Vad händer i världen? Finns det en hemlig agenda?

Permalänk
Medlem

Vad händer i världen? Finns det en hemlig agenda?

Ja ni... När jag läser våra dagstidningar verkar ju landet helt lugnt. Läser jag världsnyheter är ju vårt land påväg mot kollaps.
Är det möjligt att vårat land faktiskt kan blivit infiltrerat av islamister, på en STÖRRE skala? Jag hoppas inte det. Jag gillar landet Sverige som jag växte upp i. Jag gillar att vi alla har friheten till att göra i princip vad vi vill. Vårt land har oändligt med möljigheter och en befolkning som måste va de mest godhjärtade människorna i världen.

Men kollar man ut på landet just nu, verkar ingen vilja behålla vårt land?

September 11, orsaken till till att USA invaderade mellanöstern. Därefter förstörde de mellanöstern och lämnade en region i kaos, där de varit fritt fram för terrorister att härja. De har ju tjänat pengar på att sälja olja som USA tog från Irak, men lämnade bakom sig. Dessa terrorister som jag förstått det följer en del av Islam som är väldigt grov och hårdhänt. Kvinnor får inte gå utan slöja, de får inte röra killar, de har nästan inga rättigheter alls. Homosexuella ska dödas. Och staten och religion ska vara ett o samma. Som jag förstått det är detta en tolkning av Islam som Saudi Arabien tagit fram. Detta i mina ögon är helt fel och inget som hör hemma i Sverige. Ändå känner sig varenda svensk rasitisk om han/hon tänker illa om denna religion. Detta är i mina ögon en hjärntvättning som vår media och stat har lagt på oss.

Jag tycker inte det är fel att säga rakt ut "vi vill inte ha detta i sverige". Ändå tycker våra politiker att vi ska ta emot återkommande ISIS terrorister och ge dom hem, bostad , mm. what the actual fuck säger jag. Jag gillar människor. Jag ser ingen skillnad på någon av oss, vart vi än kommer ifrån. Men dessa människor har ju fått en skev tro lagt på sig sen de var barn. De har ju inte ens fått rätten att välja om de vill tro på Allah eller inte. De måste. Jag har inget emot godhjärtade muslimer som vill människor väl. Jag är övertygad om att detta är majoriteten.
Men muslimer som vill ha en islamsk stat. De som vill döda alla som inte tror som de gör. Delen av Islam som vill ta över världen. Det gillar jag inte. De som våldtar kvinnor för att de klär som de gör här i västvärlden. I dont like that. Som ni vet är det de hårda och brutala som vinner makt. Men säger jag det här till mina vänner klassas jag som rasist i det här samhället.

Kan det vara så att USA/Saudi arabien har plottat det här från början, 9/11, Irak kriget, Afghanistankrigen, terrorist krigen, för att få denna mass migration till europa. För att skapa ett muslimskt land här. Sverige? Ta fram SD, få ett folk som hatar rasister. Öppna våra gränser, ta in mer folk än vad vi kan hantera, skuldsätta vårt land genom att ta lån från EU samt de banker som äger oss alla. Kan dom tom ha betalat får Löfven med mer, att begå en konpsiration mot sitt egna folk att krasha landet och införa en ny stat. Islamsk stat? Kontrollerad av..? Saudi Arabien? Sverige sålde ju tom i smyg ca 30% av vårt statsguld, tror jag att det var. Det är ingen bra sak.

Eller kan det vara EU som fått mig att tro detta, som fått mig att tappa tron på mina politker, så att jag ska rösta för att gå in helhjärtat i EU när det börjar kännas osäkert på våra gator?

Ärligt talat så har jag ingen aning om vad som händer. Jag är ingen akademiker i ämnet. Men jag tycker att det är väldigt viktigt att diskutera det här ämnet just nu. Så att inte Sverige försvinner framför ögonen på oss.

One love. Sluta kriga o lev i fred. Ett folk, enat.

(hoppas jag inte blir en target för SÄPO eller nåt annat nu x) )

Citerat från "Kaya"
Det finns 3 former av lögner. Lögn, förbannad lögn och statistik. Trotts det så finns det ingen statistik så visar på att Sverige på nått sätt aldrig varit tryggare.
Öppna ögorna, Sverige har aldrig varit mer otryggt.

Antal anmälda våldtäkter, totalt år 1975: 768 varav 118 “överfallsvåldtäkter”
Antal anmälda våldtäkter, totalt år 1995: 1707 varav 289 “överfallsvåldtäkter”
Antal anmälda våldtäkter, totalt år 2014: 6697 varav 854 “överfallsvåldtäkter”

Antalet anmälda misshandelsfall, inkl grov år 1975: 21 518
Antalet anmälda misshandelsfall, inkl grov år 1995: 54 333
Antalet anmälda misshandelsfall, inkl grov år 2014: 83 324

Antalet anmälda mord-/dråpförsök, totalt år 1975: 170
Antalet anmälda mord-/dråpförsök, totalt år 1995: 643
Antalet anmälda mord-/dråpförsök, totalt år 2014: 792

Antalet anmälda våldsbrott, totalt år 1975: 27 016
Antalet anmälda våldsbrott, totalt år 1995: 66 131
Antalet anmälda våldsbrott, totalt år 2014: 108 071

Vad är det som blivit tryggare? Bara för att media säger så, så betyder det inte att det är sant. Thomas Jefferson sa en gång för länge länge sen.

"The man who never looks into a newspaper is better informed than he who reads them, inasmuch as he who knows nothing is nearer to truth than he whose mind is filled with falsehoods and errors."

Permalänk

@Nardds:

Det här skulle bli en råbra SVT serie! Eller anime. Kör på!

Permalänk
Medlem

Finns mycket man kan och vill säga i ämnet, men risken att det spårar ur och leder till en debatt utan dess like är tyvärr överväldigande.

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

Wow!
Jag har inte nog med folie hemma för att vika en nog tjock foliehatt för att kunna hantera denna konspirationsteori. /..
Min direkta tanke är kanske att detta är lite "over the top", även för "politik" på sweclockers?

Så du menar alltså att USA skulle ha betalt Stefan Löven med det slutgiltiga målet att låta Saudiarabien ta över landet? Hur kan det ens finnas på kartan? (ärlig fråga, jag förstår verkligen inte)

(edit igen):
Vilka "världsnyheter" är det som rapporterar om denna "systemkollaps" egentligen? Och när du väl tagit fram dem så ska du nog på allvar ta fram "dold agenda" kortet igen och fundera på hur det kan komma sig att de anser att Sverige håller på och rasa.

Visa signatur

2600k @ STOCK <|> GTX 970 Omega!<|> Nån samsung 500gb ssd <|> 16 GB Kingston Hyper X <|> BenQ XL2420t
"Det finns inget skrot, bara gamla delar som kan användas på nya sätt" - Mulle Meck

Permalänk
Medlem

Problemet ligger i att staten styr media idag och då går det åt helvete..

Att du blir kallad rasist idag ser jag mer som att du har vaknat upp och dina vänner lever i någon konstig verklighet och ser rasister i allt och alla som ej tycker som dom..

Visa signatur

╔ Corsair 32GB DDR4 CL15 3000Mhz VENGEANCE RGB ■
╠ ASUS-ROG-MAXIMUS-X-HERO ■ ASUS-ROG-STRIX-RTX2070-OC ■ i7 8700K
╠ DeepCool Captain 280EX RGB ■ 2x Samsung 970 EVO 500GB■
╠ Deepcool NEW ARK 90 Electro Limited Edition NR58 ■ XFX PRO1000W Limited Black Edition
╚ Samsung SE790C 34" Ultrawide 3440x1440@75Hz

Permalänk
Medlem

Skriv en bok vet ja!

Jag är också "rasist" då tydligen!? För jag tycker att IS ska utrotas och Sverige ska inte ta in några fler nu! Vi klarar inte av det och det gör inte flera länder heller, som Grekland o Turkiet m.f.

Nä, det skulle aldrig ha blivit av detta med EU, är det sämsta som hänt. De sa ju att allt skulle bli såå bra men hur har det blivit? Åt hel***e!!

Visa signatur

"En superdator är en maskin som kör en ändlös slinga på bara två sekunder" - Okänd

Permalänk
Medlem
Skrivet av fermia:

Problemet ligger i att staten styr media idag och då går det åt helvete..

Att du blir kallad rasist idag ser jag mer som att du har vaknat upp och dina vänner lever i någon konstig verklighet och ser rasister i allt och alla som ej tycker som dom..

Säker på att det inte är media som styr staten?

Det är allt jag kommer skriva i den här tråden. Kommer nog spruta varningar här.

Visa signatur

| Fractal Design Define Mini C | MSI Z490M MPG GAMING EDGE | Corsair RM750X 750W v2 | Intel Core i5 10600K |
|GIGABYTE RTX 3070 AORUS Master |Corsair 32GB DDR4 3200MHz CL16 |
| Asus Strix Raid DLX | Acer 27" Predator XB271HK G-Sync 4K IPS | Tobii 4C |
| LG OLED55B6V | nVidia Shield V2 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av elklazor:

Wow!
Jag har inte nog med folie hemma för att vika en nog tjock foliehatt för att kunna hantera denna konspirationsteori. /..
Min direkta tanke är kanske att detta är lite "over the top", även för "politik" på sweclockers?

Så du menar alltså att USA skulle ha betalt Stefan Löven med det slutgiltiga målet att låta Saudiarabien ta över landet? Hur kan det ens finnas på kartan? (ärlig fråga, jag förstår verkligen inte)

(edit igen):
Vilka "världsnyheter" är det som rapporterar om denna "systemkollaps" egentligen? Och när du väl tagit fram dem så ska du nog på allvar ta fram "dold agenda" kortet igen och fundera på hur det kan komma sig att de anser att Sverige håller på och rasa.

Saudi Arabien är kraftfulla. USA är kraftfulla. De har riktigt sluga tänkare. De har mycket ambition. Och de är polare med snubbarna som äger våra centralbanker, dvs de som trycker våra pengar. De som kontrollerar ekonomin. Tillsammans kan de styra och manipulera oss alla. De har gjort det under en väldigt lång tid. USA konspirationer kan nästan ingen neka längre. Frågan är om de satt blicken på Sverige och vår framtid.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Storage Jar:

Säker på att det inte är media som styr staten?

Det är allt jag kommer skriva i den här tråden. Kommer nog spruta varningar här.

Ja dom går nog hand i hand

Visa signatur

╔ Corsair 32GB DDR4 CL15 3000Mhz VENGEANCE RGB ■
╠ ASUS-ROG-MAXIMUS-X-HERO ■ ASUS-ROG-STRIX-RTX2070-OC ■ i7 8700K
╠ DeepCool Captain 280EX RGB ■ 2x Samsung 970 EVO 500GB■
╠ Deepcool NEW ARK 90 Electro Limited Edition NR58 ■ XFX PRO1000W Limited Black Edition
╚ Samsung SE790C 34" Ultrawide 3440x1440@75Hz

Permalänk
Medlem

Har jag kommit till Flashback?

Visa signatur

7800X3D
4090 G OC

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hattifnatten:

Har jag kommit till Flashback?

Nej du har kommit till den enda tråden på sweclockers som berör världens pågående maktspel.
Och tro mig, de är riktiga spel. Och de pågår nu.

Permalänk
Inaktiv

Partierna vill göra om Sverige till ett nytt USA. Gissa vilka som vinner på det och har pengar att styra politiker.

Permalänk
Medlem

All makt åt Putin, vår befriare...

Visa signatur

Marantz NR1605, Rotel RB1090, Ino Audio piPs
SMSL SP200 THX Achromatic Audio Amplifier 888, SMSL M400, Audio-Gd NFB-11 (2015), Objective2+ODAC RevB, Audeze LCD-2 Rosewood, Monoprice M1060, ATH-M40x, Sennheiser HD660S, DROP X KOSS ESP/95X, Koss KPH30i, DROP X HiFiMan HE4XX

Permalänk
Medlem

Så Saudiarabien har skapat en del av Islam som är väldigt hård, och fått folk att följa den.
Sen organiserade dom och USA 11 september för att kunna gå in i Irak och ta oljan, lämna Mellanöstern i kaos, allt för att få in flyktingar i Sverige så dom kan skapa en Islamsk stat?

All folie i världen är inte nog för att få det där logiskt någon stans.

Varför skulle dom vilja göra detta, vad är bak tanken?

Hela resonemanget har mer hål än ett fiskenät!

Visa signatur

Citera för svar!
ASUS X570-E, AMD 5950X, RTX4080 Super, 32gb B-die

Permalänk
Medlem

Det sägs ju att Sverige aldrig har varit så säkert som det är nu
Muslimer tycker ju om att spränga sig själva i luften så förhoppningsvis utrotar dom sig själva.

Visa signatur

Min dator är Cat-säker.
Hakuna Matata

Permalänk
Medlem
Skrivet av zOlid:

Så Saudiarabien har skapat en del av Islam som är väldigt hård, och fått folk att följa den.
Sen organiserade dom och USA 11 september för att kunna gå in i Irak och ta oljan, lämna Mellanöstern i kaos, allt för att få in flyktingar i Sverige så dom kan skapa en Islamsk stat?

All folie i världen är inte nog för att få det där logiskt någon stans.

Varför skulle dom vilja göra detta, vad är bak tanken?

Hela resonemanget har mer hål än ett fiskenät!

Det jag tror tanken är, är simpelt, att sätta nya ledare runt om i världen. Om Sverige faller, tyskland faller, vilka faller efter? En efter en?
Om alla följde Islam, skulle det vara jätte enkelt att döda hälftens av jordens befolkning, och mörklägga det för alltid. Allt människorna skulle veta är Allah, staten, och att odla sin föda. All mänsklig historia skulle kunna försvinna från jorden. Det är långtänkt ja, men det kan vara en agenda. För vi alla vet, speciellt våra "ledare" att människorna har överpupulerat sig, och det bästa skulle vara om vi minst halverade vår pupulation.

Det är farligt att ge bort sin makt o frihet. Speciellt till en religion/ideologi. Speciellt en sådan som inte vill att människan ska ta sig fram längre.

Permalänk
Medlem

Här i sverige har vi vår yttrandefrihet osv osv. Vi har levt i ett gott samhälle så länge att vi glömt bort att på andra sidan jordklotet härjar en flera tusenårig gammel religion, som håller människorna bak i tiden, och som är påväg hitåt.

Tagit bort citat från raderat inlägg /Najk
Permalänk
Medlem

Helt skämt o sido här, men på fullaste allvar har du tagit något?
Och ta det inte som ett påhopp!
Jag försöker verkligen inte vara dryg nu, men på sättet du rabblar så låter det väldigt oroväckande.

Det finns många konspirationer i världen, många som man skulle häpna över om dom kom ut.

Men det du snackar om har verkligen noll logik what so ever.

Visa signatur

Citera för svar!
ASUS X570-E, AMD 5950X, RTX4080 Super, 32gb B-die

Permalänk
Medlem

Det är ganska roligt det här med att internationell media talar om att Sverige är i kollaps. Det är fortfarande ett av världens rikaste länder; vi kände knappt av finanskrisen (som för övrigt var den största sedan 1930); och, om något, växer ekonomin varje år.

Ironiskt är också att dessa anti-islam Svenskar som ofta är väldigt pro-USA. Hade det inte varit för USA skulle Sverige (och Europa) haft en väsentligt lägre Muslimsk befolkning. USA har bidragit både direkt och indirekt till destabilisering av de 3 länder som flyktingar mest kommer från: Irak, Afghanistan, och Syrien.

Jag brukar säga till alla i Sverige - etniskt Svenskar som invandrare - att om de inte gillar landet och är så missnöjda över hur de blir behandlade, kan de dra åt h******.

Jag tror inte på en "One World Order konspiration", men det är ett uppenbart faktum att många (rika företag och politiker) tjänar på krig och ostabilitet, så det ligger självklart i deras intresse att bidra till en värld vi har idag.

USA är ett land drivet av pengar, och därför investerar de mest pengar där de tjänar mest pengar: militären.

Visa signatur

Node 304 | CPU: i5 4670k | RAM: Corsair vengeance CL10 8gb(8x1) | GPU: ASUS GTX760 | MB: ASUS Z87I-PRO(mITX) | Skärm: 24"BenQ RL2455HM

Permalänk
Skrivet av crew seven:

Det sägs ju att Sverige aldrig har varit så säkert som det är nu

Det sägs inte, det är vad statistiken visar. Det innebär alltså att det är så det är. Det är väl ändå vad man måste gå på?
Min egen bild är att de allra flesta tycker att man ska utgå från vad olika personer känner, eller hur de upplever det. Det måste ändå vara helt felaktigt. Tänk om man stiftade lagar, gjorde bestämmelser och införde krav osv baserat på vad olika människor upplever eller tycker.

Permalänk
Medlem
Skrivet av zOlid:

Helt skämt o sido här, men på fullaste allvar har du tagit något?
Och ta det inte som ett påhopp!
Jag försöker verkligen inte vara dryg nu, men på sättet du rabblar så låter det väldigt oroväckande.

Det finns många konspirationer i världen, många som man skulle häpna över om dom kom ut.

Men det du snackar om har verkligen noll logik what so ever.

Jag förstår att det här är galet. O nej, jag har inte tagit något x)
Jag började bara få den här synen när jag började meditera. Helt plötsligt såg världen helt annorlunda ut.
Jag har ingen aning om vad den "stora konspirationen" är och "agendan".
Det jag vet dock, är att något är rikgtig lurt med sverige just nu. En stor mörkläggning sker i media om våldsbrott som islamister begår i sverige. se här
Mord och mordfösök i Sverige Janurai 2016, Februari 2016 ,Mars 2016 Dessa mord och mordförsök skrivs oftast inte om i tidningarna.

Skrivet av Xaid:

Det är ganska roligt det här med att internationell media talar om att Sverige är i kollaps. Det är fortfarande ett av världens rikaste länder; vi kände knappt av finanskrisen (som för övrigt var den största sedan 1930); och, om något, växer ekonomin varje år.

Ironiskt är också att dessa anti-islam Svenskar som ofta är väldigt pro-USA. Hade det inte varit för USA skulle Sverige (och Europa) haft en väsentligt lägre Muslimsk befolkning. USA har bidragit både direkt och indirekt till destabilisering av de 3 länder som flyktingar mest kommer från: Irak, Afghanistan, och Syrien.

Jag brukar säga till alla i Sverige - etniskt Svenskar som invandrare - att om de inte gillar landet och är så missnöjda över hur de blir behandlade, kan de dra åt h******.

Jag tror inte på en "One World Order konspiration", men det är ett uppenbart faktum att många (rika företag och politiker) tjänar på krig och ostabilitet, så det ligger självklart i deras intresse att bidra till en värld vi har idag.

USA är ett land drivet av pengar, och därför investerar de mest pengar där de tjänar mest pengar: militären.

Sverige rikt? Jadu, vi måste iallafall jobba väldigt mycket allihopa för att betala våran statsskuld som bara stiger o stiger. Så jag vet inte vart dessa rikedomar ligger?

Det blev 40 mord och 57 mordförsök i Sverige, bara de 3 första månaderna. "normalt"?

Permalänk
Medlem

Har det inte alltid varit ett maktspel i världen? Romarna, Riddarna, Napoleon, Kalla Kriget osv osv osv. Vad är skillnaden nu, egentligen?

Visa signatur

i7 4790k | Asus Z97-A | 16GB | Gainward GTX 1070 Phoenix GS
Phanteks Enthoo Evolv ATX TG | EVGA Supernova G2 750W
Samsung 850 PRO 128GB | Samsung 850 EVO 250GB
Seagate Barracuda 4TB | Cryorig H5 Ultimate

Permalänk
Medlem

Nu ska jag se till så att vi alla får lite underhållning.
@Ozzed & @Huzzbutt

Jag går och fixar lite kaffe så länge

Visa signatur

Marantz NR1605, Rotel RB1090, Ino Audio piPs
SMSL SP200 THX Achromatic Audio Amplifier 888, SMSL M400, Audio-Gd NFB-11 (2015), Objective2+ODAC RevB, Audeze LCD-2 Rosewood, Monoprice M1060, ATH-M40x, Sennheiser HD660S, DROP X KOSS ESP/95X, Koss KPH30i, DROP X HiFiMan HE4XX

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nardds:

Mord och mordfösök i Sverige Janurai 2016, Februari 2016 ,Mars 2016 Dessa mord och mordförsök skrivs oftast inte om i tidningarna.
Sverige rikt? Jadu, vi måste iallafall jobba väldigt mycket allihopa för att betala våran statsskuld som bara stiger o stiger. Så jag vet inte vart dessa rikedomar ligger?

Det blev 40 mord och 57 mordförsök i Sverige, bara de 3 första månaderna. "normalt"?

Jämför du dessa siffror med utopia eller?

Vet du, de som är kritiska till invandring säger att invandrare är överrepresenterade i brottstatistik, och de har rätt.
Men, de som är för invandring säger att invandrare är överrepresenterade bland läkare, och även de har rätt.

I stort sett alla vinklar, både de du "hejjar" på och de du är emot.

Visa signatur

Node 304 | CPU: i5 4670k | RAM: Corsair vengeance CL10 8gb(8x1) | GPU: ASUS GTX760 | MB: ASUS Z87I-PRO(mITX) | Skärm: 24"BenQ RL2455HM

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vinolik:

Har det inte alltid varit ett maktspel i världen? Romarna, Riddarna, Napoleon, Kalla Kriget osv osv osv. Vad är skillnaden nu, egentligen?

Skillnaden är att nu styr Stefan Löfven Sverige och inte Kung Gustav Vasa!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nardds:

Skillnaden är att nu styr Stefan Löfven Sverige och inte Kung Gustav Vasa!

Jo men varför ska du hela tiden påpeka att "det här pågår nu" "på riktigt". Vet inte redan alla det och har alltid vetat? Vart försöker du komma med denna tråd egentligen?

Visa signatur

i7 4790k | Asus Z97-A | 16GB | Gainward GTX 1070 Phoenix GS
Phanteks Enthoo Evolv ATX TG | EVGA Supernova G2 750W
Samsung 850 PRO 128GB | Samsung 850 EVO 250GB
Seagate Barracuda 4TB | Cryorig H5 Ultimate

Permalänk
Avstängd

Det stora och bakomliggande problemet är Israel.
Det är Israel som ligger bakom Daesh (IS).

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nardds:

En stor mörkläggning sker i media om våldsbrott som islamister begår i sverige. se här
Mord och mordfösök i Sverige Janurai 2016, Februari 2016 ,Mars 2016

Och vad har dessa länkar gemensamt med "våldsbrott som islamister begår i Sverige"?

Visa signatur

i7 4790k | Asus Z97-A | 16GB | Gainward GTX 1070 Phoenix GS
Phanteks Enthoo Evolv ATX TG | EVGA Supernova G2 750W
Samsung 850 PRO 128GB | Samsung 850 EVO 250GB
Seagate Barracuda 4TB | Cryorig H5 Ultimate

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jfqvist:

Det stora och bakomliggande problemet är Israel.
Det är Israel som ligger bakom Daesh (IS).

Skickades från m.sweclockers.com

Källa? (Egen fantasi gills inte)

Visa signatur

i7 4790k | Asus Z97-A | 16GB | Gainward GTX 1070 Phoenix GS
Phanteks Enthoo Evolv ATX TG | EVGA Supernova G2 750W
Samsung 850 PRO 128GB | Samsung 850 EVO 250GB
Seagate Barracuda 4TB | Cryorig H5 Ultimate

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xaid:

Jämför du dessa siffror med utopia eller?

Vet du, de som är kritiska till invandring säger att invandrare är överrepresenterade i brottstatistik, och de har rätt.
Men, de som är för invandring säger att invandrare är överrepresenterade bland läkare, och även de har rätt.

I stort sett alla vinklar, både de du "hejjar" på och de du är emot.

Jag håller med dig, Jag står inte bakom någon annan än mig själv, och mina människor.
Jag är övertygad om att våran regering har konspirerat emot oss människor. Och ja, denna invandring skapar en klyvning bland folket. Just pga av SD, rasism, anti-rasism, osv osv osv. Jag tycker att det här bara är tommar ord och begrepp som används för att vi inte ska se sanningen om vad som händer.

Det jag tycker är att alla invandrare som är här, får stanna, så länge de inte är terrorister, våldtäcksmän och mördare.
Men sen stänger vi landet, bygger upp en armé så vi har lite bollar i landet, sen tar vi hand om varandra och går vidare mot framtiden tillsammans. Men det tycker inte löfven. Han vill ta in fler människor, även fast vi har bostadsbrist, samt arbetsbrist, o vi är skuldsatta uta helvete. Det är dags att bygga upp Sverige igen. Inte låta det gå under i Löfvens händer. Som sagt, han kan vara betald av Saudi och USA att göra det han gör. Pengarna de kan skjuta in i vårt land är tillräckligt för att köpa median och hjärntvätta befolkningen att tycka att allt är okej, fast det inte är det. Landet är ett sjunkande skepp just nu, är det bara jag som ser det?