SÅLD! Asus GTX 980ti Strix Oc 6GB

Permalänk

SÅLD! Asus GTX 980ti Strix Oc 6GB

Bud lämnas i tråden och vinnande bud utses 10/6.
Köp direkt pris 4500:-

Inköpt på Webhallen den 12 Februari.
Kvitto, förpackning och garanti.

Helt omoddifierat och sparsamt använt.
Kört i ordentligt väl ventilerade förhållanden.

Skickas ej!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Avstängd

2k + frakt!

Visa signatur

Huawei P30 || Huawei Watch GT2 (Classic)

Citera För Svar

Permalänk
Medlem

3k + frakt.

Permalänk
Medlem

Står ju att han inteskickar. Har du vägarna förbi kalmar eller växjö?

Permalänk
Medlem

3k hämtas

Permalänk
Medlem

3200 kr hämtas

Permalänk

3500:- hämtas

Permalänk

Tack för alla bud! Med tanke på alla 980 Ti som ligger ute på marknaden nu så ändrar jag annonsen till köp nu priset 4.500 vid avhämtning. Toppen kort så passa på!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av seraj5:

Står ju att han inteskickar. Har du vägarna förbi kalmar eller växjö?

Är fast i Stockholm med arbetet. Anledningen till att jag inte vill skicka är för att kunna påvisa ett fullt fungerande kort under riktiga förhållanden. Vill inte fastna med monteringsfel, för svaga nätdelar eller fraktskador.

Permalänk
Medlem

Är det inte enklare att skriva "säljes i befintligt skick"? Då kan dom ju inte komma i efterhand och kräva pengar tillbaka om dom har sönder det

Permalänk
Medlem
Permalänk
Skrivet av Blub:

Är det inte enklare att skriva "säljes i befintligt skick"? Då kan dom ju inte komma i efterhand och kräva pengar tillbaka om dom har sönder det

Det förändrar inget. Du kommer inte juridisk undan med att sälja en trasig produkt bara för att du skrivit ovannämnd textrad. Därmed blir det ändå en bevisfråga i slutändan om huruvida det fungerade i överlåtesleögonblicket eller inte.

Permalänk
Medlem
Skrivet av jaketdasnake:

Det förändrar inget. Du kommer inte juridisk undan med att sälja en trasig produkt bara för att du skrivit ovannämnd textrad. Därmed blir det ändå en bevisfråga i slutändan om huruvida det fungerade i överlåtesleögonblicket eller inte.

Precis, det blir en bevisfråga. Om man skriver "befintligt skick" och vet med sig att den fungerar som den ska vid leveransen så även fast det mot förmodan blir en juridisk sak av det hela så har man iallafall sitt eget samvete på det torra.

Permalänk

Just nu så är ligger högsta bud på 4000 via mail från Blocket annons.

Permalänk
Medlem

Hej,

Jag köper direkt 4,5k. Kan hämtas nästa vecka på plats i Stockholm. Maila mig här på swec för vidare snack

MVH

Permalänk
Medlem

Tjena, hämtar i Stockholm
4700 sek

/ Lukas

Visa signatur

INTEL CORE I7 5960X 3 GHZ 20MB S-2011-3 @ 4.2ghz, ASUS RAMPAGE V EXTREME, CORSAIR 32GB DDR4 DOMINATOR 3000MHZ, CORSAIR 850W, Asus RTX 2080ti OC, FRACTAL DESIGN R4

Permalänk

SÅLD!

Så var kortet sålt. Köparen gick iväg med ett schyst GTX 980 Ti för 5k.
Tack för alla buden!

Permalänk
Medlem
Skrivet av -=Gibbler=-:

Så var kortet sålt. Köparen gick iväg med ett schyst GTX 980 Ti för 5k.
Tack för alla buden!

Helt sjukt med tanke på: https://www.netonnet.se/art/komponenter/grafikkort/nvidia/asu...

Tur du har

Permalänk
Skrivet av seraj5:

Ouch! Jag kan inte säga att jag avundas köparen efter att ha sett det där. Jag fick rapporter om att allt funkade bra hos köparen som sade sig vara nöjd så köpet är färdigt