbox One some letar några att köra med ^^

Adda MiichDragneel

Permalänk

Är det värt att skaffa det DLC som finns ute?

Visa signatur

Lenovo Legion 5 Pro | 16" QHD 165Hz | Ryzen 7 5800H | 16GB DDR4@3200 Mhz | 512GB SSD | RTX 3070 |

Permalänk
Medlem

Kör gärna med lite folk jag med. Är blir oftast runt en 20-21 till 23. Är småbarnspappa så söker likasinnade som spelar för att det är kul. Har en lvl 25 hunter än så länge.

Adda drexlersson

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Adda mig gärna mig, är helt ny på destiny Gärna att du är över 20 då jag är 25 är hemma ganska mycket nu
PSN : swe_david_90

Visa signatur

[B] http://steamcommunity.com/profiles/76561197993451303
[I7 7700k, PALIT GTX 1070,NOCTUA 15,16gB DDR4]
PSN PS4: swe_david_90
ORIGIN : Squeezz90

Permalänk
Medlem

Funderar på att köpa Destiny, men är lite tveksam. Gillar väl CoD skapligt, Borderlands är roligt. Ni som spelat det, är det värt pengarna eller blir det så repetativt som vissa skriver?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

:||: ASUS ROG Strix GL502VM :||: Mus: G902 :||: Spelar: X-Box One: MH Worlds, AC: Origins :||: Länk till verkligheten: iPhone 7+, Honor 8 Lite & iPad (gen4) :||:

Permalänk
Skrivet av Rocklets:

Funderar på att köpa Destiny, men är lite tveksam. Gillar väl CoD skapligt, Borderlands är roligt. Ni som spelat det, är det värt pengarna eller blir det så repetativt som vissa skriver?

Skickades från m.sweclockers.com

Jag tycker att mkt av det folker skriver negativt om destiny är mer bara för att "hata" på spelet och på något sätt visa att dom är missnöjda med något som dom trodde dom blev lovade.

Jag rekommenderar spelet. Repetivt, ja, men vilka spel är inte det imo?

Är du ute efter ett single player lir enbart för story, så kan du vända om. Då storyn är det ända som är dåligt med destiny. (eller inte storyn i sig om man orkar läsa runt på nätet) Utan den är väl mer som ett MMO-RPG, wow, rift, newerwinter etc. Storyn finns där men man blir inte uppsluckad av den som i tex Witcher, Skyrim osv.

PvE finns det otroligt mkt att göra i form av strikes, raids, prison of elders. Daily Mission, weekly strike (både daily o weekly är svårare varianter av normala, med en tvist på. Så som vissa attackar gör mer skada osv (både av dig och av fiender))

PvP har du olika games modes. 3v3 o 6v6. Control o Clash är vanligaste 6v6 där control är 3punkter som man ska hålla. Clash är mer team deathmatch.
3v3 så har vi skrimish som är team deathmatch fast där man kan reviva teammates (och detta får man points till laget av)

Sen finns det "end game" pvp som är Trails of Osiris som är 3v3, dör alla i laget så förlorar man.
Kommer även titt som tätt vecko-event i pvp kallat "Iron Banner" där level på dig och damage på vapen spelar roll

Tycker Destiny har gjort ett bra system med gear pvp vs pve. Du kan få gear osv enbart genom pvp som du kan använda i pve senare. Samma vis med pve -> pvp. Och gear har ingen jätte impact på din karaktär i dom flesta fall.
Finns level req i vissa pve saker och som sagt, iron banner i pvp är level baserat.

Jämfört med battlefield och cod så är det lika repetivt. Du spelar pvp match efter pvp match utan större skillnader

Lycka till

Visa signatur

PC: AMD FX-8320 @ 4.6GHz, Asus Sabertooth 990FX, 2x 8GB Corsair Dominator Platinum
Sapphire HD7970 Vapor-X GHz Edition, Samsung SSD 840 PROSeries 256GB, 5TB Storage
Ex-PC: AMD Phenom II X3 720 @ 2.8GHz, Gigabyte 790X, 2x 2GB Corsiar XMS2
Sapphire HD4870 512MB, OCZ Vertex 3 128GB, 320GB Storage
TV: LG 42", Raspberry Pi, Xbox360 Slim 250GB, Nintendo Wii /w softmod

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rocklets:

Funderar på att köpa Destiny, men är lite tveksam. Gillar väl CoD skapligt, Borderlands är roligt. Ni som spelat det, är det värt pengarna eller blir det så repetativt som vissa skriver?

Skickades från m.sweclockers.com

Det är repetitivt ja, det är ingen större variation i miljöer, vapen eller fiender. Själva grundspelet är ok, dvs själva mekaniken, med välpolerat aktionfyllt pang-pangande. Däremot är det tyvärr inte så mycket mer än det, och med en extremt tveksam prismodell med minimala DLCs med väldigt lite innehåll skulle jag inte kalla det värt pengarna just nu.

Vänta istället till om ett år eller så, då det troligtvis finns ett "definitive edition" eller liknande med alla DLCs som kostar en bråkdel av vad spelet + alla DLCs gör just nu så kanske spelet kan verka mer prisvärt.

Permalänk
Medlem

Jag rekomenderar att du gör det Antor föreslår. Visst, det är roligt att lira med ett par kompisar och sedan den senaste House of Wolves så börjar spelet kännas lite mer innehållsrikt, men jag vet inte om det räcker för det pris du skulle behöva lägga ut just nu.

Vänta till en Definitive Edition eller vänta helt enkelt tills Destiny 2 som lär dyka upp snart.

Permalänk
Medlem

Köpte detta spelet igår till xbone och har endast blivit level 4.

Men måste fråga, finns det nått matchmaking system man kan använda för quests och instanser?
Känns drygt om man måste leta folk på forum för att få ihop folk att spela med:P

Känns som ett spel som passar mig om jag inte behöver kuta runt själv och göra dessa quests för då blir det segt

Visa signatur

CPU: i9-10900k @ stock MB: ASUS ROG STRIX Z490-F GAMING GPU:3090 Gigabyte gaming OC RAM: 32GB DDR4 @ 3600mhz HDD: Samsung 970 evo plus

Permalänk
Skrivet av Antor:

Det är repetitivt ja, det är ingen större variation i miljöer, vapen eller fiender. Själva grundspelet är ok, dvs själva mekaniken, med välpolerat aktionfyllt pang-pangande. Däremot är det tyvärr inte så mycket mer än det, och med en extremt tveksam prismodell med minimala DLCs med väldigt lite innehåll skulle jag inte kalla det värt pengarna just nu.

Vänta istället till om ett år eller så, då det troligtvis finns ett "definitive edition" eller liknande med alla DLCs som kostar en bråkdel av vad spelet + alla DLCs gör just nu så kanske spelet kan verka mer prisvärt.

Som CoD o Battlefield typ? Exakt lika repetivt i PvP (som är där man oftast spenderar mest tid i dessa spel)
I PvE är det ungefär exakt lika repetivt som PvE i andra MMO, bara lite mindre innehåll jämfört mot WoW osv.

Sen vad man anser om det är tillrcäkligt innehåll är upp till var o en, jag tycker själv att tex DLC i CoD är betydligre sämre.
Jag lägger många timmar Destiny i PvP varje vecka (första fps som jag spelar lite mer) så helt klart värt för mig.
PvE med polare lite ibland är oxå grymt skönt^^

Skrivet av loka04:

Köpte detta spelet igår till xbone och har endast blivit level 4.

Men måste fråga, finns det nått matchmaking system man kan använda för quests och instanser?
Känns drygt om man måste leta folk på forum för att få ihop folk att spela med:P

Känns som ett spel som passar mig om jag inte behöver kuta runt själv och göra dessa quests för då blir det segt

Matchmaking finns inte för quester, det finns matchmaking för PvP och Instancer. Quester får du köra själv, ungefär som alla andra MMO^^
Ungefär som att lira ett FPS singleplayer, lika "ensamt"

Visa signatur

PC: AMD FX-8320 @ 4.6GHz, Asus Sabertooth 990FX, 2x 8GB Corsair Dominator Platinum
Sapphire HD7970 Vapor-X GHz Edition, Samsung SSD 840 PROSeries 256GB, 5TB Storage
Ex-PC: AMD Phenom II X3 720 @ 2.8GHz, Gigabyte 790X, 2x 2GB Corsiar XMS2
Sapphire HD4870 512MB, OCZ Vertex 3 128GB, 320GB Storage
TV: LG 42", Raspberry Pi, Xbox360 Slim 250GB, Nintendo Wii /w softmod

Permalänk
Medlem
Skrivet av Christoffer1989:

Matchmaking finns inte för quester, det finns matchmaking för PvP och Instancer. Quester får du köra själv, ungefär som alla andra MMO^^
Ungefär som att lira ett FPS singleplayer, lika "ensamt"

Det är jag som hade en helt annan bild av vad Destiny var. Känns mycket mer single-player spel än jag hade väntat mig

Men ska ändå ge det en chans

Visa signatur

CPU: i9-10900k @ stock MB: ASUS ROG STRIX Z490-F GAMING GPU:3090 Gigabyte gaming OC RAM: 32GB DDR4 @ 3600mhz HDD: Samsung 970 evo plus