starwars battlefront krashar vid start.

Permalänk
Medlem

starwars battlefront krashar vid start.

Hej!
starwars battlefront krashar vid start till pc någon mer som har samma fel , kanske löst problemet har uppdaterade mjukvaror och även varit i komtakt med ea support för origin då dom heller inte hittar fel jag inhandlade ny ssd trodde det var den men gjort både smart test på minnen och disccheck men inga fel hittas förstår ingenting får bara så fort jag klickat på ikonen till spelet markören snurrar sedan kommer felmedelandet att det inte startar och att ms kontaktar mig när felet är åtgärdat...

sitter på en skylake 4,0 6700k
32 gb ddr 4 2666mhz
4 ssd
980 gtx strix

snälla någon hjälp mig.

Permalänk
Medlem

@peppe78:
exakt vad är felmeddelandet?

Visa signatur

CPU: i7 14700K MOBO: ASUS ROG Strix Z790-A Gaming WIFI II
GPU: 1080TI Aero RAM: 64GB Corsair Dominator platinum 5600MHz
SSD: Samsung 990 PRO M.2 1TB + WD Black SN850X 4TB
Chassi: Lian Li PC-O11 Dynamic PSU: Seasonic Prime GX 1300W
Kylning: Custom loop, 3x360 rads

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av peppe78:

Hej!
starwars battlefront krashar vid start till pc någon mer som har samma fel , kanske löst problemet har uppdaterade mjukvaror och även varit i komtakt med ea support för origin då dom heller inte hittar fel jag inhandlade ny ssd trodde det var den men gjort både smart test på minnen och disccheck men inga fel hittas förstår ingenting får bara så fort jag klickat på ikonen till spelet markören snurrar sedan kommer felmedelandet att det inte startar och att ms kontaktar mig när felet är åtgärdat...

sitter på en skylake 4,0 6700k
32 gb ddr 4 2666mhz
4 ssd
980 gtx strix

snälla någon hjälp mig.

Mer eller mindre samma burk har vi, men har inga problem. Vad får du för felmeddelande? Är det programmet som avslutas med fel eller får du någon form av bluescreen?

Permalänk
Medlem

Hej igen ursäkta för sent svar men får felet Starwars Battlefront har slutat att fungera ett problem gjorde att programmet slutade fungera korrekt. Programmet stängs och du kommer medeelas om det finns någon lösning på problemet.

Permalänk
Medlem

har du testat installerat om spelet

Permalänk
Avstängd

Kör du Msi afterburner med rivatuner statistics server?

Visa signatur

[I7 9700k] [Asus rog strix z390-f gaming] [2x8GB DDR4 3200MHz CL14 Flare X] [Msi rtx 2070 super gaming x trio] [Corsair RM850X 850W v2] [Samsung 970 EVO Plus 500GB
] [Noctua nh-d14] [Asus Xonar Essence STX] [fractal design define s] [Windows 10 pro x64]