Permalänk
Medlem

cs 1.6 var?

var hittar man det?

Permalänk
Medlem

jag vill ytters gärna ha det med.....det är väll bara betan som kommit ut ?.....annars skulle väll fragzone.se eller conterstike.net had det.....

Visa signatur

Fotograf | www.gardsater.se| P5B DLX/WIFI | 800mhz C4 4GB RAM | C2D E6600 @ 3 ghz | XT1950XTX | Seasonic M12 600W |74 GB Raptor | 1 TB HDD | Vista 64

Permalänk

glo i Counter-Strike FAQ (FAACSQ) eller använd sök... svar finns om så söks.. mindre spam

Visa signatur

AMD1200|1024MB|Geforce 3 3.8ns 64MB DDR|EPoX 8KTA3+PRO|Win XP PRO SP1|Addtronics 7896A
Har Dyslexi så räkna med stavfel... men jag har allafall inte fel i staven
Nu är det bevisat att svenska folket består av 56,1% totalonanister och idioter. (EMU valet)

Permalänk
Medlem

Skrev nog inget om det i faacsq, det finns bara som beta ännu... ni märker nog när fulla kommer

Visa signatur

gotta go fast

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Your mother was a hamster and your father smelled of elderberries.

Permalänk
Medlem

att söka är ju lättare sagt än gjort.
Av 1000 träffar är 999 typ porr, reklam, fejk eler annat skit.

Permalänk
Medlem

ja har det... det råckar över fett!

ja kan skicka det till era mejl om ni vill (zip ofcourse )

Visa signatur

“Every atom in your body came from a star that exploded. And, the atoms in your left hand probably came from a different star than your right hand. It really is the most poetic thing I know about physics: You are all stardust. ... The stars died so that you could be here today.” - Lawrence M. Krauss

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Triffid
ja har det... det råckar över fett!

ja kan skicka det till era mejl om ni vill (zip ofcourse )

betan ja.

Permalänk
Medlem

btw, det e beta så alla vapen finns inte än, de nya vapen som finns är:

Galil(T vapen typ ak, överfet!)
Famas(CT)
SKÖLD!!!(grym lol)

Visa signatur

“Every atom in your body came from a star that exploded. And, the atoms in your left hand probably came from a different star than your right hand. It really is the most poetic thing I know about physics: You are all stardust. ... The stars died so that you could be here today.” - Lawrence M. Krauss

Permalänk
Medlem

det e väll betan dom vill ha? döh..

Visa signatur

“Every atom in your body came from a star that exploded. And, the atoms in your left hand probably came from a different star than your right hand. It really is the most poetic thing I know about physics: You are all stardust. ... The stars died so that you could be here today.” - Lawrence M. Krauss

Permalänk
Medlem

vad menas med "grym lol" ?

Permalänk
Medlem

att den e bra..eller, kanske inte bra men skoj då, nöjd?

Visa signatur

“Every atom in your body came from a star that exploded. And, the atoms in your left hand probably came from a different star than your right hand. It really is the most poetic thing I know about physics: You are all stardust. ... The stars died so that you could be here today.” - Lawrence M. Krauss

Permalänk
Medlem

Grattis...
Hade någon orkat leta på t.ex. Fragzone så tar det mindre än en halvminut att hitta Steam 2.0 som behövs för att få hem Betan till 1.6...
Det finns en mängd trådar här i forumet som behandlar 1.6 och detta måste ha diskuterats... SÖK

Permalänk
Medlem

Och eftersom vissa är lite trötta så här på lördagen så är - HÄR - en direktlänk till fragzones sida med steam

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MX440
att söka är ju lättare sagt än gjort.
Av 1000 träffar är 999 typ porr, reklam, fejk eler annat skit.

Men roligare å runka än att "fjorta" sig på CS

Varför spela beta när det knappat finns någon annan som gör det? banorna lär vara de samma.... kanske lite buggar är borta med Wow vad important att ha en beta

Visa signatur

AMD1200|1024MB|Geforce 3 3.8ns 64MB DDR|EPoX 8KTA3+PRO|Win XP PRO SP1|Addtronics 7896A
Har Dyslexi så räkna med stavfel... men jag har allafall inte fel i staven
Nu är det bevisat att svenska folket består av 56,1% totalonanister och idioter. (EMU valet)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Triffid
det e väll betan dom vill ha? döh..

Ingen vill väl ha en beta.

Visa signatur

Perl - Made by Idiots, Java - Made for Idiots, C++ - Envied by Idiots

Permalänk
Medlem

det e ju faktiskt den jag e ute efter...

hur fasen skulle jag veta att med "Stream" kan man ladda ner CS 1.6beta?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Silent Assassin

Men roligare å runka än att "fjorta" sig på CS

muahahahha *bakis*

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MX440
det e ju faktiskt den jag e ute efter...

hur fasen skulle jag veta att med "Stream" kan man ladda ner CS 1.6beta?

Därför att det har nämnts här ett antal gånger.

Visa signatur

Lancool K56 || Intel i5 750 @ 3810 || Noctua NH-U12P || Asus P7P55D || Corsair 90GB SSD || WD 640GB 7200RPM || Gigabyte GTX 670 OC || Corsair Vengenace 1600MHz 8GB CL9 || Corsair TX 650W

Permalänk
Medlem

Och för att det står överallt om du t.e.x. orkar dig in på cs.net?

Visa signatur

Not all men seek rest and peace, some are born with the spirit of the storm in their blood.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MX440
det e ju faktiskt den jag e ute efter...

hur fasen skulle jag veta att med "Stream" kan man ladda ner CS 1.6beta?

Du kan söka efter 1.6 på forumet eller kolla cs.nu...
Den som söker han finner och du verkar inte vara den typen...
GL HF på dig med...

Permalänk
Medlem

Om du har Kazaa så är det bara till att söka efter Counter Strike 1.6 beta så väljer du då steam install, men det kan ta 30 min att installera men att ladda hem det från kazaa tar 5 sec

Visa signatur

Big Bad Bubba

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Triffid
btw, det e beta så alla vapen finns inte än, de nya vapen som finns är:

Galil(T vapen typ ak, överfet!)
Famas(CT)
SKÖLD!!!(grym lol)

Märks att du spelar cs lite för mycket...

Visa signatur

Workstation: Intel Core i5-10400 | Gigabyte B460M DS3H | 16GB DDR4 | Geforce GTX1660 SUPER 6GB |
Server: Dell R730xd | Intel Xeon E5-2640 | 64GB DDR3 ECC RAM | Dell VMware vSphere ESXi 6.5
NAS: Synology 212J 2x4TB, Synology 218play 2x4TB | MSMCP CCNA1

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MX440
det e ju faktiskt den jag e ute efter...

hur fasen skulle jag veta att med "Stream" kan man ladda ner CS 1.6beta?

Det heter Steam.

Visa signatur

Workstation: Intel Core i5-10400 | Gigabyte B460M DS3H | 16GB DDR4 | Geforce GTX1660 SUPER 6GB |
Server: Dell R730xd | Intel Xeon E5-2640 | 64GB DDR3 ECC RAM | Dell VMware vSphere ESXi 6.5
NAS: Synology 212J 2x4TB, Synology 218play 2x4TB | MSMCP CCNA1

Permalänk
Medlem

ok, jag väntar helt enkelt tills det blir officiellt....

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Delarium.

Märks att du spelar cs lite för mycket...

tvärt om.. han verkar inte alls insatt... det är beta, ja.. men alla vapen som kommer i fullversionen finns med (om inte valve ändrar nått i sista minuten)..

Steam finns lite här å där, sök på DC, enklast.
steam är ett måste för att kunna spela cs1.6beta, men steam kommer inte finnas i fullversionen av cs.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pez

steam är ett måste för att kunna spela cs1.6beta, men steam kommer inte finnas i fullversionen av cs.

Och tur är väll det
Skulle vara katastroff ifall de misslyckades ännu en gång att släppa uppdateringen...

Visa signatur

2003 : 3dmark 01 03| Burken
2004 : SuperPI 29s
06 - 07 : Miranda
www.porrverkad.se